- Linux Mint
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #430 üzenetére
D4-ből jövök, a blizzard faszságaiból elegem lett... Ez a cycle noncycle hogy néz ki pontosan? Gondolom olyan, mint odaát az Eternal és a Season. Valahol redditen azt olvastam, hogy az új cycle tartalom bekerül a noncycle "realm"-be is, magyarul nem kell új karaktert indítani a szezon tartalmak eléréséhez. Ha ez igaz, akkor mi értelme van egésznek? Vagy csak a cycle lejárta után kerül be eternalba (vagy teljesen félreolvastam valamit és a cycle content is csak annak végéig elérhető)? Na és az offline módban a cycle hogy néz ki?
Bocs a hülye kérdésekért -
Hangfalképű
tag
Hogy van pontosan ez a corruption/empowered mechanika a játékban? Nem úgy működik, hogy ha elviszem az utolsó timeline bossig, akkor lehet aktiválni az empowered timeline-okat? Hogy kapcsolódik ehhez a corruption? Mintha olvastam volna valami olyat, hogy egyenként is lehet emelni a szintet a timeline-okon és most pont szembe jött egy corruptionos echo, de azt írja ha megcsinálom, resetelódik a háló. Nem egészen értem ezek közt a kapcsolatot
-
Hangfalképű
tag
Amikor egy skill proccolhat egy másikat, akkor a subskill skill treeje érvényesül a proccolt skillen vagy kapsz egy alap subskillt ami adott időnként elsül?
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #461 üzenetére
Van egy 80+-os warpath void knigtom, azon nekem is van pont a last wishen is tömegben pillanatok alatt felrakom magamra a 4 sigilt, ami nem keveset dob a sebzésen.
Egyedül bossnál szar a dolog, mert kezdéskor oké, felrakom magamra, db kb nulla a manám és pörgés közben nincs regen, így ha lejár a sigil, akkor vagy rohangálok míg nem lesz full manám vagy elengedem a dolgot és anélkül gyepálok továbbÉs igen, magát proccolja, meg nem is normál skill hanem passzív pont. Shurikenekkel és Dancing strike-kal próbáltam a proccot és bejött, minden irányba dobálja ha proccol DS-sel (bár a dancing strike valamiért oltári gagyinak érződik, de nem tudom megmondani miért).
Sorcival próbálkoznék egy önmagát proccoló Lightning Blasttal ami ugye a Staticból jön ha magas a charge, de egyenlőre még csak a Zap van meg, Overload nincs, de ez a Zap olyan lepkefing, hogy hihetetlen... ráadásul nagyon közelre hat csak, ergo a blast sem fog messzire ütni és csak 1-2 másodpercenként üt egyet. Oké, chainelni fog meg gyün az egész skill tree, de cserébe megállás nélkül szívja a manát ha üt és ott kell lenni arcban. Az orb azért kéne, hogy még többet chaineljen a blast ha küldök egy labdát, de egyelőre úgy néz ki, hogy zsákutca a "build" Meg ha meg már úgy is közel kell lenni, akkor meg mehetne a körözős orb.
A static meg szerintem hót ratyi egy skill, de még négy szint kéne rá hogy meglegyen az overload... -
Hangfalképű
tag
Oké, a kipróbált dolog nem működik. Az Overload bugos, az Orb Fusion Blastja bugos, így nehéz építkezni Egyelőre nem tudom mi legyen így, de kipróbáltam az Ice Barrage-t és meglepődtem, mert a leírás azt nem mondja, hogy belőled indulnak ki a tüskék, szóval mozoghatsz és még homing missle-it is lőnek Utóbbi persze csak részben igaz, mert adott irányba lövöd ki, mondjuk a képernyő bal széle felé és így folyamatosan balra megy ki, de egy egész jó sávban lekövetik a célt (plusz ugye mozoghatsz). Lehet erre állok rá, mert tetszik. Viszont ahogy néztem két féle módon használható a skill, clearként vagy egy célpontra állva (boss killer talán?). Előbbi esetben szélesen lövöd majd és egyszerre ötöt, ami piercingel is és a sebzése is nagyobb, cserébe viszonylag lassan tüzelsz, de a homing missle-nek hála jó a clear.
A másik esetben igazi géppuskát lehet összerakni, nagyon gyorsan és sokat lő és az effektek egye-egy shardra érvényesek, tehát ha van chance to ignite/poison/bleed/chill/akármi, pillanatok alatt felpakol egy csomót és emellé kegyetlen freeze rate-et lehet rá összerakni, ahogy néztem egy jó exalted-dal és cucokkal simán 1000% fölé lehet vinni, emellé valami ami frostbite-ot ad és lehet csapkodni meg fagyasztani a bossokat (plusz mondjuk egy single target Lightning Blast coldra állítva). Eddig nem tűnik bugosnak a dologMás. Aki maget játszik, és elemental damage effixet pakolna a cuccaira ne tegye. Rakjatok spell damaget, mert az összes sebző képesség valamilyen elemental forma és egyben spell is és a spell damage affix magasabb értéketet ad, mint az elemental damage ugyanabban a tierben. (kivéve a spellblade-et játszik az illető, akkor ez nem érvényes)
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Nekem is fura volt, hogy a spell damage többet ad, de ha fordítva lenne, akkor lenne egy olyan affix, ami a két masterynek fixen többet az összes sebző képességére, mint a többieknek a spell damage. Így marad az SD mint általános sebzésnövelés és emellé még kell plusz másnak a kárára, akkor lehet mellé rakni az általános elemental-t.
A Ward fire aurája mire jó amúgy? Használom én is, de inkább abba az irányba mentem el, ami megvéd. Nézegettem a Meteort is, de egyetértek azon reddit írásokkal, akik szerint kéne neki egy overhaul, mert jelen állapotában kb kétféle dolgot tudsz belőle építeni és egyik se túl izgi.
Én még próbálgatom a sorcit, hogy mennyire életképes az ice barrage, mire kéne vagy nem kéne adni. Nem rossz, de kell mellé egy másik sebző spell, nálam ez a coldos static orb volt, de nem jött be, úgyhogy átálltam a volcanic orb-ra passzívból coldra rakva. Sokan utálják, szerintem sem a legjobb, de nekem valamiért tetszik
Ezek mellett Teleport, Ward és Focus van egyelőre.savior: marha jó lett a trailer, nagyon pofás. Nagyon tetszik, hogy ki vannak emelve azok, amik a D4-ből teljesen hiányoznak
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Az indulással még csak afféle előszezon lesz (cycle 0), hogy ki lehessen próbálni mindenkinek mindent az új rendszerekből. Hogy ez meddig tart, azt nem tudom, nem találtam erről infót, kb 1-3 hónap lesz szerintem.
A mostani karik egy diablo féle Eternal Realm-re kerülnek, ahol a végtelenségig megmaradnak és lehet velük játszani 1.0 után is. Amit nem tudok, hogy kompatibilissé válnak e az új rendszerrel (bazaar, item faction, stb). Gyanítom, hogy igen, mivel az eternal karik sosem törlődnek (ha csak te nem törlöd) és a későbbi szezonokból is ide kerülnek a karakterek, az meg szimplán pazarlás lenne, hogy fut egy külön szerver az eternal realmen, ami megtartja a 1.0 előtti állapotot.
Utánajárás alapján az első pár cycle-t nem tervezik nagyon elkülöníteni az eternaltől, emiatt minden, ami megjelenik cycleben azt beteszik eternalba is. A későbbiekben persze lesznek majd cycle-only dolgok is, ami miatt érdemes lesz új karaktert csinálni. Ezzel együtt később sem tervezik elhanyagolni az eternal realmet, átkerülnek majd Poe módra a szezon dolgok balanszoltabb formában, de ezek a dolgok még eléggé odébb vannak (és az se biztos, hogy így lesz).
A másik meg, hogy itt azért jóval tovább tart igazán endgame-re összerakni egy karaktert, mint pl D4-ben, ezért fájdalmas lenne minden cycle-t előről kezdeni 3 havonta. Meglátjuk mit találnak ki. Viszont ha nem tévedtem az indulással kapcsolatban (és nem tűnik úgy), akkor én nem fogok őj karaktert indítani megjelenés után.#486scyllafren Attól még, hogy nem hallottál róla, létezik
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #489 üzenetére
A treshold működéséhez egy kérdés. 1000 hp-d van, treshold 200 és 50%-kal csökkent, boss üt 900-at. Mi történik?
Egyben leüti rólad a 900-at, maradsz 100 hp-n és innentől érvényes az 50% csökkentés, hiszen 200 hp alatt vagy.... vagy pedig
Kétfélét számol és bekapsz 800 sebzést, majd a maradék 100 már 50%-kal csökkent, mivel azt már a treshold alatt kapnád be, tehát 150 hp-ra üt csak vissza?D4-ben is van ugyanez a mechanika (less damage while injured) csak ott az első módon működik, ami azért szar, mert ha one-shot, akkor pápá van, ez nem fog megmenteni. Sanda gyanúm, hogy itt sem számol másképp. Ilyen irányú tapasztalat esetleg?
A futkosáshoz, meg az általam ismert kasztoknak va megfelelő skillje, én használom is őket bossfightnál. Rugó-shift, Sentinel-shield rush, Mage-teleport/flame rush.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz 0karmacoma0 #493 üzenetére
Hiszek neked, habár valami forrást szívesen vettem volna. A hardcore egyszerű, de nagyszerű változtatása pedig epic, máshol nem is láttam még, hogy ha meghalsz, softcore leszel, ne veszíts el mindent.
#492Har_melin Void WP-vel én a shield rusht simán használom bossok ellen ha ki kell futni valahonnan, szívja a manát, de ha nem egymás után nyomkodod, akkor szerintem nincs vele gond. Ugyanakkor pörgés közben nincs mana regen, úgyhogy néha csak rohangálok
#494Bennyboy Nekem pont, hogy bejön az endgame. Nekem az - egyik - legnagyobb problémám a D4-gyel, hogy nincs endgame. Nagyon hamar összerakod a karid, onnantól csak a félkarú rablózás megy százalékokért és oké idővel kijön minden, de utána miafaszt csinálok? Mi olyan content van benne, amit nem tudok a karim fullos összerakása előtt megoldani? Mi? Semmi... A T100 már jóval előtte megy, vault hót ugyanez, Duriel papa is üthető és még ha ki is esik az űhított über, jön vele valami content? Nope. Über-lilith? Egyszer megölöm, achievement megkap, kész, ennyi. És a legrosszabb, hogy ezt 1-2 hét alatt el lehet érni (munkanélküliek előnyben ) Ezt sehogy se tudom összehasonlítani a LE teljesen már rendszerével, ahol nem válik üthetővé minden engdame tartalom nagyon hamar. Rengeteget tudnám még úgy érzem jogosan savazni a D4-et, hogy miért hányinger a játék.
A másik meg, hogy valahányszor beléptem D4-be, hogy farmoljak, kb 15 perc múlva mindig elkapott az érzés, hogy minek? Mi lesz jobb vagy több? Mi válik elérhetővé? A válasz mindig a semmi volt, ezért sose bírtam sokáig farmolni benne. LE-nál nem érzem ezt (persze hosszútávon ez változni fog valszeg).Más. Tudtátok, hogy lehet egyszerre két channeled skill-t tolni? Elengedtem az Ice barrage-et, mert gyengusz a volcanic orb-bal együtt és olyan buildet használok, amit nem láttam sem maxrollon, sem máshol (valszeg azért, mert szar ), de szeretek kísérletezni. Ha be van kapcsolva az Arcane Ascendance, akkor a megfelelő node-okkal egyszerre tolod az Elemental Nova-t és a Lightning Blastot (mindkettő channeled) és ha azt a sapit használod, ami a novat bárhova lerakja, akkor kimondottam finom a végeredmény
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz 0karmacoma0 #499 üzenetére
Ritkán használtam a guide-ot, de most rászoktam, valóban nagyon alapos. Egyébként azt megfigyeltem, hogy az egész játék úgy van megfogalmazva, hogy a leghülyébbek is megértsék (kb olyan szinten, hogy alt-ra kiírja, hogy az attack speed-től gyorsabban fogsz ütni).
Tegnap elbasztam a Void Knightomat, nem volt még Apathy Maw, ezért egy kimondottan combosra sikeredett Merophage-dzsel mentem, két T5-ös roll (attack speed, void damage) meg volt rajta plusz area is, warpath buildhez tökéletes. Találtam egy még jobb kardot, betörtem, de T1-2-esek lettek a rollok és hiába törögettem a tartalék kardokat, fosok a rollok vagy be sem adta őket
Úgyhogy indítok egy újat. Valami melee baszó build kéne, Sentinel/Druid-on gondolkozok meg a Falconer is izgatja a fantáziám. -
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #518 üzenetére
Ne hagyd ki az idolokból szerezhető echo sebzést sem, onnan is be lehet szedni nem gyenge százalékokat. Nekem így egyre szimpibb lett az itteni HoTa build, csak ezt Ereasing Strikenak hívják Még az endgame előtt használtam a WP VK-val, de most még buffolnak is rajta, simán lehet main skillként használni, olyat üt.
Mondjuk a Rive is használható, csak nem nézegettem jobban eddig, ráadásul ott 80% az echo esélye nem 40%.Nagyon durva patch ez az 1.0, megérdemlik a figyelmet.
#512CzukorGabi ha megy az angol, akkor ez a videó elég szarkasztikusan, de segít dönteni [link]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #523 üzenetére
1 corruption jelent 0,5% +health/damage-et. Empowered monolithon ugye alapból +50%-kal indulnak a mobok (100 corruption) és ahogy nő a corruption általánosan erősödik minden és egyre több echo-s módosító marad meg tovább, ami azért tud nem keveset tud dobni a nehézségen. Innentől a karakter erőssége mondja meg, hogy meddig tudsz elmenni.
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #528 üzenetére
Nem csak a nehézség, hanem magasabb corruption-ön jobb loot és az echoknál is lineárisan magasabb esély van arra, hogy exalted vagy unique lesz a reward sima rare helyett.
Tényleg gyúrtak a monolitokon, más a százalék, jóval erősebb most már a 200 is, mint a 100. Patchben benne vannak a pontos számok.
-
Hangfalképű
tag
All realms (Legacy, Cycle, and Offline) will receive the same content at 1.0 and for the foreseeable future. However, EHG have mentioned that it's possible there might be some minor differences between these realms in future patches. To what extent these realms will differ is unknown at this time but it'll likely depend on player feedback and engagement.
At some point in the future when there's an abundance of content it's possible that content may become more temporary and only last a single Cycle as Mike Weicker, a senior developer at EHG, mentions here during the January 5, 2024 dev stream. -
Hangfalképű
tag
Engem többek közt ez is vonz, hogy van lehetőséged magadtól összerakni valamit, ami működni is fog, nem úgy, mint a másik játékban, ahol a meglévő tíz buildből választ valami jóska maxrollon és másolja le szolgalelkűen. A buildet, amit a fejlesztők adott tárgyakkal megengedtek neki Ja és mindezt úgy, hogy ha nem másolna sem tudna mást összerakni, mert nincs mit
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Nem a unique itemek a ritkák, hanem a legendary potencial (LP) benne. Az igazi bis cuccok az LP4 unique itemek, amikbe mèg négy affixet tudsz belerakni, és már egy LP2-es itemhez is szerencse (és magas corruption) kell. Nem kell mondjam mekkora különbség van egy sima unique és már egy LP kettes cucc között is.
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #584 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam, de ha nem tévedek, akkor úgy van, hogy annyi affixet tesz rá, amennyi hely van (LP) van a unique-on. Tehát majdnem úgy, mint a Merophage-nél (betör és amennyi shard jönne le az affixekből, azt rárakja a fegyóra) csak nem tudom, hogy random e shard szám vagy esetleg kicsit más a mechanika.
Nekem is esett LP2-es, de az item is olyan, hogy soha fel nem veszem#582Qlux igen tudom, hogy ritka a magas LP, ritka itemnél meg bőven kell farmolni, mire talán ha esetleg méltóztatik ezredjére kiesni egy LP3-4. Amúgy láttam ennél jóval ritkábbat is, az valami milliomod vagy tízmillomod volt
A mondandóm lényege egyébként az volt, hogy kiesik minden, ami a buildhez kell, hogy tudj vele játszani, de ha min-maxolni akarsz, akkor lehet bőven időt beletenni, tehát nem a cucc ritkaságával játszottak, mint máshol, hanem azzal, hogy elérd a 99%-ot a build-del. És szerintem ez jó dolog.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #644 üzenetére
Hát nem tudom, nekem kb 10 mp-et tölt két map közt, szerintem bőven kibírható, a D4 nekem többet töltött, ráadásul rendszeresen laggolt játék közben.
A campaignt meg miért nem ugrottad át? Ha már volt egy magas szintű karid kulcsokkal a dungenokökhöz, akkor megoldható a dolog.#648MikeWazowski a kettő közt van, jóval több, mint a D4, de nem kell hozzá phd mint a poe-hoz
#649Gave én úgy tudom, nem a forgalommal volt baj, hanem más technikai gond adódott.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #653 üzenetére
Nem normális, hogy neked ennyit tölt, nem tudom mi lehet gond Kérdezz rá redditen, hátha tudnak segíteni.
#658Gave olvastam a posztot, ők legalább reagálnak, nem úgy mint mások.
A lecserélt/új enemik nekem is feltűntek, szerintem jót tett a játéknak, bár nekem fura módon nehezebbnek tűnik, mint 1.0 előtt volt (vagy csak hozzászoktam a viod knight pörgős daráláshoz magas szinten ) -
Hangfalképű
tag
Azért ne is állítsuk már be a dolgot úgy, mintha nem akartak volna egy normális, hibamentes indítást. Hetekig teszteltek előtte (ahogy a blizzard is btw) és mégis ez lett. Tudnak róla, dolgoznak rajta, igyekeznek kijavítani. De az, hogy felnőtt emberek használják a topicot siratófalnak, mint a hisztis gyerekek, hogy még mnidig szaj, még mindig nem megy... képzeld nálam is ugyanez van, mégsem gyártok róla hozzászólást, le sem írom miért, még a végén sértődés lenne belőle.
Egyébként kommunikálják, hogy éppen hol tartanak [link] Máshol max csak arra képesek bocs, éppen nem működik, majd eccer jó lesz.Más. Az új hangok jók lettek, de nekem az egyetlen nagy bajom a játékkal, az pont a hangeffektek gyengesége. Nagyon lágyak és nem azok a jó mély, odabaszós hangok, amiket én várnék egy ARPG-től. Remélem ezen a téren változtatni fognak.
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #737 üzenetére
Nekem a csodaszarvasnál volt ilyen. Ott is visz magával a sztori szerint a csaj, el is tűnt, de én ott maradtam. Mászkáltam ide-oda, csak visszafelé tudtam menni, de vártam még egy kicsit. Nem tudom mennyi idő múlva el kezdte betölteni az új helyet (kb 1-2 perc).
Nem lehet, hogy szándékosan beragasztottál egy skill-t valamelyik gombon és azért?
#739hunvarlan gondolom nem a full offline-t próbáltad, hanem sima indítás után kapcsolnál a semi-offline módba
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Ezzel egyetértek, már csak azért is, mert ha az alapjáték baráti 35eur volt, a DLC simán olyan árban lenne, hogy nem lenne hőbörgés.
Ha már cosmetic cuccok. Alapesetben én leszarom a cosmetic dolgokat, a diabloban sem érdekelt, mert oké, lehet mutogatni a karaktert másoknak az inventory nagyképernyőjén hogy milyen rohadt menő, de hogy játék közben nem azt fogod nézegetni, hogy a tüskés páncélodon hogyan csillan meg a holdfény az hótziher. Arra fogsz figyelni, hogy mit csinálsz vagy mit csinálj, max az miután megvetted (höhöhö) párszor rácsodálkozol madártávlatból és csókolom.
És nálam itt van a DE. A last epochban én tegnap fedeztem fel, hogy van egy még nem aktivált skill slot a cosmetic fülön, magyarán a skillek megjelenését is lehet majd változtatni és ez viszont már érdekel, mert az kiböki az ember szemét, nem úgy, mint a háromésfélcentis karaktered. Öt skill bar, öt slot, lesz mit variálni.
Csodálkozom, hogy blizardéknak ez hogy nem jutott az eszükbe és ragadtak le a nyálkás, tüskés, szőrös meg a csillogó páncél ötlete felett... -
Hangfalképű
tag
A felpakolható effektek (armor shred, ingnite, poison, shock meg a többi sokféle) neve a játékban ailment, ezeket lehet felpakolni az enemikre. Az összes stackelhető vagy valameddig vagy a végtelenségig (ez esetben csak x ideig marad rajta): ha valamelyik effekt 100%, akkor egy ütéssel egyet rak fel, ha 600% a akkor hatot.
Az armor shred csökkenti az armort (G-t megnyomod és rákeresel valamire, segít a game), ami yó dolog, főleg úgy, hogy az armor úgy működik, mint a D4-ben, hogy csökkenti a non-physical sebzést is valamennyivel.Ahogy a Gave írja, mind az armor mind a resistek mehetnek mínuszba, ami damage boost, de ez érvényes a player-re is
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #808 üzenetére
Tipp: nem érdemes baszakodni az echok full kitakarításával, csak az objective-re menj, aztán told a következőt, két okból. Egyrészt a loot nem lesz kevesebb, mivel több echot fogsz menni (kell a stability), másrészt a több echo több rewardot jelent és mivel több echot mész arányaiban nagyobb az esély exalted/unique/set rewardokra
-
Hangfalképű
tag
Én úgy tudom ez nem igaz, mivel a Poe-nek saját launcherje is van és a GGG-től mondta valaki, hogy az arány olyan 60/40 (steam/saját launcher). De ettől függetlenül valóban szép eredmény.
#812Har_melin Az x mennyiségű mob kb 30-60 mp perc alatt megvan ha csak nem valami kikúrt lassú builddel megy az ember Meg amúgy sem lehet minden pálya kör alakú
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Bármikor kiszedheted a szükséges affixeket, csak érdemes tudni, hogy a rune of shatter random adja a shardokat, nem pedig annyit ahányas az affix tier. Ha nagyon kell egy affix shard és magas tierű, akkor arra van a rune of removal, ami fixen tiernek megfelelő shardot ad, de az meg random veszi le az affixeket (de még mindig jobb megoldás, mint a shatter, ha must have affix).
A goldból nyugodtan vegyél a boltosnál shatter runet ha hazamész. A gold egyébként az egyik endgame dungeonhöz kell leginkább, ahol a jutalom felvétele előtt kulva sok aranyat lehet ellőni a jutalom növelésére (dobálja fel a lehetőségeket és megveheted ezeket, pl plusz ládanyitás, plusz exalted, esély dupla tárgyra stb... ) -
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #830 üzenetére
nem vagyok benne biztos, de szerintem a shard/glyph/rúna dropra is vonatkozik
Sehol nem írja a CoF-nál, hogy növelné ezek mennyiségét. Egyedül ott jelenik meg, hogy egyharmad eséllyel duplázza az echo rewardot, ami ha pont rúna/glyph/shard akkor van rá némi esélyed.Szóvá tetted a set cuccok kisebb drop esélyét. Ennek meg az az oka, hogy ha megnézed, akkor CoF-nál az egyik reward fixen azt adja, hogy ha esne egy set item, akkor kidobja az egész set-et.
#831la_cc
Miért, a d4-ben mi értelme az online módnak? A trade majd kialakul valszeg, kell neki valamennyi idő, de jogos, hogy ha CoF (meg esetleg SSF), akkor nincs értelme.#832Stockbauer79 Honnan tudjuk, nem látjuk a beállításait.
-
Hangfalképű
tag
válasz Har_melin #842 üzenetére
Igazad lesz, a shardok/glyphek stb is item csak crafting itemek.
Azt a pár setet amit megnéztem, talán egy használhatót láttam, de ahogy írtad, az sem endgame. Szerintem csak előre gondolkoznak, setek terén még lesz bővítés, majd akkor több értelme lesz, a mostani early-mid setekkel még valóban nincs.
#840la_cc jaja, tudom. Ha igény van rá, itt is mehet 4 player együtt, előbb-utóbb klánok is lesznek majd valószínűleg.
-
Hangfalképű
tag
szerk: lehet benéztem valamit
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
A resistekkel kapcsolatosan lenne kérdésem. Ugye az enemy kap resistance pent area levelenként 1-et, max 75%-ot. Ezt úgy kell érteni, hogy ha valaki endgameben játszik (mondjuk empowered monolith) ahol az area lvl mindig 100, akkor kap egy állandó -75%-os módosítót a resistjeire?
Szerk: Kicsit hülyén van ez összerakva. Ha nem veszem figyelembe az armort meg mást, csak a resisteket, akkor valahogy így néz ki a dolog.
Ha 75% all resisted van, akkor értelemszerűen lvl 1-es területen 74%-kal csökken a bejövő sebzés (elemental, necrotic, stb). Area lvl 75-től fölfelé bekapod a teljes sebzést, hiszen innentől megkapják az enemik a 75% resist pent. Eddig ok. Viszont én azt hittem, hogy ha resist cap felett vagyok, mondjuk 100% all res, akkor 25%-kal csökkentem a bejövő sebzést, hiszen a pen 75% és marad 25% resistem.
Ne ez nem így működik. Ha a resistance cap-et túlléped (75% felett vagy), az nem csökkenti a bejövő sebzést (legalábbis közvetlenül nem), hanem az ailment effektek ellen véd meg, lásd shock resistance shred, poison stb... hogy ezek ne vigyék 75 alá, mert akkor nagyobb ütnek rád az átütés miatt - mivel ez a felpakolt effektek után lép életbe -, mert negatívba megy a resisted.
Ergo a resist cap arra jó, hogy a normál sebzést kapd be endgame-ben, csökkenteni ezt nem tudod az ellenállásokkal#905 nekem semmi bajom a szerverrel, igaz én nem az eu-n vagyok már napok óta, hanem az US East-en.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 14-em0001ne - ÚJ - 14" FullHD IPS notebook - Ryzen 3-7320U, 8GB
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs