- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz pescara #20135 üzenetére
Igen.
Okai ES400-as rollerek, csak elöl van rajtuk, szét is rázza az embert a szxr utakon a roller, de a kormány legalább nem esik ki az ember kezéből közben.
A kisebb hátsó kerék meg külön extra. Gondos tervezés eredménye.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
zzole
friss újonc
Sziasztok! Ninebot ES2 -ben cseréltem BMSt a belső akksiban, a reset gomb megnyomása után viszont semmi sem történik. LED-nek kellene vagy kéken vagy pirosan villognia, vagy folyamatosan világítania, de nem teszi . Ha BMS nélkül feszt mérek 41 V, ha BMS rajta van csak 20 V.
Sejti valaki mi lehet a gond? A BMS aliról van persze. -
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #20151 üzenetére
Ma volt szerencsem egy tier rollerhez, gyorsul mint allat, de nekem nem igazan jott be, a G30 utan nagyon instabilnak tunt. Lehet, hogy hozza lehetne szokni, de olyan erzes volt meg tukor kerekparuton is 25 nel, hogy egy kicsit hatarozottabb kormanymozdulattal siman boritani lehetne.
-
BitRider
aktív tag
Sziasztok!
Ti milyen rolit mondanátok minimumnak a következő feladatra? Próbálom belőni a szintet... Durván 6 km + 200 m szintkülönbség oda-vissza napi 1-2x, 70 kg alá. Itt az átlag nyomaték nem lenne elég, és az se baj, ha nem olvad le a tárcsafék a lejtőn túlmelegedve. A csillapítás + stabilitás + súly is fontos szempont lenne (leányzó a célszemély).
Ugyanezt a magam 115 kilója alá meg se merem kérdezni. Részemről az elektromos MTB lesz a megoldás hosszabb távon, ha már sokat költök valamire. Az legalább 6 fokkal biztonságosabb és kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz gergo5991 #20155 üzenetére
A kérdésemmel pont ezt a tól-ig összeget keresem. A paraméterek adottak: elég kemény hegyi menet, de szerencsére moderált hosszon és tömeggel.
Gyanítom, hogy 150-ért még gyenge, rázós masinák vannak, míg a duplájáért már akadnak értelmes megoldások De annyit nem feltétlenül szeretnénk kiadni érte, csak ha nagyon indokolt a plusz kívánságok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz BitRider #20156 üzenetére
Azert nem egy veszes dolog. Engem 90kg-val a villanyi utrol a farkasreti temetoig siman felvitt a kugoo s1 plus, pedig az nem egy extra roller. Nyilvan felfele nem volt meg a 25km/h. Szoval azert ne ijedj meg a feladattol, a tucatrollerek tobbsege meg fogja tudni csinalni, inkabb az a kerdes, hogy belefer-e a roller visszalassulasa nagyobb meredeksegnel vagy neked kell a nevleges sebesseg barmilyen utviszonyok eseten.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz BitRider #20156 üzenetére
Ami minimum ide szerintem az egy mantis 10 plus. 24 kiló azt hiszem. Ilyen van fent használt 300ba.
Esetleg egy g30 al lehetne próbát tenni, bár az is majd 20 kiló cserébe semmi csillapítás nincs rajta illetve fék is jelentősen gyengébb. Árban viszont közelebb van a 200hozBár 200m szintkülönbség talán nem horror durva, lehet bármi pálcika (nyilván nem az 5-7ah s gépek) képes lenne rá.
Téged amúgy bármi dual gép röhögve felvinne, de persze bringa valóban biztonságosabb, cserébe kevésbé mobilis, ha nem saját lábon kell közlekednie, bár nyilván az sem megoldhatatlan dolog
"Oh my Goa'uld!"
-
BitRider
aktív tag
válasz Peaceliker #20158 üzenetére
A minimum egy mantis 10 plus, de egy bármilyen pálcika is elég? Ez a kettő most eléggé üti egymást.
-
Somatom
veterán
válasz BitRider #20154 üzenetére
10 nap múlva leszek otthon, akkor ki tudom próbálni G30 -cal. A János kórház melletti szakaszt érzem neccesnek. Onnan lefelé síma ügy, napi szinten járom. Egyébként rollerrel/bringával sztem az nem nyerő útvonal. Inkább rakpart, kacsa utca, Varsányi Irén utca, retek utca és úgy a Szilágyira. Kicsit hosszabb, de nyugisabb, mint az autókkal szemben fel a Hattyún, vagy a járdán bohóckodni a csalogányon.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz BitRider #20154 üzenetére
Vicces hogy tömegközlekedésre nem is kalkulál ezen a szakaszon. Szerintem egy pro 2 is elég lenne, ha fel van töltve Kelenföldön is felvisz a biciklis feljáron engem és súlyban én is 70 vagyok cuccokkal. Mikor már csak 30-35%-os a töltöttség, akkor kell kicsit lábbal lökni rajta, de előtte simán felvisz. Lefelé meg visszatöltés maxra állítva plusz fék. Maximum valamivel gyakrabban kell cserélni rajta féket, de még akkor is jobb árban van, mint egy dual motoros nagy roller. (szvsz)
-
BitRider
aktív tag
válasz Peaceliker #20162 üzenetére
Ezt te írtad egy hozzászóláson belül. Téged idéztelek.
-
Somatom
veterán
válasz BitRider #20168 üzenetére
A János kórháznál átmegyek a fogaskerekű átjáróján, aztán Pethényi köz, majd a Gaál Józsefen fel a Tusnádi utcáig. Ott a G30 felviszi a 100+ kilómat. Persze, villanyfully -val sokkal gyorsabb. Sajnos, nem tudom, hogy Térképben hogyan lehet előcsalni a szintkülönbséget.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gergo5991
őstag
válasz BitRider #20170 üzenetére
220ért g30, kuponnal talán olyan 200-210re le lehet ezt tornázni.. nekem is innen van, 1k km felett, hibátlan..szerintem a g30 birná azt az útvonalat amit te küldtél.. igaz nincs rajta tárcsafék de a regen brake elég erős szerintem, általában ha fékezek mindig a regen brake aktiválódik nagy ritkán érzem csak hogy a dobfék is fogna valamit
-
Somatom
veterán
-
PociAti
senior tag
válasz BitRider #20170 üzenetére
OFF
A Google térképet legfeljebb ellenőrzéshez szoktam használni, arra a feladatra is egyre ritkábban.
Az OpenStreetMap térképén 2 különböző kerékpár réteg közül választhatsz (XyclOSM és Kerékpártérkép), valamint 2 különböző adatbázis alapján tervezheted le az útvonalat (GraphHopper és OSRM).GraphHopper ezt írja:
Távolság: 5.6 km. Időtartam: 0:20.
Emelkedés: 41 m. Ereszkedés: 187 m.
Visszafelé:
Távolság: 5.9 km. Időtartam: 0:30.
Emelkedés: 177 m. Ereszkedés: 31 m.Soha nem jártam azon a környéken, nem tudom ez esetedben mennyire pontosak az adatok finomhangolás nélkül. Viszont ezekből a térkép adatbázisból gyakran sokkal jobb eredményeket ki lehetett hozni, mint a Googleból, azért is szoktam le róla.
-
zsgyurix
csendes tag
Sziasztok! Adott egy Esegway 500-as készülék ami korlátozva van 25km/H sebességre
Azt mondta a support hogy programozható a teljesítmény de csak szervízbe. Valaki tudja mit kell átállítani mert a legközelebbi szervíz is csak 150KM tavolságra vanKi korán kel, az fáradt lesz :D
-
Peaceliker
őstag
válasz BitRider #20164 üzenetére
Igen, értem, tudom. Arra írtam, hogy kérdőjelet akartam tenni.
Na szóval ha jól látom megerősítést akarsz inkább, hogy legolcsobb pálcika is jó lesz nektek.
És lehet igen, de ami tuti jó lenne, azok sajna komolyabb árban vannak.
Nekem volt xiaomi m365 pro, ez mondhatni a legerősebbek egyike márkán belül. Itt helyben mondhatni minden utca egyenes. Már addig így gondolja az ember, amíg nem áll egy ilyen gépen, mert ilyenkor egyből látszik, hogy nem és legkisebb emelkedőn is érezni, hogy ez már feladat neki. Persze én 90 kiló vagyok.
Ma csapattam egy etwow gts el, ami jóval erősebb, mint g30 és ez is érez minden ilyet.
Szóval amire keresel, térkép alapján valódi emelkedők vannak. DE! Veszel egy használt xiaomi vagy akármi gépet és próba. Ha kevés eladod kb ugyan annyiba (már ha nem túlárazott gépet sikerült venni). Ha elég öröm, ha éppen kevés már látod majd mibe és mennyit érdemes rakni, ha nagyon kevés, akkor veszett ügy.Bár ha jól látom akkor ígérte kolléga, hogy tesztel egyet g30 al. Ha az szenved akkor nem igazán lehet majd alá menni.
"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #20175 üzenetére
A hozzászólásba célszerű beírni mit tartasz jó árnak.
Azért, mert
- ne kelljen mindenkinek egyenként rákattintani arra a külső oldalra,
- ne kelljen egyenként megkeresni az oldalon belül azt a részt, ami a releváns információ tartalmazza,
- jó lenne ha későbbiekben, amikor már elérhetetlenné vált az oldal tartalma, akkor is legyen nyoma az infónak.Hogy a többieknek ne kelljen végigszenvedni ezen a folyamaton, idézem az oldalt:
"A Navee S65 a kuponkóddal 269 000 Ft-ért vásárolható meg Geekbuyingon, ráadásul lengyel raktárból szállítják, így gyorsan és extra költségektől mentesen érkezik meg hozzátok 1 héten belül."Az összeg egész pontosan €739.00, a váltáson múlik éppen mennyire jön ki az most Forintban.
-
Somatom
veterán
válasz Peaceliker #20176 üzenetére
A bármilyen az biztos, hogy kevés lesz. Teli akkuval egyszer felhoz a piacról a G30, de töltés nélkül a második hegymenet már nyögvenyelős.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
akerbis
aktív tag
Sziasztok!
Akik emlékeznek még: 1 hónapja vettem kb. egy Kugoo S1-et 2200Km-el, szép és szervizelt állapotban. Akksi teszten 82%-os állapotot mértek, tehát kicsit értetlenül állunk az eladóval a jelenség előtt, nos egyik reggel egész éjjeles töltés után indultam el vele és kb. 300m után leállt a gép. Nem tudom jelent-e gondot de lejtővel indult az út és a visszataplalos első féket használtam. Gyengébb volt a fékhatas nem tudom tehettem e kárt benne hogy teli akksival használtam, de tény hogy a gép csak töltőn képes működni, úgy megy minden funkció, de ha nincs töltőn egy villanás után kikapcsol ja magát a cucc. Esetleges tultoltottség miatt vártam egy hetet hogy állásában merüljön de nem javult meg. Fél órát már tudtam tölteni a led visszajelzőt figyelve, de akkuról nem hajlandó menni. Lenne valami ötletetek hogy mi lehet vele? Vízet nem kapott.
szerek. : Új hsz. akart lenni nem válasz. Bocs kedves előttem író!
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
gergo5991
őstag
válasz akerbis #20180 üzenetére
ha dombról lefele jössz és előtte tele töltöd az akksit, akkor a regen fékezés gondolom túltöltötte az aksit és a nagy feszültség miatt kisült, vagy valami zárlatot okozhatott szerintem.. Én is nagy dombon lakok, mindig 90 max 95% ig töltöm a rollert mert ameddigre lejövök fékezve a dombról 100%-ra tölti a rollert.. nem vagyok elektrotechnikus de szerintem b.hatod ki a rollert ha azóta se megy (vagy valami kábel égett ki, vagy biztositék vagy nemtudom), de majd valaki okosabb megmondja
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz Peaceliker #20176 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz akerbis #20180 üzenetére
Megmakkant a BMS és/vagy eltört az akku. Utóbbi típushiba.
A 82%-os akku meg USAV kategória (Úgy Szar Ahogy Van).Minap építettem egy ilyen gépbe egy fos (utángyártott) akku
helyett rendes, MJ1 cellásat, erre ír az ember, hogy "nem tölt".
Aztán kiderült, hogy mégis, ő nézett be valamit, s amúgy egy
út után 10 km fölött is még 39V feszültség maradt. Tehát JÓ...
De hogy meddig? Egy ragasztott, szar konstrukció. Az összes
rázkódás a nikkelszalagot terheli. Nem csoda ha idővel eltörik.
Annyit tudtam felajánlani, hogy felülhegesztem combosabbal.
Alapból is csinálhattam volna úgy. De eleve javításra küldte el
a régi akkut, amire megmondtam, hogy kicsi az esély... munka
persze volt vele, kiderültek a halott cellák/törött nem volt, ám
újra "cellázva" kiderült, hogy a BMS is kuka... És akkor még én
voltam a hibás, mert miért nem azzal kezdtem, hogy azt külön
tesztelem? Mert így még egy napot kellett várnia. És nem fért
bele 30K-ba, hanem plusz 4700 Ft a BMS. Eszem megáll.Ekkor fogadtam meg, hogy többet nem fogok "kicsi pénzből",
megpróbálni segíteni, ha ez a hála. Javaslatom: add el a vasat.Lehet akkut csinálni hozzá, de utána jöhet, hogy az első kerék
is elkezd önálló életet élni, a vezérlő is meg tudja halni magát,
és sorolhatnám. (Olyanoknak való, akik otthon megbütykölik...
Mindenki másnak nettó ráfizetés: egy játék roller nagyjából.)Szerk: visszaolvasva, mintha Xiaomi lett volna az ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
akerbis
aktív tag
válasz gergo5991 #20181 üzenetére
Hát erre tudok csak gondolni, hogy tultoltott. De hogy ez gyárilag nincs megoldva védelemmel elég blama. Visszaküldtem a srácnak az aksit amúgy aki majd kiméri megnézi mi lelte de foglalkozik szervizeléssel. Ha nem menthető lesz másik akksi, de semmiképp az egész roller.
IT Phone :) Gábor
-
akerbis
aktív tag
válasz DigitXT #20183 üzenetére
Ezen már volt cserélve a BMS és az akku megett erősítve. Ettől függetlenül lehet bármelyik gond, sőt valamelyik a kettő közül mert tölton üzemel minden, más baja nem nagyon lehet. Srácnak visszaküldtem, majd valahogy javítani tudja remélem, vagy cseréljük.
Nem akarok másikat mert most nem fér bele, remélem lesz vele azért gond mentes napom.Szwrk: Majd vigyázok rá. Általában jó utakon tudok menni, kényes részén majd lassítok akár le is szállok, de tuti nem lesz többet fullra töltve.
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
DigitXT
félisten
válasz akerbis #20184 üzenetére
Az az apróság ne zavarjon senkit, hogy nincs benne visszatöltés!
Ha túl gyorsan mész lefelé, akkor simán a BEMF lehet magas, de
az jellemzően nem az akkut tölti túl. Hanem kinyírja a vezérlőt.
Tapasztalat. Főleg akkor, ha megpróbálsz nagy tempónál fékezni.semmiképp az egész roller
Én is ragaszkodtam hozzá jó 3000 km-ig, pedig már az első esés
után el kellett volna engedni, akkor nem jött volna a második. Ez
olyan dolog, hogy pillanatnyilag jó ötletnek tűnik, aztán kiderül...
Kíváncsi vagyok, mennyiért kapsz bele új akkut, és az megéri-e...
(A gyári 6Ah akku volt 30K anno... Azóta már az is 40K fölött van.
Egy 10.5Ah, ami a max. kapacitás ebbe meg 50-60K piaci áron...)Nyilván, ha épített akku volt, akkor az építő vállal rá valamit.
De hogy akkor miért adja át 82%-osan, az rejtély... 2200 km nem
is olyan sok, hogy reális legyen ekkora degradáció... (Főleg, hogy
már új, erősített benne az akku, új a BMS is meg minden. Vicc.)Szerk: ugye nem 75K-ért vetted egy jó kis Xiaomi helyett...
[ Szerkesztve ]
-
akerbis
aktív tag
válasz DigitXT #20186 üzenetére
Hát nem tudom, úgy néztem hogy visszatölti, első generációs 15A vezérlős. A srác mondta hogy érdemes megerősíteni ott a nyaknál a hegesztést mert alig valami tartja. Szerintem beszélek majd ismerőssel hogy pöttyintsen még oda egy kicsit, ha majd meggyógyult az akku, vagy cseréltük.
IT Phone :) Gábor
-
akerbis
aktív tag
válasz DigitXT #20188 üzenetére
Szerintem meg fogja tudni csinálni, vagy mond valami kedvezményt, osztozást az új akkuban. Nem kéne nekem gyorsabb, sőt a teli akkuval meglepően húzott. A nyakat körbeheggesztem jó lesz, az utak olyanok hogy surrogás is alig van. Amúgy egy vigyázott darab, karc csak az alján, minden finoman működik.
Szerk: Akksi hegyen völgyön 90kgval ahol lehet húzva elment 17km-et. 3-4 a munkahely. Nem kell nekem több.
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #20186 üzenetére
Etwow legalább körbe hegesztette de ettől függetlenül az olyen felfüggesztés annyira alja olyat kattan nagy kirugózásnál, hogy azt várom, hogy egész gép darabokra hullik...de allítólag bírja. Viszont faján lehet vele ugratni (no nem freestylozni akarok), de semekkora kerékkel bármekkora lyuk, gödör, padka, úton felejtett katica bogár kihívás neki, de legalább ha ember időbnen észre veszi át/fel lehet pattanni a géppel ...próbáltam már wolf warriorral is ugrani...nem sikerült
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #20191 üzenetére
Körbe hegesztette. Ráadásul csavaros a kapcsolat, szóval az elrohadás sem
érinti majd (úgy!), mint egy Kugoo S1-et. Azt mondanám, hogy egyértelműen
jobb minőség, mint a klónja, így érthetően drágább... Bár ANNYIVAL drágább
nála, hogy innen már hibátlan működést várna az ember, nem eltörő rugózást
(anno majdnem rám melegítettek egy rugós tagot 15K-ért, vagy hogy, mert ez
eredeti E-twow, tuti nem törik). Ehhez képest az S1 hátulja csak egyszer tört,
de írtad, hogy a dedikált FB csoportban gyakori jelenség: hát eléggé para...akerbis: tetszik az optimizmusod. Majd számolj be, mi lett a végeredmény.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #20192 üzenetére
Úristen az mekkora gyász konstrukció
Így fest amit meséltem :
Páran írták, hogy cserélték már ezt az alkatrészt, szóval nem egyedi. Gyanúsan kiszakadt a csavar, mondjuk most néztem arc írja, hogy kátyút fogott vele, akkor történt.
De ettől függetlenül, igen, mocskos drága a gép. De warrior sem 2ft és annak is vannak kehei pár embernek (e10 hiba nálam is csak szabályzó cserével múlt el).
Etwow nál ami többeknél volt : kormány sárvédőbe akasztó bigyusz halt meg /tört ki stb (csukva ebbe akad be). Hátsó lámpa kiesik sárvédőből . És vagy itt írtam vagy csak meséltem, nem 1 embernek halt meg kijelző, szabályzó, akku. Akku dolgot haza csoportban írták többen. Hazai csoport pár 100 fős, kinti is 1000. Szóval viszonylag kevés gépből jöttek ki ezek a hibák.
Ehhez képest xiaomi gépem valszeg kevésbé bajosak (oké elsők között akku szétesés vt, javították).Nekem 9km alatt eddig annyi hogy eleje furán lóg (de talán ez fícsör nem bug ) és már nyöszörög hátsó rugó képül
De írok majd róla. Van amiben sokkal jobb, mint vártam és van amiben nem hozza amit hazai ár alapján várna az ember... Mondjuk én olcsón vettem, az az ár még tán oké"Oh my Goa'uld!"
-
Reggie0
félisten
válasz Peaceliker #20193 üzenetére
Kugo is ilyen, no para. Egyet mar en is eltortem. Igazabol eloiras kene, hogy mennyi km-enkent kell cserelni,elvegre kopoalkatresz.
Meg azert kenni is kene alkalmankent.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Sziasztok! Van egy Xiaomi Essential rollerunk (nyertuk), ami par dologban erosen kompromisszumos: az egyik a hatotav, de az a kisebb problema, bkv-val megtoldhato annyira, hogy eleg legyen, a nagyobb baj viszont az emelkedore menes teljes alkalmatlansaga. Lenne lehetosegem egy itthoni, uj Segway Ninebot D28E-t venni 135e Ft-ert, erdemes megvenni?
-
bexinho23
őstag
válasz bexinho23 #19894 üzenetére
Előrelépés az ügyemben.
Március 27. (hétfő) - Felhívtam a Segwayt, megbeszéltem velük a részleteket, miket küldjek nekik emailben, hogy elfogadják a garanciát és küldjék a további instrukciókat.
Március 29. (kedd reggel) - küldtek emailt, amiben jelezték, hogy rendeljem meg az általuk küldött linken keresztül (UPS) a futárszolgáltatást, ami ingyenes számomra. 9.20kor a webes felületen rögzítettem, hogy 10.00-tól bármikor felvehetik a rollert. Már ezen a napon 13.00kor jöttek is érte. (Csehország a célállomás)
Március 30. (szerda) - webes felületen keresztül követhető a szervizelés állapota. Ezen a napon vették át a rollert.
Március 31. (csütörtök) - megrendelték az alkatrészt.
Április 19. - a magyarországi ügyfélszolgálat írt, hogy sajnos a várt alkatrész nem áll rendelkezésükre, így ha a 30. napig nem tudnak csere terméket biztosítani (Segway, újra 2 éves garanciával), akkor a vásárlási összeget fogják átutalni.
A hibára most kérdeztem rá, mert arról információt nem kaptam még. Viszont a termék összegének átutalásának nem örülnék, mert 1 évvel ezelőtt (1.100 km) 180ezerért vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Gardaai
senior tag
válasz rbalint88 #20196 üzenetére
Emelkedő ezeknek a pálcikáknak mindig kihívás lesz.
Mindenben egy kicsivel jobb, ha új akkor viszonylag jó áron van.
Ezek a kompromisszumok ennél is meglesznek.↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
PociAti
senior tag
válasz bexinho23 #20197 üzenetére
Nagyon sok hozzászólással ezelőtt azt írtad, Segway Ninebot Kickscooter F30E rollered van, ennek jelenlegi ára 197k-ról indul, de 210k körül sűrű a kínálat.
Törvényi előírás vonatkozik arra, hogy a vételi árat kell visszaadni, nem pedig a vevő és az eladó alkudozik arról, ki szerint mennyi járna.
A 180k szerintem teljesen korrekt összeg!
Egy éven át használtad, és beletettél 1.100 km-t. Váz, gumi, akku amortizációja hasonló értéket képviselhet, mint az árkülönbség.
A tiedénél fiatalabb, hazai vásárlású, dobozos, mindössze 390 km-t futott F30e-t árulnak itt a hardveraprón 150-ért.
Persze nem ismered a roller előéletét, de talán jobb állapotút tudnál venni abból az összegből, és még egy jól látható összeget spórolnál is. (Ha azzal is gond lenne, ráérsz majd akkor gondolkodni a továbblépésen. Később vette. Abban az időszakban, amikor 200k-ra megugrott ennek a típusnak az ára.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs