- Windows 11
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- eBay
- Microsoft Excel topic
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #249300 üzenetére
A felni belseje egy üreg, rajta ~30 lukkal ha az alsó 15-öt bemeríted, a felsőkön ég kijön a levegő. Nekem is volt olyan, hogy látszott a frissen felrakott guminál, hogy folyik ki a tej a küllőanyáknál. Valahol kicsit beszivárgott. Több tej, rázogatás, és menni kell vele. Meg ezért jó a Mitas tej, mert az felhabzik, és biztos megy a szalaghoz is, ami mindig felül/köríven belül van. Csak az nincs a tesztekben, nem veszi senki.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #249296 üzenetére
ja, akkor ott valami nem kerek, hogy óránként.
nálam vsz. szelepmagnál szivárgott minimálisan. -
abéla
senior tag
válasz fulton #249206 üzenetére
Én ezzel a XLC nyereggel -mintegy két éve, megelégedéssel- puhítom a húst és ahogy olvasom, a tiedhez hasonló elvek alapján próbáltam kiválasztani. (bár, talán ha negyedét tekerem a te éves távjaidnak)
Ha még kereső fázisban vagy, nézz rá, ha nem, vallj hát színt, mi lett az eredmény! (kivi vagyok tényleg)
Más: mellkaspánt/cadence sensor
a dekás BC100 GPS, HR sensort fogad(BT smart), cadence-t nem, a dekás cad.sensor így nekem csak telefonra kapcsolódna, utólag töltené/szinkronizálna, már ha minden jó és nem fagyogat, dobja el, rossz napja van stb. a dekás app-nak(Decatlon Connnect), így meg kb a minek kategória.Szóval kell egy jó komp., majd a többi .
hootka!
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #249300 üzenetére
pedig van olyan, hogy annyira lassan ereszt, hogy nem látszik a bubikon. Jó, akkor nem egy óra alatt van nullán, az igaz. A gumi oldalfala tud igen lassan is ereszteni, arra nekem eddig hosszú távon megoldás volt, hogy mentem vele, aztán addig kapta a bevonatot belülről, hogy egyszercsak abbamaradt. De akkor foltosodott is a külső.
n.gab: én is kizártnak tartom, hogy érezhető javulást érj el. Ez vastagabbnak is tűnik 27.2-nél. Ha tényleg kell a rugózás, akkor olyan nyeregcsövet nézz, ami valóban működik, tehát semmiképpen nem a teleszkópos fajtát, hanem vagy paralelogrammásat (mostanában volt pár az apróban is, meg van már Thudbuster koppintás nem csak Sunrace-ben, hanem már más márkákban is), vagy azt a két lapos karbonpálcából állót, aminek nem tudom a gyártóját. Olyat szintén láttam nemrég a Testbike bolhán.
Csak halkan kérdem, hogy ugye nem nyeregben ülve, egyenes háttal mész bele a huplikba, mint néha a városban látom másoktól? Ha nem élsz a tereppel, akkor lehet aztán rugós csövekre költeni...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz n.gab #249297 üzenetére
ez a túlnyúlás elegendő szokott lenni, de ilyen szempontból a 27,2-es cső az sokkal rugalmasabb, mint a 30,6-os vagy 31,8-as.
vannak direkt flexibilis nyeregcsövek is, pl: [link]
ha nagyobb az offset/külpontosság, akkor jobban csillapít, mert nagyobb a nyomaték, ami a csövet terheli.
-
Tin
veterán
A nasi inkább unalomevés. Napközben nem szoktam egyáltalán, leginkább csak este, amikor pihenésképpen leülök megnézni egy filmet. Akkor sincs szükségem rá, tehát nem éhes vagyok, egyszerűen csak ez egy ilyen berögződés. Érdekes, mert ha pl. olvasok vagy mást csinálok este, akkor nem nasizom. De amikor szándékosan fogyni akarok, akkor este sincs nasi. Semennyi. Olyannak, akibe a nasizás nem ivódott bele, nehezebb megérteni, de ne azt gondold, hogy ez 2 zacskó chipset jelent, vagy egy tábla csokit, inkább csak egy-két maroknyi mogyorót vagy hasonló magot. Ezért mondtam, hogy ez unalomevés. Ha éhes maradok estére, akkor inkább enni szoktam egy kisebb tál müzlit még.
A cél, önfegyelem és hasonló témák megvannak, csak ha egyfolytában fegyelmezed magad, és nem látod az eredményt, az meg baromira demotiváló tud lenni. Ilyen például a fogyás. Pár éve durván visszavettem a kajával, áttértem a napi 3x-i normális étkezésre, ami ráadásul kis adagos, szó szerint nulla csoki, nulla üdítő, és zéró nasi. Ettem napi háromszor, ráadásul azt, amit kell (reggelire müzli vagy gyümölcs, délben rendes kaja és egészséges méretű adag, vacsorára szintén odafigyelt és kis adagos rendes kaja). Ehhez még hozzájött, hogy gyalog mentem mindenhova, sokszor a napi 10 km megvolt. A fogyás és az átalakulás megindult, hónapokon át csináltam, csak aztán jött a "fal", miközben egyre több meló és stressz, csomó magánéleti feladat, és folyton azt éreztem, hogy nincs energiám. Persze, én is azt mondanám, hogy "na itt kellett volna kitartanod", de az elmélet és a gyakorlat más. A Covid alatt is éreztem, hogy hopp, elhízom, ha nem figyelek, rögtön visszavettem, és el is indult a fogyás, meg a súly megtartása. Nem egy kollégám vagy ismerősöm hízott 20-30 kilókat a home office alatt, én igazából +-5 kilón belül ingadoztam. Ezekhez kevésbé kell motiváció, de egy nagyobb szabású fogyáshoz már igenis. A bicaj pont onnan jött, hogy mivel keveset mozgok, ez talán segít, meg kedvem is van hozzá. Amennyit le szeretnék dobni (-10 kg), az biztos, hogy le is fog menni, főleg, ha megszokom a mozgást, és elkezdem mellé csökkenteni a bevitt kalóriát is, csak azt a pontot kell megtalálnom, ahol folyamatos az eredmény, és fenntartható a motiváció is. Ha most egyből mindent akarnék, valahol tuti "elfáradnék" benne, és borulna az egész. A jelenlegi célom az, hogy a tél elejéig tudjam tartani ezt a heti 3 bringázást, megerősödjek, nőjön az állóképességem, és ha úgy érzem, hogy már rutinná válik a rendszeres mozgás, akkor elkezdhetem fokozatosan csökkenteni a bevitt kaját, meg persze elhagyni a nasit. Nem tűztem ki megugorhatatlan célt.
#249285 ZolkoW: ebben nem feltétlenül értek egyet, de megértem az álláspontod. Vegyünk engem példának. Tavaly tél elején vettem egy Galaxy Watch 4-et, a nagyobbikat, 100€-ért akcióban. Egyrészt az éjszakai véroxigén mérés miatt, másrészt hogy ne kelljen minden értesítés miatt a telefonhoz nyúlnom (meló közben ha nem gépnél vagyok). Az akkuja kibír 2 napot alap használattal, de még akkor is kibírna 1 napot, ha 4-5 órán át monitorozná az edzést. A készülék adott, a pontossága meg olyan, amilyen. Viszont, trackeli az útvonalat, sebességet, pulzust, és számolja a zónákat, kalóriát. Magyarul se öv, se computer, se szenzorok, semmibe nem kellett pluszban beruháznom ahhoz, hogy tekerjek, egyszerűen csak csinálom. A nyugalmi pulzusmérése pontos a felkaroshoz mérve, edzések után pedig konzisztensen látom a terhelésre növő pulzust, illetve hogy mi hogyan mozog. Az, hogy lehet, hogy a 150 valójában 139, a 160 meg igazából csak 135, erős túlzás. Lehet, de nem valószínűek ekkora és ennyire változó eltérések. A tendencia kiolvasható, és jelen állapotban nincs is szükségem többre. Ha jövőre is komolyan gondolnám, és már pontos számok alapján akarnék edzeni, nyilván vennék pedálszenzort meg övet, komputert, de jelenleg két adatra van szükségem, mégpedig arra, hogy milyen csökkentett terhelés mellett tartható alacsonyabban a pulzus, illetve hogy hosszabb távon hogyan csökken a pulzusom. Egyik sem egzakt szám, csak tendencia. Nagyon messze vagyok ám én még attól, hogy a pontos adatok hasznosak legyenek, mert tegyük fel, megveszek most mindent, mit fogok tudni kezdeni a pontos adatokkal? Oké, belövöm a pedálfordulatot a jelenlegi (számolt) 85-95-ről fix 90-re, és látom, hogy az adott helyen adott körön 160-as pulzusom valójában 153, miközben 1 perc pihenő után 138 helyett 132-re megy le, de és? Hülye példa, de én most ültem először versenyautóban, megtettem az adott pályán 5 kört, és még az autót és a pályát is tanulom, nincs szükségem arra, hogy hogyan tudok az egyes kanyarokban 2 tizedet nyerni, hiszen 2 másodpercet bukom mindenhol. Röviden: nincs vita abban, hogy az óra nem pontos, de egyelőre a tendencia az, ami számomra fontos, azt meg tudja.
-
Ixion77
őstag
válasz Ringman #249305 üzenetére
Ha már flexibilis nyeregcső, akkor szerintem Canyon S14/S15 vagy ERGON Seatpost CF Allroad Pro Carbon. Nincs velük gyakorlati tapasztalatom, de lelki szemeim ezeket már a monitoron is látják hajlani. Idővel még nyikorogni is
#249306 Ringman: Az még jobb lehet, cserébe dupla súly, és sokkal kevésbé néz ki jól
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #249306 üzenetére
nem is tűnt fel a képen, amíg nem nagyítottam ki.
GP5000, taposóval ?Én ilyenre gondoltam, nem tudom, az Ergon követte-e el az eredetit, de láttam már valami csájníz koppintását is (nem mondom, hogy olyat kell venni, vagy hogy meg merném...)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz ZolkoW #249311 üzenetére
hehe
jelenleg nincs spd-s cipőm, mindet "kinőttem" barefoot cipőkre váltás miatt (meg egy csomót kipróbáltam és nem volt jó, most leálltam ezzel egy darabig, de a bont riot+ a következő célpont), ez van :/
meg amúgy is most rossz a térdem (van benne egy baker-ciszta, megyek dokihoz magánrendelésre a héten), így most nem kellene egy nem optimális pozícióba fixálnom magam.
a gumi viszont nagyon jó, érezhetően jobban gyorsul a tufo speederonál is, ami alapból jól gurul a tesztek alapján.
-
ZolkoW
őstag
én se azt mondom, hogy rohanj venni valamit, sőt.. csak szemléltetni akartam, a pontosság (hiánya) mit jelenthet. A G.Watch nem hiszem, hogy gagyi, de annak is van valami pontossága, és azt valami kontrollált körülmények között fogják megadni, ergó ha te kint terepen használod, simán lehet, hogy nem teljesülnek a feltételek, és máris nem a (hasraütés) +/- 5 bpm lesz, hanem +/-15 vagy rosszabb. Ugye nem lőnek vele nyulat, ahogy nálunk falun mondják, csak eljöhet, amikor te arra leszel kíváncsi, hogy sikerült-e végig 135 ütés alatt maradnod. De mind tudjuk, hogy nem ettől fog függni, hogy leadsz-e 10 kilót, hanem hogy csinálod-e.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #249301 üzenetére
Ja értem, gondolod, hogy valahol bemegy a szalag alá a levegő aztán akárhol majd kijön? Hát akkor a küllőlyukakat haboznám le szappanos vízzel az összeset...nekem is alig látható gyöngyfüzér szérű buboréksor jött kifelé a gumi mellett a xarul illesztett felniből és úgy engedett egy nap alatt 0,3-0,5 bart, de ha annyira ereszt ahogy írja annak látszódnia kellene.🤔
#249304ZolkoW...nálam a részking hónapokig foltosodott számottevő nyomásveszteség nélkül.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz ZolkoW #249314 üzenetére
Biztos nem egy nagy durranás, de ugyanez a szenzor van a következő modelljükben is, és kétlem, hogy a Samsung annyira pontatlan lenne, mint egy 30 eurós fitnesz karpánt. Plusz mondom, most kezdtem, és azt sejtem, hogy az első pár hónap jelentősen átrendezi a vérnyomásom és a pulzusom, ha a szervezetem megszokja a rendszeres mozgást, arra pedig jó ez, hogy a tendenciát lássam. Egészen múltkorig nem is figyeltem a pulzust, amióta felhívtátok a figyelmem rá. Arra használom az órát, hogy azt lássam, hogyan fejlődik a távom és a sebességem, így azt is tudom, honnan hová tartok. Idővel ez biztosan kevés lesz, de ilyen kütyüket amúgy sem a szezon kezdetén érdemes venni, hanem a tél elején black friday-kor, amikor mindenki orrba-szájba akciózza az azévi megmaradt készleteket. Addigra meg úgyis kikristályosodik, mire lesz szükségem.
-
Khelben
nagyúr
válasz arcitec #249263 üzenetére
Próbálom szemléltetni. A Wahho valóban olyan, hogy ha rásüt a nap, jobban látni. Plusz a tükröződéseket a Wahoo tompítja, mintha félig matt lenne, a Garmin meg tükörként visszaver mindent. Lehet, hogy egy matt fólia kellene rá, de feleségem azt mondja, neki jó így, úgyhogy nem foglalkoztam annyira vele. Csak nagyon szembetűnő volt, mikor egyszer elvittem magammal.
-
avl
aktív tag
"A cél, önfegyelem és hasonló témák megvannak, csak ha egyfolytában fegyelmezed magad, és nem látod az eredményt"
-> akkor jo
az eredmenyt milyen idötavon varhatjuk: abban ne legyen hamis varakozas ! (falsche Erwartungshaltung)
van amikre eveket, söt, 10+ evet ! ehhez kell az önfegyelem
(10 perc utan merlegre allni vagy idegennyelvü tarsalgast megerteni akarni ...nem gondolom, hogy így tennél, de fontos az idötáv ;-)
-
Alg
veterán
válasz Ringman #249312 üzenetére
Lake-et nézd meg, van egészen lapos-széles lábra való cipőjük is (MX201 ha jól rémlik) - a CX219/238 az egyik legkényelmesebb SPD-SL cipő sokak szerint, én most vettem egy féláras akciós 238-at, tényleg baromi jó. Van SPD-s verziója is, az MX219/238
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #249298 üzenetére
A 20-i dátum eldőlt már?
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok,
BR-M486
BR-M447 tárcsafékekhez keresnék fékpofákat és légtelenítő szettet, valamint bele való olajat. A 486-os csak simán kopott, és érzem, hogy levegős a fék. A 447 elől meg visít és kb 20% fékhatás van, melegen kicsit javul de nem biztonságos, hátul ok de levegős.
Két városi bringa, az M447 durván 110kg-ot visz (én meg a fiam) az M486 70kg max csomagokkal kosárral. Porban szárazon esőben lenne használva főleg város de lenne kavics, murva de semmi sár vagy durvább terep. Nincs tapasztalatom fékpofák terén, hatékoby működést várnék el, nem nagy gond ha gyakrabban kell cserélni. Köszi a segítséget!Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
szuszinho
őstag
válasz Csokicsibesz #249321 üzenetére
Akkor keressünk egy dátumot, vagy dátumokat, aztán "szavazzunk".
-
Ringman
nagyúr
mx 219-esből próbáltam a wide modellt, de bergfreunde-ben csak 43,5-ös volt, az egyértelműen nagy volt rám, de széltében rendben volt, 43-as lenne kb a jó, de a téli cipőjükből az MXZ304 meg keskeny, mindkettőt visszaküldtem.
most nézem hogy bikeinnen van újra bont riot+ mtb raktáron, csak 2 méretben 120k, 43-as v 44-es lenne jó
-
fulton
addikt
válasz parandroid #249244 üzenetére
hm..egy másik nézőpontból észrevétel:
garmin 530 navi:
én totál meg vagyok elégedve vele, az külön tetszik hogy ha épp eltévedtem menet közben (és nem betöltött útvonal alapján haladok), nem veszem elő a telefonom, hanem kikeresem a garmin(530) a térképen a pontot, megjelölöm mint cél, és elindítom a navigációt. És megcsinálja. Párszor már használtam így is, teljes megelégedéssel. Szeretem, semmi panaszom nincs rá.
Olyan van hogy letérek aztán mondogatja hogy fordulj vissza, egy kis időt adni kell neki, aztán "rájön" hogy én más merre szeretnék most menni és tervez egy útvonalat, a "fő útvonalamhoz".
Egy rossz szavam nincs rá, sokat használom idegen helyeken is.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz abéla #249303 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, valóban "tetszetős". Hasonló a BBB hez. Hát igen, túra nyereg, ebben kell gondolkodnom nekem is mint rájöttem. Ezek a sport gél cuccok nem az én világom felhasználásom. Ennek is van anyaga 402 gramm
Kipróbáltam egyébként a BBB SportComfort2 is, hát az "borzalom" számomra. Formára is nagyon "dömpszli" , több is lett a súlya mint a korábbi verziónak, valami 80 grammal. Illetve baromi meleg, olyan elcseszett anyag van rajta, ami mint valami fűtő párna melegített.[ Szerkesztve ]
-
abéla
senior tag
válasz abéla #249303 üzenetére
Ja és próbaképp' vettem egy 8ezres bengaságot, mert hogy kellene a benti bicajhoz(kontrollnak), meg kiváncsi vagyok hogy ilyen fűnyírás, kerti -pörgősebb- melóknál mennyi a HR, ahhoz meg furi ha a karomra szig.szalagoznám a bájkkompjútört (meg telefon is csak nyűg, ha figyelni kell rá).
Egyébként teljesen jó/használható, benti használatnál sem hozta az itt-ott leírt anomáliákat, mondjuk kezdéskor (még izzadság tsi) simán megnyalom az elektródákat, lehet ez a titka .
De jja bicajhoz, cad.senzorral érdmes egy komolyabb, a komp-pal kommunikáló cucc: pl ezt a Sigma ROX 4.0 is néztem, ez ok?
Vagy ROX 11.1?[ Szerkesztve ]
hootka!
-
fulton
addikt
válasz Mezga Aladár #249243 üzenetére
Én nem tudok róla hogy lenne ilyen lehetőséged garmin connect.
Egy lternatívát tudok neked ajánlani: Kimented a stravából, vagy garminból az útvonalad gpx fájlját, és ezt betöltöd ide. Ingyens fiókkal elég regelni, miután ide betöltötted a gpx fájlt, megnyitod , és minden lejtési viszonyt látni fogsz, sőt ki is jelölhetsz adott szakaszokat az útvonalból, és csak arra fogja neked írni a lejtési % infókat.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #249315 üzenetére
Nem akarok hitvitát kirobbantani, de annyi "jót" írtak itt a Garminról, hogy ennél még az én Bryton Rider 450-em csiganyálas navigációja is jobb, szóval fontold meg azt is esetleg.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #249331 üzenetére
#249320szuszinho...eddig 3 ember nyilatkozott, kettőnek jó volt, egynek nem a 20.-a...a fő szervező meg hallgat mint béka a csalánban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz atomanti19 #249322 üzenetére
ugyan az a fékbetét, a gyári az B05S
olajból csak Shimano mineral, minden mással megdagad a dugattyú tömítése (van aki szerint Motorexel nem, nekem azzal nincs tapasztalatom)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz itouchfan #249331 üzenetére
Amúgy vicces, hogy mit össze bírunk panaszkodni. Aztán az a helyzet, hogy ez a top, ennél az összes másiknál csak rosszabb a helyzet. Szóval én a sok sírás, meg a viszonylag magas árszint ellenére sem vennék mást a jelenlegi kínálatból.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz fulton #249329 üzenetére
Köszi, hasznos, este próba.
#249335parandroid: Nincs olyan, hogy mindenkinek tökéletes.
Nekem a 830 bejött, jó a hardver és a digitális edző.
Viszont a Sigma elemző szoftvere bizonyos szempontból sokkal jobb mint a Garmin Conect.
Számomra a 2 ötvözete lenne az ideális.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Sped
aktív tag
válasz fulton #249206 üzenetére
Elmúlt hetekben kipróbáltam vagy 10 nyerget nagy "meló" volt
Megvettem anno a Sculturát, azóta a gyári nyereggel megyek, jó kemény, elsőre szokatlan volt, másodjára már jó, 3 éve nyövöm, egyrészt alig látszik rajta másrészt tökéletes továbbra is. Szóval vagy igaz az, jhogy meg lehet szokni a keményet, vagy k.rva nagy mázlim volt és nekem pont bejött méretben, kialakításban, mindenben. Mindenesetre örülök neki. Ha nyereg csere lesz szükséges, ezt a gyárit próbálom majd levadászni, nekem más nem kell.
#249329
És te mivel tervezel útvonalat Garminra? Nemrég vettem egy 830-at, imádom, de a beépített útvonalszerkesztő számomra használhatatlan.[ Szerkesztve ]
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
andrisbandi
őstag
válasz abéla #249333 üzenetére
nyomvonalas navigáció
https://geocaching.hu/documents.geo?htmldoc=ghuplus_track【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Friczy
senior tag
Ugyan nem tőlem kérdezted, de a Komoot útvonaltervezője nekem bejött. Garminra feltehető a Komoot alkalmazás (connectIQ-n keresztül, tudtommal a 830-ra is lehet), és akkor simán át lehet tölteni a Komooton megtervezett útvonalat.
(én országúton járok, de tudtommal a Komootnak van tervezési lehetősége MTB-re is, de azt nem ismerem) -
Alg
veterán
Van egy rahedli layer hozzá, pl. bikepacking-hoz a táborhelyeket rá lehet tenni, vagy jelölt túraútvonalakat, stb...
Más: Sepp Kuss basszus lejtőn száguldva próbálja resetelni a hátsó váltót akksi kivétel - visszarakással, de elejtette az akksit... Shimi Di2-val ez nem esett volna meg
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Gallmix
aktív tag
Megjön a jó idő (már amikor), ideje lesz elő venni a bringát
-
fulton
addikt
Ebben a sorrendben csinálom:
1. www.merretekerjek.hu - megrajzolom itt látni a kerékpár utakat azon át rajzol,, kimentem a gpx-be.
2. Betötöm a garmin connect útvonal szerkesztőbe, bekapcsolom a kilóméterköveket.
3. Ezzel párhuzamosan, megnyitom a google maps-ot , átfutom az útvonalat , milyen az útviszony, ha nagyon bajos más irányt tervezek (alternatíva), bekalkulálom mennyi vizzel indulok, aszerint tudom meddig elég , enniért megállni- ezt látom a km kövek alapján, keresek a térképen boltot ami útba esik - oda pályapontokat helyezek, megírva hogy az mi (ezt majd a garmin530 menet közben írja hogy még hány km-re vagyok tőle, hány percnyire..nagyon hasznos). Ha lehetőség van olyan boltot keresek, ahova beviszem magammal a bringát , vagy éppen csak belépek és nem kell tartanom hogy ellopják arra a pár másodpercre míg lerakom a pultra ami célirányosan kell, aztán míg beüti kimegyek a bringához, netán ajtóban megállok hogy lássam)
4. www.kozkutak.hu ezt is megnyitom , és megnézem az útvonalamon hol vannak kutak (eddig mindig helyesen mutatta és aktívak voltak az oldalon elhelyeztt kutak), és helyezek el belőlük szintén pályapontal.
Aztán mentem, szükség esetén már csak garmin connect-ben módosítok kézzel az útvonalon, ha pl azt látom a google maps-on hogy egyik helyen a tervezettel párhuzamosan fut egy út amin van egy mini coop és pont jól jönne ott mert utána semmi..., akkor arra vezetem át, (mivel pályapontot csak az útvonalon tudsz elhelyezni és csak pár karaktert tudsz nevének adni).
Így néz ki egy utvonal tervezetem idegen - új felfedezős helyekenA közelben már oda vissza ismerem a vár!megyét, mi hol merre mennyi vizzel...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz atomanti19 #249342 üzenetére
létezik 100ml kiszerelés gyárilag belőle, az legalább két fékre elég
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
avl
aktív tag
en magamnak sosem cseréltem még nyerget, az aktuális 2008 óta a(z orszaguti) biciklin illetve a hatsom alatt, akár 200km-es napon is, ami nekem nem csak 5 óra ;-)
szezonok elejen 2-3-4-5 menes utan ha ujra raülök erzem, de 1-2km utan mar nem zavaro
vagy en vagyok érzéketlen (erre) ...vagy kemény , mások meg (túl)érzékenyek vagy nyafik (bocs, senkinek nem szánom, nem személyesnek szánok, csak hülyülök illetve: van ilyen is
-
avl
aktív tag
válasz fulton #249343 üzenetére
"milyen az útviszony" ezt hogyan allapitod meg ? szuroprobaszerüen maps.google-on ? es ha tul ritka a szuroprobad ?
idealis ilyenre az lenne, ha gyorsitva kameraval vegigfutoan mutatná ...különben nem tudom megéri-e a ráfordítást, mert A) szakaszok kimaradnak vagy rendkivül sokaig tart manualisan B) mikori felvetelek mutatjak az utat, az allapotot ? utak allpota valtozik, romlik ill. felujitasra kerülhet
-
Mclovin
senior tag
Valaki találkozott már a következő szituációval?
Adott egy rejtett bowdenes alu Focus váz, hidró fékekkel. Hátsó fékcső mérete elég passzentos és éles balra fordulásnál enyhe, de mégis észlelhető nyikorgás hallható. Ahol befut a vázba a cső, ott fékcső fekete festéke már le is kopott. Lehet ezt orvosolni análkül, hogy a csőhöz komolyabban hozzányúlnék?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Energiaital topic
- Windows 11
- PlayStation 5
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Főzőcskés topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen