- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bernel #190750 üzenetére
Papíron jobban mutat a 84 ló, de hányszor forgatnád 5500 fölé? Csak ott jönne ki a különbség, mert az 6000- nél 84 ló, amúgy az se biztos, hogy nem csak papíron más a kettő. Anyagilag jobban kijössz 75 lóval (olcsóbb biztosítás, teljesítmény adó) és gyakorlatban nem éreznél különbséget, mert 5500- ig ugyanaz a kettő.
Amúgy érzetre jobban megy az i20 az 1,25-el, mint a ceed az 1,4-el. Mondjuk van köztük 200kg.
Én szerettem és megvenném újraEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Stauffenberg
nagyúr
A Corsákra is jött tipp korábban, nincs elvetve, de azért ezt a konkrét példányt nem biztos, hogy megnéznénk egyáltalán. Ha a keret el tud nyúlni 500-ig (az eredeti komment óta lett bővítve, mert sok hirdető 499-re lövi be az "irányárat"), azért már fogható esztétikailag is kevésbé lefingott példány. Van egy tippem, hogy miért ment át egyáltalán a műszakin ezekkel a fényszórókkal (így a "friss műszaki" pont annyit is ér). Na meg oké nagyrészt városban meg Budapest körül lenne használva, de országút és némi pálya is benne van, oda az 1.2-es szívóval már elég sovány.
-
t1
addikt
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Vegyél belőle 1.4-est sokkal rugalmasabb.
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Ez egy eldobható filléres autó amit nem kell félteni, hogy meghúznak vagy rányitják az ajtót. Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni. Vagy ha igen akkor biztosan nem négy kiló alatt. Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt. Fényezése egy szar de legalább nem kell félteni, egy pár bontott lámpa meg fillérekbe kerül hozzá de az utángyártott sem drága bele ha valaki feltétlenül ragaszkodik az újhoz. Az 1.2 motor a legjózanabb választás C Corsába. Autópályára sem kevés csak a rövid váltó miatt sokat forog. Ez van. Minden kis benzines ilyen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Én nem adnék 500-at egy közel 20 éves autóért. Apám Fiat Bravaja (1.2 16V) és az én Pug306-om (1.4 benzin) is 200-ért ment el. És voltak annyira használhatóak, mint a fenti Corsa.
Egy ennyi idős autónál főleg arra kell figyelni, hogy ne legyen rozsdás (Fordokat ezért kihúznám.) És ne legyen ismert GTK hibája. De ha elment 20 évig, akkor valószínűleg nincs neki. Ha egy gyakori európait veszel, akkor a szervizelés is gombokból fog menni. Nyilván nem márkaszervizben.
Pár éve a Pug306-on 12 ezer volt egy olajcsere (olajszűrővel), légszűrővel még pár ezres rádobva. (Más szűrő meg nincs benne.) 7000 egy visszapillantó tükör (valami részeg lerúgta az utcában az összes autóról). A hátsó futómű felújítása volt 80 ezer. Egy mai modern autónál a legtöbb szerelő 20 ezerért néz rá az autóra, pár százezres tételt már benyelt a mostani autóm.
A Peugeot-nak egyébként típushibája a hátsó futómű, de a megspórolt 300 ezerből még felújítható majdnem 4-szer ( = örökélet). És nagyon jó rozsdavédelme volt, egyedül a hátsó kerékdoboknál volt rohadós (típushiba, egyszer kellett megcsinálni). És 20 év alatt egyszer sem robbant le, míg a 9 éves "új autóm" már 2-szer (+2-szer kellett megállni és telefonálni, hogy ez most mi).
Ha ennyire régi autó, akkor azért tényleg nem szabad sok pénzt adni szerintem. És a fenntartási költség (amortizációval együtt) akkora lesz, hogy molnarpeter is csettinteni fog. A lényeg, hogy itt tényleg felesleges konkrét típushoz ragaszkodni, szépen bogarászni a hahut, hogy mik vannak, és keresni egy Magyarországon forgalomba helyezett, kevés tulajos vasat, amiből sokat látsz még az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni."
Nem maradnánk inkább az értelmes kommunikáció mellett? Kérdezni jöttem, nem azért, hogy csúsztatásokról vitatkozzunk. Senki nem vár ilyesmit, nem a csodavárás megy, nem lesz körbeméricskélve rétegvastagság mérővel és nem lesz valami otthagyva mert ennyi év alatt kellett már koccanások és egyéb malőrök sérüléseit javítani rajta (kiflibe hajtogatásból feltámasztott Frankenstein szörnyek azért nem érdekelnek) vagy itt-ott javítás nélkül hagyott parkolási karcok, huplik láthatók. Főleg ezt a "kevesebb mint négy kilóért" dolgot nem értem, miközben le lett írva, hogy 500-ig hirdetett autók vannak elsősorban a keresésben. Ha pedig ennyiért van olyan, ami nem lakkhibás (mert van, te is láthatod ha rákeresel), nem mállik a fényezése és nincs ennyire lelakva, akkor legyen már annak a családtagnak a dolga aki elsősorban használni fogja az autót, hogy inkább azt részesítse előnyben. Ha meg vannak más kiszemelt, szintén olcsón fenntarthatónak mondott típusok amik jobban tetszenek neki, akkor azok felőlem lehetnek előrébb a kívánságlistán. Köszi!
"Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt."
Egy szarrá lemattult, vizsgán bukást jelentő fényszóró cseréje egy ilyen autóra megvan fillérekből, valószínűleg olcsóbb, mint megkenni a vizsgabiztost (bár bevallom nem ismerem a tarifákat), hogy nézzen kicsit félre. Én ebből nem azt olvasom ki, hogy már nem akart ennyit sem költeni rá, hanem az autónak vannak ennél nagyobb nyűgjei. Nem ez az egyetlen meghirdetett Corsa a környéken, nem világos számomra, hogy ha nem bizalomgerjesztő, miért kéne ragaszkodni hozzá. Mint versekben megénekelt működőnek mondott klíma amit csak fel kell tölteni... hát akkor tessék feltölteni, pár ezer forint, hogy a vásárló ki tudja próbálni. De javítsatok ki ha rossz a gondolatmenetem.
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190757 üzenetére
Egyetértek, az eladó igénytelensége mindig intő jel...
Az én 20 éves Peugeot-mat amúgy körbeméricskélték. Csak nyugodtan.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ngaba #190756 üzenetére
Na még reagálok erre a kommentre is:
Ezért lettek kinézve első körben a Skoda Fabia-k, első generáció, fosásig van vele a piac és az 1.4 MPI-re meg az 1.4 16v-re is azt mondják, hogy teljesen stabil, olcsón fenntartató, utóbbi fél-egy literrel kevesebbel is beéri (attól függ hány lóerős kivitel), de ebből jöhet VW csoporton belül is testvérmodell.Behúzhatók 250 ezer körül is a leginkább leélt darabok, elvisznek azok is A-ból B-be, ha már 400-500 között nézelődik az ember, inkább azért teszi, mert csak a magasabban felszerelt példányokba került ABS meg utasoldali légzsák (na meg klíma), nem utolsósorban innen indulnak azok a darabok amik nincsenek végletekig leélve, ami ha növeli valaki komfortérzetét és megfizeti, hát hajrá. Én csak kérdezni jövök, hogy ebből mi lesz megfogadva és mi nem az már nem az én dolgom.
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190759 üzenetére
A Peugeot-mban ülésfűtés is volt... (Klíma mondjuk nem.) De persze azért voltak negatívumai is, amiket szépen el kellett mesélni a vevőnek.
Tudom, a nyilvánvalót írom le, de azért leírom, ha már még egy kommentet írtam: Mivel ugye itt 200-250 ezer km körüli futású autókról beszélünk, itt érdemes vidékieket nézni. Nem mindegy, hogy Budapesten húzott le ennyit, vagy faluról munkába járós autó volt...
Ja, és természetesen: Mindenki azt vesz, amit akar. Csak beszélgetünk. És ha már: A német autók szerintem túl vannak árazva, még 20 évesen is.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ngaba #190760 üzenetére
Kérdeztem korábban többször a Punto II-t is, abból ennyiért már a patika darabok mennek. De sosem jött válasz.
Attól én még olvasgattam róla, nem egy problémás darab az sem elvileg, de nagyon sokat vettek hülyegyerek autónak racsézni (nem tudom, talán az Alfa életérzést keresik, ha erre lett volna ingerem 18 évesen, akkor sem Puntót veszek, főleg ezzel a förtelmesen túlszervózott kormánnyal meg az 1.2-es tucatmotorral, de ők tudják). Annál a generációnál a facelift-ig alapáron egy hupikék szövet borítás járt, 10-ből 7 példány ilyen és ma már úgy tud kinézni, hogy sírva menekül az ember egy VW csoportos kriptába is.
Én is a vidéki kínálatra szavazok, de nem racionális. Amennyivel olcsóbb ott egy megkíméltebb példány, azt simán elnyeli az utazgatás, hogy megnézel 3-4 darabot. Egy drágább autó miatt oké, de fél millió alatt én nem tekernék le 2 x 250 km-t egy megnézés miatt, de a figyelőben alapvetően Pest és a szomszédos megyék vannak.
-
diegho
nagyúr
Ma megnéztem pár autót Zeg-en, nem a konkrét autók érdekeltek, hanem a típusok.
Bravo: [link] Eléggé egyben van, a bal hátsó felni meg van ütve, de azt cserélnék, a rádió lakkozott borítása kapott valami anyagot, ami lemarta egy részen róla a lakkréteget, más hibát így nem láttam rajta. Szlovéniából származik.
Ibiza ST: [link] Nagyon szép a beltér, téli garnitúra felniken (mondjuk kukás) a beltér szép, kulturált, a motor szépen csendesen jár, viszont ez nekem szűk.
Fiesta: [link] Ez szerintem nem Titanium, a beltér elmegy, szivargyújtó hiányzik, kormány kicsitt kopott, felniken felverődések. Az üléspozíció még mindig nagyon tetszik ezekben, de a konkrét példány szerintem nem szép.
Mazda 3: [link] A konkrét autó szerintem egész kellemes, a motor nagyon szépen jár, a beltér eléggé egyben van, maga az autó is jónak tűnik, de semmi szervízmult nincs, szlovéniából származik ez is. Az a váltó... na az már valami.A Bravo okozta a legnagyobb meglepetést, mert igazából semmivel nem éreztem rosszabbnak belül, mint a Mazda-t, viszont árban jóval olcsóbb. Nem tudom még mi lesz a befutó, de egyre inkább kezdem elengedni a kisebb autókat és maradok a Golf osztálynál.
A 2-es Ceed/i30 mennyire vállalható? Ezeknek a zajszigetelése már elfogadható? Az első szériák nagyon zajosak voltak, azért is nem nézem őket, viszont a kettesben már 6-os váltó van, szebbek is, igaz drágábbak, de a pénz úgy néz ki nem lesz akadály.
-
ngaba
aktív tag
válasz diegho #190764 üzenetére
Én a Bravon is elgondolkodnék, jó autó az. Pláne ha az 1.4 t-jet motor is játszik nálad (ami az egyik legmegbízhatóbb turbós benzinmotor a használt piacon). Apámnak ilyen van, a neten olvasható fűtésterelő típushiba jött elő eddig, de még garanciában, ezt leszámítva egyszer volt még szerelőnél (de elfelejtettem, h mi volt a baja, és gyorsan megcsinálták). Csak megy és megy, és t-jettel nem gyenge. És ugyan szeretem a mazdákat, de szerintem a Bravo szebb is. Plusz a rozsdától sem kell tartani...
A másik két autó szerintem alsóbb liga.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #190747 üzenetére
Én a két utolsó autót hitelre vettem, bár megvolt rá a pénz, de olyan kedvező feltételekkel kínálták, hogy belementem. Az első egy Focus volt, 0.99% kamattal két évre 300Euro volt a többlet a kp-hoz képest, a másik, az Accord 1,3% kamat és 100-al kellett többet fizetni. Olyan előnyei voltak hogy pl. munkanélküli biztosítás, ha munkanélküli lettem volna, a biztosító fizet helyettem. Csak ezekért az előnyökért mentem bele. De nálad tényleg nem lett volna szerencsés a régi autót javítgatni. Csak azt nem értem, ha kint voltál, otthon vettél fel svájci frank hitelt?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz Biqci #190770 üzenetére
Akkor még nem voltam kint, nyáron vettem az autót és télen kezdtünk kint dolgozni, elötte lévő autót is frank hitellel vettem, akkor nem volt gondom, sőt egyre kevesebbet fizettem (akkor ment le a frank 140-re)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #190771 üzenetére
Ja értem, sőt megértem. Nekünk a házvásárlás kezdődött így, de utána jött 2008...
Bocs amúgy, remélem gondolod, hogy nem akartam a zsebedben turkálni"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
diegho
nagyúr
Mivel 2M körül keresek autót, ezért megfordult bennem a lehetősége annak is, hogy új autót veszek némi hitel bevállalással.
Például egy Swift GL+ vételénél 84 hónapra a hitel 30k alatt lenne, a 4 literes fogyasztás miatt viszont ebből még kb 10k-t meg is spórolok a fogyasztáson havonta, tehát nagyjából havi 20k-ból új autóm lehetne. Szerintetek mennyire járható ez az út? A munkahelyem elég stabil, most is kaptam fizetésemelést, év végére ráadásul egy jelentősebb van kilátásban. Az autót pedig kp-ra is meg tudnám venni, de egész jó hitelek vannak. Mivel a Suzukik értéktartása nagyon jó, ezért kezdtem el ezen gondolkodni, de akár másik gyártó is szóba jöhet, pl az új Clio hihetetlenül bejön. -
gzbotii
veterán
válasz diegho #190773 üzenetére
Ha van tartalék arra, hogy 3-4-6 hónapig fizesd a hitelt, akkor is, ha gond van...akkor miért ne.
Mondjuk, én inkább a nagyobb havi törlesztőt választanám a rövidebb futamidő miatt.Ja, és Renaultnak szokott lenni akció, elég kedvező hitelfeltételekkel, érdemes rákérdezni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gombinyó
őstag
válasz diegho #190773 üzenetére
Én a helyedben, mivel sokat mész és fontos, hogy üzembiztos legyen inkább ezt az utat választanám a swifttel. Nem ismerem a konstrukciókat, de a 7 év nekem soknak tűnik. Nem fizetsz jóval több kamatot, mintha csak 3-5 évig lízingelnéd? Biztos jó autó a clio is, de 7 évre nem kötném le magam az 1.0 tce mellett a swift motorja tartósabbnak tűnik, de persze ez majd csak 7 év múlva derülne ki valóban.
-
Gombinyó
őstag
válasz diegho #190776 üzenetére
Te tudod neked melyik éri meg jobban. Rákérdeznék még a végtörlesztés díjára meg leosztanám havi szintre a kötelező/casco díját + a karbantartások árát és, ha belefér akkor van egy üzembiztos, váratlan költségektől mentes autód.
Az 1.5ös kifutó yarisra kérnék még ajánlatot[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #190778 üzenetére
Az új i20 4.8M-ért már nagyon jól felszerelt, és erősen érződik rajta, hogy modernebb, mint a Ceed vagy Swift, ráadásul az 1.25-ös szopó benzin megbízható és kevesebbet zabál, mint az ezres turbós, háromhengeres nyamvadékok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz diegho #190773 üzenetére
Ha munka eszköz akkor vágj bele, ezek már nem frank hitelek, forint alapon nem fog megduplázódni a törlesztő, ha meg ne adj isten úgy alakul el lehet adni úgy is, hogy van még hitel tartozásod, a tipo-t is úgy adtam el, banki része 3 nap alatt megvolt.
Mondjuk azért a 4literben annyira nem lennék biztos
A ceed szerintem 7litert minimum bekajál, az i20 is tud jól fogyasztani az 1,25-el, de az sem 4 litert[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
válasz Gombinyó #190782 üzenetére
Bizony. Az 1.3 tonnás Meriva-val hozom a konstans 6,4 átlagot, úgy számoltam, hogy 4,4 tartható lehet a Swift-el ugyanarra a felhasználásra. Én eddig minden autóval tudtam hozni a vegyes átlagot, vagy alatta, mert nálam 90% országút van, 0% pálya, 10% város. Swift-el biztosan menne, van ismerős, aki Baleno-val hozza hasonló felhasználásra a 4,2-t.
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #190783 üzenetére
A Swift még városban is simán elmegy 5,5 alatt, még ha tiporja az ember, akkor se nagyon tud fölé menni. Nincs tömege, nagyon takarékos a motorja, nem SUV, hogy tolja maga előtt a hatalmas légtömeget, szóval ez ilyen. Egyáltalán nem meglepő, ha dízelszégyenítő fogyasztási adatokat produkál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Zizi123
senior tag
Tegnap vegigjartam a kornyek szinte osszes autokereskedeset, napok ota nezegetem a netes autokereskedeseket, es nagyon ugy nez ki, hogy 1 megbizhatonak tuno Peugeot 308SW , megbizhato forrasbol 1.2-1.3mFt kornyeken nem lesz 1 faklyas menet.
Mivel kocsi viszont kellene szeptember 1-tol vagy nem sokkal kesobbtol, igy meg kerestem masik auto tipsut, amit lehet, hogy egyszerubb lenne beszerezni a Ford Focus II, es Peugeot 308SW mellett.
Renault Megane Grandtour 1.5 dci (110LE) 2010-2011
Ez a kotsegvetesbe is beleferne, a fogyasztasa is nagyon rendben van, szep (A Ford Focus ellen az egesz csalad kampanyol).
Tehat kerdeznem azokat akik nagyon kepben vannak, hogy ennek a tipusnak van valami nyuge, szeriahibaja, ismert gyengesege, hogy miert nem szabad megvenni, mire kell odefigyelni, stb...
Allitolag az 1.5dci ritka megbizhato motor, ennyit sikerult kideritenem.
Koszonom. -
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #190784 üzenetére
Nekem a kezdetektől fogva nagyon tetszik az új swift formára is. Az még mondjuk jó kérdés, hogy ha kifog az ember 3,4 körül egy 50k km-es 3 éveset, akkor az mennyire jó vétel? Ott már nem köt a márkaszervizhez sem a gari, tehát vihetem a jól bevált helyre olajcserére és 1M-el olcsóbb, valamint nincs a hibrid rendszer, ami később talán problémás lehet. Szerintetek?
[link] pl itt van ez.[ Szerkesztve ]
-
Zizi123
senior tag
válasz molnarpeter #190787 üzenetére
-
-
Watto1991
senior tag
Sziasztok!
Autót keresünk feleségemmel, használt/új is játszik. Használtban max 2-3 éves, ami még belefér.
Keret: max. 5 millió Ft
Mindenképpen benzines. Leginkább városi használatra lenne, évi néhány alkalommal mennék hosszabb távra vele. Nem hátrány, ha előzés közben nincs halálfélelem, hogy van-e elég lendület/gyorsulás.
A mostaniról azért váltunk, mert hamarosan lesz gyerek, így kritikus pont a csomagtér mérete. (babakocsi beleférjen pl.)
Kombi autók a kinézetük miatt kizárva.Jelenlegi kiszemelt: Suzuki SX4 S-cross (Vitarát is néztük, de az S-Cross dizájnja jobban bejön)
Amit ajánlottak mások:
- Fiat Tipo, Kis CeedTudtok 5 millióig a fentiek alapján javasolni más típusokat?
Köszi! -
vzsryl
nagyúr
válasz Watto1991 #190790 üzenetére
Ha nem lehet kombi, akkor ezek közül az SX4 Scross a legnagyobb, csomagtérben is, szóval abból egy 1.4 Boosterjet GL+-t pár tízezer km-es futásteljesítménnyel le lehet vadászni.
Rugalmasságban is nagyon jó, mert kicsi a tömege és 140 LE-s turbómotor hajtja, aminek már 1500-as fordulat felett kezd megjönni a nyomatéka.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zhali
csendes tag
válasz diegho #190783 üzenetére
1 éves Baleno 14k km-re átlag 5.2 l főleg városi használattal. Reggel, délben, este 3-3 km-rel. Van Yaris 1.5 szivó is, hasonló használattal kb 6 l.
A Baleno nagyobb, 178 cm-rel saját magam mögött még táncolni is lehetne. Igaz ebből már nincs új. Nekem jobban bejött a Bali mint a Yaris, pedig az magasabb felszereltségű. -
szabonagyur
félisten
válasz Stylewars_kp #190792 üzenetére
Csak ugye ehhez kell készlet is, most sok minden nincs készleten a kereskedőknél ezért is mennek olyan veszett áron az 1-2-3 éves autók.
Minden reggel egy Suzuki kereskedés mellett megyek el ami eddig fullon volt mindig mivel valamiért itt tárolták a környék összes készletes autóját, plusz a használt szekció... most szinte üres volt és az is pár hete.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz szabonagyur #190795 üzenetére
Ez igaz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ukrajnai háború
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diablo 3
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen