Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz m.lala #192974 üzenetére

    A C5-rol elolvastam minden tesztet, azt hittem ez kell nekem, meg egy probaut utan is ugy tunt. Aztan kb 200km utan rajottem hogy egy fos. Akkor reagal ha hiba van az uton es utana lagyit a futomuvon. Ha nem vegig szar uton mesz hanem mondjuk autopalyan amin vannak keresztben hibak, akkor felut egyet a futomu es utana meg hullamzik mint valami papirhajo a dunan. Majdnem behanytam mire hazaertem.
    +Nincs benne egy normalis tarolorekesz, nem tudsz learakni egy penztarcat vagy egy 0,5 pillepalackot sehova...
    +Az allo kozepu kormany eloszor vicces, de gombok nincsenek megvilagitva, igy ejszaka hasznalhatatlan.
    + A boros ules egy hulladek mind kikepzesre mind anyagra

    Insignia:
    Nekem ugyanez a motor volt a 140 lovas valtozatban, nem egy dragracer, de teljesen hasznalhato a nyomatek miatt. Az AGR-es ulesek kivaloak, a kanyarkoveto BI-Xenon fenyszorok pedig a kategoria legjobbjai.
    Az egyetlen negativum ami nekem nem jott be, a dizeles trakor hang, foleg alacsony fordulaton.
    Nekem 2db varatlan hiba volt: Mindket kipufugogaz szenzor kiment, ez ausztriaban egy 500 euros mokat jelentett. Az izzito gyertyak is eleg dragak voltak valami 120 euro darabja...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák