Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #22649 üzenetére
Hátra kell lépni és bele gugolni... Mondjuk emlékül hátul sincs elég fékerő, mert csak blokkol és csúszik, ami nem lassít eleget.
Amúgy első tárcsa fékek is jól adagolhatók. A bowdenesek (még ha félhidrós is) általában nem is tud annyit, hogy blokkolja az élő kereket. Hídrós meg gyönyörűen adagolható"Oh my Goa'uld!"
-
dzsidzsas
aktív tag
Bocsánat, de ez részemről veszélyesnek tűnik. Láttam pár videót a D szériával, ott a fékezés, hajmeresztő. Ezeket nem ócska, régi elnyűt utakra, járdákra, leginkább gyalogosok közötti közlekedésre találták ki - de ez csak szerintem. Vészfékezéssel, ez aszfalt, fejjel előre, vagy nem tudsz megállni és elcsapod a gyalogost. Én mindig mondom, nézzük meg a videókat, hogy fékez, nem az az első mekkora sebességet lehet kiköhögtetni belőle. Meg tudsz e állni!
https://rollerezz.blogspot.com/
-
-
erdosphoto
újonc
válasz Thunderzolee #22644 üzenetére
A kipörgésgátló funkció (F2 Pro) nekem sokszor annyira lekorlátozta a motort, hogy kisebb bukkanók után alig akart menni.
Kikapcsoltam, erre az egyik kereszteződésnél konkrétan indulásnál úgy kipattant a kezemből, hogy nem előre, hanem az ég felé indult el a roller. Nagyon vicces lehettem kívülről.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz erdosphoto #22654 üzenetére
Ja tényleg, ilyen nekem is szokott lenni, elég gyakran, h indulásnál megemeli az elejét, úgy megindul hátulról előre.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #22651 üzenetére
Így van, hátra kell a súlypontot helyezni fékezéskor, ez egyértelmű.
Csak mikor vészfékezni kell(ene), egy hirtelen felbukkanó akadály (mondjuk egy gyalogos) miatt, akkor a reakció csak annyira terjed ki, h az ember rámarkol a fékkarra, de az már a következő lépés lenne, h eljusson az ember agyáig, h hoppá, súlypont-hátrahelyezés majdnem elmaradt. :/
És ez mind mind időveszteség, mire észleljük, mire fékezni kezdünk, mire ellép a járókelő.És mindig a rolleres a hxlye, nem az, aki kilépett elé.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz dzsidzsas #22652 üzenetére
Ezt már olvastam máskor is, azokon a D sorozatú Segway fékezős videókon nem rosszul beállított fék volt?
Nekem semmi bajom nem volt D sorozatú rollerekkel (hárommal mentem már, D38 2x, és D28), jó volt a fék. Ugyanolyan, mint más rollereknél.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #22656 üzenetére
Kisebb gépeken nincs annyi fék, hogy orra borulj (még gbooster en sem annyira erős a gyári). Nagyobb géppel eddig sikerült mindig annyira adagolni, ami kellett, egyszer volt, hogy majdnem orra dőltem, de akkor pont lejtő is volt, ahol sok lett az első fék, de időben elengedtem
"Oh my Goa'uld!"
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz Thunderzolee #22657 üzenetére
Úgy emlékszem, valami dombról jött le, hogy mi történik, ha egy lejtős utcán fékezel és hát maradjunk annyiban hogy nem tudott megállni, nem csak emberi mérték alatt, hanem az után se. Teszt videó volt, nem ment gyorsan. Gondolom csak be volt állítva a fék, hiszen ezzel foglalkoznak, hogy teszt videókat csinálnak. Azért botrollerek vékony kerékkel, ráfékezel,csúszik, de kell idő mire megáll. De amit ott láttam, azt inkább nem próbálnám ki forgalomban.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #22656 üzenetére
Sztem az már régen rossz, ha el kell jutnia az ember agyához. Ennek ösztönösnek kell lennie. Hasznos némi terepbringás, terepmotoros "előképzettség". Ott nagyon fontos, hogy mindíg optimális legyen a súlypont.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
SoundBox
tag
Sziasztok eldőlt megrendeltem az Okai.hu oldaláról a neont, szerintetek tudják tartani az 1-2 napos szállítási időt, van tapasztalatotok az oldallal ?
-
PociAti
senior tag
válasz SoundBox #22661 üzenetére
Tudja tartani a szállítási időt, mert az üllői logisztikai bázisból küldik a rollert, nincs közbeiktatott tökölés az eladó és a futárcég között.
Végül melyik típus mellett döntöttél?
A tapasztalatodra kíváncsi leszek. A kormány összeszerelés minimális ügyesség szükséges, aztán már lehet is menni vele. -
wonka
csendes tag
Aliexpress akció
D38E francia vagy spanyol raktárról
106 illetve 108e Ft Francia 15 napos szállítás
Ez a kód még ad extra 1759Ft kedvezmenyt az árból:
INYK74GA
Itthoni ára arukereson 180e
Aliexpresses szokasos ára 140e350w
38km elméleti max hatótáv
10" felfújható gumik -
addikt
Tetszetős az ajánlat, nemrég már akciózták a D sorozatot, hasonló áron volt.
Nem akarok ünneprontó lenni, de kolléga szörnyen járt akkor, itt olvashatsz a kálváriájáról a #22065-östől kezdődően.
Elképzelhetőnek tartom, h a forgalmazónak a nyakán maradt egy halom D sorozatú roller, vagy szimplán csak kifuttatják, és tényleg régóta letárolt rollerek ezek.
Nem is ez a baj, hanem amit a support művelt.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22664 üzenetére
köszönöm, rá is írtam privátban, hogy mi lett a dolog vége.
a túltároltat nem nagyon gondolom, tavaly tavasszal kezdték el a forgalamzását. Refurbished darabok lehetnek? azt fel kellene tüntetni talán még az alin is -
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Múlt héten végre megérkezett a Mantis 10. Első rollerem, úgyhogy nem tudom hasonlítani semmihez, csak az évtizedekkel ezelőtti gyerek rolleremhez
Azt viszont tudom, hogy bitang mód tetszik. Iszonyú erős, még a 92 kilómmal is durván kell kapaszkodnom a meredek kaptatón felfelé.
Még kóstolgatom, hogy mikor milyen beállításokkal érdemes menni (gear 1,2,3; eco/turbo; single/dual), mert azt látom hogy adott helyzetekben más és más jó. Pl vízszintes úton gyorsabban, vagy épp nézelődősen, vagy épp meredekebb murvás emelkedőn óvatosan, de dual módban hogy ne forrósodjon túl a hátsó motor.Azt mondjuk sajnálom, hogy nem csinálták azt meg, hogy 'kedvenc' beállításokat nem lehet elmenteni, és 1 gombnyomással előhozni. Semmibe nem került volna, de sztem sokat hozzátett volna.
Ezzel kapcsolatos a kérdésem is:
A gyárilag rajta levő lt01-es kijelzőt/kart érdemes minimotors ey3-ra lecserélni?
Illetve ha igen, akkor ehhez a belső kontrollert is cserélni kell, vagy ezek szeretik egymást?Végül engedjetek meg két fotót
Köszi a segítséget![ Szerkesztve ]
-
addikt
Igen, én is ezen gondolkodtam akkoriban mikor írta az esetét. Ezek nem túl régi rollerek, még ha a gyártás megindulásakor is készültek, akkor se merülhetett le ennyire az akkupack, mivel gyárilag feltöltve dobozolják őket be.
Nem csutkára töltve, de bőven tele vannak az akksik, képtelenség, h így lemerüljön.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
st6969
őstag
válasz Thunderzolee #22668 üzenetére
Sziasztok,
a szaki mondta, hogy 10 cellából 5 kuka. Nem éri meg javítani (ezt írta is valamelyik fórumtárs). Újra kell építeni Az fél roller ára.
Jövök hamarosan a teljes sztorival... -
addikt
500-at írnak.
Érdekes, ugyanúgy ment felfelé a D38 dombon, mint az F40. Ez egy 10%-os emelkedő, ahol a 25-ről kb 20-ra esik vissza a sebesség F40-el, és a D38 is ugyanígy ment felfelé.
Többször is jártam vele arra, ha nincs tele az akksi, akkor is bírta a 18-20-as tempót felfelé.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Aliexpressen nincs paypal mint a Geekbuyingen pl. ha ott gáz van kb. senki nem fog megvédeni. Ott a reklamációnál ha nem juttok dűlőre saját pénzen kell visszaküldeni a rollert (így indul, addig semmit nem fizetnek vissza) ami egy ekkora csomagnál több 10 ezer Ft-t lesz.
Aliexpressnél csak látszólag van support meg garancia...
Az ár amúgy nagyon jó, múlktori Geegbuyinges akciónál 130k körül volt a vége.
-
wonka
csendes tag
válasz Thunderzolee #22670 üzenetére
köszönöm az infot, van egy srác, akinek családon belül van az F40 és a D38 is, azt mondta használatban teljesen azonosak, gyorsulás, kapaszkodás, hatótáv.
persze a gyártó sem minden esetben mond igazat, ugyanaz az alváz, ugynaza a motor sok esetben, max a vezérő más vagy még az sem
tiktok on láttam oroszok szedtek szét g30-at, f2 plust, minden azonos volt (akksi, motor, vezérlő)
De a marketingesek másképp csomagolták be őket, hogy tudj válogatninem lennék meglepve, ha az összes 350w-os motorés vezérő azonos lenne egy gyártási időszakon belül.
mindegy, ezt most megvárom, az F2 plus megrendelésemet meg töröltem.[ Szerkesztve ]
-
aDic
tag
válasz Thunderzolee #22668 üzenetére
Nekem az F25 kb. napi 1%-al meríti az akksit. Állítólag, ha 7 napig nincs használatban (ha jól melékszem a napszára, de valami hasonló), akkor elmegy a vezérlő valami sleep módba, de nyílván ott is merít valamennyit.
Én simán el tudom képzelni, hogy valami raktár mélyén, mondjuk fél évig tárolt példány teljesen csutkára lemeríti az akksit. -
válasz bigrob #22673 üzenetére
Nekem 3 konkrét tapasztalatom volt.
Rendeltem egy műanyag motorvédőt, törötten érkezett. Lefotóztam, nem volt kérdés. Döntés: postázzam, vissza és akkor visszakapom a teljes pénzt (egy törött, újra eladhatatlan műanyag sz*rt postázzak vissza...) vagy tartsam meg és akkor a felét visszaadják. Mivel a posta többre jött volna ki a felénél azt választottam.
Utoljára 2 csomagnál is Economy küldés volt (nem drága cuccok) ami országon belül már nincs követve. Nem jött meg egyik sem, megreklamáltam, elutasították, mert, hogy ők átadták a local delivery post-nak. Magyarul náluk az, hogy átadták helyi kézbesítésre egyelő azzal mintha én megkaptam volna... Csatoltam nekik a postával folytatott levelezést amiben benne volt hogy nincs követve a csomag országhatáron belül és nem tudják hol van. Nem is érdekelte őket.
Alapvetően amúgy ennél a rollernél nem hiszem hogy ilyen jellegű gond lenne, mivel DHL meg GLS küldés van. De ha valami nem jó a rollerrel akkor fel kell kötni a gatyát...
-
aDic
tag
Szinte biztos, hogy az F és D sorozatok minden tagja egyforma minden főbb alkatrész szinten (kivéve az F65), max. az akksi méret változik, meg apróságok (pl. markolat).
Biztos, hogy nincs pl. külön 250W, 300W és 350W-os motor sem. Szerintem van egy 350W-os, aminek a teljesítményét pl. D18-nál szoftverből lecsökkentik 250W-ra. Nincs értelme gyártani különböző teljesítménnyel a motorokat, mert ha szétdarabolják 3 felé a gyártást, akkor azt többe kerül gyártani, mintha csak egyféle van, de nagyobb darabszámmal. A gyártáson kívül ezzel az egységesítéssel szállításnál, raktározásnál is csomót lehet spórolni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Azért azt tudni kell, hogy a motor teljesítménye nem értelmezhető önmagában:
magától a motor semmilyen teljesítményt nem tud leadni. Kell hozzá egy adott
feszültségű akku, és egy adott áramkorlátú vezérlő. (A motor ebbe az egészbe
csak annyiban szól bele, hogy melegedni fog. A rajta átfolyó áram hatására.)Abban igazad van, hogy egy adott fizikai méretben, pont az azonos hűthetőség
okán nem nagyon lesz valódi eltérés. Még ha a ráírt (névleges) érték el is tér.
Viszont, ami kevésbé triviális ránézésre, hogy lehet különbség két fizikailag tök
egyforma motor kábelezésében is, és ha a motor fázis kábel vékonyabb, annak
nagyobb az ellenállása, tehát ugyanakkora fázisáram mellett jobban melegszik,
emiatt hosszabb távon kisebb leadott teljesítményre képes túlmelegedés nélkül.Ha úgy tetszik, valóban eljutottunk (egyéb korlátokkal!) különböző teljesítményű
motorokhoz. Végül ha adott két fizikailag nagyon hasonló motor papíron 1200W,
viszont az egyikben 30 mm magas mágnesek vannak, a másikban 35 mm? Nos
ugyanakkora fázisáram mellett nagyobb a nyomaték a magasabb mágnesekkel:
nagyobb hasznos teljesítményt tud / azonos teljesítménynél kevésbé melegszik.Biztos, hogy nincs pl. külön 250W, 300W és 350W-os motor sem.
Nem lehetünk biztosak benne (csak távolról nézve*), hogy nincs különbség adott
motorok közt: ezek az apróságok jelentősek lehetnek. *: ha szétszedted az más
(És akkor még ott van, hogy maguk a mágnesek se biztos, hogy egyformák még
ha a méretük meg is egyezik: különböző erősségű mágnesek léteznek a piacon.)[ Szerkesztve ]
-
aDic
tag
válasz DigitXT #22679 üzenetére
Nyilván egy levegőbe logó motor semmilyen teljesítményt nem ad le, rá kell kapcsolni megfelelő feszültséget és áramerősséget.
Én nem technikai oldaról közelíteném ezt meg, és nem is onnan tettem meg.
Csupán méretgazdaságossági okokból nem tartom valószínűnek, hogy ezek között a motorok között különbség legyen, a 250W-os és a 350W-os motor között lényeges technikai különbség nemigen lehet, mert elég közel vannak egymáshoz a teljesítmények.
Viszont gyárthatóság, szállítás és raktározás szempontjából nem mindegy a darabszám.
Tegyük fel, hogy pl. 1millió az a darabszám, amitől jelentősen gazdaságosabban lehet gyártani pl. a motorokat. Ha rendel a cég mindhárom motorfajtából 1millió darabot a beszállítótól, de mondjuk a D18 nem nagyon fogy és eladnak belőle mondjuk 500edb-ot, a D28-at viszik, mint a cukrot és adnak belőle 2Mdb-ot, és mondjuk a D38-ból sem fogy el az 1 millió, akkor vagy raktározni kell a feleslegesen legyártott, de eladhatatlan motorokat és egyéb alkatrészeket, vagy a beszállítótól kevesebbet vesz át a cég, ami meg általában kötbéres.
(a motorok között kb. az lehet a különbség, hogy a 250W-os motort 1-es huzallal tekerik (most írtam egy számot, nem tudom, hogy mekkora a tényleges méret), a 350W-oast meg 1,2-essel. A különbség a két motor között kb. az a néhány gramm réz, amit megspórolnak, tehát nem lehet sok).
Viszont jobban járnak, ha rendelnek a fenti példa alapján 3Mdb-ot a 350W-osból, aminek a költsége a nagyobb darabszám miatt még lejjebb megy, és nincs eladatlan készlet sem, mert a polcról mindegyik verzióban ugyanazt a részegységet veszik le.[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
Igaz nem nagy összeg pár ezer forint de mindig vissza kaptam a pénzt allirol terméket sem kértek vissza igaz ha több 10-100e azt nem tudom hogy állnak hozzá akkor lehet baj ha küldenek rollert de nem azt ami a képen van akkor vagy pénzt kapsz vissza valamennyit vagy neked kell küldeni a csomagot...am addig az eladó egy forintot nem kap amíg te vissza nem jelzed hogy a csomag átvéve és van pár napod rá hogy átnézd mielőtt küldi az AliExpress tovább a pénzt az eladónak,volt hogy eltűntek a csomagok ut közben azt is vissza kaptam,am sokat számít mennyit veszel az oldalról milyen hűségben vagy diamond...
Az nagyon fontos hogy neked nem az eladóval kell tárgyalnod hanem issues kell indítani a vásárlás menüben amit vettél az alival kell beszélni ha sérült hiányos szar termék,tudni kell használni az oldat
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
Ha már motorok a téma. A hétvégén próbálgattam az új jószágot, és kicsit még kínlódtam azzal, hogy melyik paraméter kombó adja a legfinomabban adagolható nyomatékot meredekebb, kicsit murvás emelkedőn.
Akkor még csak annyira jutottam, hogy a single motoros mód finomabban állítható, nem tépi ki alólam a talajt.Ennek viszont az lett az ára, hogy jó forró lett a hátsó motor.
Arra jutottam ilyet legközelebb nem szabad, hajtson mindkettő.Ebből jön a kérdés: van ezekben a motorokban bármilyen túlmelegedés védelem, vagy el lehet füstölni a tekercseket túlzott nyúzás esetèn?
-
addikt
Dual Mantist nem szabad single módban használni. Az a roller úgy van tervezve, h a két motor együtt tud csak hatékonyan dolgozni, ha csak a hátsóval hajtanál, ez van amit tapasztaltál, túlmelegszik, illetve a vezérlő behal. Sok-sok hsz van erről a Facen a nagyrolleres csoportban, mondanám, h ez köztudott.
Nem érdemes egy kerékkel hajtani, nem lesz a fogyasztás kevesebb, nem lesz a hatótáv több, mert ha nem oszlik el a terhelés, akkor a hátsó motort éri aránytalanul nagy terhelés.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #22685 üzenetére
Mantis.
Most vette, volt róla egy jó ismertető hsz-a.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
aDic
tag
válasz Reggie0 #22681 üzenetére
Hát ez sok esetben nagyon nem így van, de nem akarok belemenni ennél részletesebben. Valóban van amikor nem éri meg már nagy darabszámban gyártani, de az autógyártók is sok esetben pl. ugyanazt a benzinmotort eladják akár 3-4 különböző teljesítmény szinten is, csupán a motorkarakterisztika programozását módosítva, a mechanika meg megegyezik.
Hidd el, hogy sokkal többet lehet spórolni a darabszám növeléssel (és itt milliós tételekről van szó, nem kis darabszámról), mint hogy hasonó termékekből több különbözőt gyártsanak úgy, hogy ezek között csak minimális eltérés van. A tervezés, a szerszámgépek gyártása, a logisztika, raktározás, a tesztelés, engedélyeztetés, minősítés, stb. sokkal többe van, mintha egy verziót gyártanak le, de abból sokat, mert akkor ott még jobban eloszlanak a járulékos költségek. Nem véletlen, hogy autók esetében sokszor pl. plusz pénzért utólag aktíválni lehet olyan plusz funkciókat (extrát), amit az első tulaj nem vett meg. És ez sokszor nem csak szoftveres módosítás. Van olyan típus, ahol pl. utólag, pénzért aktíválni lehet az ülésfűtést. Nyilván ez uólagos extárzás sok mindenre nem terjed ki, de ez létező dolog pont annak köszönhetően, hogy inkább legyártanak valamit úgy, hogy plusz funkciók vannak benne, ami lehet soha nem fizet ki a vásárló (nem veszi meg az extrát az autóhoz), de nem kell külön megtervezni és legyártatni egy kisebb tudású egységet.
Amúgy pont a kínaiak azok, akik pl. elektroniak műszereknél (erről van sok elsőkezes infóm) ugyanazt a vasat adják el különböző típusnak. Oszcilloszkópom, labortápom, jelgenerátorom van úgy, hogy megvettem a legolcsóbb típust és pl. egy egyszerű típus átírással a legnagyobb típusra aktíváltam olyan funkciót, ami mondjuk 3x annyiba került volna. Kérdés, hogy ez mennyire legális, de ez egy szintén létező jelenség és érdekes módon a kínaiak sokszor nem zárják be ezeket a kiskapukat. -
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #22687 üzenetére
És tényleg...nem is értem, az hogy maradt ki nekem. Köszi
Szerintem érdemes gázkart egy félmarkosra cserélni és akkor bármilyen úton gear3/turbo/dual és adagolod ahogy kell.
Ezekben a vezérlőkben épp az a szuper, hogy ha picit húzod finom az összes fokozatban, ha téped akkor megy is. Az istenítet minimotors csak rángatni tud meg mérgeskedni (meg búg vele a motor mint az állat, aminek sokan örülnek, de szerintem marha gáz volt, amikor ment előttem a pro mantés én emg mögötte a warrior x ről sisakban hallgattam, hogy honnan jön ez a csúnya hang...aztán rájöttem
Persze ez az én szubjektív véleményem...már a hang nem tetszés, mert a rángatás, meg a hang az valid, de engem zavar, van aki állítjha, hogy ez neki jó. én nem élem azt a vezérlőt.
Illetve négyszőgjeles vezrélőnek elvileg hatásfoka is jobb. De igen, cserélni kell kijezőt, főkábelt és vezérlőt is. Plusz újra kell kábelezni nagy eséllyel a világítást, dudát meg fene tudja még mit. Persze lehet, hogy közbe lehet iktatni a kaabo-s hub-ot, ami most ezeket vezérli.Amúgy miért érdekel a minimotors cucc? 1 előnye van, motorfék állítható. De ha ki akarnám vágni belőle ezt a verzélőt, akkor warrior x gt (vagy mantis king) tft cuccát tenném bele, mert ott az 5 sebesség fokozatot fullra testre lehet szabni (current, gyorsulás, sebesség limit, fékerő, és pár paramétert ráadásul külön első-hátsó motorra). De mire ezt bele rakod annyiból lehetett volna venni egy gt/king-et amiben akku is nagyobb
Szerintem amúgy faja kis gép a mantis, én éltem, csak véletlen lett egy wolf-om és azóta csak a dupla kormányrúdas futómű jühet szóba"Oh my Goa'uld!"
-
Dudee
senior tag
válasz Peaceliker #22689 üzenetére
Köszi neked és Zoleenak is a választ.
Igazából csak érdekelt lehet-e a mostani kijelzőn pimpelni valami egyszerűbb módon, de amiket írtok az nem az és nem annyiért.
A customizálás és egyszerű átkapcsolás parameter szettek között elég faja lett volna, de lehet csak most az elején gondolom így, amíg keresem a megfelelő beállítást.p, és nem nagyon szeretek menet közben nem az útra figyelniaz 1 motoros használat melletti problémákról nem olvastam, de köszi hogy írtátok. Azért próbálgattam úgy, mert a környező utcákban kis tempóval bóklászásnál soknak tűnt a kétmotoros nyomaték.
de akkor visszajutottunk a félmarkos gázkarhoz, megnézem majd.
köszi!
-
Reggie0
félisten
Nem kell meselni, latszik a cikkszamokbol es az eltero geometriabol
owon-t/rigol-t en is lattam mar, csak az sokat nem szamit eben a kerdesben, mert ott mindegy milyen procit kersz egy csaladon belul, kb. ugyanannyi nyersanyag van benne, ellenben egy motorral.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
Szerintem nem sokáig fogod állítgatni. esetleg ha mész pálcika mellett, akkor eco és ennyi. Én legalábbis egyik gépemet sem kapcsolgattam eddig, P settings be meg főleg nem
King az, amiben most nem 5 ös fokozatban közlekedek, de csak hogy ne rosszaljodjak és legyen picit több hatótávom... Mondjuk ez is próba, eddig úgy fest, hogy nem lett, szóval lehet megyek vissza 5be,aztán annyi"Oh my Goa'uld!"
-
válasz polo493 #22682 üzenetére
Tisztában vagyok ezekkel amiket írtál.
Gold tag vagyok, rengeteg mindent rendeltem már tőlük, plusz nem renitens reklamáló vagyok.Sosem az eladóval egyezkedtem, hanem dispute-ot indítottam ha lejárt a 90 nap (korábban nem is lehet). Ott először az eladó hoz egy döntést (természetesen no refund) majd az aliexpress, aki szintén arra hivatkozva, hogy a helyi kézbesítőnél van a termék és nekem csak át kell vennem szintén no refund.
Szóval tudom használni az oldalt, mégis b@sztak kártalanítani.
-
evo87
őstag
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
polo493
tag
válasz Reggie0 #22695 üzenetére
Szerencsére még nem volt gondom,Diamond vagyok szeretnek
am erre szerencsére a postás is tudja a dolgát ,rajta is múlik sok minden ha csak flegma azt rossz helyre dobja vagy ellopja..biztos vannak az országban trógerebb postások,am az a legjobb ha express one hozza posta lassú megbízhatatlan ! -
addikt
Ez nem dől el?
Első kerék elfordul oldalra, aztán már dől is az egész, ha épp nem állunk mellette és nem fogjuk meg.Meg hát húszezerért egy százforintos fröccsöntött műanyag? Akkor tartsák meg inkább.
G30-nak vastagabb a kormányrúd, ezt sztem nem lehet rátenni, plusz annak hátul van a súlypontja, ami így felülre kerülne, még könnyebben elbillen oldalra.
Sokszor csukod le a kormányt amúgy?
És nem kattog?
Mondjuk persze ha nincs hely, megértem ha összecsukogatod. Nekem szerencsére nem kell, elfér lent a garázsnál az előtérben bőven.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
evo87
őstag
válasz Thunderzolee #22697 üzenetére
Eddig összesen az 500 km alatt ha 6-7x csuktam le... majd mindenképp, főleg télire akarnék valami kompaktabb tárolási megoldást... Lehet hogy egyszerű kerékpártatót veszek és arra aggatom fel így:
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
wonka
csendes tag
nem találtam infot róla , alin meg ahol eszembe jutott nézelődtem, de inkább hozzátok fordulok a kérdésse:
nam láttatok valahol kormány hosszabítót (kb 5-5cm oldalanként) aminek a végén még esetleg index is van? (mind a f2 ninebot nál)
filléresnek kéne lennie, ha lenne, de lehet, hogy csak egyedi igényem, hogy a korány legyen 10cm el szélesebb, ezáltal biztonságosabb, kényelmesebb felnőttként. -
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Egy kérdés a villanyszerelésben jártasokhoz.
Ahogy írtam korábban, indexet szereltem a G30P-re, ami teljesen jól működik. Viszont azt vettem észre, hogy kikapcsolt állapotban is van egy kb. 30-40 mA-es fogyasztása.
Okozhatja ezt a 36->12 voltos konverter, mely a kapcsoló elé van kötve?
Előre is köszi a válaszokat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen