Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz Tin #247972 üzenetére

    Múltkor linkektem egy képet [kép] . Szemre belövöd középre a váltó felső görgőjének a fogát a láncszem közepére* (háttal állsz a váltónak). Ezt először csináld a középső lánctányérral, ha ott jó végig a váltás, akkor jónak kell lennie mindenhol. Én régen ellenőriztem a nagy tányéron is és csak aprót finomítottam rajta, ha kellett (már csak egy tányér van, így már nem kell). Ha hátul jól be van állítva a váltó, akkor ha nem kerszetbe áll a lánc, akkor szépen kell végig működnie. Nálam végig jól működik így egy tányérral. De így látatlanban is biztos, hogy feszíteni kell a bowdenen.

    * Ha feszítesz (óra járásával megegyezően tekerés a állító csavart) a bowdenen (spanolás) akkor balra mozog a váltókanál és a görgő foga, ha eresztesz rajta (óra járásával ellentétes) akkor meg jobbra.

    chubby2o6: Az a gumi sajnos kuka. Nekem még a leggagyibb Kenda (K80) sem imbolygott ennyire és mégis érezni lehett a 8-ast benne. Ez már 88-as. Az a bizonyos Kenda szövethibás volt, itt is valószínűleg szakadtak a szálak a szövetben.

    Speedy007: Vágd le flexxel, azzal már amúgy sem tudsz mit kezdeni. A linkeket SunRace tényleg egytányéros, ahogy Hasaggymeg írta. Van tripla tányéros változata azt vedd meg. Mondjuk a helyedben kukáznám az egészet és vennék egy alap Altus integrált hajtóművet (14ezer Ft) + Shimano BB52 integrált monoblokk (5-7ezer Ft). Sokkal jobb lesz minden téren és ezerszer könnyebb szerelni. A legolcsóbb négyszög tengelyes hajtómű is 10ezer Ft, + a monoblokk 3-4 ezer Ft, így nem sokkal drágább akkor már az integrált.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák