- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mobilinternet
- Windows 11
- Mozilla Firefox
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Milyen routert?
- DIGI internet
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #199149 üzenetére
Én meg csakazértis Exeot 2.0 CRTDI-vel. :)
-
MPowerPH
félisten
Ezt az MPS -t nagyon megkivantam. Ha minden igaz a leirtakbol, akkor joforman a motorja meg bejaratos. |
Bakancslistas gep, de valahogy mindig elkerultok egymast.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ngaba
aktív tag
Újonnan nem tudom. (Nem is volt siker, pedig egy-két autós újságíró be is volt lelkesülve, hogy ez lesz a jövő, korábbi generációs Lexusokat fogunk majd olcsóbban Toyotaként megvenni. Aztán mégsem.)
Használtan meg azért, mert ugyanazért a pénzért újabbat kapsz, modernebb motorral (bár a korai 2.0 crtdi-knél is figyelni kell a hatszögtengelyre), ami kevésbé tucatautó, 4-karikafelár nélkül.
Mondjuk nem lett valami szép az Exeo, egy jobban eltalált designnal szerintem sikeresebb lett volna. -
Land
veterán
válasz ngaba #199159 üzenetére
Valóban a formája kissé esetlen. Azért egy A4 szebb. Motorokkal annyira nem vagyok képben, tehát a 2.0 TDI fejlődés történetével és a típushibáival. Ami a Passatban van elvileg beton stabil. Nem tudom a korábbiakkal mi a helyzet.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #199166 üzenetére
Igen akkor nem ennyi lenne az ara velhetoen.
Muszakin ha alaneznek a kipu instant buko pl. De azt meg akar a rendor is kiszurja ha nagyon hangos, hogy nem gyari. Es akkor ugrik a forgalmi. De a rugo ha nem fekete azt is kiszurhatja, vagy ha a kerek nagyon kilog pl. A motorba nyilvan nem lat bele az nem para.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
Én úgy tudom, hogy a 2010 előtt gyártott 2.0 crtdi-kkel kell vigyázni: [link] (ld. cikk vége), de a VW topicban is biztos megmondják a motorkód alapján, hogy oké-e, amit kinézel. Ha ez a probléma nincs, akkor elvileg az egyik legjobb dízel konstrukció mostanában.
A külső designban szerintem is jobb az Audi, de a valóságban (két konkrét autót összehasonlítva) már meg szokott látszani a korkülönbség, és úgy már nem feltétlenül. Plusz tényleg ritka, alig láttam eddig Exeot. Ha most vennék autót, és találnék belőle jó állapotút, biztos benne lenne a kalapban, engem a régebbi technika nem szokott zavarni. (Sőt, ahogy öregszem, egyre inkább előny: Engem hagyjanak békén az érintőkijelzővel stb.) -
Land
veterán
válasz ngaba #199169 üzenetére
Igazad van. A4-ben 2.0 PD TDI van, ebben már az újabb TDI-k vannak, tehát megbízhatóbbak. Annak kell utána járnom, hogy a 2008 utáni TDI megbízhatóságban hol állhat a 2.0 dcihez vagy hdihez képest.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz molnarpeter #199171 üzenetére
Az nem tűnik erőgépnek ahhoz a bódéhoz.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #199140 üzenetére
Jo az irany, csak ennyit nem szanunk ra. De ha van hasonlo jellegu masfelert, az megnezos.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #199174 üzenetére
Amugy elgondolkoztam azon is, hogy eladom az Amperat, asszonynak es varosi szaladgalosnak veszunk egy 30kwh-s leafet, es elmenyautonak meg egy 2.2-es vagy 2.5-os kezivaltos Z4-et.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #199175 üzenetére
Tovabbgondolva, maradhatna az Ampera, mert ismerjuk, azzal jarkalhatna az asszony, ha kell, es melle egy Z3 vagy elso generacios SLK. 191 centi vagyok, szoval MX5 nem jatszik sajnos. Es ezek nem is dragak, nem sajnalnam az udvaron rohasztani, mig egy 3-4 millios Z4-ert azert fajna a szivem.
Z3/SLK tapasztalatok esetleg? Nem vagyok egy raliversenyzo, nem tudnek 200+ loeros autokat kihajtani, valoszinuleg nagyobb elmeny lenne egy 140-150 lovas konnyu autot kifacsarni, mint egy 250 lovassal arokban kikotni. -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #199176 üzenetére
Milyen az Ampera igy tobb esev tapasztalattal?
Don't Tread On Me
-
Gergőke88
addikt
válasz szőröscica #199176 üzenetére
Több tag is van ekkora magassággal és az NC-ben elférnek
En 185 és simán…[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #199176 üzenetére
Ismered mar az Amprat, rendben van. En nem adnam el. Melle mehet egy Z3 vagy SLK. Mondjuk egy MX5 fenntartasa picit olcsobb talan… Ha csak vonulni kell arra mondjuk jo az alapmotoros Z3 is.
#nincsbennetarcsi
-
-
KoVee84
senior tag
válasz szőröscica #199176 üzenetére
Sógornak volt első generációs slk 230. Meglepően nagy belül, a 184 cm-mel kényelmesen elfértem benne és elmondása szerint kézi váltóval viszonylag "igénytelen". Egyedül a tetőmozgató motor lehet drága story, mert bontottat kb nem találni.
Egy haveromnak meg második generációs 200-as volt(valszeg ua a motor, mint a gen 1-ben), az érzékeny vezlánc nyúlásra, de ha időben észreveszed nem okoz gondot. -
Richard!
addikt
válasz molnarpeter #199184 üzenetére
Golf 4 öreg és sohasenem volt szép. C30 is a szépséggel áll hadilábon. Szedán meg nem köll. A ferdehátú Focus nekem nagyon becsípődött, első autó is az vót (MK2) és szerintem a mai napig időtálló a formája (MK2,5).
Mostanában ingatlanvásárlás lesz, szóval le kell állnom, marad a Korzika vagy nemMa kezdődik életed hátralevő része!
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #199177 üzenetére
Praktikus auto, turheto fenntartasi koltsegekkel. 55 ezer km-en 1.9l/100km az atlagfogyasztas, plusz a villany. Igazabol ugy mondanam, hogy tisztan benzinuzemben 6-6.5 kozott alakul, arammal pedig nyaron 13-15kwh/100km, telen 20-22.
Szoval az uzemeltetes uzemanyagkoltseg resze igen barati.
Lehet csak en vagyok balszerencses, bar igyekeztem egy keveset futott autot venni anno, megis minden evben van 1-1 varatlan kiadas, 50-100 ezer ft kozotti nagysagrendben: toltocsatlakozo, kormanyzar, futes keringetoszivattyuja, nagyfeszultsegu rendszer szoftverfrissites volt eddig nalam.Nagyon nyugisan lehet vele utazni, varosban pedig mivel elektromos, teljesen leszedal. Nincs zaj, nincs vibracio, nincsenek valtasok, azert az nagy kiralysag egy reggeli dugoban. az autozas klasszikus elmenye hianyzik belole, bar eleg jo futomuve van es alacsony sulypontja, de ha elkezded kicsit kergetni egy jobb szerpentinen, akkor hamar lemerul, utana meg bombol a kis egynegyes, szoval nem valami lelkesito.
A legnagyobb hatranyanak a gyer szervizhalozatot mondanam. Van a hivatalos Opel, akik mar 3 evvel ezelott is 20 ezres oradijjal dolgoztak, aztan van egy csavo, aki a szereldmagadnal berel beallot es ott mokol, meg van egy solymari szerviz. Mindegyikhez tobb hetes varolista, a kevesbe szokvanyos alkatreszekre hosszu varakozas, stb.
Tovabbra is tartom, hogy bizonyos elethelyzetekhez ez egy tokeletes kozlekedoeszkoz, de nagyon meg kell gondolni mielott belevag az ember, mert minden mas esetben sulyos kompromisszumokkal jarhat. En ujra megvennem, a mai napig nem tudnek jobb plugint talalni, sem gazdasagosabb autot a felhasznalasi modunkhoz, de kozel sem olyan rozsaszin a kep, mint ahogy mondjuk a klubos csoportba beeso erdeklodoknek lefestik paran. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #199186 üzenetére
Magyarul akkor masodik autonak jo (vagy ha van melle masodik).
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Hmmm... 🤔
Ránézésre egész bíztatónak tűnik.Tudunk valamit ezekről, mire érdemes figyelni?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #199186 üzenetére
Neked milyen evjarat van es a hany lovas verzio? Mennyit megy el atlagosan 1 toltessel?
Milyen sulyos kompromisszumokra gondolsz? Nem hasznalnam nagy tavolsagokra, kulfoldi utazasra sem. Varos, es max. 100-100km -es korokre.
Pont ezert, es a keves futas miatt filoztam az Amperan, de ugyan igy nezegetem a GS450h -kat is. Ampera a zold rendszam miatt is jo...Nem tul kenyelmes, kicsi is, de ilyen tavokon igazabol nincsen sok jelentosege.
Persze vehetnek egy hot unalmas 2015 -os Accordot is a takarekos diesellel, de a mostanit sem szeretem, es meg csak nem is kenyelmes. Ott a Legend, de akkor mar inkabb Lexus. (vagy egy MPS, de nehez jot kapni, a forgalmi meg kell)
Vegre nem autoban kell leeljem a fel eletem, igy nem a fogyasztas az elsodleges... Bar e miatt az anyagi keret is megfelezodott.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #199189 üzenetére
En meg pont valami papasabb autoban gondolkozom. De szinten szeretnenk nagyobb kecot szoval marad minden egyelore.
#nincsbennetarcsi
-
MPowerPH
félisten
válasz yodamester10 #199193 üzenetére
Konszernes szemetem soha nem lesz. De mar a tobbi nemet autoval is ugy vagyok, hogy koszonom, de nem. Koreai, vagy japan.
Ampera kivetel, mert osszegezve jo velemenyeket olvastam rola.Doki16: Munkahelyi, csaladi tapasztalat. Skodakkal, de tobbet ilyen lomokba nem ulok bele. Skoda, VW, egyre megy. Nincs az a penz, amiert egy ilyet fent lehet tartani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #199193 üzenetére
Erőben és kényelemben, valamint extrákban igen. De hatótávban nagyon messze elmarad tőle sajnos. De lényegesen drágább is nála a GTE.
Mondjuk én is a Golfot vettem tehát támogatom. Nálam is képben volt amúgy az Ampera.
#199194MPowerPH: Ez így azért elég erős kijelentés volt. Mégis mire alapozod?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #199191 üzenetére
Csaladdal szvsz felejtos, ket emberes auto ez igazabol, hatul szuk is, es nyaron meg is sulnek az utasok. Viszont jol pakolhato, mivel 5 ajtos.
A felszereltsege szar, egyzonas klimaja van, nincs esoerzekelo, carplay, radaros tempomat, kb. tenyleg semmi, csak egy usb, meg egy kb. vga felbontasu tolatokamera, ami sotetben teljesen hasznalhatatlan.
Fenyszoroi kritikan aluliak, ha sokat jarsz ejszaka vadveszelyes helyen, akkor abszolut felejtos - persze kinai xenont lehet bele kendacsoltatni, de legalis keretek kozott a legjobb emelt fenyereju izzo is csak pislakol benne. Rosszul szellozik, telen allando kuzdes van a parasodas ellen, mert a klimat nem lehet kezzel bekapcsolni, az elektronika donti el, hogy kapcsoljon-e vagy sem.
Az anyagminoseg minimum velemenyes, valahol a corsa es az astra kozott lehet feluton, ellenben legalabb jol ossze van rakva, nem zorog.
Az ulesei szerintem nem kenyelmetlenek, csak kicsik. Derektamasz sincs, de nekem valahogy megis pont jo, es legalabb jo melyre eresztheto. Viszont a konyoklo fix es tul hatul van.
Ismet kiemelnem a gyenge szervizhatteret, talan az a legnagyobb hatrany mind kozul.
Amit szeretek, az a jo hatotav, a zsenialis hajtaslanc (tartom, hogy ennel jobb plugin vagy rex-es auto nincs a mai napig), a nyugodt es csendes futas, valamint telen az elofutes. Meleg autoba beulni, mindenfele jegkaparas nelkul eleg nagy kiralysag. Ez az auto az Excel tablas embereknek valo, kb mint egy tulfejlett Prius. Illetve nincs az az erzesem allandoan, hogy valami le fog terdelni, nem erzodik gatyabbnak az auto mint mikor bo 3 eve megvettem, es ez az E61 utan azert eleg lelki es anyagi megkonnyebbules. Igaz, csak 135 ezer km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Amúgy most komolyan, kinek van türelme ahhoz, hogy néhány naponta töltögetni kelljen az autót? Mennyi plusz időt és erőkifejtést pazarol erre a használó? Aki otthon tölti, az talán még a szerencsésebb eset... de miután munka után fáradtan hazajött, bedugja tölteni, aztán még aznap este amikor már lepihent, még alsónadrágban ki kell menni az esőbe kihúzni, vagy rajta maradhat egész éjszakára? Vagy hogy működik ez?
Ha nincs lehetőség otthon tölteni... akkor nem ott parkol le az ember, ahol amúgy normális esetben megtenné, hanem kerülővel jár...
Messzebb teszi le az autót, gyalogolni kell, várni kell a feltöltésre... gyakorlatilag csak pont arra nem tudja használni az autót teljes mértékben, amire az autó ki lett találva...
Megéri?
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #199198 üzenetére
Egyik munkatárstól hallottam, hogy náluk a társasházban lakik egy hölgy villanyautóval. Kb. egy hétig használja, majd elviszi 10 kilométerre, a Decathlonba (vagy Ikeába) tölteni. Ott átül a másik, benzines autójába (valami kicsi, régebbi jószág) és azzal hazajön. Másnap reggel meg visszamegy a Decathlonba, átül a villanyszekérbe és egy hétig megint tudja használni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs