-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz !Overdose! #20483 üzenetére
itt mindegyik ezeréves és egyikben sincsen 100.000km...
ezeket ilyen frankón összegyűjtötték, vagy a véletlen műve hogy ennyi hazudozó egy helyen van?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz !Overdose! #20483 üzenetére
Úristen, honnan lopták össze ezeket?
Mintha mindegyik most gördült volna le a szalagról. -
t1
addikt
válasz !Overdose! #20506 üzenetére
Ebbe nagyon bele tenném a popómat
-
-
-
_NCT
őstag
Erről mi a véleményetek? Van olyan élvezetes vezetni,mint a 3 ajtós kerekseggűt? Remélem még meg lesz 2 hétig legalább....
-
-
-v-
addikt
Hát, 1.4-es is, ambiente is... én csak akkor vennék ilyet, ha tényleg nagyon szép állapotú.
Nem tudok róla, hogy a sedan-nak más lett volna a futóműhangolása, mint a többi modellnek, de elképzelhető, hogy puhább, mazda 3-nál is az. 1.4-es motor az minden, csak nem élvezetes
Ha számít a vezetési élmény, trend-et vegyél, ott feszesebb a futómű és az ülések is jobban tartanak, motorból meg 1.6 <
Egyébként ha az ár a legfontosabb szempont, akkor úgyis az állapot dönt.. azt kell venni amelyikből szépet találsz. -
_NCT
őstag
Akkor inkább ez Van benne minden mint a nagybani piacon.
[rvilike]: utólag láttam hogy 1.4, elkapott a hév sajna
MunezXBK: hát jah, ez is nagytotálban készített róla képet, de egy megnézést megérne, annyira nem tűnik leharcoltnak.
Mondom én hogy szép 1es fókát 8-8.5kilóért úgy találni, mint tűt szénakazalban....
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
nesa
veterán
válasz MunezXBK #20472 üzenetére
Igy van, nekem volt GTL 55 2 be valamivel 100 felett 3 ba 140 korul 4 be 160 5be 160
Volt nekem 4es valtoval is, az 1 be 60 ig igen nagyot rantott es nemcsak kiporgott 60 ig hanem addig huzott mint barom, nemis igen volt olyan kocsi ami 60 ig elbirtovolna lepni, varosi gyilkos.
-
xmad
őstag
van egy eladó 2000.10 havi suzuki swiftem. 1.0GL. Hibatlan allapotban, megkimelt garazsban tartott.
Friss muszakis
uj fekek, uj kipufogo rendszer van rajta, uj vezermuszij. Friss castrol olaj.
Alpine fejegyseg, mac audio oval hangszorok.
Ar: 450.000ft
alpine fejegyseg nelkul 430.000ft.
Keresre kepeket kuldok.
Helyileg tatabanyan van. -
_NCT
őstag
Szerintetek ez milyen? Gyanúsan olcsó, vagy csak nagyon el akarják adni? Kívülről aránylag jó, belülről ennél is kevés kép van. 1.4-es, de városba rohangálni jó lesz az... Holnap fel is hívom. KM is valósnak tűnik.
-
Bling95
őstag
Ezek a regebbi 1.2 es motorok egyebkent mennyira hasznalhatoak ha 90%ban varosba vannak hasznalva?
Konkretan 99-01 kozotti 1,2 es fiat bravok
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #20472 üzenetére
legjobb kg/le arányú azaz ~legjobban gyorsuló klasszikus lada az ezeröcsi. 975kg 75le
[link]
13kg/leAuris 1220kg 1330 99le
12.3kg/lekg/le alapján kicsit jobban gyorsul az auris, ha pörgeted és ugye előzésről van szó erre még rárak egy picit, hogy a VVTi miatt kicsit nyomatékosabb. vmint az alaktényezője is jobb ami újra csak előny gyorsulásnál (is).
Így jön ki az, hogy a régi korszak legerősebb autója ~15sec alatt volt 100on míg ez az autózhatatalan tényleg a kínálat leggyengébb motorú leköpött Aurisa meg 13sec alatt. hmm
az van, hogy beültünk ezekbe az 1.2-1.4-1.6...os turbosokba amik nyomatékosak, huznak mindenhol és utána visszaülünk az 1.3/1.4/1.6os de akár 2.0ás szivósba... és sírva fakadunk majd leköpjük a régit. Mert szar. Ja az. De mihez képest? Tényleg autózhatatlan?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
Megnéztem már, milyen árkülönbség van az EBC fékbetétekben:
Black 15e (m-0,46), 400℃-ig,
Green 36e (m-0,55), 650℃-ig, - 160km/h-ról, akár 9 méterrel is rövidülhet...,
Red 41e (m-0,5), 750℃-ig, - 160km/h-ról, akár 13 méterrel is rövidülhet...,
Yellow 42e (m-0,6), 900℃-ig, - 160km/h-ról akár 16 méterrel is rövidülhet...Ezek alapján leginkább a Yellow éri meg szvsz (a Green helyett).
Azért durva, hogy a Green és Yellow között is van 7 méter különbség 160-ról (elvileg)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz tomcsi23 #20537 üzenetére
Hi!
engedelmeddel ahhoz kell tarcsa is
nalm igy nez ki es4:
betet elso gar:
black 8.1k /:- )))/
green 28.4k
red 32.7k
yellow 37.7ktarcsak elso db:
normal: 11.1k
turbo groove: 26.7k
utimax: 26.7ktehat v. teljes belepo v. a teljes prof /nem egyetemu ugye?/
vmit meg akrtam de effeljtettem:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #20544 üzenetére
HI!
egyszer mar megtanatam, e most is:- )
udv
neduddki
mod: ill.ez a eredeti
befer?
zold: Hawk HPS
kek: Hawk HP Plus
cian/?/: EBC Yellowstuff
narancs: Mazda (stock)zold: Hawk HPS
kek: Hawk HP Plus
cian/?/: EBC Yellowstuff
narancs: Mazda (stock)[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #20493 üzenetére
igy kep alapjan annyi, hogy jo a szine
a serulees konnyen javithato, ha a futomu a helyen all perszeGT3-s belseje van
GT3-s szivosora
a lampak-indexek is GT3 smoked grey-k...
...ahogy evjarat szerint kene is legyenszoval valszeg nem volt agyontorve eddig ezek alapjan
az, hogy hogyan mar megy egy masik tortenet
bele kell ulni es gurulasbol 30-rol 2. enter 6000-g , 3. enter 6000-gnem szabad betorpannia kozben
de a kormanyt jol fogja kozben aki vezeti, mert ha csippelve van, 3000-nel a 220-230Nm nem viccelolajnyomas uzemmeleg motornal alapjaratrol kis gazra is ugorjon 3bar-ra, es uzemmelegen se legyen 1.5bar alatt a 2.-3. sebesseges padlozasok utan se
turbonyomasnal 3000-4500 kozott a mutatonak a piros csik also elenel kell allnia, de mindenkeppen a félállás felett a piros kozeleben, es utana vissza kell essen félállásba - elektronikusan szabályzott overboost
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #20546 üzenetére
HI!
Motkany csak addig suketetl mig Zoli is ebc-re ragadt:- )
amugy a Hawk HPS Front: $65 Rear: $63 igen imoressziv van az enyemre is?udv
neduddki
mod: esjtettem nincs:- (
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
tomcsi23
veterán
válasz neduddki #20543 üzenetére
Ja, persze, kell tárcsa is.
normal: 40,4e
turbo groove: 66,9e
Black-Dash: 66,9e
/pár.Belépő: 55e, prof: 109e / garn. Egyértelmű azért.
Azt nemtom, hogy a red-yellow a sima tárcsával is elmegy-e, vagy egy hét alatt lezabálja.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen