Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    válasz PuMbA #225 üzenetére

    pont ezt mondtam. Attól, hogy egy kártyában mondjuk 15536 shader egység van. Például egy RTX 3090 és mondjuk egy RTX 3060-ban meg 3584 darab azt eredményezi, hogy jóval több lesz a elvégezhető lebegőpontos sima számítás. Mint ahogy hat a teljesitményre mondjuk a 384 bites memória sávszél a 192 bites sávszélességel szemben. Mint ahogy nem mindegy, hogy GDR 6-os vagy GDR 6X a memória és az milyen órajelen jár. Mint ahogy hat a teljesítményre amit el lehet érni egy számítógépben az is, hogy mondjuk DDR 4 memória van benne vagy DDR 5 memória kétszer akkora órajelen. Ettől persze nem fog kétszer olyan gyorsan futni egy játék persze. Például adatak kis az RTX 3060-as kártyából is olcsóbb verziót 8 GB VRAMMAL és nem 192 bites sávszéllel hanem csak 128-cal. mind ezt azért, hogy olcsóbb legyen a kártya amivel jól elbasztak vagy 25%-nyi teljesítményt....

Új hozzászólás Aktív témák