Új hozzászólás Aktív témák

  • q13579

    senior tag

    Sziasztok,

    Valaki hozzáértő el tudná magyarázni nekem a következő jelenséget? Mert küzdünk egy ideje és nem tudjuk, hogy most várjunk a vásárlással, vagy ugorjunk bele magasabb áron az autó vásárlásba....

    A problémánk az, hogy szeretnénk egy megbízható, kombi benzines kombit venni, szigorúan 80-100.000 km alatt (tudom nem ez számít, de 5-6 év múlva eladáskor már fontos lesz....) lehetőség szerint német modellekből.

    Szóba jön tehát az Octavia és a VII golf elsősorban. Namármost bármennyire túrjuk a netet hetek óta, 4,6-4,8 a legalacsonyabb ár, amennyiért ilyen autót lehet vadászni és itt már 3 éves 70-80.000 km-ről beszélünk.

    Ha megnézem a szalonautókat, ott 0-5.000 km közöttiek közül vannak már 2018-as autók 5,8-6,2 mHUF között. (Megjegyzem speciel VII-es golfot tudnánk újonnan is venni 5,8-ért (1.5 tsi, közepes felszereltség) őstermelőivel).

    A kérdésem tehát arra vonatkozna, hogy a jövőben is lehetne szerintetek ilyen alacsony értékcsökkenéssel számolni, vagy ezt az igen irreálisnak tűnő használt autó értéket valami más indukálja, ami biztosan változni fog? Mert itt most arról beszélhetünk, hogy ezek a benzines autók az újkori értékük mindössze max. 25 %-át bukták el 3 év alatt. Abszolút értékben tehát kb 1-1,2 mHUF-ot, ami igen igen deréknek mondható, főleg ha azt halljuk mindenhonnan, hogy ekkora már az autó felét is épphogy éri...

Új hozzászólás Aktív témák