Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
A bekerülési ár drágább.
Aztán utána sokkal olcsóbb a fentartása.
A mai e-autók, azaz jellemzően a 2020 utániak meg kb 50e km, de nagyon nagyon max 100e km után már olcsóbbra jön ki még az utcai töltéssel is, mint a fosszilis a tankolásokkal/szervízekkel(csak a kötelező).
Aztán hogy ezt az 50e km távolságot az adott user 1 év alatt teszi meg, és onnantól spórol elég rendesen az e-autóval, vagy 5 év alatt tenné meg, de mondjuk 4 évnél inkább eladná, az már más kérdés, mert akkor addig egy fosszilissal jár jobban.
Minden felhasználás kérdése.
Én 15-20e km között megyek 1 év alatt, nekem nagyon bejött az e-autó (Tesla Model 3P 2020), mert eddig kőkemény nulla Ft a szervízköltségem az eddigi 4 év alatt, és most van benne 55e km. -
bteebi
veterán
Azért egy full átlag nem baromi nagy teljesítményű (mondjuk 300+ LE) szívó benzinmotor se fogyaszt átlagban 10-20 litert, max. gyorsításkor - ami a közlekedésnek viszonylag kis hányada. Átlagra meg kijöhet mondjuk 6,5-8,5 liter. És kisebb fordulaton, kisebb sebességnél a maximális teljesítményének csak a töredékét (mondjuk 40-60 LE) adja le. De oda épp nem is muszáj több (meg persze nem is tud többet).
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen autót vegyek?
- HP notebook topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Philips LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Automata kávégépek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Jövedelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest