- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZavaBalazs
őstag
sziasztok, beneveztem egy 2013-as kombi accordra, szeretnék rá 4 évszakos gumit venni (215/55 R17). eddig a vredestein quatrac (pro) volt a kiszemelt, de az összefoglalós auto zeitung teszt kicsit elbizonytalanított. van értelme a quatrac fölé menni árban? szeretnék rá minél jobbat, de azért nem ész nélkül, de ha mondjuk guminként 5-10k plusszal érezhetően jobbat kapok, akkor inkább az legyen.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
szőröscica
addikt
Lehet a téli gumi alacsonyabb sebességindexű mint az autó végsebessége?
Ma vettem észre, hogy a flottakezelő H-s abroncsot rakott a Kamiqra, pedig 210 felett tud menni és a gyári szerelése ennek megfelelően V-s.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #60852 üzenetére
Igen téliből (és 4S-ből) lehet eggyel alacsonyabb sebességindexes mint a gyári előírás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #60854 üzenetére
Nagyon ritka a gyari szerelesu V-s gumi. Gyari BMW telifelnivel+gumival (raadasul ez az egyetlen 18-as gyari felni ami felmegy a 390-es elso fekekre) H-s Pirelli gumik jottek, egyedul a felemas 18"-os setuphoz jar V-s gumi, a tobbi 17/18/19-hez csak H. Pedig a V is keves, a H meg plane, igy el is adtam 0 km-esen a Pirelliket, jott helyettuk Pilot Alpin.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ZavaBalazs #60851 üzenetére
Csak azért nem válaszolok, mert már a másik topikban megtettem.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #60851 üzenetére
Nezd meg a jovahagyott mereteket, en ugy latom 225/50R17 valo ra.
Siman vennem a Quatracot -
ZavaBalazs
őstag
válasz rbalint88 #60858 üzenetére
ja, én ehhez teljesen hülye vagyok csak leolvastam, hogy a mostani téli (asszem bridegstone blizzak), amivel vettem, milyen méret. ugyanez a felni elbírja a 225/50-et, csak az számít, hogy 17-17 inch?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ZavaBalazs #60860 üzenetére
Igen, 225/50R17 a gyari mereted. Itt meg is nezheted: [link]
Vagy a kocsi manual-jaban is akar.Erre a felnire jo lesz, a felnit nem kell cserelned.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Ma sajnos sikerült elkapnom egy kiálló szegélykövet elég durván. Egy darabot kikapott a jobb hátsó gumiból
Kérdésem, hogy ezzel így lehet járni pár napig amíg veszek egy ilyen gumit, vagy sem?
1 db Conti TS 870 58k -
sutszi
veterán
válasz makszi #60862 üzenetére
Én max a gumisig mennék vele. Azt is szerencsepatkó, négy levelű lóhere ládával hátul és közben szentelt vizet kortyolgatnék.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
gg72
veterán
Debica Navigator 3 205/55 R16 méretben egy Citroen C4-re (1.4, 90LE) évi 8000 km körül mennyire jó választás? Árban nagyon szuper, itt a topicban is jókat olvasok róla és a teszteket elnézve sem tűnik rossznak, gyakorlatilag tök úgy néz ki, mint Goodyear Vector 4Seasons Gen 3, itt össze is hasonlítják a kettőt: [link]
Itt pedig a GY szerepel nagyon jól: [link] -
gg72
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
kenguru99
aktív tag
válasz Fishor #60876 üzenetére
Leírtam már neked, hogy kvázi ugyanolyan autón mint a tiéd, használom a nexent (2020 és 2021-es gyártásúak). Utcán áll a kocsi, kap uv-t bőven. Napi hasznátatban, plusz járok vele külföldre is ( tavaly ezzel voltam az alpokban síelni) Teljesen problémamentes. Úgy gondolom, hogy vagy a vezetési stílusoddal vagy az autóddal valami nagyon nem ok.
Nem is nagyon emlékszem olyanra hogy bárkinek is lett volna gondja itt a topikban a nexen négyévszakosával. -
ZavaBalazs
őstag
válasz ZavaBalazs #60851 üzenetére
bocsi, egy kört még szenvedek, aztán ígérem megrendelem
látom, hogy vredestein quatracból van sima, pro, pro+ és pro EV verzió is, ha jól értem, az EV a villanyautókat célozza, a pro+ meg a nagyobb teljesítményű autókat/SUV-ket. a már kinézett próhoz képest a sima egy ezressel olcsóbb, a pro+ ugyanannyi, az EV 3000-rel drágább, mind 50000 alatt maradt, szóval az ár nem akadály. van abból bármiféle előnyöm, ha felrakom az EV-t, mondjuk lassabban kopik vagy kevesebbet fogyaszt, vagy felejtsem el, nem erre az autóra való? ha utóbbi, a másfél tonna / 156 lóerő indokolja a pro+-t?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
rbalint88
addikt
válasz ZavaBalazs #60878 üzenetére
Amit nem tud senki, hogy elettartam/teljesitmeny teren hogyan sulyoztak. Lehet az egyik tartosabb, a masik jobban tapad, de elofordulhat az is, hogy jobban tapad es tovabb is tart, csak mondjuk tobbet fogyaszt. Ezt sajnos homaly fedi es a gyartok sem segitenek oszlatni a ketelyeket. (Persze akkor ki venne meg a regi gumit, ha mondjuk az uj tobbet bir es jobban is tapad azonos aron…)
Pro+ erdekes, mert eleve a pro mar ugy jott ki, hogy nagy kategoriara tervezve, 5-os BMW-kkel mentek a sajtoturak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz ZavaBalazs #60878 üzenetére
Eleg a sima Pro is. De ha csak ennyivel dragabb a Pro+ akkor azt vennem. Az EV az alacsony gordulesi ellenallasu. Az inkabb ECO kategoria iranyaba van eltolva.
#nincsbennetarcsi
-
ZavaBalazs
őstag
köszi, pro+ berendelve innen kemény 100 forinttal volt drágább guminként.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Qru
MODERÁTOR
-
gg72
veterán
Dunlop All Season 2-ről hallott már valaki? Most láttam meg, de nem nagyon találok róla semmit: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
Szép találat! Ez nekem új infó. Az elődje nem volt egy nagy durranás. Szépen át is tervezték teljesen a mintázatát, ahogy nézem. Látatlanban nem merném megvenni azért, amíg nincs róla vmi hiteles teszt, mert annyira azért nem olcsó.
Ebben az ársávban akkor már sokkal tutibb vétel a Pirelli SF2. De Vredestein Quatrac van 30k-ért Hankook H750 29k-ért is akár az automax-nál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
gg72
veterán
Kösz mindenkinek, akkor Quatrac lesz, de lehet picit még kitolom, mert most egyelőre egy motorukus problémának próbálok utánajárni:
[link] -
tboldi
nagyúr
Azóta változott a felállás, többször is.
Anyumtól apumhoz vándorolt a Honda, anyumnak meg ismét lett egy Ypsilonja. Apum ingázásra használja az autót, évi 20-22k km-t tesz meg, neki megérheti a 2 külön garnitúra, anyum viszont csak városozik évi ~5000 km-rel, neki mindenképp 4S-t választanék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Külpolitika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen