Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
A bekerülési ár drágább.
Aztán utána sokkal olcsóbb a fentartása.
A mai e-autók, azaz jellemzően a 2020 utániak meg kb 50e km, de nagyon nagyon max 100e km után már olcsóbbra jön ki még az utcai töltéssel is, mint a fosszilis a tankolásokkal/szervízekkel(csak a kötelező).
Aztán hogy ezt az 50e km távolságot az adott user 1 év alatt teszi meg, és onnantól spórol elég rendesen az e-autóval, vagy 5 év alatt tenné meg, de mondjuk 4 évnél inkább eladná, az már más kérdés, mert akkor addig egy fosszilissal jár jobban.
Minden felhasználás kérdése.
Én 15-20e km között megyek 1 év alatt, nekem nagyon bejött az e-autó (Tesla Model 3P 2020), mert eddig kőkemény nulla Ft a szervízköltségem az eddigi 4 év alatt, és most van benne 55e km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen