- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Windows 11
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Mikrotik routerek
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz peetie1 #250241 üzenetére
Jó dolog az, de nekem sem kell. Egész addig nincs vele szívás, ameddig nem jön egy durva vágásos defekt. Akkor összeb*sz mindent a tej. Ettől függetlenül, akinek van rá keret, miért ne? Nekem városba fölösleges lenne, terepre jobb, mint a belső, ha minden kötél szakad akkor meg bele lehet tenni egy belsőt.
-
andrisbandi
őstag
Sokáig használtam gazdaságos tubeless-t.
Szinte semmilyen feltétele nincs. Bármilyen külsővel és felnivel okés. A tej is mindegy.Hagyományos gumibelső kell hozzá, ahhoz köt a tej. A kerékben nem koszol.
A szelepmag helyén kell benyomni a defektgátló folyadékot a belsőbe.Felénk aszfalton is garantált az akác tüske. Így bármilyen bicóm is lesz, első dolgomként tejezek.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
avl
aktív tag
fentiekböl ki is derül a "kulcs": felhasznalas, terep, stb.függö
en ezert tettem hozza: orszagutimhoz, varosihoz nm érzem szükseget, stö: elönyét sem, plane ar-beruhazasi igeny / elöny viszonyban nem
ha meg valaki most vesz (vagy viszket a penztarcaja valami "upgrade"-re es terepez stb. akkor sokkal inkabb letjogosult -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #250252 üzenetére
Nekem 2021.01.01-2021.03.31 között volt 9 defektem....azóta 2, melyből egyet felfújtam és többet nem volt baj vele (ma sem tudom miért eresztett le, talán a szelep ), második meg tejhiány, mely vagy 6 tejutántántöltésmentes hónap után jelentkezett és melyet kis tej meg fújás újra megoldott.
A 9 defektes időszakban elkezdtem Strava rögzítéseimet defektekről elnevezni, van 1, 2 defektes, meg lassú defektes, többször felfújós is így "jegyzőkönyveztem" megtérésemet...nehezen vettem én is rá magam beletölteni azt a xart a gumiba, de több mint megérte.
Ja és első perctől nem viszek magammal sem belsőt, sem kukacot, csak egy pumpát.
...és ha már így szóba jött, tegnap itt tudtam a legjobban letámasztani és kész!
...tyúkbél rulez.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #250249 üzenetére
Dehogy. Otthon levettem a kereket, megfogtam szépen a kezemben, ebandukoltam a kútra, ott felrobbantottam, visszaraktam a szelepmagot a kerékbe, megfogtam megint a kezemben a kereket, hazasétáltam, otthon megtöltöttem tejjel a szelepmagon keresztül a kereket és végül felpumpált. Utána pedig enjoy.
Azóta az a gumi van fent, azzal az adag tejjel és nincs gond.
Mondjuk a történet úgy teljes, hogy előtte megpróbáltam pumpával felfújni a gumit, de nem sikerült. Tehát az nem volt opció, hogy majd a felnin fogom tolni a bringát.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #250255 üzenetére
Ja értem, mert leengedve, tolva lehet, hogy visszakúszik a gumi a felni vájatába...amúgy ha minden jó (pumpa, felni, gumi stb.) akkor csak egyetlen perc őrült pumpálás kell legyőzni az elszökő mennyiséget és fel is pattan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #250250 üzenetére
Amíg nem cseréltem a szelepmagot én is túlbonyolított szarnak gondoltam a Prestát. A gyári DT valami borzalom. Az újjal nagyon pontosan be lehet állítani a nyomást és nincs semmi gond vele.
-
addikt
válasz stickermajom #250257 üzenetére
Én is kicseréltem már a DT-t a Stan's-ére, de hát úgy látszik, még jobban fölé kell lőnöm a minőségnek. Te mire cserélted?
peetie1: télen szereltem a kereket a házban, a fürdőben. Én is főleg aszfalton megyek, de én nem szeretek defektet szerelni. A belsős rendszernél is használtam defektgátló folyadékot. A mindenfelé fröcsög a tej az ebben az esetben nem életszerű, nem tudom, honnan veszed. Eleve azt csináltam, hogy szárazon gyógyítottam rá a külsőt a felnire. Mikor láttam, hogy jó lesz, a szelepen át betöltöttem a tejet (50ml-es fecskendő ajánlott hozzá, annak belemegy a csőre), azt kész. Nem agysebészet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
peetie1
aktív tag
válasz Dark Archon #250250 üzenetére
Országútim van, írtam is. Olvastam ezt a prestás szívást is, eltömődik a szelep, meg akkor még töltögessem utána a tejet havonta/fél évente, ráadásul panelben, elég 1x elqrni vmit azt mindenfelé fröcsög majd a tej. Hát én nem fogok egyhamar tubelesst szerelni amíg kapni belsőt
Ha montim lenne és hetente kapnám az erdőben a tüskét akkor lehet én is megpróbálnám. -
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #250258 üzenetére
Én minden határt átléptem minőségben és ezt rendeltem [link] DT összevissza lötyögött, ha csak ránéztem eresztette a levegőt. Ez atomstabil.
-
Phülöp
addikt
válasz peetie1 #250259 üzenetére
Jó 5 éve beszereztem 4 db belsőt, egyet vettem használatba eddig.
Megfigyeltem már régebben egyéb dolgokban is, hogy ha valami megmihálylik, és több darabot veszek helyette, akkor az elsőt végtelen ideig tudom használni, mert tudja, hogy bármikor kidobhatom/cserélhetem.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #250260 üzenetére
Ez atomstabil....más a menete és végleg beleszorul?
#250261
Phülöp... ...próbáltad már, hogy csak egy kamuszámlát viszel haza?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #250262 üzenetére
Akkor ezért adtak hozzá kalapácsot?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #250254 üzenetére
Azt is tedd hozzá mennyit hisztiztél, hogy neked soha nem kell tubeless!!!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #250264 üzenetére
Hmm...🤔 Nem emléxem. ...ami off topic az nem fontos! ...amúgy meg tettem említést róla.
nehezen vettem én is rá magam beletölteni azt a xart a gumiba[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #250265 üzenetére
2019 októbere óta a tubeless kerekeimnél 1 defekt volt amit a tej nem tömített csak a kukac. Ez több mint 30 e km jelent.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #250266 üzenetére
Hozzáteszem, Mavic gyári outi kerék.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
gergo5991
őstag
xc - erdőbe járós aszfalton túrázós bicajnak használt valaki fullyt? próbáltam rákeresni de elég heves viták alakultak ki erről, hogy xc-re nem kell fully mert nehéz, elég egy hardtail rá.
a másik kérdés hardtail pedelec-el tolja valaki? ha sikon 25-30km/h között tekerek ott már nem segit rá, csak nekem lesz szivás húzni a plusz tömeget magammal? teljesen lekapcsol vagy olyan érzés 25km/h után mintha beszorult volna a fék és lejebb esik igyis ugyis a sebességem?
másik kérdés egy 500wh-s bosch gen 4. pedelec 980m emelkedést 67km-es túrán ki-e bir 1 töltéssel?igaz olyan 1500-1700 euró amit max bicajra szánnék, ennyiért csak alapabb pedelecek vannak, hardtailra meg 1500 max - használtakat nézegetek elsősorban 1-2 éveseket
mostani cubeomon egy alap srt suntour villa van ( szerintem elég jó ), szóval rockshox vagy egy belépő fox villa van az adott bicajon számomra annyira nem mérvadó (32es fox float-ra utóbbi időben amugy is elég sok panasz jön szembe, hogy nem elég merev, tekereg, hajlik, stb stb)kép ez a kedvenc köröm amit szoktam menni, dombok vesznek körbe..
mivel közel a tátra, nyáron terveznék oda pár bicajos túrát, meg amúgy is erdei ösvényeken szoktam csapatni de ugrálgatni nem - egézségügyi okok miatt, főleg emiatt és a kényelem miatt jobban húz a szivem fullyhoz, de az esetek 70%-ában aszfalton tekerek..
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #250208 üzenetére
Hát az időjárás nem akarja a mai próbát (itt Miskolcon esik), Szóval nem derül ki, hogy 40-50km tekerés után mennyit kopik az eloxálás
Tubeless téma: Nekem montin van, országútin kevésbé látom fontosnak. Ott 2 év alatt 2 defektet kaptam, az egyik olyan volt amit a tej tuti nem fogott volna meg Én a schwalbe és a Hutchionson gumit is fel tudtam rakni egy bikefun műhelypumpával. A DT szelep meg eddig nem tömődött el, pedig én azon keresztül töltöttem bele a tejet. Néha amúgyis rá kel fújni, olyankor tisztul
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #250266 üzenetére
30e km aszfalt az 15e km terep.
gergo5991...sima nemvillanyos már nem megy?
szimpláncsak...na majd holnapután, mert ahogy nézem holnap is sok eső lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #250270 üzenetére
megy az, bár 1 éve nem bicóztam már, covid alatt is csak párszor, amiatt gondolkodtam el a villanyoson mert úgy gondolom hogy azzal távolabb is tudnék menni 60-70km helyett 100km-t, meg több dombot bevállalni (főleg a tátra környékén)..a mostanival se volt gond a nyak és váll-kéz fájdalmakat leszámitva, de abban reménykedem egy jobb méretü bringa ezt orvosolni fogja és lehet akkor villany nélkül is bevállalnék 100km-t
egyenlőre ez a bicaj van kinézve, amiket mutattam hát a fórumtárs ezt ajánlotta azok közül, de lehet várok még 1-2 hetet jobb ajánlatra, vagy hátha ennek lejebb megy az ára (elég régóta fent van már)
[ Szerkesztve ]
-
ballazol
senior tag
hi!
riverside 100-ra tudnátok-e mutatni olyan gumit, amivel nem akar folyton kicsúszni alólam a kerékpár 25-nél kanyarodás közben?"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
.LnB
titán
Erik feladta a Giro-t. Betegség, de covid negatív.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ixion77
őstag
válasz gergo5991 #250268 üzenetére
Vagy két hónapja töprengek azon hogy milyen bringát vegyek és mennyiért. Sok videó és fórum alapján én arra jutottam, hogy amire a hardtail jó, arra a modern fully még jobb. Kényelmesebb, könnyebben kezelhető, élvezetesebb. A fő hátrány az azonos műszaki színvonalat nézve jelentősen magasabb ár, illetve a magasabb karbantartási igény. Kicsit nehezebb, de nem számottevő a különbség (kb. 11 vs 12 kg). Mindezek miatt sokkal jobban is fogynak mostanában a fullyk, az XC-ket meg nem győzik hova leárazni hogy vegye már meg valaki.
Viszont az általad megjelölt 1500-1700-as sávban nincs igazán jó fully, főleg nem elektromos. Akciós XC-ből viszont már egészen jók is vannak.
Ha elektromost vennék, akkor abból alu fullyt vennék. Viszont az inkább 3K-4K euró."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
gergo5991
őstag
válasz Ixion77 #250275 üzenetére
és nem elektromos fullyból mit tudnám ajánlani belépő szintüt? csak mégis hogy merre kezdjek el nézelődni, ha..
egy ilyet láttam fórumon aki xc merevről váltott ilyenre, 40km 600m szintel 20-21km/hs átlagot hoz ezzel, szóval vagy jól edzett, de nagyon, vagy nincs olyan nagy hátránya a fullynak merevvel szembe
bár ahogy nézem ennek a karbon változata van neki fox rugóstagokkal[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz gergo5991 #250276 üzenetére
600 szinttel 20-21 km/h-s átlaghoz 15 kilós géppel elég komoly edzettség kell, nekem néha sikerül 20 km/h a gravel bringámmal, ami 9 kg körül lehet maximum, YT Izzoval, ami 14 kg körüli, van, hogy 16 km/h összejön. Szóval, ha nem tolsz le évi 100-130 ezer szinteket több szezon óta, akkor ezzel ne álmodozz ilyenekről
SX-szel szerelt bringát biztosan nem vennék. Már az NX is véleményes, én cseréltem is a váltást, mert nem volt jó szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #250221 üzenetére
Én matricát is kaptam tőlük, beeee...
-
andrisbandi
őstag
válasz gergo5991 #250276 üzenetére
Egy éve adtam el 450-ért egy szinte karcmentes fully-t.
Focus super bud 2015, kb 4e km lehetett benne.
Modernizálva lett új XT fékkel, új hajtással, 1x11 XT.
Semmit nem kellett rá költelie, még a külsők is újak voltak.
Számlás megelőző karbantartást kapott Fox 32 teló és tag, új dropper.A vevő majdnem táncra pördült örömében, mit sikerült kifognia
Meg én is, mert fél éve árultam, ő volt az első érdeklődő....Kicsit retrós a geója, de azért 29-es bicó volt, átütős f4sza kerekekkel. 14 kg.
- Szóval ki lehet fogni jó gépeket. Mármint amivel anyagilag jól jársz.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
mauimagic
aktív tag
válasz gergo5991 #250271 üzenetére
2000 EUR körül már lehet találni pár éves használható fullyt, de elég karcsú a felhozatal.
1500 eurtól viszont szintén pár éves HT-ből elég sok van.Ha sok az aszfalt, akkor szerintem értelmetlen össztelós bringában gondolkodni, kivéve ha a terep része a bringázásaidnak inkább enduro és nem XC.
Pedelec témában nem tudok segíteni, mivel még aktív korú vagyok... -
mauimagic
aktív tag
Rég volt Shimano fékem, a nyomáspont vándorlás még létező probléma? Deore vagy SLX szériára gondolok.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #250236 üzenetére
Nem minden felnivel működik ez a trükk. Persze érdemes előbb pumpával megpróbálni, ha nem megy, akkor lehet csinálni diy boostert, vagy venni drágábban boltból. A diy booster amúgy nekem kb. 300 forintomba került
#250281 mauimagic: haverom most is ezzel szív 8000-es XT-vel, de a 8100-ról még nem hallottam panaszt.
Más, mai kalandos körön betévedtünk egy romatelepre, azt hittem leütnek a bringáról és megvernek, de megúsztuk. Aztán elkapott az eső, majd hazafele megtámadtak a pásztorkutyák egy esztenán . De volt egy szép lejtő, meg egy izgalmas gyökeres, amit nem tudtam lefotózni, mert verettük lefele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ixion77
őstag
válasz gergo5991 #250276 üzenetére
"és nem elektromos fullyból mit tudnám ajánlani belépő szintüt?"
Nem tudom mennyire minősülnek belépő szintűnek, de nekem ezek szerepelnek a jegyzeteimben:
Radon Skeen AL 8.0 2022 €1800 13.6kg
BH Lynx Race Carbon €2000 12.9kg
Radon Skeen Trail 10 €2600 13.2kg
Trek Supercaliber 9.6 €3400 12.2 kg"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
addikt
válasz stickermajom #250260 üzenetére
Ok, megrendeltem én is
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Maximum1
őstag
válasz stickermajom #250260 üzenetére
Nekem ma jött meg, DT helyére megy ez is.
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #250285 üzenetére
Szerintem felesleges, hacsak nem akarod rövidebbre vágni a nyakat. Abban nem nagyon van, ami elromolhat/kophat. Ha jó a menet benne, nem kell cserélni.
-
Fall-N
veterán
-
flash-
veterán
"Korábban javasolták itt páran, hogy érdemes magasabb fordulaton pörgetni, így rá is álltam a 90 körüli pedálfordulatra. Az izmaimat valamivel tényleg kevésbé terheli, csakhogy az érdemi tekerés során végig a 160-180-as pulzuszónában vagyok. A 180-as maximális pulzusomhoz képest viszont a "klasszikus" számítások alapján a célom, vagyis a 2-es zónám teteje 126 bpm, ami nálam konkrétan egyenértékű a sima, könnyed gyaloglással. Még úgy is nehezemre esik 160 alá levinni, hogy 1-2 km-enként megállok, hogy visszasüllyedjen."
ez így is van rendjén nagyjából.aztán ahogy egyre edzettebb leszel akkor lejjebb fog az a pulzus menni, de igazából a "magasabb" pulzus se gond,ha le tudsz regenerálódni, nem fáradsz le jobban mint kellene(pl alapozós nap után lévő nap képesnek kell legyél tekerni egy intenzivet ha nem akkor az alapozás több volt mint alapozás),a szervezet azért hozzá tud szokni ahhoz hogy nagyobb pulzuson viszonylag tovább bírjuk a terhelést.végsősoron az a lényeg hogy adott zónát mennyi ideig birod,másnapra hogy fogod érezni magad. ha viszonylag magas pulzuson tekersz,edzés végén mégsem halsz meg vagy másnapra se leszel hulla akkor végső soron nem volt mégsem magas az az előző napi pulzus az edzésen.Minden relativ.
de ne ezt a 90es pf-et ne vedd készpénznek hogy akkor azon alapozz...
ez egy edzettebb bringás(pl magyar amatőr bajnokságon versenyző bringás) átlag pf-je amiben benne vannak sprintek magasabb pf-el és alacsonyabb pf-el való részek és így fog kijönni neki a 90, de aki kezdő annak eleve nem kell oylan nagy sprinteket nyomni, kvázi kisebb lesz eleve az átlagpf, ha szigoruan alapozásos intenzitást nézünk csak akkor ne a 90-et lődd be, hanem kisebbet, de azért kb olyan fordaulat ,amin pár óra után sem durran be a lábad, nem kezd égni,hanem "friss" marad...
relativ hogy mi a pörgetés ha eddig 70en tekertél akkor előszőr a 80 is bőven elég egy arany középutat taljálj aztán onnan picit mindig mehetsz felfelé majd ahogy érzed és ahogy könnyebb..
egyébként meg alapvetően egy seggel egy lovat ülj elv érvényes ennél a sportnál is:
ha alapozni akarsz alapozz, akkor az legyen a fő cél tehát ha a pf valamivel alacsonyabb nem baj, ha pedig pedálfordulatnövelő edzést akarsz akkor pörgess..
ha intenziven akarsz menni akkor pedig menj olyan áttételen amin a legnagyobb sebességet tudod tartani..aztán ahogy telnek a hónapok és amit csinálsz abban leszel jobb. mindezt úgy persze hogy ne ess végletekbe!
hátszelet![ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz gordonfreemN #250285 üzenetére
jól néznek ki!
én benne szoktam hagyni, ha van új.. egyedül karbon nyaknál nem, de oda úgyis többször használatos dukál, ami nem a beütős.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250285 üzenetére
Csillaganyát lefelé lehet könnyen kiütni, ha lyukas a villa/teló nyaka. Akkor kell csak roncsolással kiszedni, ha az alja tömör.
Cserélni nem kell, fölösleges, kábé örök élet. Annyi teendő lehet csak vele, hogy lejjebb kell ütni, ha vágni kell a nyakból neadjisten. Ha ez nem áll fennt és ép a menet benne, akkor úgy kell hagyni.
Ahogy írták, karbon nyaknál van expander, egy cső ami szétfeszül a csavar hatására. Azt könnyen ki lehet szedni és többször használható.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #250270 üzenetére
Lehet nem montizok, nincs összehasonlítási alapom.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
chubby2o6
senior tag
válasz mauimagic #250281 üzenetére
Júliusban lesz öt éves a Deore M6000-es fékem, soha nem volt vele gond. Igaz, nem veretem ezerrel lefelé, így bőven elég a két dugattyú.
Hozzátartozik, hogy mindennek ellenére mégis lecserélem, bár a "mert csak"-on kívül nem tudom megindokolni az okát .
SLX M7100 lesz az új, pénteken rendeltem, szerintem csütörtökön meg is kapom. XT-t nézegettem én is, de az M8000-ről elég vad dolgokat olvastam. A fogáspont vándorlás még hagyján, azt állítólag lehet orvosolni egy ( vagy több ) légtelenítéssel. Egy user egy évnyi használat után írt egy elég részletes beszámolót róla, hát mit mondjak...Az egy év alatt háromszor(!) gariztatta a fékkar környéki olajfolyás miatt. Egyébként a működésével nagyon meg volt elégedve, csak ez az olajfolyás...Úgy voltam vele, ha már lecserélem az egyébként tökéletesen működő fékemet, akkor már ne egy olyanra, amit feszt gariztatni kell.
Közben megtaláltam: [link] -
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #250294 üzenetére
Tyű, ezt nem láttam de egy hasonló cikket igen, amiben a fékcső is felrobbant . Haveromnak csak a nyomáspont vándorlással van baja és pár kör után megint légteleníteni kell, mert nem fog rendesen. De van akinél tökéletes, asszem Zoliwrc is 8000-est használ, szal valszeg nem sz*r mind, inkább nagy a minőségi szórás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
ezzel a Contival van valami baj? az ára miatt kérdezem. Azt látom, hogy eggyel alacsonyabb szintű defektvédelme van, mint a Protection-ös szériának, de feleannyiba is kerül. Valamint nincs sárga szín a feliratban...
A tesói első pillanattól tartják szépen a nyomást belső nélkül, egyből hívő lettem. mondjuk a Schwalbék is..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #250297 üzenetére
Nálam eddig minden tartja a nyomást, Maxxisok, Schwalbe gumik, Kenda... száraz terepen eddig a Kenda a kedvencem, szvsz első keréken is ki fogom majd próbálni. Ennyit arról, hogy sz*r márka . Contit nem használtam, de ha vennék, szerintem alap, hogy blackchili keverékest vennék.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GTA V
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen