- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
- VMware
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mikrotik routerek
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kaller1
veterán
Sziasztok!
A következő,számomra súlyos problémába futottam bele:
Adott egy ACER laptop,amit LCD hibával gariztatásra küldtem el a szervízközpontjukba(Acer Czech Republic s.r.o.). Az LCD-nek az volt a hibája,hogy először a jobb szélén végig kb. fél-egy cm-es csíkban foltosodás jelent meg,ami idővel kiterjedt az egész képernyőre,de csak a szélein,mintha keretbe fogná az LCD-t.Ez a foltosodás a szélektől terjeszkedett egyre inkább befelé.A hiba jelentésekor mindezt elmondtam.
Tegnap kaptam egy emailt,miszerint:Árajánlat a megsérült LCD panel cseréjére, amely folyadékkal volt leöntve - garancián kívüli szervizelés
Az árajánlat a keltezéstől számított 7 napig érvényes. Amennyiben nem kapunk Öntől választ az említett
időszakban, visszaküldjük Önnek a javítatlan készüléket, és kiszámlázunk bruttó 7000 HUF összeget szállítási
és kezelési költségként. Amennyiben nem fogadja el árajánlatunkat, kiszámlázunk Önnek bruttó 7000 HUF
összeget szállítási és kezelési költségként.
Az Acer Czech Republic nem felelős semmilyen adat- vagy programvesztésért.
A fizetés készpénzben történik a szállításkor.
Alkatrészcsere esetén az eredeti alkatrészeket az Acer CZ sajátjaként megtartja. A cserélt alkatrész ára
magába foglalja a munkadíjat is.
A nem garanciális javítások során az Acer a hibás alkatrészt megvásárolja az ügyféltől és helyette megfelelő
(új vagy gyárilag felújított) alkatrészt ad el. A csatolt árajánlat a munkadíjon felül a régi (megvett) és az új
(eladott) alkatrész közötti árkülönbséget tartalmazza. A csatolt ajánlat elfogadásával az ügyfél hozzájárul a
hibás alkatrész eladásához és a megfelelően működő alkatrész megvásárlásához.
Üdvözlettel:
Acer Service TeamAz árajánlat pedig ennyi a javításra: Összesen bruttó (19 % VAT) HUF 41,970.00
Természetesen semmiféle folyadékkal nem volt leöntve az LCD.Segítsetek már,most mit tudok csinálni?
[ Szerkesztve ]
.::> <::.
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
- ThinkPad L15 Gen4 15.6" FHD IPS, i5-1345U 16GB 256GB NVMe magyarított bill ujjolv IR kam gar
- 6.7.8.gen Brand félgépek // Hp, Dell, Fujitsu, Lenovo // TWR, MT, SFF // Több típus elérhető!
- Asus TUF / AMD Ryzen 9 3900X / 64GB RAM
- Lenovo X1 yoga 6th gen, i7-1185g7, 32GB, 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen