-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nestor16
senior tag
Mennyibe kerül az ATM-nél, PIN kód hiba miatt letiltott kártya feloldása?
Tiltásra megtaláltam a 0 Ft-t, de feloldásra még nem.
Ugye a rendszerhiba miatt nem tudták feloldani a próbálkozások számát... Aztán hogy tényleg én nem tudtam jól a PIN-t abban még kételkedem. De a tanulság, hogy kell itthon/magamnál tartani több készpénzt.Üdv, Dávid
-
tlala
addikt
Ugyanaz a hiba a Cib alkalmazásnál, mint ami eddig volt Android 11 alatt.
Az app megpróbál elindulni, majd 1 másodperc múlva villan egyet és kilép.
Érdemes a véleményeket a "Legújabb" rendezés szerint megnézni.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz István89 #16607 üzenetére
Egy kis túlzással ezen én is jót derültem
Egyébként nem lenne annyira rossz a "színvonal", ha végre "ráfeküdne" valaki arra, hogy minden funkció működjön, és lehetőség legyen belépni a netbank felületre Alkalmazás támogatás nélkül is.
Jelenleg sajnos csak fekszenek a problémákon, és semmi nem halad... -
UHHH
senior tag
Az itcafe is, és a
hvg is ír a hibáról, bár a hvg-nél a "korábban" szót nem tudják leírni helyesen.[ Szerkesztve ]
-
egykori
őstag
Érdekes, nálam jó a netbank és a mobilapp is.
-
RR-13
őstag
CIB Bank Kiegészített felhívása:
"Fennakadások elektronikus csatornáink elérhetőségében – frissítés
2020.10.30.
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy továbbra is dolgozunk az elektronikus csatornáinkat érintő technikai problémák megoldásán. A hiba elhárítása után fokozatosan nyitjuk újra az elektronikus csatornáinkat, ami azt jelenti, hogy előfordulhat, hogy nem azonnal tud majd mindenki belépni. Az elektronikus csatornák újbóli elérhetőségéről újabb tájékoztatást teszünk majd ki.
A fiókhálózat nyitva tartási rendje szerint van nyitva, az ügyfélazonosítást nem igénylő kéréseket tudjuk teljesíteni. Az ATM-ek és a kártyás szolgáltatásaink zavartalanul üzemelnek, limitmódosítás szükség esetén a CIB24 ügyfélszolgálatunkon (+36 1 4 242 242) keresztül lehetséges.
Elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségért, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a fennakadást mielőbb helyreállítsuk.
Ha igazolásra van szükségük a mai technikai hiba kapcsán, kérjük, jelezzék bankfiókjainkban vagy a telefonos ügyfélszolgálatunknak." -
RR-13
őstag
CIB Bank Kiegészített 3. felhívása:
"Fennakadások elektronikus csatornáink elérhetőségében – frissítés 2.
2020.10.30.
Nagyon sajnáljuk, de sajnos továbbra is zárva kell tartanunk az elektronikus csatornáinkat, a hibakeresés és javítás folyamatban van.Ügyfeleink egyenlegüket CIB-es ATM-eknél tudják ellenőrizni, illetve kártyás szolgáltatásaink továbbra is megfelelően működnek.
Amennyiben kártyalimitet szeretnének módosítani vagy a saját számláik között szeretnének pénzt átvezetni, ezt CIB24 ügyfélszolgálatunk segítségével megtehetik a (+36 1) 4 242 242 számon.
A korábban megadott csoportos beszedési/állandó átutalási megbízások rendben teljesülnek, a probléma ezeket sem érinti, ahogy a CIB-es számlákra beérkező utalásokat sem.
Nem fog ezen kívül senkit kár érni azért, ha nem tudta a rendszerhiba miatt a mai napon teljesíteni a hitelkártya-számlájára a befizetést vagy az ECO számla kapcsán elvárt jóváírást.
Elnézésüket kérjük a kellemetlenségért, dolgozunk tovább, hogy elhárítsuk a hibát!" Forrás.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Ez azert durva: "A fiókhálózat nyitva tartási rendje szerint van nyitva, az ügyfélazonosítást nem igénylő kéréseket tudjuk teljesíteni. "
Azt hittem, hogy ha bejon a fizum, besetalok es atutalom, ha mar elektronikusan keptelenek mukodni. De ezek szerint az se megy. [Me'g szerencse, hogy nem 10-e van, hitelkartyak miatt szivas lehetne, es igazolassal sokra nem megyek ilyen esetben.]
Azt hiszem me'gis inkabb megvarom, hogy a Raiff megcsinalja a beceneveket a mobilapp-ban... pedig kezdtem komolyan elgondolkozni az atkoltozesen, hiteldolgok miatt.
Akkor most a CIB is ki fog kerulni a hosszu leallas miatt az ajanlobol?Most latom a kiegeszitest. Ezek szerint a CIB hitelkartyara nem tolna'k ra a kamatot. Csakhogy nekem nem cib-es hitelkartyaim vannak tobbsegben.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #16616 üzenetére
Közben született egy újabb "frissítés" a CIB-nél, ami a TÁJÉKOZTATÁST illeti.
Előbb írtam én is ki.Nem fog kikerülni ez miatt az ajánlóból, ugyanis össze sem lehet hasonlítani a Gránit esetével ezt, illetve össze lehetne, de nem érdemes, mert nem ugyanaz a két eset (nagyon nem).
A Gránit nem a rendszerhibájuk miatt került ki, hanem a tájékoztatás elmaradása miatt, illetve jelentős késéssel kiadott tájékoztatásuk miatt stb.A CIB a mai napon 3 tájékoztatást is adott a hibáról, vagyis folyamatosan kommunikál az ügyfelek felé!
Ráadásul nem kb. 2 nap után kezdett el tájékoztatni...Amennyiben másik bank felé áll fenn hitelkártyás tartozásod, és a CIB számlájáról szoktad utalni és nem tudod ez miatt a hiba miatt, akkor telefonon jelezd majd nekik, amikor minden működik, és, ha ilyen panaszod nem volt, és ez miatt a másik bank terhel díjat, vagy kamatot, akkor a CIB "elvileg" azt is jóvá fogja írni telefonos egyeztetésben elindítva.
[ Szerkesztve ]
-
HyP3b0y
senior tag
@Nestor16: Igazából nem értem miért kell válaszolni ha amúgy magasról tesznek az egészre, pont ez a látszat duma ami még rosszabb fényben tünteti fel őket.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
aktív tag
Gránit mellett CIB-re váltottam... done. Még pár ilyen alkalom és választok új célpontot
-
axioma
veterán
Pont ezt ideztem: nem csak az elektronikus csatornak, hanem fiokban se tudsz semmit intezni, hiaba van fiok. Raadasul honap utolso munkanapjan.
Amugy most nem kell nekem hitelkartyat fizetni, mast kell, de a penz egyelore nem a cib-nel hanem a raiff-nel van szerencsere me'g esetemben, igy azt is tudom utalni. Azt azert nagyon ketlem, ha az 1M hitelkartya-tartozas teljes havi koltseget odaadnak nekem - nyilvan nem igy, hanem ha igazolt eset lenne! - karteriteskent, de egyelore tetelezzuk fel. -
tlala
addikt
A Revolut feltöltés Cib-ről még megy, gyorsan rá is toltam egy szebb összeget, mielőtt teljesen összeomlik a Cib!
És kaptam a Cib-től sms-t is a végén - így legalább most már tudom a számlám egyenlegét is.
(Hetek óta nem tudok belépni.) -
István89
tag
Más is írta (vagy lehet hogy te?) play áruházban, hogy android 11 alatt képtelen használni az alkalmazást. Azért ez tényleg gond egy banknál, hogy ezt előre nem tudják megoldani, hiszen ismert mindig, hogy mikor jelennek meg ezek az operációs rendszerek és tudniuk kellene, hogy vannak olyan telefonok, amikre szinte azonnal megérkezik kiadás után.
Kapják az ívet keményen a vélemény szekcióban, stabil 1 csillag a mai termésük eddig.
-
David_DD
tag
Sziasztok!
Kicsit specifikus kérdésem lesz, szóval előre is sorry ha nem passzol a topicba, de hátha okosab leszek
Szóval Erste banknál vagyok, van vmennyi megtakarításom, aminek nem örülnék ha elértéktelenedne a bankban. Nézegettem a Magyar állampapírokat mint befektetés, ami nemrossz-nemrossz, főleg ha 5 évre betenném a sávosan növekvő kamatozásra, de ami a legjobban fáj, hogy év elején az euro még 330ért ment, most meg a 370et karcolgatja. És mivel meglátásom szerint semmi esélye, hogy az Euro árfolyamában komolyabb változás álljon be (olyan irányba hogy a Forint erősödne vele szemben) keresem a módját hogy tudnám Euroba átrakni a megtakarításom.Kiszámoltam mennyibe kerülne Erstén belül áváltatnom a forintomat eurora egy frissen nyitott deviza számlára, és kiszámoltam mennyibe kerülne kivenni az összes pénzem, és euroba áváltatni vhol az utcán, és kijött, hogy jobban járok a 2. megoldással. Jól gondolom, hogy az erste nem banki középárfolyamon vált? [link] gondolom itt a számlakonverziós árfolyam vételi oszlopát kéne néznem. Nyilván a legjobb a Revolut lenne, de ott meg kicsit félő, hogy random blokkolják az accountomat ha hirtelen nagyobb pénzmozgást látnak, erre meg annyira nem vágyom..
Esetleg végrehajtott már vki ilyenfajta "értékmegőrzést", esetleg gondolkdott hasonló akción?
(Szívesen bemennék egy erste bankba is konzultálni, de mindennap ingázom budapestről vidékre, és egyelőre nem fért bele ez az időmbe egy fiók meglátogatása, amióta ezen rágódok)
-
Jim74
nagyúr
Szerintem a hajnali frissítéssel b*sztak el valamit.
Mondjuk az számomra hihetetlen, hogy egy ekkora cégnél, ráadásul banknál nincs rollback. Elvileg egy ilyen fiaskónál pár óra (max. 4) alatt vissza kellene tudniuk állni a korábbi verzióra az időközbeni változásokat pedig a logokból feltölteni.
Csak azért nem any*zok, mert pont nincs semmilyen fontos banki intéznivalóm, meg egyébként sem mennék az idegeskedéssel semmire... -
RR-13
őstag
válasz axioma #16623 üzenetére
Az elektronikus csatornák mindenre értendő volt, ami elektronikus csatorna, így a bankok fióki rendszere is, stb.
Mert direkt nem írtam, hogy az ügyfeles elektronikus csatornák, a bank sem fér hozzá "semmihez."Nem emlékeztem, hogy pontosan melyik bankból melyikbe szoktad utalni a fizut.
[ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
válasz István89 #16626 üzenetére
Mind android, mind iOS több fejlesztői és publikus beta is van az éles előtt.
Ezért felfoghatatlan számomra is, hogy 4-5 hónap alatt hogy nem tudnak felkészülni, az új OSre...
Lehet eltérés a béták között is, ezért fontos a folyamatos fejlesztés, s 1 héttel az új OS megjelenés után elvárnám az új OS kompatibilis appot. -
Jim74
nagyúr
Elég nagy cégnél dolgozom (kb. 2 millió ügyfél) és közel vagyok a fejlesztési, tesztelési csapathoz. Nálunk is előfordult már, hogy amikor bement az éles rendszerbe valami, akkor közbejött egy baki és gond volt. De pár óra alatt legalább annyira meg lett oldva, hogy az ügyfelek ha lassabban is, de el tudják intézni az ügyeiket.
De elég ritkán fordul ilyen elő, mert az éles rendszerbe transzportálást két lépcsős tesztelési fázis előzi meg.
Ez kb. olyan hiba, mintha kirúgták volna a CIB rendszere alól a szervereket...[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Nem nagyon van hova menni.
GRÁNIT - voltam már náluk, jobban bízom egy külföldi nagybankban
OTP - drágák, hagyjuk
ERSTE - volt náluk hitelkártyám. Ügyfélszolgálatuk katasztrófa...
Unicredit - róluk nem nagyon tudok semmit, de ha jól emlékszem az appjuk nem volt szimpi (ha még az Electra-t használják)
MKB - Pfff.... Szerintem ez a legalja... Az elektronikus szolgáltatásaik katasztrófa... SZÉP kártya applikáció kb. 1 éve nem működik és nem javítják pl.
Raiffeisen - talán még őket kipróbálnám, de szerintem a jelenlegi számlacsomagomnál ők is drágábbak.Hirtelen ennyi jutott eszembe.
-
dptrsk
addikt
válasz axioma #16623 üzenetére
Én állampapírt jegyeztem volna ma nagyobb összegben, de a CIBes kártya vásárlási limitje 0 forinton van, mivel többnyire hitelkártyával vásárolok, így ha ellopnák a kártyát sem lehet hasznàlni...
Hát se a hitelkártyára utalni, hogy legyen rajta fedezet az állampapírra, se limitet állítani nem tudok.
Nagy kár nem ért, de azért bosszantana, főleg ha a hétvégi vásárlasokra nem lenne fedezet a hitelkártyán (szerencsére ~90%on van a hitelkártya)[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Teljesen jó a listád, és a tapasztalatod, ugyanezt gondolom azzal, hogy Gránitos még sosem voltam, de így "sem bízok évek óta bennük"..., azóta számtalan példa volt, hogy talán jól tettem.
Az MKB nem ismétlem, amit írtál, sajnos igaz.
A Rafinál majdnem nyitottam számlát most 13-án, de hiába adnak most akcióban 20 ezret, ha levonnak belőle 5-6 ezer éves kártyadíjat az egyik csomagnál, amit tudtam volna teljesíteni.
Még mindig azt mondom, hogy akinek kb. egy forintjába sem kerül a számlavezetés, kártyadíj, utalás, az nagyon ne akadjon ki, ha ilyen van, mert a CIB legalább tájékoztat, és talán igyekszik is.
Persze csak akkor érvényes ez, ha éppen nem akar utalni vagy nagyobb tranzakciót végezni, mert akkor mindenki lehet ideges.Pár hete 2-3 óra alatt megoldották az app összeomlást.
-
dptrsk
addikt
“Még mindig azt mondom, hogy akinek kb. egy forintjába sem kerül a számlavezetés, kártyadíj, utalás, az nagyon ne akadjon ki, ha ilyen van,...”
Az üzletileg elég nagy gond, ha a bank a 0 forintos számlák tulajdonosaira 2 évig számít, amíg ingyen van.
Nem hiszem, hogy fizetős konstrukcióban bárki maradna hosszabb távon a jelenleg elég gyakori leállások mellett.Ennek a 0 forintos számlának a célja szerintem az kéne legyen, hogy megszeressük a bankot és maradjunk, nem az, hogy csak 2 évig itt legyünk
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #16644 üzenetére
Nem hiszem, hogy csak 2 évig számítanak az ügyfelekre, amíg 0 Ft-os a csomagja van valakinek, ilyen rossz üzletpolitikájuk nem lehet...
Valóban a célnak az kellene, hogy legyen, amit írtál.Azért nagy leállás 2020. február óta nem volt a CIB-nél, ha jól emlékszem.
Tehát azért korántsem valós a "jelenleg elég gyakori leállások"
Néha összejön, és akkor nagyon, de a korábbihoz képest 8 hónap telt el, és a CIB-nél ez is nagy dolog, hogy közben nem volt ekkora leállás, és akkora sem, mint februárban.És azért azt se felejtsük el, hogy sok szabálynak kell megfelelniük a bankoknak.
"Szegény" CIB, még a felületeit sem hangolta össze, és jönnek az újabb megfelelési szabályok, ezért talán nem csoda, hogy "összeomlanak", ha belenyúlnak a saját rendszerükbe, mert nincsenek hozzászokva sajnos ehhez.
Bár most mintha ennél is nagyobb lenne a hiba.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Én nem vagyok ideges. Tartok valamennyi kp-t otthon, a rokonságtól is tudnék kölcsönkérni, ha minden kötél szakad. Mondjuk ahhoz legalább 2 hónapig kellene a bankszámlámmal gondnak lennie.
Szerintem hétvégén összekalapálják. Ha hétfőn is állni fog, akkor az már neccesebb...
-
RR-13
őstag
Most érkezett!
CIB Bank Kiegészített 4. felhívása:
"Fennakadások elektronikus csatornáink elérhetőségében – frissítés 3.
2020.10.30.Továbbra is nagy erőkkel dolgoznak kollégáink az elektronikus csatornáinkat érintő probléma elhárításán. Őszintén sajnáljuk a kialakult helyzetet, mindent megteszünk, hogy mielőbb megoldjuk azt.
Természetesen sokan hívnak minket telefonon, ügyfélszolgálatunk igyekszik minden telefonáló ügyfelünknek segíteni, de a várakozási idő a megnövekedett hívásszám miatt hosszabb lehet a megszokottnál, köszönjük megértésüket ezzel kapcsolatban is!
Kérdéseikkel írásban is fordulhatnak hozzánk a cib@cib.hu e-mail címen. Honlapunkat folyamatosan frissítjük, amint friss információt tudunk megosztani ügyfeleinkkel.
Ha az elektronikus csatornákat érintő probléma miatt kártérítési igénnyel élnének, úgy kérjük, hogy ezzel kapcsolatban írjanak nekünk a cib@cib.hu e-mail címre, jelzésüket kivizsgáljuk és megválaszoljuk, amint tudjuk.
Még egyszer elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért!"
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen