Új hozzászólás Aktív témák

  • Surfym@n

    senior tag

    válasz Dark197405 #8749 üzenetére

    Legfontosabb kiegészítő szerintem a kobak (esetleg kesztyű), aztán kijelzővédő, ami a gomb beázását hivatott megelőzni.
    Nekem még fontos volt egy szilikon huzat a fékkarra (ne csússzanak le róla az ujjaim még véletlenül se.
    Vettem egy Xiaomi akksis pumpát (Air Pump), mert fontos a megfelelő nyomás (4-5 bar) defekt elkerülése végett.

    Ezenkívül én tettem még fel ("filléres cuccok"):
    - kábelvédő spirált
    - kicseréltem a sárhányón lévő kormányrörgzítő kampót erősebbre
    - kitámasztó végére egy magasító bütyköt, hogy ne dőljön meg/el a roller annyira
    - alu fenéklemezt extra védelemnek padkázás ellen
    - ninebot x alakú telefontartót
    - kormányoszlopra akasztót
    - kormányoszlop csuklóba gumialátétet (még nem kell, de 2-300km után már lehetséges)

    Aztán ha nagyon belelendülsz lehet tuningolni:
    - Monorim első + hátsó felfüggesztés
    - 10 collos kerekekre való áttérés (két lengéscsillapító mellett már lehet tömör gumi is)
    - 140mm-es féktárcsa + x-tech féknyereg
    - egyedi firmware
    - külső akkucsomag

    ...felső határ a pénztárcád

    28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...

Új hozzászólás Aktív témák