- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ooloo
őstag
válasz #79335424 #3250 üzenetére
Szia ,
Szerintem is kevés , de nem vagyok telhetetlen ... a Magyar viszonylatok között ez a jövedelem erős középmezőny közé tartozik .
Nyár elején leváltották a franchise vezetőt ... kaptunk helyette egy arrogáns , pökhendi , kompromisszumokra képtelen véglényt .... Ez már nekem is sok . Felmondtam .
A repterezésben csak a sok papírmunka aggaszt . A többi gyerekjátéknak tűnik a szotyis kötelékében elvégzendő feladatokhoz képest .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
#79335424
törölt tag
Mit értesz "Magyar viszonylat" alatt? Belföldezést? Mert ha nemzetköziben vagy, akkor mi lenne a "Magyar viszonylat"? Egy hiányszakmában miért mennél ugyanazokon a külföldi utakon kevesebb pénzért, mint egy külföldi? Nálunk 1650-1750 körül kapnak azok, akik 3/1 -ben dolgoznak. Úgy tudom, hogy osztrák cégeknél ettől is jobb a helyzet, mert évente több, mint 12 fizetést kapnak.
-
ooloo
őstag
válasz #79335424 #3252 üzenetére
Úgy értem , hogy magyar telephellyel rendelkező , nemzetközi fuvarozást végző cégeknél ez az 1500 eurós jövedelem az átlagos .
Én értem , hogy mire akarsz kilyukadni , de a gyakorlatban ugyan azért a munkáért kevesebbet kap egy "keleti" sofőr , mint egy "nyugati" sofőr . Az esetek többségében ez sajnos így van .
A piacra "szabadulnak" az Ukrán sofőrök is .... Többek között a Portugál rendszámos nemzetközi fuvart végző szerelvényeken már zömével ukrán sofőrök vannak .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
-
ooloo
őstag
válasz #79335424 #3254 üzenetére
Ez így igaz .... a szotyisnál a legújabb sláger ( amit már nem vett be a gyomrom ) , hogy a havi 168 óráért járó alapbért annyiszor 8 órával csökkentik , ahány munkanapot töltesz otthon pihenőben . Tehát , ha 3 napot vagy otthon ( hétfőn érkezel a telephelyre , majd péntek reggel indulsz vissza ) , akkor csak 144 óra után kapsz alapbért . Durván 16000 ft amivel lehúznak . Gyomorforgató annak tükrében , hogy egy sofőr nem 8 órát dolgozik , hanem lényegesen többet . Tekintve , hogy a munkaidő nem csak a vezetésre értendő , hanem sok minden másra is . Nem járok messze a valóságtól , ha azt mondom , hogy nagy általánosságban egy sofőr 11óra környékén teljesít naponta ...
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
#81556480
törölt tag
válasz #79335424 #3250 üzenetére
Te hol élsz hogy 1500 eur MAGYAR. cégnél keves? Sorolj mar vagy 4-5 céget ahol ennel jobb a ber?
Ja es tenyleg csak kérdezem, mert én 7.5oson meg 12t auton kapok 1000-1500 között. Attol fugg menyit van kedvem dolgozni. Most novemberbe megnyomtam, igy kb 1400-at fogok kapni. 7.5 auton.
[ Szerkesztve ]
-
ooloo
őstag
válasz #79335424 #3259 üzenetére
Nekem nem mindegy .... nekem fő szempont , hogy a telephely ( ahová érkezek , és ahonnan indulok ) az közel legyen a lakhelyemhez . Nem két reklámszatyorral indulok neki a 3-4 hetes turnusoknak .
Ha ezért le kell mondanom magasabb bérezésért , ám legyen .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
#79335424
törölt tag
No, igen. Természetesen vannak más szempontok is. Én is azért melózok kevesebb lóvéért 2/2 -ben, mert különben nem lehetnék egy-egy hetet a barátnőmnél Spanyolban.
De, a cuccolás nem zavar. Kora reggel jön értem a kisbusz, bedobálom a cuccaimat, a cégnél meg kiveszem. Ez 2x3 perc. A "költözés" többi része ugyanennyi lenne akkor is, ha a szomszédban lenne a telephely. Meg, van a telephelyen szekrényem, úgyhogy csomó dolgot nem hurcolok oda-vissza.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Az azért elég durva, hogy folyton megy a sírás, hogy nincs elég sofőr és akkor ezt egyes cégek úgy "díjazzák", hogy az általad leírt 168 órából rángatnak le, ha hétköznap van pofád otthon lenni néha....
Többek között az ilyenek miatt egyre erősebb bennem a terv, hogy abban az esetben, ha egyszer beülök a kormánykerék mögé, akkor azt a lehető legrövidebb ideig tegyem magyar cég keretein belül. A betanulás után pedig lépni...Amúgy német/osztrák cégeknél mennyire jellemző, hogy kérnek ottani lakcímet? A másik, hogy ezeknél csak német irányítás van, vagy angol is?
Az angol nagyon megy, német igencsak szerényen, főleg a hallás alapján történő megértés. Vagy marad a holland vonal...[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Qtya123 #3262 üzenetére
Attól függ, hogy hova mész. A mienk egyfőnökös cég, aki egyben a tulaj is, és aktívan részt vesz a cég életében. Mivel ő kedveli a Magyar sofőröket, ezért lefelé mindenkinek alkalmazkodnia kell ehhez. Az irányítás német, de minden irányító igyekszik egyszerűen fogalmazni, hogy értsük. Az írásos üzeneteket két nyelven kapjuk. Ha mégis nyelvi probléma lenne, akkor megkérnek egy németül jól beszélő kollégát, hogy telefonon magyarázza el a szitut. Ha ügyfélnél akad valami bonyolulat, akkor odaadjuk neki a telefont, hogy beszélje meg a nyavajáját közvetlenül az irányítónkkal. A cégnél a sofőrök 3/4 -e Magyar, és mindenki ingázik, úgyhogy senkinek sincs kinti lakcíme. És nem a mienk az egyedüli ilyen cég. Tudok még pár olyat, ahol sok Magyar sofőr dolgozik. Nálunk "csak" nemzetközi sofőr rutin kell, meg egy nagyon alap német. Más nem számít. Ha valaki tud franciául, akkor hamar "csókos" fuvarhoz juthat.
[ Szerkesztve ]
-
berek21
senior tag
válasz Qtya123 #3262 üzenetére
Általában németül kommunikálunk, de nálunk az irodán vannak magyarok is. A sofőrök között, pedig szinte csak magyar. Ausztriában amúgy szokás magyar irányítót is alkalmazni ha sok a magyar sofőr. Nem kérnek osztrák lakcímet, sőt nálunk a főnök a saját lakcímére szokta íratni pl. a mobilelőfizetést, ha valakinek a feltöltős nem elég. A szociális juttatások pedig...
LG Velvet eladó!
-
Qtya123
őstag
Köszi a válaszokat, biztatóan hangzik. Akkor nincs mese, a némettudást kicsit feljebb kell tornászni. de legalább megvannak hozzá az alapok (érdekes, hogy iskolában 8 évig tanulva a németet egy alapfokhoz közeli szintig tudtam megtanulni, az angol meg 2 év alatt középfok C-re simán ment 0-ról).
Még annyit kérdeznék, hogy a hazajárás általában saját autós, vagy vannak kisbuszok valameddig?
-
#79335424
törölt tag
válasz Qtya123 #3265 üzenetére
Nálunk saját autós. Mivel szerdai, és hétvégi vlátás van, ezért össze szoktunk jönni többen egy autóra, és így oszlik a költség. De, én leginkább Oszkarozok. Ugyanazzal a céggel jövök-megyek.
berek21:
Mesélnél még a melódról? Ingázol? Mennyit vagy kint/itthon és mennyit fizetnek? Miket viszel, merre jársz? Esetleg, ha jó hely, akkor be lehet kerülni?[ Szerkesztve ]
-
berek21
senior tag
válasz #79335424 #3267 üzenetére
Hétfő-Péntek a meló. Főleg Graz és környéke, de max Linz-ig megyünk. A cég fele magyar, fele osztrák rendszámmal megy. Vagyunk kb. 40-en összesen. A fuvarjaink 80%-ban fix körmunkák, jól bekáratva. Sok beszállítós logisztika(magna), kicsi DHL, RailCargo, stb. De van hogy szója, fa, tökmag a rakomány. A fuvarok rövid távuak, van ami csak 4 km. A zseton 1800-2000 között. Bekerülni nehéz. Ha osztrák oldalra kell valaki, akkor a mahyar cégtől jön át egy ember aki éppen soron van.
LG Velvet eladó!
-
#79335424
törölt tag
válasz berek21 #3271 üzenetére
Én valahol a kettő között vagyok. Többnyire 2-300Km egy fuvar, jórészt állandó címekkel. A kezdőket jobban terhelik, anno én is kaptam az alja melót, de mostanában már nyugisabb az életem. Van egy pár idióta kollégám, akik képtelenek az irányítók fejével gondolkodni, mert ők mindent jobban tudnak. Biztos ismered ezt a típust. Na, ők kapják a savat rendesen, ők meg a céget szidják. Pedig.... Én meg szinte nem is beszélek az irányítómmal, vagy ha igen, akkor csak a szokásos dolgokról. Semmi lebaszás, vagy ilyesmi. Látom a melót a comlogon, ő meg látja, hogy hol vagyok. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
attamero81
senior tag
válasz Dexar007 #3269 üzenetére
Nekem a furgonos múltamba 2001-ben a nèmet belföldnèl Kelheim tartományban 1600 DM volt a lovè.Ez 4 èvvel kèsőbb amikor abba hagytam 1400 Eu-ra fogyott.
Most jelenleg már fèlèv után az első 2 hónap 600-650 EU-s fizetèst sikerült feltornáznom 1000 körül.Plusz minusz 70-80 Eu az ingadozás.
Más.
A tegnapi nap elszámoltam magam.A megszokott munkám miatt nem vettem figyelembe,hogy hamarabb indultam egy kerülő út miatt ès becsúszott plusz 28 perc melo.Így a korong bibis.Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Unix-nál van valaki? Magyar-román menet felöl érdeklődnék. -
#79335424
törölt tag
Három irányítóból kettő szabin van. Helyettük a főnök segít be, meg, úgy általában aki arra jár. Van ám káosz. Tegnap egy órán belül három különböző melót kaptam. Ma meg a thayngeni határon ragadtam, mert nincsenek kész a vámpapírjaim. Reggel hatkor nyitnak, ami elsőre jól hangzik, mert 12 óra pihim van. De, az utolsó felrakóm délután négykor bezár, és ha reggel hétkor tudok csak indulni, akkor tuti lekésem. Pláne úgy, hogy éjszaka gyönyörűen odafagy az áru a bódé oldalához. Szép mutatvány lesz az első lerakóm.
I Love This Game! -
berek21
senior tag
-
#79335424
törölt tag
válasz berek21 #3279 üzenetére
Én nem értem a gondolkodásmódjukat. Schnell fahren, meg ha valami gond van, akkor az "katasztrófa". Közben meg a papírgyártás egyik melléktermékét viszem egy téglagyárnak, ahol egy hegy van már belőle. Gondolhatod, hogy mennyire aggódik érte a megrendelő. A papírgyárba meg hulladék papírt vittem. Na, az is b..ott sürgős lehet nekik.
-
fesii
aktív tag
válasz Dexar007 #3277 üzenetére
Elmegyek én azzal is ha valóban 3napos kanyar van. 250-300-ér. Csak a csaj aztmondta, hogy bejelentés+35euro napidij+juttatások. Ha normál céget számolok akkor 80ezer alap+35*12=126ezer. az egy karcsu 200. Azt meg nekem nehezen dumálja meg, hogy üzemanyagból jön még plusz 100ezer Azon meg megint meglepődnék ha ~200-ra lennénk bejelentve. Jövő hét pénteken megtudom mondjuk, de azér ha megúszok egy 200km-es utat nyugodtabb lennék. Ugyhogy keresek bennfentes kolegát.
-
#79335424
törölt tag
válasz Dexar007 #3282 üzenetére
Naná! Minden sofőrnek maga felé tekeredik a kormánya! Pl. du. 5 -kor bezárnak a spedíciós irodák a svájci határokon. Onnantól a fű sem nő arrafelé. Elérhetem, de vezethetek nagyon szabályosan is, és akkor saaajnos lekésem. Meg vagyok rakva, arccal a határ felé. Mit tudnak ezen variálni? Nyitás másnap reggel 6 -kor, addig pihi, ami tesók között is 13 óra.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Valakivel nagyon összebarátkozhatott a Német Aldi. Thayngen határon, Waldshut határon és még csomó helyen, ahol eddig lepkehálóval fogdostam a biteket, most fullos 4G -m van.
-
#79335424
törölt tag
válasz SzalaiG #3292 üzenetére
10 Erzsiért 1,5GB/hó, 15 -ért 5GB, de ha elfogy a másfelem, akkor 6 Erzsiért újra kapok másfelet az eredeti időpont végéig. Ezek a netes árak, de a kártyát lehet beszéd, beszéd+net, és csak net tarifacsomagokra regisztrálni. Van hozzá Androidos app, amiben látod az egyenleget, meg persze feltölteni is lehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz berek21 #3296 üzenetére
Én is ilyesmire készülök. Itthon havi 4-5 rugóért lehet flottás korlátlan kártyát szerezni, Telenoros hálón. Ha eltörlik a roamingot, akkor annak külföldön is korlátlanul kell működnie. Ráadásul, jobb, mint egy ottani, helyi kártya, mert roamingban bármelyik helyi hálót használhatom. Akkor viszont a TV is meg lesz oldva, mert VPN -en átforgatva a Telenor MyTV és a Telekomos TV-GO is megy külföldön (teszteltem).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen