Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Ugyanúgy tudok előzni a szívóval is, csak többet kell kuplungolni meg kavarni a váltókart. Én konkrétan annyi hátrányát érzem csak a szívónak, hogy egy fokkal kényelmetlenebb az előzés. Mondhatnám úgy is, hogy a turbóssal "úriasabb". De természetesen ha teljesen döglött a szívó motor, mint faterom 1.2-es G Astra-jában, akkor már vannak problémák. Az 1.4-esem egy sportautó ahhoz képest, a 2.0 Mazda pedig még rendelkezik értelmezhető nyomatékkal is. Én mk2 6-ossal mentem, ami 10 pacival kevesebb és kb 200 kg-mal nehezebb, de 3000 felett már az is ugrik.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen