Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
őstag
válasz Gardaai #21998 üzenetére
Dehogy van komoly qc talán dualtron nál van, azt halálra dicsérik. Egy mantis tudású Victor 900k + 100-200k mire lesz rajta lábtámasz, kormány magasító meg kulcsos kijelző Jó inkább mantis pro tudású , de na.
Csóri összeszerelő mit kereshette azt a kupakot amikor elejtette
Majd ha lesz lelki erőm mutatom egy King gt ben milyen gáz dolgok voltak, akku körül, ami igazán veszélyes is.
Roller téma még fiatal, ilyen sufni tuning mind csak nagyüzemben. Majd ha lesz rájuk olyan szabályzás és elválás mint autókra pl, akkor kevésbé lesznek veszélyesek, talán"Oh my Goa'uld!"
-
Gardaai
senior tag
válasz polo493 #21999 üzenetére
Ahogy a vezetés, ez és a biciklizés sem való mindenkinek. Esni is tudni kell. Figyelni a legutolsó apró repedésre az úton, emberek, autók stb. mozgását. Soha nem estem/baleseteztem, pedig volt pár indokolatlan satufékezés is előttem, rengeteg indokolatlan index/fék nélküli befordulás és jó pár autópályán dugó satufék és ha nem figyelek a telefont nyomkodó mögöttem jövő belémrongyol. Rolleren, autóban, motoron. Nem a szerencsén múlt. Normális gumik, karbantartott jármű, folyamatos figyelem. Ezt hagyjuk hogy bárhol meghalhatsz, mert nettó hülyeség.
Köszönöm a tanácsokat, én is így szoktam eljárni. Minden kirándulás előtt átnézem és guminyomást ellenőrzök, sokan nem járok vele, de ettől függetlenül havonta 1x átnézem őket. Kibontás utan az utolsó csavarig átnéztem a nem 2 forintos rollert mégis életveszélyes volt. Innentől bármit veszek szedjem darabokra Az elsőt ezután biztos megnézem..
Ezeket lehet foltozni egyébként vagy a méret miatt nem érdemes? Szerencsére eléggé a szélén van, nem ahol nagyon domborodik. Nem találok ilyen erősített belsőt (90 fokos szelep 10x2/2.125A) csak Kínából, de addig is használnám gyerek tempóban.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
DigitXT
félisten
válasz Gardaai #22002 üzenetére
Azért két keréken nem szabad elfelejteni az örök igazságot, hogy kétféle
ember van. Aki már esett, és aki majd fog. Ez a végtelen magabiztosság,
hogy soha nem estem/baleseteztem, egészen az elsőig fog kitartani...
Ami persze nem véd meg a másodiktól: az már egy félreértelmezés, LOL.Nyilván a legszarabb érzés önhibádon kívül, műszaki hiba miatt elesni.
Azt mondod, hogy nem szerencse kérdése, hogy (eddig) nem taknyoltál,
miközben épp egy olyan rémtörténetet írsz le, hogy durrdefekted lehetett
volna egy szelepsapka miatt, de szerencsére(!) ez nem következett be...
(Szóval pont most cáfoltad meg, hogy Te figyelsz minden apró repedésre,
autók mozgására mindenre, ezért veled nem történhet baj, de ha eldurran
a gumi alattad, mert a kis kínai úgy rakta össze, akkor esni tudni kell.)Ui: nekem a jó tanácsom az lenne, hogy ha olyan vassal mész, aminek a
60 km/h nem elérhetetlen álom, akkor öltözz annak megfelelően. (Sajnos,
simán elképzelhető egy ólajtó méretű esés, aminél a sisak életet menthet:
alternatíva, hogy nem mész vele 60-nal, és akkor nem is eshetsz 60-nal...
Bár mondjuk elüthetnek úgy, hogy repülsz egy akkorát, mintha. Ne legyen
így soha, egyetértünk, hogy ezeket odafigyeléssel tudod kivédeni, és nem
arra kell készülni, hogy majd a sisak megvéd, az csak az utolsó mentsvár.
Legjobb természetesen egyáltalán nem elesni. De az ördög nem alszik...)[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz DigitXT #22004 üzenetére
Pontosan ,én sem estem soha nagyobbat bicoval míg el nem ütöttek szerencsém volt nem tört be a fejem ,nem úgy estem abban a pillanatban ,nem lehet esést tanulni persze motto sportnál,múltkor azt néztem hogy egy képzett harcos lefagyott stressz alatt mint amikor gyerekeket késeltek játszótéren és a felnőttek elfutottak ,egyszerűen stressz alatt leblokkol elfut az ember 99°%-a ha nem képzi magát rá folyamatosan, kerékpár úton is bármikor átfuthat egy nyúl,őz..halk roller később veszi észre az állat és nagyobb eséllyel kerül eléd ,nagyon közel,a baleset definíciója pont az ,amit nem tudsz elkerülni.
-
Gardaai
senior tag
válasz DigitXT #22004 üzenetére
Ha már úgy érzem, hogy tompulnak az érzékeim, magam fogom elhagyni ezt a műfajt. Addig nem húzom, hogy már esés legyen belőle. Volt már, hogy nem láttak fényes nappal, 50-es tempónál, simán letoltak volna, ha nem nézném minden másodpercben a tükröt is, így kitudtam menni a fűre satuval. Minden szituáció kellő figyelemmel kikerülhető. Ez a tapasztalat. Ez nem azt jelenti, hogy sose fogok, egyébként hordok védőfelszerelést a útszakasz / túrához illőt. Sose tolakodok, nem kísértem a sorsot, ott állok meg kereszteződésben / a sorban ahol senkit nem zavarok. Egy guruló szúnyog vagyok a forgalomban, úgy is kell "viselkedni".
Nem írtam, hogy velem nem történhet meg. Azt írtam, ha nincs műszaki hiba, akkor az esetleg nagyon nagy százalékában megelőzhető a baj.
Erre álmomban nem gondoltam, hogy ilyen hiba lehet. Ezentúl a 0 km-es gépeket is legumizom. Arra gondoltam, hogy a másik rolleren most volt cserélve defekt miatt a hátsó belső és a szelep nem lett jól visszarakva. De az is kemény volt. 30km rollerban guminyomás/fékek/minden funkció (indulás, motorfék...) beállítva, csavarok ellenőrizve/utánahúzva. Mégis majdnem megtörtént a baj. Eddig sem bíztam mások munkájában, de mint kiderült millió alatt nincs qc, de lehet még fölötte sem, így bele kell ezt is kalkulálni, ha nyugodtan szeretne gurulni az ember.
Tervben volt az eladás pár próba km után, na azt soha nem mostam volna le magamról, ha eladás után a vásárló valahol ott marad emiatt.Legutóbbi story amit polo493 megemlített, a biciklis életét vesztette Szentendre felé a bicikliúton. Vidéki vagyok, de ahogy megláttam azt a szakaszt és, hogy a kerékpároknak van elsőbbsége, mondtam, hogy na itt szépen áttoljuk. Mindig annak van elsőbbsége akinek megadják, hát neki nem adták meg sajnos. Ha meg is adják, folyamatosan nézni kell az autókat, jön-e valami iq harcos aki az álló autókat megelőzve akár elcsaphat. Ajánlom ezt a csatornát, rengeteget lehet tanulni, hogy milyen állatokra kell figyelni az utakon: [link]
Na de befejeztem, mindenki úgy közlekedik ahogy tud és gondolja, vigyázzatok magatokra és másokra is! Gépeket meg nézzétek át és legyenek folyamatosan karbantartva, nem csak száguldani kell tudni, megállni is!
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
Somatom
veterán
válasz PociAti #21995 üzenetére
Hihetetlen, hogy az EU -n belül nem képesek egységes szabályzást szülni. Rengeteg autón látok bringát. Sztem az sem ördögtől való, hogy vki a rollerét vigye nyaralásra. Kisebb helyen elfér, mint egy bringa és ideális mondjuk a szállás és a bót, vagy a strand között, vagy a helyi látványosságok bejárására.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Silentfrog #22008 üzenetére
De, az már nem EU. Ráadásul nagyon balesetveszélyes ott közlekedni, mert az összes hülye szembe jön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PociAti
senior tag
válasz Tocika #21988 üzenetére
A videó alatt van egy link az olasz amazonra, ott az egyik hozzászólás tartalmazza a magyarázatot:
"Kérdés:
Miért van az, hogy a Xiaomi üzletekben árult modellnél 25 km/h-s sebességkorlátozás van, míg az Amazonon 20 km/h-s?
Válasz:
Nem ugyanarról a modellről van szó: a Xiaomi a "nemzetközi" modellt (DDHBC20NEB) irányjelző nélkül, 25 km/h-s sebességgel árulja. Az Amazon a kifejezetten az olasz piacra szánt modellt (DDHBC28NEB) árulja, irányjelzővel és 20 km/h sebességkorláttal. Sajnos ez sok zavart okozott."Tehát ha olyan gagyi lámpákat szeretnél a kormány végére, ezt a típusszámot kell keresni: DDHBC28NEB, és ajándékként megkapod hozzá a 20 km/h sebességkorlátozást is! (És ezeknek az új verzióknál a szoftveres manipulálás nem is olyan egyszerű. Mivel speciális kis piacos verzióról van szó, még tovább bonyolódhat a történet, és lehet egyáltalán nem is lesz hozzá feloldás, mivel az olaszoknál nagyon csúnyán büntetik ezt a tevékenységet.)
-
Aaron14
őstag
válasz polo493 #22005 üzenetére
Sajnos azt látom az utakon, hogy rengetegen vezetnek, közlekednek teljes homállyal a fejükben. Rollert egy kézzel fogják, közben bámészkodnak, vezetés közben a telefont nyomkodják, gyalogosként a bicikli úton állnak, stb. Egyszerű szabályokat kellene betartani és sokkal kevesebb baleset lenne.
Amit régóta szeretnék már megfejteni, hogy kereszteződésnél a gyalogosok egy része miért a kerékpárúton várakozik, mikor a zebránál alig állnak? Kivétel nélkül. Teljesen logikátlan.
Szóval szerintem sok baleset elkerülhető lenne, de lusták az emberek odafigyelni és azt hiszik, ők olyan kurva jók multitasking-ban, miközben tudjuk, hogy normálisan, hatékonyan egyszerre csak egy dologra lehet.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
aDic
tag
Sziasztok,
Elektromos rollert keresek kb. a köv. paraméterekkel:
- 67kg vagyok,
- budapesten lenne használva, de nem budai hegyes vidéken,
- 10"-os kerekekkel,
- menjen valós 20km-t,
- lehetőleg legyen 15kg alatt (minden nap a 4.-re cipelném, ill. néha tömegközlekedésen is (pl. esőben, vagy ha mégis budán a hegyekbe kell menni)),
- max. 180eFt van rá.Nem nagyon találtam ilyen paraméterekkel rollert, de lehet rosszul kerestem.
Kivéve az alábbit. Ezt ismeri valaki? Érdemes ilyet venni?
[Techsend][ Szerkesztve ]
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok. Jelenleg egy Xiaomi Pro 2 -esem van, viszont a rossz utak miatt gondolkodom egy cserén. Szerintetek egy Ninebot G30P -vel jobban járnék ? A 10" -os kerék miatt hátha kevésbé rázna mint ez a 8.5" -os kerék 4.5bar nyomás mellett. Kb 50ezer forintot kéne rádobnom a cseréhez csak tanácstalan vagyok. Van itt olyan tag akinek mind2 -vel volt már dolga? Köszönöm
-
-
polo493
tag
válasz DigitXT #22018 üzenetére
szerintem nem csak emiatt jó a tömlős mivel rosszabb utakon kavicsos úthibás,ugratás,nem pattog el annyira,szerintem lehet bármilyen kombinált, a tömlős még mindig jobb valamivel,csak defektes lehet ,persze lehet bele folyadék 2mm talán eltömít tüske...ez is attól függ merre hol használja az ember legtöbbet
-
DigitXT
félisten
válasz polo493 #22023 üzenetére
Tömlő nélküli ≠ tömör gumi: amit a képen látsz ugrálni, az is levegős.
Csak nincs benne belső (alias tömlő), tehát nem tud a belső kilyukadni.
Ettől függetlenül nem defekt biztos ez sem, ha valami átszúrja, kakukk.Nagy előnye, hogy kisebb nyomáson is biztonsággal használható.
Szerk: tömör gumit nem tudsz semmilyen nyomásra fújni, azért tömör.
Azok közt egy fokkal jobb a légcellás, ami még mindig "tömör jellegű",
de a belső felépítése okán kényelmesebb + jobban tapad, mint a sima.[ Szerkesztve ]
-
-
morbi04
csendes tag
válasz Peaceliker #22017 üzenetére
Termeszetesen az uj rollert eloirasnak megfelelo nyomas mellett hasznalnam, a xiaomi a belso gumi kidorzsolodes
miatt van tulfujva. Koszi megvarom g2 kinti arazasat. -
-
st6969
őstag
Ha már gumi: D28e-nél szintén problémaforrás a külső-belső gumi dörzsölődés? 70kg alatt mennyire érdemes fújni? (van egy Parkside akksis kompresszorom, az mutatja a bar-t (remélem, ez jó, nem kell beruházni külön Xiaomi komresszorra???)
-
bigdady
nagyúr
Okai neon lite 15km után 55% még az aksiban. Korrekt
-
aDic
tag
Aki használ, írja már meg, hogy a D28E-be akkor most van tempomat, vagy nincs? Több helyen azt írják, hogy nincs, sok helyen azt, hogy van. Van ahol meg azt, hogy volt, de az egyik firmware frissítéssel kivették. A segway.com oldalon meg diplomatikusan hallgatnak erről a dolgoról, és az sincs leírva, hogy van, de az sincs, hogy nincs. Se a spec-be, se a felhasználói leírásban nincs benne (legalábbis a tempomat szóra nincs találat).
-
-
fradi81
veterán
Ma megjött a d28, kis töltés után hazajöttem vele, Mi3 után az úthibákat alig éreztem mintha robogóval mentem volna, aztán itthon rádugtam a pumpát: 17psi, így nem is csoda A könyvébe 40-45 psi van írva így 45-re pumpálva a próbakör már nem volt ennyire komfortos, de azért jobb mint a 8,5-ös kerék. Ami még különbség hogy ez hangosabban zúg mint az előd, alig nehezebb így a lépcsőzés nem gond, masszív gépezet. Már csak azt lenne jó tudni mekkora a minimum nyomás ahol már nem dörzsölődik szét a gumi.
[ Szerkesztve ]
moto g72, Ninebot d28e
-
KRoli92
tag
Sikerült, köszi.
Abban tudna valaki segíteni, hogy arra van lehetőség, hogy amikor kiláncolom valahol a rollert, valahogy le lehet zárni úgy az appban vagy a rolleren, hogy ne lehessen bekapcsolni, más ne tudja bekapcsolgatni? Appban van valami Guard Mode, de azt csak bekapcsolt állapotban engedi bekapcsolni és nem lehet kikapcsolni a rollert. Segway F40i -
-
DigitXT
félisten
válasz bigdady #22043 üzenetére
Ez tévedés, az van ráírva mennyi a maximum... Nem ugyanaz.
Egy könnyebb pilóta alá nem kell robbanásig fújni az abroncsot. Sem.
(Légrugónál tök egyértelmű, rá van írva, hogy max. 10 bar. De már ha
5-re fújod, se rugózik semmit, ha két darab dolgozik egymást mellett,
hiába 105 kg a pilóta: a 70 kg tesztelőt meg hagyjuk, alá 3 bar is sok.) -
pourri
aktív tag
Sziasztok!
E-roller tulajdonos lettem a mai nappal, elsősorban csak kikapcsolódásra használom néha este hajtani egyet a városban, ilyesmi.
Viszont személyautó hiányában tök jó lenne elmenni néha vásárolni is vele távolabbi boltokba. Amíg bent vagyok a boltban, hogy zárjam le a rollert, hogy ne lopják el, és ha nincs biciklitároló. Nagyobb üzletekbe mint pl a tesco, bevihető összecsukott állapotban? Esetleg egy mekizés közben hova teszitek? Ti hogy oldjátok meg a "lopásvédelmet"? Köszi szépen előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen