- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
merqree
őstag
Halott a bank, mert a nagy mellénnyel hirdetett digitális szolgáltatások és eljárások felett eljárt az idő, egy iszonyatosan fapados lett, kínszenvedés velük bármilyen kommunikáció...
Pl: felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot, beazonosít, majd közli, hogy sikeres a beazonosítás. Majd hozzáteszi, hogy pár perc múlva a rendszerben rögzített telefonszámon visszahív. Ha nem tud rajta hívni, akkor sz.r van a palacsintában... Visszahív pár perc múl,va és újra azonosítanom kell magam. Már lassan mindenki röhög rajtam, amikor a bankkal kell beszélnem, arról nem beszélve, hogy az összes személyes adatomat a szobatársam már tudja, mert annyiszor kell elismételni.... -
cocka
veterán
válasz merqree #16401 üzenetére
Pl: felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot, beazonosít, majd közli, hogy sikeres a beazonosítás. Majd hozzáteszi, hogy pár perc múlva a rendszerben rögzített telefonszámon visszahív. Ha nem tud rajta hívni, akkor sz.r van a palacsintában... Visszahív pár perc múl,va és újra azonosítanom kell magam.
Jaj ezt én is utálom. Meg azt is, hogy kötelező a bankkártya, de a bankkártya csak telefonon aktiválható. LOL És akkor 2-3 évente játszd el ugyanezt, mert ők beazonosítanak. LOL
De mi a fasznak akkor a telekód vagy minek hívják náluk (talán TPIN), ha azáltal nem "azonosulsz be"?
[ Szerkesztve ]
-
sopruk
aktív tag
Nálam újra rendben működik a Gránit app...
-
addikt
válasz sopruk #16404 üzenetére
nálam is.
@#16403 cocka
én eddig mindig netbankban, szabad formátumú levélben intéztem a kártyaaktiválást. meg úgy általában kb mindent szabad formátumúban intézek, amire mindig másnap jön a válasz. telefont csak nagyon sürgős esetben hívom.
(csak erste-vel van valamennyire friss összehasonlítási alapom, ott már egy netbank-os üzenet elküldése is rohadt nehézkes volt, és általában 4-5 munkanap alatt válaszoltak. azt nem tudom a többi bank, hogy áll ezzel.)[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
cocka
veterán
Igen, de akkor is felhívnak nem? Vagy rosszul emlékszem?
azt nem tudom a többi bank, hogy áll ezzel.
Az aktiválás lehetőségével vagy a válaszadás tempójával?
Mer pl. CIB-nél netbankban van erre a célra kijelölt rész. Aktiválhatod a kártyát, anélkül, hogy bármit bárkinek is kéne irkálni. Válaszadás tempója meg hát... nem szoktam nekik üzeneteket küldözgetni, mert netbankban szinte mindenre van megoldás (nem üzengetős), amúgy meg ott a CIB24. És kénytelenek akár hajnali 3-kor is olyan ügyintézőt kapcsolni, aki érdemben is tud a számláddal foglalkozni. Érdekes módon ott elég ha beírom az ügyfél-azonosítót, utána telekód és utána már nem kérdezget semmit, max. akkor ha valami nagyobb módosítást akarsz telefonon keresztül és akkor is csak egyszer.
-
cocka
veterán
válasz dptrsk #16411 üzenetére
De itt arról van szó, hogy a Gránit minden piszlicsáré szarhoz KÉTSZER azonosít be. Egyszer mikor hívod őket, utána közlik, hogy nemsoká keresni fognak telefonon és utána beazonosít még egyszer. Ez az, ami baromság. Minek a pin kód, ha a telefonszámot is ellenőrzik így? Mondjuk ott meg asszem nem kell a telefonos ügyfélszolgálatnak megadni semmit a tpinen kívül. Gondolom ezért. De akkor meg oldják meg. Gondolom már több éve léteznek. Sőt ha jól emlékszem legalább 14 éve a piacon vannak. 14 év alatt nem sikerült az egyik legalapvetőbb dolgot megoldani a telefonos ügyfélszolgálatukon?
-
Lackooo84
nagyúr
Létezik olyan, akinek a CIB alkalmazásban működik a chat, és nem az írja mindig, h nincs ügyintéző??
The Truth is out there...
-
dptrsk
addikt
Digitális ügyfél vagyok, ezért digitális csatornákon tartom a digitális bankkal a kapcsolatot.
A Gránit Bankot sosem kerestem telefonon, ott a videóbank applikáció, beazonosít és nem kérdeznek semmit, mert előre azonosítottam magam.A visszahívást pedig szerintem azért szükséges, hisz a telefonszám, amit megadtál a banknak ott van a szerződésben, így ha azon keres, akkor kizárja azt, hogy csaló hívta fel a nevedben a bankot, ő az általad megadott elérhetőségen keresett.
A beazonosítás törvényi kötelezettség szerintem. -
RR-13
őstag
CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.10.22-23.
"Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.10.22. (csütörtök) 20:00 és 2020.10.23. (péntek) 01:00 óra között
- a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a CIB Business Online szolgáltatás nem lesznek elérhetők,
- a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető.
Szíves megértésüket köszönjük!"[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Sziasztok
CIB Classic Magánszámla csomagban vagyok.Azt szeretném kérdezni hogy pl egy 100.000Ft os utalás mennyibe kerülne TransferWise Magyar számlámra ?
Ezt megtaláltam További kondíciók és díjak [link]De itt ennyit találtam.
TransferWise Ltd.
Magyarországon vezetett
gyűjtőszámláira a CIB Bank
mobilalkalmazás és CIB Bank
Online TransferWise
funkciójából25:
0,488%, min. 71 Ft,
max. 49 924 Ft
(Akció: 2021.03.31-ig: 0 Ft)[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16418 üzenetére
Szia.
A CIB Classic Magánszámla esetében, aMobilapp,és a CIB Bank Online TransferWise funkciójából díjmentes az utalás 2021. március 31-ig.Viszont ez a funkciót még nem elérhető az alkalmazásban (ezért áthúztam).
A CIB Online felületén, a Megbízások menüpont alatt, akinek megjelenik a TransferWise funkció, azok utalhatnak díjmentesen, magánszemélyként, bármely TransferWise magánszámlás ügyfél számlájára, 2021. március 31-ig.
Vagyis Neked díjmentes az utalás jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Köszönöm szépen
Most beléptem online, de nem látok ott TW-t
Mert a CIB Muteré Nem az én nevemen van
Lehet csak akkor jelenik meg ott a TW ha a Cibnél bankolnék.
Én nevemen lenne.És mennyi lenne egy 100 ezres sima belföldi utalás?
Áhh nem kell Online írja
Mobil app nemÉs ez a CIB Classic Magánszámla csomag mennyire jó?
ECO val nem járnék jobban?[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16423 üzenetére
Amennyiben Te vagy a CIB-nél, és Neked van akár CIB Classic Magánszámlád, és a te neveden van Tw. számla, akkor jelenik meg az Online felületen -- Megbízások alatt a Tw. funkció.
Vagyis igen, kell a neveden egy CIB számla, ami lehet CIB BM ECO is, arra is vonatkozik a díjmentes utalás a fentiek szerint.
Egyébként, ha már CIB BM ECO számlát nyitsz, ott egyébként is díjmentes az összes utalás Tw. ide vagy oda.
A CIB Classic Magánszámlát nem ismerem, van itt talán a topikban, akinek az van.
Itt, ha jól tudom nincs a 20 ezer Ft-ig díjmentes utalás, ezért a 100 ezres utalásnak a díja kb. 488 Ft lenne.Amennyiben ugyanezt a 100 ezret CIB BM ECO számláról utalod, akkor meg díjmentes, ha 2 éves kedvezménnyel, ilyen "számlát" nyitsz.
Amennyiben az alap CIB ECO számlát nyitod, akkor a 20 ezer feletti részre kell fizetni átutalási díjat, aminek a díja kb. 292 Ft, a 100 ezernek a 80 ezres részére.
Ezt mire írtad?:
"Áhh nem kell Online írja
Mobil app nem"[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz K Norbi #16427 üzenetére
Ezt most nem értem, ha az Online felületen nem volt előbb a Tw. funkció a menüben, akkor a mobilappban, hogyan van?
Megtaláltad anyudnál a mobilappban a Tw. funkciót a menüben?
(elvileg ott még nem elérhető az utalási megbízásoknál)
Egyébként neki is van Tw. számlája?Le tudnád fotózni, hogy hogy néz ki az alkalmazásban a funkció? Köszi.
-
havri1
félisten
Sziasztok!
Visszaéléssel kapcsolatban lehet itt kérdezni?
Ha nem elnézést..
Az eset a következő:
Ismerősöm pénteken szeretett volna levenni pénzt a Takarékbankos automatából (saját fiók). Tranzakció sikertelen, kártya bevonva. WTF. Jó, telefon, központ..tiltották a kártyát pár napja, mert gyanús tevékenységet észleltek. Kártya újrarendelés. Persze kértem, nézzen utána, mert ez nem ilyen egyszerű. Mint kiderült, 112e ft-ot apránként, 2 hónap alatt lehúztak a kártyáról. Online weboldalon vásárlások. Filmek, játékok, olyan oldalak, amiket ő nem ismer.
Tegnap személyesen be, panaszt tett, kivizsgálást kért. Ma hívták, menjen be. Találtak még a vizsgálat során pár gyanús tranzakciót, ezzel együtt lett 112e ft a kár. Az előző panaszára már jött válasz, mobil regisztrációs játék, ő vagy családtagja regisztrált..hülyeség.
Azt visszavonatták vele, és újat töltöttek ki.
Mit tanácsoltok? Rendőrség? Tegyen más fajta panaszt? Chargeback? De az nem erre van..
Rohadt sok pénz ez kisembernek 2 hónap alatt, le akarják rázni.
De eleve nem értem, ha a bank gyanús tevékenység miatt tiltotta a kárytát, akkor mi ez az indoklás, hogy nem illetéktelen bla bla..
Soha nem vásárolt interneten, nem adta ki a kártyaadatokat tudomása szerint, és egyedül használja a bankkártyát.
Ha valakinek van tanácsa, azt megköszönöm..havri
-
RR-13
őstag
válasz havri1 #16432 üzenetére
Szia.
Nemrégiben volt kettő Tagnak is hasonló, náluk a CIB Bank jóváírta az összes ilyen webes terhelési tételt.
Sajnos a részleteket nem tudom, hogy mik voltak pontosan ezek a webes jogtalan terhelések.Mindenesetre ne adja fel, ha nem ők adták meg a kártya adatait.., ragaszkodni kell hozzá még egy körben a bankfiókban, hogy írják jóvá az összegeket, vagy tényleg nyomozást kell kezdeményezni a rendőrség által, akkor minden kiderülne szerintem.
-
havri1
félisten
Köszi!
Most várjuk ennek a mai panasznak a kivizsgálását.
Szóban tájékoztatta az ügyintéző arról, hogy az első vizsgálat eredménye az, hogy 2 weboldalra történtek a vásárlások, eltérő összegben és időben, tübb apróbb-nagyobb. A rendszerben az látszik, hogy egy nyereményjáték keretein belül regisztráltak be erre a 2-re. Kérdezte, hgy pc-n felugró ablakban ön nyert mobilt stb, nem volt e. Tehát spamos jellegű adathalász. Nem volt ilyen. Ő legalábbis nem, és nem adta ki a kártyáját.
Én 2 dologra tippelek, hogy valahogy elnyerték a kártya adatait, és manuálisan visszaéltek vele, vagy generált adatokkal valós kártyát találtak. Én már hajtottam a rendőrségre, ne várjon..havri
-
RR-13
őstag
Nem igazán világos ez az egész, hogy a CIB honnan tudja azt, hogy kinek van Tw. fiókja.
Nem tudom tesztelni, hogy a Tw. fiókban kell-e előzetesen valami CIB-es regisztrációt elvégezni...Ezért csak a CIB erre vonatkozó leírását linkelem, ebben minden benne van, ami kell, ahhoz, hogy elvileg látszódjon a Tw. funkció. (bár én az alapján sem értettem)
A CIB Online felületén a Tw. funkciós menüben be kell jelentkezni a Tw. adatokkal, ez biztos...
Amennyiben valaki ténylegesen sikeresen végig vitte a folyamatot, akkor kérem írja már meg, akár OFF-ban. Köszönöm.
-
RR-13
őstag
Elvileg azoknak jelenik meg a funkció a CIB Online felületen, akik a Tw. regisztrációs oldalán már regisztráltak.
Lehet, hogy ennyi elég, hogy látszódjon a CIB-nél[ Szerkesztve ]
-
guftabi96
addikt
Délután kaptam e-mailt, mely szerint sikeresen megnyitották a CIB BM Eco bankszámlámat.
Bankmonitoron ott van a számlaszámom és egy aktiváló kód a mobilalkalmazáshoz.
Biztos én vagyok a vak, de valaki mondja már el, hogy hogy ezzel nekem mit is kell kezdenem és hogyan tudnék belépni.
Böngészőben felhasználónevet kér illetve withkey token jelszót (bármit is jelentsen ez).
Mobilalkalmazást elindítva van egy regisztrációs rész, ahol vagy qr kódot lehet beolvasni, vagy egy kódot megadni, amit pont olyan formátumban kér (xxxx-xxxx), mint amilyen az aktiváló kód, amit kaptam, de ha azt beírom ide, akkor kiírja, hogy érvénytelen kód.#KeepFightingMichael
-
merqree
őstag
válasz havri1 #16432 üzenetére
A google-nak nem adta meg a bankkártya adatokat?
Pl vásárolsz valamit a Play áruházból, akkor a google megjegyzi.
Gyerek kezében nem volt a mobil? Mert simán lehet, hogy addig csesztették a telefont, amíg "előfizettek" valamire.
4 éves a lányom, de ha bármi ilyen eszközt a kezébe adok, azzal kezdem, hogy wifi és adatkapcsolat kikapcsol. Illetve most csináltam meg, hogy gyerekfiók, és úgy ellenőrizni tudom, hogy mit csinált a tableten/telefonon. -
guftabi96
addikt
Közben eszembe jutott, hogy még kora délután kaptam egy sms-t egy ismeretlen számról, amiben egy számsor volt. (Semmi más, csak 8 szám... annyit minimum írhattak volna, hogy egyáltalán ki és miért küldi nekem ezt a 8 számot... simán ki is törölhettem volna.)
Beírtam ezeket a számokat és tovább tudtam lépni, illetve azonnal kaptam sms-ben további 8 számot, amivel be tudtam fejezni a regisztrációt.
Ami a bankmonitoron van számsor, azt sehol nem tudtam felhasználni.
Meg azért annyi jól esett volna, ha valami részletes leírást adnak a regisztráció menetéről és nem nekem kell próbálkozni#KeepFightingMichael
-
RR-13
őstag
válasz guftabi96 #16441 üzenetére
Nem látom, nem tudom, hogy a BM oldalán milyen számot kaptál, így nehéz kitotózni...
Akkor azt az sms-t a 20/900-0717-ről kaphattad, amiben valóban csak 8db szám van.
Amikor mi kaptuk ezt az sms-t, akkor mi tudtuk, hogy miért kaptuk, mert a számlanyitás miatt várható volt. -
axioma
veterán
válasz havri1 #16443 üzenetére
Nem is ertem ilyenkor miert nem azt csinalja a bankrendszer, h a kartyaszamot nem egybol torlik [=nemletezo visszajelzes, hanem pl. fedezethiany] mikozben naluk a kartya -> biztos olyan probalkozik aki a bejelentotol fuggetlen. Es ra lehetne allni a forras megtalalasra is egyszerubben...
[[Vagy csak en nem tudok rola h ezt csinaljak...]] -
RR-13
őstag
Erste Bank Rendszerkarbantartás:
"Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. 10. 22. 22:00 óra és 2020. 10. 23. 06:00 óra, továbbá 2020.10.25. 02:00 óra és 10.25. 03:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, mely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.
Köszönjük a türelmet!" -
cocka
veterán
válasz dptrsk #16414 üzenetére
Nem a beazonosítással van problémám, hanem, hogy kétszer kell.
A visszahívást pedig szerintem azért szükséges, hisz a telefonszám, amit megadtál a banknak ott van a szerződésben, így ha azon keres, akkor kizárja azt, hogy csaló hívta fel a nevedben a bankot,
Ennyi erővel minden bank megtehetné, hogy azonosítás után újrahív, majd ismét beazonosít. Más bankok miért nem csinálják? Mondjuk nekem eddig csak a CIB-bel, meg az OTP-vel volt tapasztalatom, egyik helyen se volt dupla kérdezősködés.
A videóbankra meg nincs mindenkinek lehetősége. A telefon még mindig szélesebb tömegeknek érhető el.
Másik eszközzel javasolnám, hogy próbáld, de akkor kiléptet a másikból az app.
Tudtommal másik eszközt újra kell regisztrálni. Feltehetően ehhez nincs kedve.
A másik telóm rootolt...
A CIB csak figyelmeztet, de továbbenged. A Gránittal ellentétben.
akkor jelenik meg az Online felületen -- Megbízások alatt a Tw. funkció.
Erről meg annyit, hogy először megjelent, láttam. Akkor történt ez, mikor ide írtam, hogy vajon miért akarja tudni a CIB a tw-s adataimat.
De már nekem sincs ott. Valószínűleg azért, mert online csomagban tök mindegy.Arról van valakinek pontos(hoz közeli) információja, hogy mely bank ATM-jei támogatják a contactless módon történő készpénzfelvételt? És hogy működik ez? Mert ugye, ha nem teszed be a kártyát, de valami miatt úgy mond "be kéne vonni", lásd a példát itt fentebb, akkor mi történik? Kinyúl egy robotkar és elkobozza a kártyát?
a CIB honnan tudja azt, hogy kinek van Tw. fiókja.
Szerintem nem tudja. Arról lehet szó, hogy először belerakták a funkciót, aztán kivették.
a Tw. fiókban kell-e előzetesen valami CIB-es regisztrációt elvégezni...
Nem. Max. annyit tudhat a TW, hogy ha esetleg CIB-es kártyával töltötted, akkor mi a kártya száma vagy ha ki akarsz utalni és pont CIB-es számlára, akkor megadhatod. De ezek mind opcionálisan megadható dolgok, egyik sem kötelező.
-
sifarr
senior tag
a Tw. fiókban kell-e előzetesen valami CIB-es regisztrációt elvégezni... (ez idézet RR-13-tól)
Nem. Max. annyit tudhat a TW, hogy ha esetleg CIB-es kártyával töltötted, akkor mi a kártya száma vagy ...Elolvastam az RR-13 által linkelt tájékoztatót. Az alapján RR-13 feltételezése sokkal közelebb áll a valósághoz, mint a te válaszod.
A tájékoztatóból egyértelműen kiderül, hogy az első használat előtt igenis kell regisztrációt végezni. A regisztrációkor CIB oldala "meghívja" a Tw-t, ott be kell jelentkezni, s engedélyezni, hogy a CIB alkalmazásokon keresztül Tw utalást lehessen lebonyolítani.
Azt valóban nem tudja a CIB, hogy kinek van Tw számlája. Ha éles lesz a Tw menüpont, akkor akinek van (és akarja), akkor kezdeményezheti a Tw-s regisztrációt.
Most még - feltehetőleg - azért nem jelenik meg a menüpont, mert a fejlesztés még nincs kész vagy még a belső tesztelés folyik.Mondtam én a múltkor is, hogy valami készüL, most kiderült.
Jó lesz ez!! Aki "összedrótozza" a CIB-et a Tw-vel, az a Tw-n keresztül tud devizát utalni. A CIB-nek a belföldi átutalási díjat fizeti, a többi költséget pedig a Tw-nek. És a Tw fogja a devizát átváltani!Arról van valakinek pontos(hoz közeli) információja, hogy mely bank ATM-jei támogatják a contactless módon történő készpénzfelvételt?
Pl. az OTP-nek vannak ilyen ATM-jei. Bedugás helyett érinteni kell, a többi ugyanaz. Kártyát bevonni természetesen nem tud.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #16447 üzenetére
Az a baj, hogy szerintem kicsit "káosz" van a CIB-nél, ezzel a Tw. funkcióval kapcsolatban.
A CIB-el, délután történt egyeztetés alapján, azoknak jelenik meg a Tw. funkció a Megbízás menüben, akiknek van Tw. regisztrációjuk (vagy számlájuk?).
Az, hogy a CIB honnan tudja, hogy kinek van regisztrációja, az nem publikus infó, és nem mondják meg.Elvileg már a napokban a CIB Online felületen látható volt a Tw. funkció a menüben, ugyanis ott már elérhetőnek kellene lennie.
Most akkor ezek szerint kivették -
sifarr
senior tag
Az, hogy a CIB honnan tudja, hogy kinek van regisztrációja, ...
Ha tudja, akkor az előbb tévedtem. De ez megesik bárkivel.... az nem publikus infó, és nem mondják meg.
Akkor megmondom én.
Ugye a Tw már magyar GIRO számlákat is vezet az ügyfeleinek. Ezeket azonban (a többihez hasonlóan) valójában nem a Tw vezeti, hanem minden országban egy helyi bank. A számlapénzek utaláskor ezekhez kerülnek.
Tehát a Tw magyar GIRO számláit a CIB-nél vezeti. Hát innen tudja a CIB, hogy kinek van Tw számlája. -
cocka
veterán
válasz sifarr #16447 üzenetére
A tájékoztatóból egyértelműen kiderül, hogy az első használat előtt igenis kell regisztrációt végezni.
Jézusom, azt hittem ez alapvető. Akit eddig sem érintett a Transferwise és nem tudott róla, az valószínűleg nem vásárolt forinton kívül más devizában semmit, ahol spórolhatott volna az árfolyamon és/vagy használt helyette mást pl. Revolutot. Tehát be sem regisztrált.
Ez az egész CIB mizéria elsősorban azoknak szól, akik már eleve használták a rendszert, még azelőtt, hogy a CIB bármi reklámot is csinált volna a tw-nek. Aki ennek alapján értesül arról, hogy mi is az a Transferwise, azt valószínűleg eddig sem érdekelte különösebben a téma.az első használat előtt igenis kell regisztrációt végezni.
Ahogy minden más fintechnél is, meg ahogy minden más webes szolgáltatásnál is általában. Szóval a CIB-es regisztráció továbbra sem állja meg a helyét.
Az egész arról szólt, hogy tettek a CIB rendszerébe egy menüpontot, ami megint csak elsősorban azoknak szól(t), akiknek eleve nem ingyenes a belföldi átutalás. Erre kattintva a CIB mindenhez IS szeretne hozzáférést kérni a tw számláddal kapcsolatban.
Aki "összedrótozza" a CIB-et a Tw-vel, az a Tw-n keresztül tud devizát utalni.
Aki nem drótozza össze és regisztrált a tw-re, az is tud devizát utalni rajta keresztül. Hiszen ez az elsődleges célja, meg a jelentősen kedvezőbb árfolyam. Mint mondtam az összedrótozásnak annyi előnye lesz, hogy akinek amúgy is fizetni kell az átutalásokért, az ingyen vagy jelentős kedvezménnyel utalhat be forintot. Nagy kaland.
a Tw fogja a devizát átváltani!
Nekem nem kell bemutatni, kb. március óta használom.
a CIB honnan tudja, hogy kinek van regisztrációja, az nem publikus infó, és nem mondják meg.
Onnan esetleg tudhatja, hogy régebben raiffeisenes gyűjtőszámlára kellett beutalni, konkrétan erre: 12010501-01383287-00100001 és kedvezményezettnek kellett a nevét beírni, most meg már egyedi 126-os számlaszámot osztogatnak, amit az MNB kizárólag nekik foglalt le. Kapásból két számlaszámot is kapsz HUF-hoz, az egyik arra való, hogy saját magadnak utalj be, a másik meg arra, hogy más utalhasson a számládra.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.
- HP - DELL - Fujitsu - Lenovo alaplapok - 1156 - 1155 - 1150 - 1151 - több db - számla
- Limitált! Spider Man 2 PS5 Cover + Kontroller ajándék VR2 Sense töltőállomással LEGOLCSÓBBAN A NETEN
- RaidSonic Icy Box IB-DK2241AC
- Asus p5K , Xeon E5450 Core 2 Quad 9650, 4x2GB Kingstone Hyper X 1066Mhz, Geforce Gtx 570
- Használt HP Laptop Billentyűzetek legolcsóbban.