- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
pontyos
senior tag
válasz Peaceliker #25950 üzenetére
Hát igen, mellette én sem ülnék de hogy éjszaka végig rajta legyen....
telókat is leveszem éjjel, sőt majdnem minden off éjszakára -
DigitXT
félisten
válasz pontyos #25951 üzenetére
Ha normális a töltő, akkor pont nem jelent semmit, hogy rajta van, vagy sem.
Lítium akkumulátor esetén nem létezik a csepptöltés intézménye. A töltő az
adott feszültséget tartja a CV szakaszban, tehát ahogy az akku ezt eléri már
nem fog áram folyni. Akkor van baj, ha szar a töltő, és a BMS-re van bízva.Általában az se baj, mert letiltja a töltést. Kivéve, ha az is beszarik... Szóval a
normális lítium akku (jó cellák, kötések, működő BMS) normális töltővel való
töltése (jó beállításokkal, nem túl húzva a végfeszültséget!) nem kifejezetten
veszélyes üzem. Több minden együttállása kell, hogy kigyulladjon. Persze ha
megsérült az akku, vagy nem túl jó a BMS, és balance problémák vannak, ott
végeredményben a BMS "józanságára" van bízva, hogy megálítsa a töltést.
(Okos BMS esetén ez mind programozható. Kérdés a felhasználója okos-e...)Ui: igen, egy gyorstöltő veszélyesebb lehet, mert olyankor minden melegszik!
(Mindig ismerni kell a szűk keresztmetszeteket: tyúkbélen nincs gyorstöltés.)[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #25953 üzenetére
G30 ban, sok minden mellett ez is ügyes okos dolog, hogy 3,5A el tölt. Normális(abb) kábelek és csatlakozók vannak benne. És ehhez csak egy 220as kanóc kell neki. Sok sok szempontból tényleg azt érzem, hogy még mindig az a pálcika gépek csúcsa
De ez már picit off.Amúgy egy standard pálcika gépre lehet én sem merném rádugni 5At.
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
pontyos
senior tag
válasz DigitXT #25953 üzenetére
" tehát ahogy az akku ezt eléri már nem fog áram folyni "
Igen, ez stimmt - csak valahogy nincs bizodalmam úgy aludni, hogy 7 órát megy egy eszköz töltése pár méterrel mellettem. Ez lehet, hogy az én félszem, de hát láttunk már jó pár eszközt olvadni, kigyulladni stb.
Marad a délutáni töltés a nem használt időszakban. Mindösszesen csak annyi, hogy egy gyorsabb tölthetőségű, nagyobb hatótávolságú roller lesz a következő, ha ez cserés lesz.
Elsőnek ez most elmegy. -
addikt
válasz pontyos #25949 üzenetére
Az E2 Plusnak semmi köze az E2 Pro-hoz.
Fogalmunk sincs, a Segway miért az E2 rollerekhez rakta be harmadik tagként a Pro-t.
Az E2, meg az E2 Plus tömör gumis, ezért is ráz. Akármilyen úton mész, a tömör gumi már csak ilyen.Ami a töltést illeti.
Gyorstöltővel meg hamarabb degradálodnak a cellák, szóval nem véletlenül lett ez igy kitalálva, h ekkora a töltőáram, és ennyi ideig töltse a rollert.A Xiaomi négyes sorozatának új tagjai például még lassabban fognak töltődni, mert a Xiaominál még ezt a 2 Ampert is túl soknak gondolták, amivel most töltik a töltőik a rollereket, helyette 1.3Amperes töltők lesznek.
Lesz lehetőség emellett gyorstöltésre is (4Amper), csak azt a töltőt külön kell majd megvenni.Az elektromos eszközöktől nem kellene félned. Pláne ha márkás eszközökkel veszed magad körül. Nem ezekre a jellemző, h kigyulladnak. Feljebb is kifejtették miért.
Ha kisebb időket töltöd napközben, akkor meg ügyelj rá, h miután használtad a rollert, várj fél/egy órát, és utána töltsd.
Illetve fordítva is ugyanez, használat után fél/egy óra szünet, utána rakd töltésre.
Ezt írták feljebb is.
Azért, mert mind töltés, mind használat közben melegszenek a cellák.
Pl a töltéssel felmelegedett celláknak nem az tesz jót, ha a rollert használva tovább melegítjük őket, hanem ha hagyjuk, h vissza tudjon hűlni, mielőtt újra melegíteni kezdjük a használattal őket.Telefonoknál más a helyzet, ott mehet a gyorstöltés, mert ott 2-3 év alatt, mire a telefon elavul, az akksit is leamortizáljuk a napi sok-sok gyorstöltéssel, de ez nem feltétlenül baj, mert úgyis cseréljük a telefont, márcsak az elavult szoftver miatti belassulás miatt is. :/
Rollernél viszont nem az a jellemző, h sűrűn kell akkupackot cserélni, pláne egy nagy kapacitású akkunál, amit csak napi pár km-t használva, akár elég hetente 1-2 alkalommal tölteni.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #25957 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ezek amúgy annyira semmi töltési áramok, hogy többszöröse sem okozna szignifikáns degradációt
"Oh my Goa'uld!"
-
wwenigma
Jómunkásember
Most néztem meg E2 Pro alján a táblát, spanyol certificate van rajta amiről ezen az oldalon írnak. B1016 2023 , na meg persze széria szám.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
pontyos
senior tag
válasz Thunderzolee #25957 üzenetére
Fentebb linkelt roller amit vettem az a Plus nem Pro.
Köszi a válaszokat, sima aszfalton bőven jó ennyi pénzért.
Tölteni pedig a leírtak alapján fogom! Köszi szépen a segítséget, ez a modell elég lesz egy darabig, teniszre ingázni, kb 3x6 km / hét. -
alphamooncam
őstag
[This Is The UK’s First ROAD-LEGAL Electric Scooter!
Mégis lehet rollerezni a briteknél...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
addikt
válasz Peaceliker #25958 üzenetére
Nem arra gondoltam.
A melegedésre írta a Xiaomi is.
Kisebb töltőáram --> még kisebb melegedés --> még hosszabb cella élettartam
Nem mintha bármi baja is lenne az akksinak a 2A-es töltőáramtól.Bár ha jobban mögénézünk, lehet csak tényleg egy gusztustalan marketingről van szó a részükről.
Az 1.3Amperes gyári töltő annyira lassú, h sokan meg fogják inkább venni hozzá a 4Amperes töltőt, ami plusz bevétel a Xiaominak.
Egész jól másolják az Apple stratégiáját. Már csak aranyárban kellene adniuk a cuccaikat.
Az arany, mint színárnyalat, már megvan hozzá.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz alphamooncam #25961 üzenetére
Rossz a link.
https://youtu.be/ddTPsmOFMc0?si=EXOWs-cdR6gAdFEbAz angolok hxlyék. Ilyen a világon nincs, h betiltok egy txk praktikus közlekedési eszközt. De csak ha saját. Ha bérled, akkor mehetsz vele.
Azt csodálkoznak, h egyre többen szereznek be bér roller skinnel saját rollert.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #25962 üzenetére
Mondjuk az is igaz, hogy egy magában álló cella kevesbé melegszik (illetve ugye jobban le tudja adni a hőt), mint egy a pakk közepén senyvedő darab. Így előbb eljöhet az a pont, amikor "sok az amper".
De igen, kinézem azt is, hogy ez is benne van, meg hogy fisifosi töltő gyártási ára is kisebb. Mert, hogy nekem akarnak jót, hogy védik a gépet, azt nyilván nem hiszem el"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
pontyos
senior tag
válasz Thunderzolee #25965 üzenetére
😂 igyekszem.
-
addikt
válasz Peaceliker #25954 üzenetére
Ezt mondjuk én annyira nem díjazom.
A töltő melegszik a rollerben. A töltőhöz közeli cellák meg emiatt több hőt kapnak.
Rossz példa, de megeshet:
Napsütésben kint áll a roller fél napot, jól átmelegszik az akksi is. Használjuk másfél órát nyélgázon, közben melegszik tovább. Hazaérünk, rádugjuk tölteni, kint a napon, had melegedjen tovább egyrészt a töltéstől, másrészt a naptól.
Aztán nem értjük mi a baj.Jó lenne egy opció lenne a rolleren, egy kapcsoló, vagy valami, a töltőn, h rádugom, de ne induljon el egyből a töltés, csak egy óra múlva.
Nálunk munkahelyen pl sokan töltik, és pedig úgy, h odaérnek, és rádugják, pedig tudom, h van aki 20-30 percet is megy vele, mert a város másik feléről jön.A G2-ben már megfordították, a töltő nem az akksi mellett van közvetlenül, hanem köztük van a vezérlő.
Nem mintha ez sokkal jobb megoldás lenne.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #25967 üzenetére
De azt vágjátok hogy ezekben van hőmérő, így nem engedi tölteni a BMS,
ha határértéken túl van, nagyon meleg, esetleg fagypont alatt van éppen?
Csak mert a töltő nem okos, tiszta sor, de az akku az nem egy fakocka.Ui: és ne gyorstöltőzzünk már 2A-re, vagy 5-re. Az akkor lenne igaz, ha az
akku kapacitása 2Ah, vagy 5Ah. Akkor az 1C töltés, az már relatíve gyors.
Normális rollerekben jóval nagyobb akku van, és <0.2C az tényleg lófütty! -
PociAti
senior tag
válasz alphamooncam #25961 üzenetére
Kormánymagassága alapján leginkább a "családi ékszerekre" veszélyes. Egy diótörő.
https://swiftyscooters.com/pages/swiftygo
A honlapjuk alapján 2 típus létezik, a videón bemutatott Swifty GO GT500, és az olcsóbb G500, és mindegyik még csak előrendelhető (PRE-ORDER), viszont a GT az 404-es hibaoldalra fut.A G500-nál ha mindenből csak az alap felszereltséget választjuk ki, akkor éppen becsúszik 1 millió alá.
Nem kell tartani a tömeges elterjedéstől.Kerékméret, felépítés alapján nagyon szimpatikus, vannak benne ötletes dogok. Bár idővel az is kérdéses lesz, mi számít rollernek, és mi valami egyéb (ma még önálló névvel nem rendelkező) járműnek. Ahogy a kerékpároknak is van vagy 10 kategóriájuk (országútitól, a bmxen és gravelen át a rekumbensekig).
---
Érdekesség, a marketing anyagban szerepel az üzemeltetési költség:
Running costs: £0.006 per mile, ami annyit tesz, 1,6 km = 2,75 Ft, ami kb. 1,7 Ft kilométerenként. -
PociAti
senior tag
válasz PociAti #25969 üzenetére
Most vettem észre a Swifty GO G500 leírásának végén:
"UK customers: the G500 is not permitted to be ridden in public spaces, but can be ridden on private land with land owner’s permission."
Egyesült Királyságbeli ügyfelek: a G500-at nem szabad közterületen vezetni, de magánterületen a birtokos engedélyével vezethető.A YouTube videó amúgy is a GT500-ról szólt, arról a termékről, aminek nem működik a termékoldala.
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25967 üzenetére
Konkrétan a mai tapasztalat alapján:
100%-ról 56%-ra, majd egyből töltő, 95%-ig, majd egyből használat.
55%-on elkezdett sípolni a roller, azt hittem behányt valami, de az alábbiakat produkálta:
50°C felett a roller folyamatosan sípol bekapcsolt állapotban.
(ha megy az irányjelző, akkor nem.)
45°C felett nem veszi a töltést.
Írja is az app, hogy melege van.A jelzett hőmérséklet a motorra értendő, az akksira nem.
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
DigitXT
félisten
válasz geryboro #25971 üzenetére
A motor biztos melegebb, mint 50 fok, üzemi hőmérséklet, amiatt biztosan
nem sípol a roller, sőt, a legtöbb esetben azt nem is méri. Motorvezérlő?
Azt szokták nézni, érdemes is, bár annak sem probléma a 45 fok: ami ilyen
töltéssel kapcsolatos korlátozás az szükségképpen az akku hőmérséklete.
Annál teljesen hihető, hogy nem akarja tölteni, ha már 45 fok felett van. -
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #25967 üzenetére
Az egy okosan elhelyezett töltő, nagy hőleadó felülettel. Illetve nem is az akku mellett van
A másik, hogy aki ilyet csinál, amit írsz, az meg is érdemli amit kap érte
Három meg írta is DigitXT kolléga. Nem lesz töltés ilyenkorAmúgy épp akartam én is írni, hogy gyorstöltéstől ilyen 5A ekkel még messze vagyunk valójában
"Oh my Goa'uld!"
-
pescara
aktív tag
válasz bandigyerek #25941 üzenetére
Teljesen egyetertek, hiszen pontosan erre lettek kitalalva,
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #25291 üzenetére
Most sikerült eljutnom oda, hogy tüzetesebben megvizsgáltam a hátsó gumi leeresztést és sajnos a kukacozott "javítás" ereszt.
Lehet ezt még egyszer kukacozni, vagy mi a szakszerű javítási mód? A régi foltot teljesen el kéne távolítani, vagy "mellékukacozzak" még egyet?
Vigyem el gumishoz?
(Mostanában inkább a bicajt használtam, ezt csak ritkábban) -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #25975 üzenetére
Azóta este megpróbálkoztam a javítással és ki tudtam szedni a régi kukacot, viszont az új nem marad benne. Felfujom es mondjuk öt perc múlva nagy hangok közepette elkezd leereszteni.
Gondolom ez a készlet, ami van nekem már régi és nem ragad eléggé a hurka.
Kéne alapból ezekre ragasztót is kenni? A készletben nem volt. -
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25976 üzenetére
Felejtsd el a kukacolást, az csak ideiglenes kókány megoldás.
Külsőt kell cserélni, az a legegyszerűbb. Szakszerű javításhoz
kicsit több minden kell, mint a kukac. Belülről kell felcsiszolni,
ragasztani, stb. csak úgy javítható meg tartósan, de sok pénz,
ha mindent meg akarsz hozzá venni. Gumisnak kellene lennie
minden cuccnak hozzá, de árban lehet annyi mint egy új gumi.
(Ha nem valami hiper drága PMT, 30K fölött, én cserélném.)Ui: egyszer berendeltem a hozzávalókat, 35K-ra jött ki, viszont
azzal több gumit is meg tudtam volna javítani, 2021 óta. Csak
valahogy elkeveredett a rendelés, és azóta is küldik. Ez van.
Megjegyzem, a linkelt cucc anno 116 Ft lett volna, most 376...
Feltételezem, hogy a célszerszámok sem lettek olcsóbbak.
Mondjuk ez fillérre ugyanannyi, mint volt. Talán nem veszik?[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Köszi.
Az a gondom egyébként, hogy a) a hátsó kerék kiszerelesehez az egészet dirib darabra szét kell szedni, valamint b) úgy vonzom a defektet, mint a lámpa az éjjeli bogarakat. Amikor munkaba jarok, egyvszakaszon rendszeres az üveg es egyéb törmelék, ahol ilyeneket össze tudok szedni. Akkor minden hónapban vegyek új gumit? -
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25978 üzenetére
Ha ennyire rossz a helyzet, tömör gumis rollert kell használni...
Viccen kívül, egyszer kukacolod, oké, ám láttad, hogy nem tartós.És igen, mind a gumi cseréjéhez, mind a szakszerű javításához a
felniről le kell szerelni, nincs mese. Ez macera, és idő. Vagy pénz:
ha elviszed egy gumishoz, és olcsón vállalja, akkor ugyanúgy egy
kukacot fog bele nyomni. Szétszedéshez nem is feltétlen ért, sőt:
simán el tudom képzelni, hogy emiatt el sem vállalja a munkát.
(Specifikus roller szerviz meg jó pénzért szétszedi/összerakja, de
gumis felszerelésük nem feltétlenül van: eladnak egy új külsőt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25980 üzenetére
Persze, bizonyos tűrésen belül kompatibilisek a külsők...
Egy 10x3" már lehet, hogy rosszul állna, esetleg beleérne
valamibe hátul, mondjuk a féknyereg, vagy esetleg a villa.
Kisebbet semmiképpen nem vennék, virsligumi jeligére...Ha neked volnék még egy zselés "önjavító" külsőt vennék
próba szekerce alapon, az kisebb hibákból meggyógyul...
(De üvegcserepeken nem küldeném át, az nem szúr, vág.) -
bordi10
senior tag
Segítenétek? Most hoztam vissza sógitól a rollerem, október óta állt nála. Ninebot F2 Pro. Vagy 3-4 órája töltőn van, kelleően meleg a táp+pirosan világít, bekapcsolom a rollert és folyton csak 18%-ot mutat, a legelső akksipöcök pirosan villog, olyan, mintha "nem engedné", hogy töltsék, kvázi nem vesz fel áramot. '23 júliusi, októberig használtam kb 8-9 km-t/munkanap, esőt nem kapott soha. Mi lehet vele?
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bordi10 #25983 üzenetére
[link] itt azt mondják hogy ez nem töltöttség hanem hibakód, csak egy ötlet majd megszakértik azok akik esetleg tudják mizújs...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
bordi10
senior tag
válasz DigitXT #25986 üzenetére
Passzolom. Nem nagyon értek ilyen szinten hozzá, nem szereltem még rollert. Még bőven garis. Beszélem Segway szervizzel, küldenének futárt érte, ha van doboz. Mondom honnan lenne? Pár napig tároltam csak. Hívom a Future Boardot, mondom a szitut, vigyem be, de ők is csak dobozban küldik el a szervizbe, nekik sincs doboz. Ott állna addig, míg valaki venne doboz nélkül egy rollert és abban el tudnák küldeni. Kész téboly. Nemtom honnan szerezzek egy dobozt, ami elbír kb 20 kg-t. Mászkáljak én érte...szemét banda.
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bordi10 #25987 üzenetére
Igazából eredeti doboz hiánya nem kellene probléma legyen törvény szerint, kérdéses az eljuttatás.. :/
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
alphamooncam
őstag
Emlékeim szerint a nagy háztartási gépeket a helyszinen kell megjavítani, de ha nem lehet akkor az eladó költsége a szállítás, kivéve a jármű.
Roller jármű, így a tulaj dolga/költsége a szállítás. Persze nem lehet kizárni azt hogy puszira bevállalja a forgalmazó/eladó de az csak a jófejségén múlik.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
nagyúr
Sziasztok!
Bocs ha hülyeséget kérdezek(de még új nekem ez a roller téma)
Jelenleg 255x80. terep gumi van a járgányomon, szeretnék venni hozzá tartalék gumikat jó nekem a 255x80 helyett a 80/65-6 méret?
esetleg még 10x3.00-6 méret is lenne. vagy miben térnek el ezek egymástól!Márkából mit érdemes venni: HOTA, TUOVT, TIAN, hirtelen ezeket találtam!
Előre is köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
-
addikt
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz pescara #25991 üzenetére
Az a gáz hogy garzonban a 60*50*150cm-es dobozt nincs hova tenni...
Én szereznék valahonnan banános kartont aztán csinalnek egy dobozt...vagy beviszem mediamarkt-ba ahol vettem...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #25992 üzenetére
"Gyere, reagálj, itt egy életszerű helyzet."
A termék eredeti dobozát sehol nem követelhetik meg. Ez már tisztázva lett. Ezért erről általában már is leszoktak.Viszont valami normális csomagolást megkövetelnek. Bármilyet, ami dobozszerű. Lehet az akár TV-s doboz is, ami át lett szabva, vagy a hűtő doboza. És ez így van rendben!
A GLS és más csomagküldő szolgálatnál utána lehet nézni ők mit követelnek meg. Ha valaki doboz nélkül akarja feladni a rollert, azt nem veszik át. A csomagoknak egymásra halmozható, sík felületű, téglalap formájú csomagoknak kell lenni.
Sokan elég kukán gondolkodnak, azt hiszik az a Józsi fogja leszállítani a címzetthez, aki átveszi tőle. Pedig Józsi csak átveszi az ügyféltől, leolvassa a vonalkódot, beviszi a központba, ott felteszi a futószalagra, majd másik emberek tovább osztályozzák lokáció szerint, megkapja a címkét, kb. hajnal 1 és 4 óra között egy másik sofőr leszállítja a célállomás közelében lévő depóba. Abba a depóban megnézik melyik futár körzetébe tartozik a csomag. Az a futár (immár a harmadik futár) a délelőtt folyamán leszállítja a szervizbe.
És ugyanezt a három futáron és legalább 2 rakodóemberen átívelő történetet visszafelé is túl kell élnie a rollernak. Úgy, hogy közben a zötykölődő teherautóban / furgonban nem karcolódik össze, nem törik le a csengő, nem esnek ki a pótalkatrészek, töltő, stb.
Az ügyfél lenne legjobban felháborodva, ha egy utazás során teljesen leamortizált, nem működő rollert kapna vissza. A TV-t sem csak úgy csupaszon adjuk oda a GLS futárnak, hogy vigye el a szervizbe, meg majd hozzák vissza. Épen.
Nekem makulátlan állapotban megvan mindkét általam vásárolt rollernek a doboza.
-
senior tag
Ninebot Max G2: ~300km használat után kezdett "kotyogni" az első lengéscsillapító, balra-jobbra 3-5° holtjáték van.
Előre-hátra stabil.
Minden szabadon elérhető csavar meg van húzva.Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
BlacKSouL
addikt
1st wrld problems:
A gázkar potmétere mintha nem lenne lineáris. 90%-ig olyan 60%-nyi teljesítményt ad, az utolsó 2 mm-en meg tolja a limitig mint állat.
A lámpa vetítési képe nagyon király, minden német szupereus szabványnak megfelel, de brutál felfele világít. Pont a legdurvább rész olvasztja ki az autósok szemét. És így nem is az utat világítja. Gondolom nem nagyon lehetne lejjebb állítani. ?
Az első, de kicsit a hátsó gumi is "kabajt". Az első konkrétan rázza a kormányt fordulatfüggően, de üresben meghajtva a hátsóban is van némi tojás. Ez ilyen, vagy vlami nem stimm?
F2 ProAláírás (nem kötelező megadni)
-
Po55e55ed
újonc
Szia,
F2 Pro-m van, és ugyanez volt a problémám.
Nálam ez a hungarocelles nyekergő hang a kormányon belül a vezérlőkábelből jött, ami végigmegy a rolleren, gondolom macskakövezés közben valahogy feltekeredett az egyik kormányt tartó csavarra, és menet közben a csavar elkezdte megenni a kábel borítását. Amikor szétszedtem, egy kb. 2 centis szakaszon úgy nézett ki, mintha valaki sajtreszelővel ment volna neki.
Próbáld meg leszedni a kormányt, és amennyire lehet, végignézni a kábelt, én ezután a kábel tetejét, ahol érintkezhet a csavarral, szigszalaggal végigtekertem, alul, ahol a kormányt elhagyja, kihúzkodtam, hogy belül egyenes legyen és ne tekeregjen, ez megoldotta, azóta nem nyikorog.
-
Feherfy
tag
Kugoo S3 PRO-val van valakinek tapasztalata?
Tetszik a súlya, és a kompaktsága. A márkáról elég vegyes véleményeket olvastam.
Igazából egy E-TWOW lenne az ideális számomra, de az sajnos nagyon másik árkategória.
Esetleg tudnátok ajánlani más kicsire összecsukható, könnyű rollert 200 alatt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs