Új hozzászólás Aktív témák
-
Doky1988
senior tag
-
alphamooncam
őstag
válasz FőDudu #26100 üzenetére
"A motor oldalan levo fedelben jo a csapagy (porgetheto a motor forgo reszen a fedel), az alloreszben sem erzek semmi gondot kezzel tekergetve. Lehet berakva feszult."
Ha érzel magadban annyit - de csak akkor -, hogy gond nélkül levedd a csapágyat, akkor érdemes lehetne elvinni egy csapácsboltba, megmutatni, hogy ilyet kérek, ott biztosan tudnának nála jobb minőségűt adni, mint ami benne van.Hosszú távon lehet megérné, hogy nem kell mondjuk 2 hónap múlva újra szétszedni a csapágyak miatt...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
FőDudu
addikt
válasz alphamooncam #26102 üzenetére
Csapagyat utan tudom rendelni, azzal nincs gond. A kicserelestol felek - szerintem a forgo reszbol es a motor takaro fedelbol nem tudnam kiszedni a benne levot.
Ahhoz speci szerszam kellene (szerintem). Nem is a szokasos csapagy lehuzo, hanem csapagy kinyomo. (nem esnek neki kiutni, ezt sejtesem szerint bele sajtoljak gyarilag.)
Itt ugyan agy dugokulcs bittel kiuti - en biztosan megszivnam...
Igy most marad a gumi csere - a motort ugysem kotottem le.Ha ezutan is lesz nyekergo hangja - mert azert kapott egy kis olajozast, foleg, hogy most vizszintesen van es bele is tud rendesen diffundalni - akkor majd rendelem a csapagyat.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #26103 üzenetére
Szerk:
Ha mar rendeltem sarvedo tartot - most erosebbnek tuno utangyarottat rendeltem - akkor rendeltem 2 csapagyat is elore. Nem SKF, de jo lesz ez is.Igy majd eljatszadozom en is a kiutes/besajtolas temakorevel.
+1 nap, tehat nem holnap, hanem kedden lesz a nagy szerelesi nap...FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #26104 üzenetére
Szegeny ember vizzel foz. Csapagy kiszedo DIY.
Hatos alatet pontosan 17,77mm atmeroju, a csapagyhaz furata talan egy tizeddel tobb.
Ezzel ki lehetett utni - nem is kellett nagyot utni, a kezemben fogva kijott. A gyari csapagy C&U 6002RS (egysoros melyhornyu golyoscsapagy)A kiszedett csapagy valoban 'rag' tele van homokkal a feszke is.
A masikat majd holnap, ahhoz szet kell kapnom az akku takarot, kifuzni a motor kabelet, stb.
A visszarakashoz szukseges dologokat meg ki kell talalnom, nincs itthon olyan nagy csavar (15mm a csapagy furata) es alatet ami ezt megoldana. Beugrok Obi-ba (kezemben a kiszedett csapaggyal) es ossze valogatok egy csavar/anya/alatet kombot ami a besajtolast megoldja.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
alphamooncam
őstag
-
KáZéé
tag
Két elektromos roller között vacilálok.
1. XIAOMI Electric Scooter 4 Pro Gen2 EU
2. SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro elektromos roller (AA.05.12.03.0001)Összehasonlítva kb. semmilyen különbséget nem találtam köztük, áruk is ugyan annyi MM-ben -> 229999 Ft
Melyiket vegyem szerintetek?
Esetleg van ilyen áron jobb alternatíva? Mindenképpen olyat szeretnék melynek teherbírása több mint 100 kg mert 105 kg vagyok.Köszönöm
-
nagyúr
Wolf King GTR-ről mi a véleményetek, van értelme inkább ezt választani mint a sima GT-t terepre, erdei utakra stb?
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
PociAti
senior tag
Pont ilyen áron, 225-ért van egy használt Segway Ninebot Max G2, ami még garanciális, doboza is megvan. Pesten megtekinthető. Ha már ilyenekben gondolkozol én vetnék erre is egy pillantást.
https://hardverapro.hu/apro/segway_ninebot_max_g2/hsz_1-50.html
És van egy szinte új 220k-ért, Budapest - Székesfehérvár helyszínnel, szintén dobozával együtt:
https://hardverapro.hu/apro/elado_ninebot_g2_max_global_verzio/hsz_1-50.html[ Szerkesztve ]
-
bandigyerek
senior tag
válasz PociAti #26110 üzenetére
"gyári hatótávot hozza."
Hát még miben füllentett?
Kizárt az a út/idő/súly/sebesség amiből ezt ki merném jelenteni.
Max G2-m van. 5 kilóval vagyok a "gyári" felett (khm ), de ez még 60-at sem fog elmenni, nem 70km-t! Hátszélben, zsírozott lejtőn. Úgy igen! Úgy százat is.
Normál használat mellett, amit a gyártó nem közöl, mert nem méri, Max 50-re tippelnék. 55km. De az ECO (15km/h) mód és sírva szállsz le a rollerről, mert a kocsifelhajtón sem megy fel, nem egy enyhe lankán, és Annus néni az ezerötszáz éves Campingjével, amin lóg a lánc és szalajt, 100 méteren 150-et ver rád. (ne má', hol a férf(h)iúi büszkeség?! ) A többi melóba járó biciklis meg annyival áll, amennyivel az ECO megy!
De a rugói isteniek! HA tényleg jó, megéri.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Vikthor #26109 üzenetére
Oda lehet van. Városi közlekedőnek magasság miatt már elgondolkodnék melyik kéne (szar sokszor magasra fellépni). Amúgy ha magassága és a plusz súlya sem gond akkor gtr azért sok mindenben ügyesebb.
Amúgy én wolf warrior x el voltam "terepezni" (szántóföld és tavak) melletti utakon. 30 nál gyorsabban nem tudtam menni kő kemény az a gép is, de amúgy mocskosul rajta volt az úton.
Ha nem kell végtelen hatótáv lehet egy warrior is elég lehet. Sokszor sokkal kényelmesebb hogy 36 kiló a gép és nem 52 (vagy 62 vagy mennyi a gtr)"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
A 48V-os hajtás mindenképpen előnyösebb nagyobb súlynál.
Emelkedőkön is fogod használni?
Lesz még pár új Xiaomi roller.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
elmunkas
csendes tag
válasz bandigyerek #26111 üzenetére
Nálam nagyjából 35-40 km-t tud a Ninebot MAX G2. 72 kg vagyok + ruha,+táska szóval reálisan 75-76 kg-ot cipel a roller és 183 cm magas vagyok (a légellenállás is sokat számít).
Csak Sport módban használom "Global" firmware van rajta így 100-60% töltöttség között 35 km/h-val megy utána csak 32 km/h. Elég dombos környéken lakom. -
PociAti
senior tag
válasz bandigyerek #26111 üzenetére
"gyári hatótávot hozza."
Ez azt jelenti, hogy most is akkora a hatótávja, mint új állapotban. Tehát hozza a gyári hatótávot.
Így szokás jelölni a hibátlan akkumulátor állapotot. -
PociAti
senior tag
válasz bandigyerek #26116 üzenetére
Nekem a "hozza a gyári hatótávot" sokkal jobban tetszik. Jobban kifejezi azt, hogy még nincs érezhető visszaesés az akkumulátorban. Hibátlan az hibamenteset jelent. A degradáció pedig nem hibája, hanem jellemzője az akkumulátoroknak. Nem kívánt tulajdonságuk, ami nem csak használattól függ, hanem az életkoruktól.
A hatótávteszt meg folyamatosan visszatérő téma, csak nem értem miért?
Bőven jó az, ha 50 kilós személlyel és 15 km/h tempóban mérik a roller hatótávját. Feltéve, ha mindenki ugyanezt a mérési módszert alkalmazza és ezáltal összehasonlíthatók egymással a rollerek.
Ízlés szerint meg mindenki olyan mérőszámmal csökkenti ezt az értéket, amennyivel túlsúlyosabb, és amilyen dinamikusan nyomja neki. Plusz a terepviszonyokból amit még elvisznek.Elvileg a puszta műszaki adatok megadása után is kiszámolhatná mindenki magának, alatta mennyit fog menni egy töltéssel a roller. Ha megvan az akku kapacitása, akkor a hatótáv már nagyjából belőhető az adott testtömeghez és vezetési stílushoz. A többi paraméter, pl. motor teljesítmény, feszültség, abroncs jellege már csak finomít az értéken.
Amúgy meg el kell olvasni az apró betűs részt is, mert csak úgy van értelme a megadott hatótáv adatnak. És eddig minden normális gyártó megjelölte milyen mérési módszer alatt hozták össze a hatótávot. Ebben nincs hiba.
Én a legfeljebb 40 km hatótávból* bőven 30-at ki tudok hozni. 32-35 km körül lehet, de nem szoktam teljesen lemeríteni. Múlt héten gurultam egyet, amikor a Garmin GPS végig velem volt és úgy lett 27 km-t, hogy 25%-on volt az akku amikor feltettem töltőre (az még kb. +6 km).
* Typical Range[1] Approx. 40 km, magyarul úgy fogalmaztak: "akár 40 km".
[1] Typical Range: tested while riding under full power, 75 kg (165 lbs) load, 25°C (77°F), 60% of max. speed on average on pavement.
75 kg alatt vagyok, 25 km/h 60%-a 15 km/h, én pedig 20 km/h sebességgel szoktam haladni és hosszú szakaszokon használom. -
senior tag
válasz bandigyerek #26111 üzenetére
+1 max g2.
~120kg (jól meghiztam én is )
35km, a reál max teherbírással, sport módban.
100% környékén dash szerint 1250w a leadása gyorsításhoz.
a satu motorfékes lassítás 40-42-45km/h felett dombon lefelé, (ami szerintem életveszély, mivel nem egyenletesen rakja rá, hanem beránt[legújabb fw-el] ott is ment az -1200w pillanatnyi visszanyerés)
dimbes-dombos
ez a nagyjából 35km/h és 1 órán keresztül tudod csapatni a rollert mint állat, de amint pirosba átmegy, sírás vele a közlekedés...
amúgy jó lenne egy riasztó widget az apphoz..Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
alphamooncam
őstag
Levágtam 8 cm-t a kormányrúdból, és így a LED már nem fér be.
Az lenne a kérdésem, hogy vághatok a ledsorból, vagy inkább kössem és szigeteljem le a kábel végét a ledsor előtt.
Okozhatok-e zárlatot tüzet?
Mit javasoltok ?
Akkut szerelés előtt természetesen kivettem.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #26119 üzenetére
Szerintem ebből a fajta ledsorból nem tudsz vágni
"Oh my Goa'uld!"
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #26120 üzenetére
OK ! Köszi, akkor lekötöm és leszigetelem a kábelvégeket.
Abból gondolom, nem lesz baj, ha így teszek.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #26121 üzenetére
Nem. De akár ki is fűzheted, bár elég pöcs helyen van bekötve, oldalt a műanyag bizbaszban lévő led sorra. De ha mozog a kábelek a nyakban én inkább kifűzném
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz alphamooncam #26119 üzenetére
Ez még ugyanaz a garis vas, amin a gázmarkolat nem cserélhető emiatt?
Csak mert a kormányrúd levágása nem tűnik reverzibilis átalakításnak. -
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #26123 üzenetére
"Ez még ugyanaz a garis vas, amin a gázmarkolat nem cserélhető emiatt?
Csak mert a kormányrúd levágása nem tűnik reverzibilis átalakításnak."
Jogos! Egy szóval, bevállaltam!Bringánál, kocsinál stb. lehet állítgatni az ülést, a kormányt, hozzáigazítani az optimális testhelyzethez, ha ebből probléma lesz akkor így jártam.
De ez sem fog megakadályozni abban, hogy komfortosabban vezethessek, mert a jármű van értem, és nem fordítva.
Arról nem is beszélve, hogy az irreális elvárás, hogy egy gyereknek, meg egy magasugrónak egyforma beállítás feleljen meg...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DigitXT
félisten
válasz alphamooncam #26124 üzenetére
Ja nem azért, teljesen érthető. Nekem pl. állítható magasságú kormány volt
az FLJ-n, de az meg plusz veszélyforrás lehet, úgyhogy fixre rögzítettem...
Annyi, hogy nekem használt szarjaim voltak mindig (nem számított ilyesmi).Ui: megszüntették az eljárást, nem bizonyítható közlekedési szabálysértés...
-
FőDudu
addikt
válasz Reggie0 #26108 üzenetére
Nem volt gond, csak kozpontositani kellett.
Tizes csavar, arra illeszkedo 30mm atmeroju alatetekkel, hozza valo anyaval.Szerencsere a csillagvillas kulcsom hajlitott, igy ra tudtam fogni a motor belsejebol.
Megvan a gumi csere is. Kb 1-1 petc volt a 15 perces forro vizes aztatas utan. Kellett a 3db gumis szerszam. Azokkal pikkpakk megvolt.
Szoval a 2 gumi, a 2 elso csapagy, a gazkar, a sarvedo tarto fem villa csereje megvolt kb 2 ora alatt. Es kb 60 eurobol kijott. Ketto helyett negy csapagyat kuldtek, de 4 egyformat, szoval mind elore valo.
Nem tudom a vazba nyomjak-e a kiszedett pur hab helyere ujat. A kabelt megkotottem a fek bowdenhez, hogy ne tudjon mozogni.
Megrepedt az akku takaro fedel, egy csavart tulhuztam. Csak a csavarnal, de majd kicserelem. Amugy a roller igy total fel lett ujitva. 2100km utan.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #26127 üzenetére
Regi gumikat kessel levagtam, igy azzal nem ment az ido ma.
A 2 ora az total elokeszitett rollerrel ertendo, ahol minden szet volt mar kapva, egyedul a motor kabele nem volt meg kikotve. De a motor mar szet volt szedve.
Az uj sarvedo tarto kb 4x erosebb a gyarinal, a felfogatasa a kerek csavar ala tortenik. Adnak melle tavtartot, hogy a fenyvisszavero lapokat tarto muanyag elemeket szintbe hozza a sajat vastagsagaval. Meg emiatt hosszabb csavarokat is adnak. Kilenc euroert bestbuy. Eros, szeles femlemez.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
alphamooncam
őstag
válasz FőDudu #26127 üzenetére
"Amugy a roller igy total fel lett ujitva. 2100km utan."
Szép munka !Hallgattam a tanácsra, és a kormánycső ledeket kifűztem.
Persze ehhez le kellett venni a trepni oldalán lévő led tartó müa konzolt, mert az az alatt lévő "elosztóba" lett csatlakoztatva, meg előtte a "vezérlő központ" fedelét, ami rémálom a rengeteg gubanccal.
Viszont így az oldalsó konzol alatt feltárult egy csavar, ami "Neptunus szigony" vázhoz rögzítő oldalanként egy-egy plusz csavarja is megmutatta magát.
Ha már ott voltam, meghúztam azt a két átmenő csavart is amit eddig nem láttam.
[FID] által tapasztalt váz és trepni közötti recsegés nálam nem jött elő.
Az átmenő csavarok miatt megengedi, sőt igényli a keményen meghúzást.
A recsegés oka szerintem azok a mikroelmozdulások, aminek meg a szoros rögzítés hiánya.
Az anyák tényleg szar helyen vannak, de csillagkulccsal ellent lehet tartani. A recsegés ebben az esetben karbantartási kérdés, és mivel átmenő csavarokról van szó, ésszel, de meg lehet, meg kell tépni.
Viszont, ha itt elbaszódik az anya, az nagyműtét lenne kijavítani !
Nem is a főmenü a sok, hanem a sallang.
Ma befejezem, remélem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PlatiaAmos
tag
Sziasztok,
Munkába járáshoz keresnék hölgynek egy megbízható rollert a cél, hogy könnyedén lehessen cipelni vonaton is. Lehetőleg emiatt legyen könnyű és ne túl nagy.
Max 600W-os lehet.
Nem kell nagyhatótáv.
(20-30km)
Terep is inkább sík.
100-200e ftot költenék rá. Új vagy használt garis.
Milyen típús és márka számít megbízhatónak?
Köszi! -
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #26129 üzenetére
Fid videójában a recsegés már szerintem azért van amiért nekem is volt. Törés. A nyak egy(3) csőbe megy bele a vázban, az gyökér módon csak első lemezhez van hegesztve, ami lemez pedig csak alul van a vázhoz varva. Így szépen tud mozogni előre hátra. Vagyis ugye még az is a fedél, amiben a töltő portok vannak próbálja helyén tartani az egészet, azért is mondtam hogy helicoilt a meneteknek azonnal. Nyilván ketté esni sosem fog az egész csak így tud nyekeregni.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz PlatiaAmos #26130 üzenetére
Xiaomi pro 2 használtan fityinges. 16 kiló körüli úgy rémlik.
Ha még könnyebb kell akkor etwow.
Amúgy a 20-30km már egy jó közepes hatótáv ám pálcika gépeknél"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz PlatiaAmos #26130 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék:
Essential..250/500W 20km 5100mAh 12kg
1S.............250/500W 30km 7650mAh 12.5kg
Mi 3 Lite...300/600W 20km 5200mAh 13kg
Mi 3..........300/600W 30km 7650mAh 13.2kg
Pro 2.........300/600W 45km 12800mAh 14.2kg
4 Lite.........300/600W 20km 5200mAh 15.6kg
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul
Essential max 20km/h csak!10"-os kerék:
4..........300/600W 30km 7600mAh 16.5kg
Tömlő nélküli gumik
Tárcsafék hátul
4 Pro....350/700W 45km 12400mAh 17kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Pro (2nd gen) 400/1000W 60km 9750mAh (48V) 19Kg
4 Pro Plus .........350/960W 60km 10200mAh (48V) 19.5Kg
4 Pro Max .........400/960W 60km 10200mAh (48V) 21.3Kg
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Elöl lengéscsillapító a Max-on4 Ultra...500/940W 70km 12000mAh (48V) 24.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway
10"-os kerék:
D sorozat:
D18.....250/500W 18km 5200mAh 14.8kg
D28.....300/500W 28km 7650mAh 15.3kg
D38.....350/500W 38km 10200mAh 16.3kg
Tömlős gumik
Dobfék hátul
Csak piros színbenE2 sorozat:
E2 Pro.....350/750W....30km...7650mAh 18.8kg
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexF sorozat:
F25....250/500W 20km 7650mAh 14.7kg (tömlős)
F30....300/600W 30km 10200mAh 15.1kg
F40....350/750W 40km 10200mAh 15.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF30 Plus....300/600W 30km 7650mAh 16.1kg
Tömlő nélküli gumik
Tárcsafék hátul
Elöl lengéscsillapító
Pink/kék színben isF25i.....300/600W 20km 7650mAh 15.5kg (tömlős)
F40i.....350/700W 40km 10200mAh 17.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul
IndexF65i.....400/700W 65km 11600mAh (48V) 21.8kg
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepni (21cm)F2 sorozat:
F2..........400/800W 40km 10200mAh 17.5kg
F2 Plus..400/800W 50km 12800mAh 17.7kg
F2 Pro....450/900W 50km 12800mAh 18.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Elöl lengéscsillapító a Pro-nMax sorozat:
G30.......350W 65km 15300mAh 18.7kg
G30L.....350W 45km 10200mAh 15kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásG2..........450/900W 70km 15300mAh 24.3kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
Lengéscsillapítók
Index
G2 Global...450/1000W 70km 15300mAh 24.3Kg
Max 35km/h végsebességG65.......450/600W 65km 15300mAh 24.4Kg
Index nélküli Ausztrál modellOkai
Neon sorozat:
ES10 (Lite)...300W 30km 7800mAh 13.2kg
9" Tömlő nélküli "önjavítós" gumik
Tárcsafék hátul
ES20.............300W 40km 9800mAh 17.5kg
8.5" Tömlős gumi elöl
8.5" Tömör gumi hátul + rugó
Tárcsafék hátul
ES30 (Pro)....350W 60km 14700mAh 21kg
10" Tömlős gumik
Tárcsafék hátulInmotion
S1........500/1000W 90km 12500mAh (52V) 24kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik 10"
Hátsókerék hajtás
Lengéscsillapítók
Dobfék elöl
Max 30km/h végsebességIndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, 1/2-e a gyárilag megadottnak, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, kisebb akksis.
A legtöbb Xiaomira, Segwayre lengéscsillapítót lehet utólag szerelni, ha szükséges. (Sharkset, Konyk, Monorim)
250W motorral én ma már nem vennék rollert, akármire is akarod majd használni.
A Xiaomi 4-es sorozatú rollereinél a végsebességet már nem lehet növelni, míg a Segway rollerek esetében némi módosításra még mindig van lehetőség.Nem ajánlom ezeket a rollereket TÖMÖR kerék, és/vagy erőtlen, 24V-os hajtás miatt:
Xiaomi 4 Go (tömör gumik, 24V-os rendszer)
Xiaomi 4 Lite 2nd gen (24V-os rendszer)
Segway korai E sorozat, ES sorozat (kifutottak már)
Segway E2 sorozatból E2, E2 Plus (egyáltalán nem vízállóak + tömör gumik)Így lehetne összefoglalni a 36V-os rendszerű rollereknél a hatótávot:
20km-re.............7650mAh
25km-re...........10200mAh
30-35km-re......12800mAh
40-45km-re......15000mAh[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PlatiaAmos #26130 üzenetére
A 20-30km az már nagy hatótávnak számít.
Vagyis a 30-at nem sok roller tudja 25Km/h-s tempóval.
12Ah-s akksi kell hozzá, azaz kb ezek azok:
Xiaomi M365 Pro, Pro 2, és Segway F2 Plus/Pro
Mivel könnyűt keresel, ezért a Xiaomit kellene választani.
A Pro 2 viszont szerintem újonnan vásárolva nem éri meg, ellenben használtan 110-130ezer között sokat hirdetnek, akár garanciával is, nézz körül a hirdetések között, biztosan találtok.
Könnyebb roller nincs ekkora hatótávval.Xiaomi Mi 3 lenne még, kb egy kilóval könnyebb, de az csak 20km-t tud. Ez is ugyanannyiba kerül használtan, mint a Pro 2-esek. A két roller csak hatótávban tér el szinte.
Egyébként a 600Watt hogy jött ki?
Ez mihez kell?
Ez miért fontos?[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz PlatiaAmos #26130 üzenetére
(1 )A legkönnyebb és nagyjából megbízhatónak mondható roller az E-TWOW.
Ezek új ára messze a költségvetésed fölött van, és nem annyira jók, mint amennyire drágák. Kis tömeg a legerősebb tulajdonságuk. Sok típus létezik, mégis ritkán látni használtat belőle.
https://elektromos-roller.arukereso.hu/e-twow/?orderby=1Ár érték arányban, megbízhatóságban, alkatrész ellátottságban a Xiaomi rollerei lennének a nyerők:
(2) Xiaomi Mi Electric Scooter 1S
Ez a 8,5 hüvelykes M365 sorozat második generációs rollerének a közepes hatótávú rollere. Új állapotában 2022 környékén 120-150k között mozgott az ára, a hardveraprón mindig szokott lenni, áruk elég tág határok mozog.
- Essential a gyengébb és rövid hatótávú változata, azt ne,
(3) a Xiaomi Pro 2 pedig az erősebb és nagyobb hatótávú, de az már picit nehezebb (használt ára kb. 110k).Illetve ott van ezeknek az újabb generációja,
(4) Xiaomi Mi Electric Scooter 3, árukereső szerint 160k újonnan, használtan 95-120k között mozog az ára. Hátránya a hiányos alkatrész ellátottság volt, valószínűleg már javult a helyzet.
A 3 Lite a kis hatótávolságú változata, az kerülendő.(5) Ha van jó állípotú első generációs Xiaomi M365, akkor az is szóba jóhetne, de azok már elég korosak. Ha nem használták, akkor állásban elgyengülhetett az akkuja, ha használták, akkor meg sok km van benne.
Minimálisan megemlíteném a Okai Neon Lite rollert is, 75-95k között megy használtan, újonnan 120k körül van. Masszív szerkezet, de pont emiatt azt már éppen kényelmetlen lenne hölgynek vonatra felemelni.
-
enginev3.0
félisten
Max G30 vagy Xiaomi Pro 2?
80kg vagyok és teljesen sík terepen használom
Napi kb 10kmt
De azért is akarok ilyen nagyobb akksis rollert hogy ne kelljen mindig a töltőre figyelni[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
addikt
válasz enginev3.0 #26136 üzenetére
G30, ez egyértelmű.
Ha DHGateről rendeled, az global verziós (G30P), alapból 30-al megy 25 helyett.Azért ha van rá lehetőséged, nézd meg őket élőben is. G30 trepnije hatalmas a Xiaomikhoz képest, kényelmesebb állni rajta.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
enginev3.0
félisten
válasz Thunderzolee #26137 üzenetére
Mondjuk én 40es lábbal elállok bárhol
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
addikt
válasz enginev3.0 #26138 üzenetére
A másik: a Pro 2 szerintem nem éri meg újonnan már. Amennyiért adják, nem sokkal több az F2 sorozat, sokkal normálisabb mérettel, felszereltséggel.
Pro 2 használtan éri meg inkább, 110-130ezer között vannak.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz enginev3.0 #26138 üzenetére
Nem csak az szamit, a nagyobb kerekek miatt is sokkal kenyelmesebb.
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #26140 üzenetére
Mármint utazni rajta kényelmesebb, mert jobban kirugózza.
Cipelni viszont pont ennyivel kényelmetlenebb, mert az egész járgány jóval nehezebb lett. Pro 2 az 14,2 kg, MAX G30 pedig 19,1 kg.---
A trepni mérte 40-es lábméretnél nem igazán számít. Legalábbis nálam 42-es lábméretnél nem számított, mekkora a deszka mérete, amin állni kell. Viszont ez is ember függő. Van aki egy négyzetméteres betonon se tud egy percig nyugodtan, egy helyben állni, mocorognia kell.
-
enginev3.0
félisten
válasz Silentfrog #26142 üzenetére
Én is mindig egymás mellé tett lábbal állok
Egymás mögé téve nem is tudom hogy lehet állniA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Silentfrog
veterán
válasz enginev3.0 #26143 üzenetére
Okai neon rollerem volt előtte , ott nem fért el a patám egymás mellett. Meglehetősen kényelmetlen volt.
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #26131 üzenetére
"A nyak egy(3) csőbe megy bele a vázban, az gyökér módon csak első lemezhez van hegesztve, ami lemez pedig csak alul van a vázhoz varva."
Már egy ideje rágódom, hogy egyáltalán leírjam-e...
Te hegesztésről beszélsz , én meg csavarozásról. Nem is igazán értem az egészet.
A Neptun villa két szélső ága felül a homlokfalon, alul az oldalsó falon van átmenő csavarral rögzítve a vázdoboz sarkaihoz, ami már így önmagában elegendőnek kell legyen egy stabil kapcsolathoz, mert két irányból elölről és oldalról meg van a sarkokban fogatva.
A villa középső ága a homlokfalon alul és felül ad merevítést ennek, előre kitüremkedve, a szélsők síkjától eltérve.
A Neptun villa alapja felül nézetben egy stabil háromszög, ami így nagyfokú merevséget biztosít.
Én továbbra is azt gondolom, hogy karbantartás hiánya, a "laza" csavarok okozhatták a recsegést, ti. nem behegesztve, hanem csavaros rögzítéssel van megoldva a Neptun villa és vázdoboz összekapcsolása.
Más!
Töltőfedélnek láthatóan nincs teherviselő funkciója, sem a szükséges anyagvastagság nincs meg hozzá, sem a csavarok elhelyezkedése nem alkalmas teherviselésre, ez csak egy szimpla fedél.
Szerintem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PociAti
senior tag
válasz enginev3.0 #26143 üzenetére
Mármint hogy a bokáid összeérnek? Kicsit fura. Nagyon merev póznak tűnik.
Nekem az egyik lábam elől van, a cipő orra a menetirányba néz, a másik lábam hátrébb van, és az kissé kifelé néz. Ezt stabilabbnak érzem és mivel van hátsó láb, így arra támaszkodva rá lehet rogyasztani.Böngészőben rákerestem az "electric scooter ride" képekre, és azok közül a képek közül, ahol mindkét láb a trepnin van ott 5:1 vagy ennél is nagyobb arányban vannak azok a képek, ahol az egyik láb elől van a másikhoz képest.
-
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #26146 üzenetére
Na akkor lehet ezen változtattak. Nekem a villa mind 3 ága csak homlokfalba volt fogatva. A villa tartó "csövek" felül csak két pötty hegesztéssel voltak a vázdobozhoz rögzítve. Ez a két hegesztés tört el és nyekergett. Pont olyan hangon mintha poros lett volna az egész. Agyaltam is, hogy oldaláról is küldök be csavarokat. Ezek szerint erre a gyártó is rájött és megtette. Ez mondjuk jó hír.
"Oh my Goa'uld!"
-
Lord255
csendes tag
sziasztok!
bongeszgettem a topikot es azt lattam, hogy az olcso (60-80k) rollerekre azt mondjatok, hogy kar erte, amit teljesen meg is ertek a kommenteket olvasva.
viszont szinten olvastam, hogy okai neon (light) pl mar egesz jo kezdes lehetne, de talaltam a szervizre valo csunya hivatkozasokat.
szoval kerdes: < 175cm , <70kg szemelynek, 70- es akkor legyen 120k kozott, milyen roller-t ajanlotok, ami tenyleg "jo" ?
a tavolsag amit meg lehet vele tenni, nem nagyon szamit, mondanam hogy 15km, de gondolom az elegge alap.
valami stabilat szeretnek, amit nem kell szervizelni allandoan, etc.
elore is koszi a javaslatokat!
(szivesen olvasok, nezek videot, barmit amit linkeltek (a temaval kapcsolatban ))nope
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest