- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- macOS PC-re
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Stylerr #9485 üzenetére
Ha az akku csak egy XT60-nal csatlakozik a vezérlőhöz, azaz semmilyen szinten nem kommunikál a BMS a vezérlővel, akkor igen, simán rakhatsz bele egy nagyobbat, öröm bódogság. Ám ennek a legnagyobb akadálya az szokott lenni, hogy adott helyre nem igazán fér be nagyobb fizikai méretű akku, a cellánkénti kapacitás meg eléggé korlátos...
Ha jól látom, 7500mAh a gyári... A sima S1-ből, és az S1 Pro-ból kiindulva ez egy 10s3p akku lesz, 2500-as cellákból. Építhetsz (ill. vehetsz jó pénzért, vmi 50K) 3500-as cellás ugyanilyen kialakítású akkut, aminek már 10.5Ah az össz kapacitása, de itt kifújt a dolog. +40% kapacitás = nagyjából ugyanennyi hatótáv növekedés. Komolyabb növekedést csak külső akkuval érhetsz el: ha a két akku párhuzamosan kötve dolgozik, duplázódik a hatótáv, és még mindig ugyanazon gyári töltőről tudod tölteni (értelemszerűen nulláról kétszer annyi ideig fog tartani elérni a teljes töltést). Kb. ilyen kialakításban a hordozhatóságot sem vágja agyon:
A kép illusztráció.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen