- Musk megígérte: betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépik
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22229 üzenetére
Az itt feltett kérdésben a szubjektivitás volt talán a fő probléma: "Ja, és jól nézzen ki."
Annyira eltérőek az ízlések, hogy erre nincs egyértelmű válasz.Felhoztad példának a Niu KQi3 sport rollert, melynek ormótlanul nagy az első villája és a tapasú utáni sárvédője. De talán nem is ezzel van a fő probléma, hanem hogy kevés tapasztalat gyűlt össze róla. Lehet akár a világ legjobb rollere is, ha csak nagyon kevés ember ismeri, és azok nem olvassák ezt a fórumot.
Kinézetre az F40I kevésbé megosztó, mint a D38 azzal a piros festéssel.
Az általad felsorolt termékek közül a Segway Ninebot F40I ajánlott roller.
A OKAI Neon ES20 helyett meg inkább a kisebb hatótávú OKAI Neon Lite (ES10) rendelkezik jó tulajdonságokkal (pneumatikus kerekekkel) és kategóriájában igazán kedvező árral. Ja is nagyon menőn néz.
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22252 üzenetére
Eddig nem igazán nézegettem NIU KQi2 videókat.
De ahogy mondod, meglepően sok videó van róla a YouTube-on. Viszont a kicsomagolós videók, és azok a bemutató videók, melyek végén (kupon kódokra hivatkozva) vásárlásra buzdítanak, azok nem sokat érnek. Anyagi érdekük van abban, hogy megnézd a videót és annál is több abban, hogy megvedd, tehát csupa jót fognak mondani róla, és a hitelesség látszata miatt hintenek csak el pár kritikus megjegyzést.Viszont szerencsére találni update videót 1.000 km megtétele után,
valamint egy két részes szétszerelős videót szintén a NIU KQi2 Pro modellről.Még így se túl sok infó, de kiindulási alapnak egész jó. A magyar szerviz háttérnek is olvass utána, ha komolyan gondolkozol rajta.
-
addikt
válasz H2o-pok #22247 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
4 Lite...............300W 20km
4......................300W 30km
4 Pro...............350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Ultra.......500W 70km (48V)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25i..............300W 20km (tömlős gumik)
F40i..............350W 40km
+ IndexF65i..............400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km
F2 Plus.......400W 50km
F2 Pro.........450W 55km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G65........450/600W 65km (Ausztrál)
G2..........450/900W 65km
Lengéscsillapítók
IndexOkai:
Neon Lite........300W 30km 7800mAh
Tömlő nélküli "önjavítós" kerekek 9"
Tárcsafék hátulNeon...............300W 40km 9800mAh
Tömlős kerék elöl 8.5"
Tömör gumi hátul + rugó 8.5"
Tárcsafék hátulNeon Pro.........350W 60km 14700mAh
Tömlős kerekek 10"
Tárcsafék hátulAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Konyk, Monorim)[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz H2o-pok #22259 üzenetére
Az F40i is jó roller, nyugodtan választhatod magadnak. Legalább index is van már rajta.
Hatótáv viszont inkább csak 25 (25km/h-s tempóval), mint 30km.A G30 nem sokkal több, azt azért szoktuk ajánlgatni, mert ár/értékben a tulajdonságait tekintve bestbuy.
A D viszont piros, ahogy írtad is, hát ez ilyen.
Ami a Youtubeos videókat illeti, Pociati tökéletesen összefoglalta, amit én is írni akartam róluk.
1. Aki érdekelt abban, h NIU rollereket eladjon, az csak csupa szépet és jót fog a Youtubeos videójában mondani róla.
2. Egy laikus feltesz egy ismertetőt "teszt" néven, az még nem jelent sokat.Roller szervizesek véleményét kellene kikérni, mennyire ismert szervizes szemmel.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
ridiculous
aktív tag
válasz H2o-pok #22293 üzenetére
Nem ártana kicsit utánanézni a dolgoknak mielőtt butaságokat írsz.
Az Okai csak ennyire noname:Egyik-másik brand ismerősen csenghet. ..de ha te mondod akkor noname.
Felesleges hozzá hasonlítani az Aovo, Techsend, iScooter meg többi "fantázianevű" klónokat mert közel sem az a minőség és tapasztalat áll mögöttük mint példának okáért az Okai - nál.[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
addikt
válasz H2o-pok #22293 üzenetére
Nana, az Okai nem noname.
Az egyik legnagyobb bér-roller gyártó. Pl a Tier, Lime rollerek is Okai rollerek.A klón rollerek ismert, kívülről nem látható hibákkal rendelkeznek, amikkel ugyan együtt lehet élni, aki akar nyugodtan választhatja őket, ő dolga.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Chartmen
csendes tag
válasz H2o-pok #22388 üzenetére
Megnéztem jobban a LED -et és nem tudom feljebb tenni mert akkor nem találkozik a lyuk mivel pont annak a tetejére fekszik fel ami vezeti a kábelt illetve a csavart is teszed. Tehát nekem ilyen.
Kártyával nem is használtam, pontosabban gyerek érintette hozzá kipróbálni. Nem teljesen értem egyenlőre mi célt is szolgál mivel simán be indítva is a gomb megy illetve az appban is lehet lockolni. Igen bt kell hozzá.
Van az appban egy tempomat is be lehet kapcsolni de még nem próbáltam ki hogy mit is lehet elérni vele.
Gyereknek tökéletes amúgy. Csendes, szépen suhan.
Az app érdekes számomra hogy nincsen benne egy jópár funkció. Például a csíkot is csak 3 felé módban lehet állítani ellenben az egyik videóban ahol 100 felét állított benne egy srác. De ez apróság, főként gyereknek való extra.
De ennyi pénzért szerintem tökéletes. Gyorsan össze lehet csukni csak viszont nyitáskor figyelni kell hogy a pöcök legyen be akasztva. -
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22388 üzenetére
Minden kicsit normálisabb mobiltelefonban (vagy okos órában, karkötőben) van NFC. Appon keresztül hozzá lehet adni a rollerhoz. Onnantól kezdve elvileg azzal az eszközzel nyitni és zárni lehet a rollert (legalábbis ez lenne a lényeg). Ahhoz gondolom már nem kell BT kapcsolat, hisz a mellékelt plasztik kártya sem BT-n keresztül kapcsolódik, hanem sokkal biztonságosabb módon, NFC-vel azonosítja magát.
Majd a napokban kipróbálom. Rendeltem én is egy OKAI Neon Lite-ot.
-
ridiculous
aktív tag
válasz H2o-pok #22399 üzenetére
Május legvégén kapott egy új kinézetet az app meg kivettek belőle pár dolgot, azóta 1-2 dolog visszakerült de még nem minden. Ebben a verzióba még minden megtalálható.
A Lite - nak nincs egyedül alul led, a Neon - nak és a Neon Pro - nak van.
Funkciók tekintetében szerintem nincs különbség az appban a 3 verzió között.[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Chartmen
csendes tag
válasz H2o-pok #22399 üzenetére
Nem sajnos, az alsó csak a normál és a pro verzióban érhető el.
Itt a LED is csak 3 módban állítható és kész. Illetve 1 a töltésre.
Na igen az app... én is pont azt nézem hogy már csak sima Okai app van és ráadásul máshogy néz ki mint amik a teszt videókban vannak. Én egyet sajnálok hogy nincsen diagnosztika mód a lite-nak. De ami lite az lite
Tiéd mikori gyártású? Enyém 2022/12.
A LED csík nekem ilyen:( Eddig ér fel nekem hogy a csavart is be lehessen csavarni az ellenkező oldalon)
-
redjam
csendes tag
válasz H2o-pok #22425 üzenetére
Igen, komoly. Az én pumpámat (kompresszorhoz való kerékfújó) nem is tudom úgy rácsatlakoztatni a toldóra, hogy a toldó mellett ne eresszen. Túl rövid a menetes része a toldónak. Szerencsére volt egy megfelelő adapterem erre, de az eredeti gond az, hogy a szelepre menő vége nyitja a szelepet és így megy a levegő a semmibe
Ahogyan írod, az más pumpáknál lehet, hogy működik.
Az én megoldásomnak az az előnye. hogy nem a toldó lecsavarásával oldom és zárom a keréken a szelepet, hanem egyetlen gyors mozdulattal, ahogy leveszem a pumpa gyorscsatlakozóját a toldóról. Nincs veszteség, nem kell túlfújni az abroncsot.[ Szerkesztve ]
redjam
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22423 üzenetére
Az Apkpure oldalról?
A cruise control nekem nagyon hiányzik. Appból a 3.0.2 verziót tettem fel, elvileg be lehet kapcsolni, sőt, 2 másodperc után aktiválódna, de nem nem élesedik. Másik telóra akkor felteszem a régit.
Szoknom kell még a működését. A gázadás dinamikája érdekes. Van benne erő, 22-ről is elég jól gyorsulva eléri a 25-öt. Érzésre lazán elérné a 30-at is. Szoknom kell az üzemmódokat is.
Viszont ha leveszem a gázról a kezem, akkor alig lassul, motorfék talán nincs is.
Úgy tűnik a fékje rosszabb a Xiaominál, nem annyira finoman adagolható. OKAI eleinte alig lassít, aztán hirtelen fékez nagyot. És nálam első pillanattól kezdve egy ponton picit hozzáér a fékpofa a tárcsához. Ha tolom akkor is hallani, de nem igazán érzem hogy lassítaná a kereket. Viszont idegesítő, mert nem jó ez így. Tized vagy század mm-ek lehetnek.
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22432 üzenetére
Ismét Xiaomival összehasonlítva az Okai Neon Lite-ot: a két roller hasonló magasságú és hosszú.
A kormányzás fura érzése onnan jön, hogy nagyobb a trepni. (Gondolom ez volt a cél, de csak kompromisszumokkal sikerült megvalósítani.) Ezt úgy érték el, hogy a kormányrúd meredekebb szögű. Mellesleg maga a kormány sem olyan széles (ezt van aki hiányosságként éli meg). Nagyon más érzés vele kanyarodni lassú és nagy tempónál is.A stabilizátort felejtsd el!
Szerintem egyenesben sokkal kényelmesebb haladni vele. Kanyarodás még kissé szokatlan, nem annyira finom.
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22444 üzenetére
Az első hétben ne nagyon vegyétek komolyan a hatótáv értékeket!
Az eddigi hozzászólások alapján a Okai Neon Lite rollerek 2022. decemberében készültek (az enyém is), tehát gyártás óta nem álltak kritikusan sokat, de a fél év akkor is fél év. (Sőt, ez az összeszerelésre vonatkozik, a cellák lehetnek régebbiek is.) Enyém kicsomagoláskor 61%-ot mutatott, de pár km megtétele után irreálisan sokat merült. Ez természetes, így viselkednek hosszú állást követően az akkumulátorok.
Majd este lemerítem 30% környékére, és teljesen feltöltöm. Napokon belül megismétlem ezt egyszer (kétszer).
Hatótávot pedig 100% feltöltés és teljes lemerülés között kell mérni. Nem úgy, hogy 100%-os állapot és mondjuk 75% között hány km-t lehetett megtenni vele, majd azt felszorozni. Egyes tartományokban eltérően mérheti a feszültséget. Egészséges akku esetében a felső tartomány talán intenzívebben fogy. Beteg akkunál meg az alsó tartományban esik le a feszültség nagyon hirtelen. (Legalábbis egyes hibák esetében.) -
-
Reggie0
félisten
válasz H2o-pok #22456 üzenetére
"A vevővédelemről meg annyit, hogy emgem 1 éve kirugtak a paypalról, mert egy kinai 10ezer ft iot követelt rajtam. Érdekes volt ebben az esetben,hogy én voltam az eladó,a kina alis pedig a vevő. 1 hónap levelezés után is azt állitották hogy én vagyok a hibás, és törölték a 10éves fiókom."
Es neked miert ert meg 10ezret, hogy toroljenek?
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22500 üzenetére
Pontosítsunk!
2.16.7-ban van tempomat (cruise control)?Meg jó lenne összeírni a különbségeket.
(#22485)-ben ridiculous azt írta: "A tempomat a 3.0.1 - es verzióban debütált."
Nekem ez a funkció fontosabb, mint a fénybeállítások, meg azok a diagnosztikai vizsgálatok, melyek szükségességét új roller esetén nem igazán érzem.
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22504 üzenetére
Nem csak hosszú úton van értelme a tempomatnak.
Városon belül nekem hatalmas kényelmet ad, még olyan szakaszokon is, ahol sok apró egyenrangú keresztutca van. Beállok a 19 km/h körüli sebességre, és akkor a jobbkézszabályt is be tudom tartani, mivel előbb látom vagy hallom meg az érkező autót, minthogy probléma lenne belőle. Mivel felszabadul mindkét kéz, így irányjelzésre is tudom használni az egyik kezem, ilyen tempó mellett a kanyarokat is simán beveszem. Az úthibák se billentenek ki az egyenletes tempóból.
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #22507 üzenetére
Amíg nincs hiba, addig igazából nincs szükség diagnosztikára.
Legfeljebb előrejelezni, hogy valamit nagyon rosszul csinálsz (pl. 5A-es töltő gyilkolja az akkut*), de ahhoz el kellene térni a normál használattól. (*Csak egy példa, a BMS valószínűleg ettől is véd.)Tempomat nélkül én már nem vennék rollert! Nálam ez az egyik legnagyobb kényelmi szolgáltatás.
-
addikt
válasz H2o-pok #22635 üzenetére
Nem hiszem, h ha valaki szemmel láthatóan normálisan rollerezik, akkor megállítanák azt ellenőrizni.
A sebességhatár lesz a vízválasztó, ha valaki ránézésre pálcikarollerrel 40-el megy bukósisak nélkül az autók között, azt előbb megállítja egy járőr számonkérni sztem, mint a bicikliúton 25-el haladó rollerest.
A SMKP-al is hasonló módon lehet lebukni. Vannak ugye célzott ellenőrzések, egy-egy hétvége pl egy évben, mikor minden kismotorost kiszednek aki az adott ellenőrzési ponton áthalad, és megnézik nincs-e átalakítva, de többnyire a kutya se foglalkozik velük, max ha pechjükre 70-el utoléri őket egy rendőr, aztán leinti, mert azt már nehéz kimagyarázni, h hogyan tud ennyivel menni a papíron SMKP.
Akinek meg nagy rollere van, az úgyis rendelkezik jogosítvánnyal, és védőfelszerelést is hord.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
-
wonka
csendes tag
válasz H2o-pok #23076 üzenetére
van, az appban a rollernél lépj be, ott válaszd a dashboard-ot, ott látod a sebességet, a pillanatnyi fogyasztást vagy épp a visszetöltést.
nagy dologra ne is számíts, hacsak nem a normafától vagy a Kékesről nem gurulsz le. nagyon durva lejtőn, ahol 17 el tud feljönni tölt visszafelé 250w at legerőssebb fokozaton. Lankás lejtőn legalacsonyabb visszetöltéssel (ami nem állít meg) 50-150w 1 percig. Nem számottevő szerintem a regenerálás, fékezés helyett én is a legerősebben hagyom, de nem a visszatöltés miatt, hanem így kiszámíthatóan lassul, amit ki tudsz használni. -
DigitXT
félisten
válasz H2o-pok #23106 üzenetére
Akkor se lesz baja. A 36V akku biztonságosan tölthető 42V-ig.
A 2A töltő áram meg lényegében pont ugyanolyan, mint az 1.7A.
Akkor lenne baj, ha valami sokkal "nagyobb" töltőt raknál rá.Mittudomén: 54.6V 11A. Egyrészt gyors lenne egy kis akkunak,
melegedne, vagy pl. a töltő csati olvadna le, vagy a BMS tiltaná a
töltést a túláram miatt, illetve 42V fölött probléma lenne gyorsan. -
Boond
addikt
válasz H2o-pok #23262 üzenetére
Ez rendben van, hogy állítható pl egy kézikönyvet is adnak ki, egyszerre több verzióhoz. Appban is lehet olyan funkció amit csak másikhoz tudsz igénybe venni. Gyakorlati tapasztalatod is van erről, jól értem?
Előfordul, hogy a leírás és a termék nem egyezik meg. Jobb esetben többet tud Ruterre volt ráírva, hogy a gyártó változtathat a paraméterein. Más eszköznél is olvastam már hasonlót.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #23335 üzenetére
Ti ennyire nem vagytok elővigyázatosak, hogy a hivatalos áruházon kívülről mindenféle programot feltesztek a telefonotokra?
Az apkpure még elvileg nyújt némi védelmet, de azt is ki lehet játszani, de dropboxot vagy egyéb külső tárhelyet megadni letöltési forrásnak tipikus melegágya a kártékony alkalmazásoknak.Lehetséges, hogy én is felteszem majd ezt a verziót a diagnosztikai extrák miatt, de soha az életbe ne legyen rá szükségem. És ha fel is teszem, akkor egy olyan levedlett telefonra, ami semmilyen módon (közös fiók szintjén) sincs összeköttetésben a fő eszközzel.
-
PociAti
senior tag
válasz H2o-pok #23344 üzenetére
Úgy tűnik nagyon felületes a tudásod ezen a területen.
Gondolkodásodban és a cselekedetekben alapvető hiányosságokat vélek felfedezni.
"Okai global app history, és ott van az összes kiadott verzió,közte ez is."
Mit értesz az alatt, hogy ott van az összes verzió? Letölthető a hivatalos forrásból, a Google Play áruházból? akkor miért nem azt linkeled?
Ha meg nem tölthető le onnan, hanem csak írnak róla, akkor azzal mégis mire megy az, akinek szüksége lenne rá.Sejtettem, hogy a dropbox a sajátod, de mégis ki az a felelőtlen, aki külső tárhelyekről, letöltőoldalakról szed le appokat? Ilyen szokásért, vagy annak népszerűsítéséért botütés járna.
Ha valaki kártékony kódot szeretne juttatni más készülékére, mai napig ez a leggyakoribb (legegyszerűbb) támadási módszer.Megfelelően megírt kód törlés után, vágy gyári visszaállítással nem szüntethető meg. Ne áltasd magad ezzel.
Biztonságtechnikai cégek a jelentéseiben 180 nap és hasonló átlagos időtartamú lappangási időről számolnak be kártékony kódok esetén. Elővigyázatlan / felelőtlen viselkedésnek ha még nem jelentek meg a közvetlen következményei, az még nem támasztja alá a viselkedés helyességét!
Új hozzászólás Aktív témák
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- Milyen autót vegyek?
- Call of Duty: Mobile
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen