Új hozzászólás Aktív témák

  • agabe

    addikt

    Koszonom az eddigi tanacsokat is, de meg a fordok mellett azert sokfele nezegetek.
    Irtam a Peugeot, Citroën PSA topikba is, de az eleg halottnak tunik.
    Lenne egy 2011-es februari, szoval majdnem 6 eves C4 e-HDI 1.6-os diesel exclusive kivitel (ha jol tudom ezek csak robotizalt automata valtozatban voltak akkor meg) varhatoan 1,6-1,9millio kozott (ehhez mar meglevo sajat toke keves lenne, de megoldhato, es a pontos arat sem tudom meg). Futasteljesitmeny 186ezer km, szoval mentek vele rendesen. Ami miatt tetszene annak ellenere, hogy deisel, es nem ez lenne az igazan idealis szamomra, hogy egesz jo ara is lehet (hasznal piacai ar alatt tobb szazezerrel), es ha nem jon be jovore majd el tudom adni jo esetben minimalisan kevesebbert mint amennyibe kerulne.
    Meg nincs semmi infromaciom konkret allapotarol azon kivul, hogy szervizelve folyamatosan es rendesen volt, de nem tudom volt-e vezerles / ekszij / kettos tomegu, kuplung szett stb-stb. mar cserelve valamikor, de ha mondjuk eddig ezek kozul nem volt (csak a kotelezo szervizek), akkor mikre lehet erdemes szamitani osszesen ? A het vege fele tobbet tudok, de akkor sem biztos, hogy nindenrol lesz infom, es szeretnek a legrosszabbra is felkeszulni elore (most mukodik a kocsi nincs baja elvileg), hogy mi az amire (ha ezen nagyobb tetelek / 150-200ezer km-enkent cserelendo cuccok nem az utobbi egy-ket evben vagy 30-40-50ezer km-el ezelott csereltek igazoltan) szamolnom kell, es azok kb mennyibe fajhatnak ?
    Miutan mar nem garis a kocsi nem kifejezetten csak markaszerviz arakra lennek kivancsi, hanem amellett normalis hozzaerto muhelyben (nem gagyi, hanem jo alkatreszekkel meg ha utangyartott is) esetlegesen varhato arakra is.
    Ha valaki ossze tudna foglalni annak nagyon megkoszononnem :)

Új hozzászólás Aktív témák