- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
-
tomcsi23
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #2051 üzenetére
Ismerősnek van, egyik kanyarban elszállt és lebontotta kicsit a bal elejét. Nem két fillér volt mire rendbe rakták.
De a többi alkatrész (pl kopók) nem olyan vészesek. Nálunk ami volt A6-os pl sokkal drágábban volt szervízelhető.
#nincsbennetarcsi
-
k.
őstag
válasz AMD Power #2032 üzenetére
Szerintem meg hülyeség. Mármint, ha az ember odafigyel egy autóra, bírja az tovább is.
Persze, nem azoknak igaz ez, akik minimál autóznak, és vesznek 10 év hitelre egy kocsit, igy a hitel mellett nem marad pénz a fenntartásra.
Ha az autó 200k körül igényel egy 2-300 ezres szervízt, akkor meg kell neki adni, és ennyi. Komolyabb bajok mostanában sincsenek.
Csak épp nálunk divat ugye sírni, mert az embereknek átlagban nincs pénze, igy a nyugati alkatrész árak már sokkolónak hatnak. -
-
Qru
MODERÁTOR
No igen, de ugye egy ilyen dízel amúgy is jobban ráköltős mint egy sima szívó benzines.
Reméli ő is, hogy most egy jó darabig nem kell hozzányúlni. A turbó halál meg pech volt, valószínűleg gyártási hibás lehetett csak ezt 10 év után nehéz bizonyítani. Vett egy bontottat aztán azt rakták bele.
mod:
kisza25: Én is így tettem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
k.
őstag
válasz zoo8800 #2061 üzenetére
Aha. Tehát abból induljon ki a gyártó, hogy valaki 10 év után majd megveszi, és annak mennyibe fog kerülni.
Az van, hogy aki újonnan megveszi, annak az anyagi szintjére belötték az árat-tehát ugye, van pénzed 7-8 millás Avensisre, nem halsz bele, ha 5-6 év mulva 700kt még ráköltesz- és kész.
Nemrég voltam Bécsben, sok az idős autó, de mind makulátlan gyári állapotban. Az itthonihoz hasonló tizenéves roncsok nincsenek. Gondolom azok az autók mindigis megkapták ami kellett. -
zoo8800
veterán
De én nem a gyártó, hanem a tulaj lennék, és nekem nem lenne mindegy, hogy a 2 vagy a 7 millás kocsimra kell egy vagyont rákölteni.
Vagyis nem a gyártó, hanem a saját szemszögömből (a 2. tulaj, aki megveszi a már nem garis pár éves kocsit) nézem a problémát.
Az új autó ugye egyrészt még új ( ), másrészt van rajta garancia, ilyen nagyjavításokra nem kell számítani.rip and tear, until it is done
-
spyduck
nagyúr
válasz dízelracer #2051 üzenetére
A legnagyobb bajom, h beleszerettem az Audi TT-be. Ha meg szerelmes az ember tudjuk, h megcsinál butaságokat. Bemegyek majd az Audi szervizbe és kifaggatom az egyik szervizest.
Ha azt mondja, h drága a fenntartás akkor keresek vmi mást.
-
Dare2Live
nagyúr
Tán ~2004ig mindegyik nagyobb Toyota D4D mocin feladja a turbo, gyilkos haszálat esetén már akár 100kkm után, de nemgyilkolás esetén se szoktak 200kkm nél többet bírni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Typhoon47
őstag
válasz spyduck #2067 üzenetére
miért lenne drága? minden csak forrás/szervíz kérdése. márkaszervízben nyilván hatalmas összegeket elkérhetnek csak a rutin szerű szervízekre is, de egy jó szaki + alkatrész forrás-ra lehet építkezni, és a fenntartása megfog egyezni egy VW-vel.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #2068 üzenetére
Ebben 180k km-t bírt. De mákja volt, egy osztrák paskóba hátulról beleszálltak és úgy döntött nem viszi haza a már azt a gépet. Így egy megkímélt turbóhoz jutott a gyári árhoz mérten potom pénzért.
AMD Power: Hát én vezettem már pár dízeles kocsit (Vectra 1,9 CDTI, A6 3.0 TDI, Superb 2.0 CR TDI, Passat 2.0 TDI, a kisbuszokat nem sorolom fel). Jó nyomatékosok de a hangjukat soha nem tudtam elfogadni/megszokni.
#nincsbennetarcsi
-
#10726912
törölt tag
válasz Anulu79 #2030 üzenetére
A felsoroltjaidhoz képest szerintem ez jobb választás. Kevésbé hajlamos a rohadásra, nem drága a kopó cucc hozzá és jó minőség. Fogyasztásban meg ahogy taposod: nekem a 87-es évjárat 1,8 benzin kijön 8 liter vegyesből. A sedanokkal nem igazán jártak határt, ahhoz kicsi a csomagtér és a tank is. De ez is csak egy tipp. [link]
Üdv.
MOD: ha megnézed, nézd meg a felhasználók véleményét is..[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz VR6-Fan #2076 üzenetére
Nézd, előfordul az ilyen, sőt, anyám 2002es polojával is voltak bajok-52k km van MOST benne, 40knál klíma motort kellett cserélni 80-90k-ért..-, de inkább költök egy modern, biztonságos autóra pénzt, mint egy 20 évesre alig, mert az kevésbé biztonságos, kényelmi dolgokban sincs ott, ahol egy mai.
De ettől függetlenül azért nem az összes fiatal autó ilyen. Van amire nem kell ennyit költeni. -
VR6-Fan
veterán
válasz Dare2Live #2078 üzenetére
lejárt róla a gari.
méltányosságba próbáltuk elsüttetni neki, de nem akarta bevenni a VW gyomra...
k.:nézd konkrétan az összes 1,4 TSI motor egy hulladék, verziótól függetlenül.
maga a motor hamarabb kikönyököl mint a turbo vagy a kompresszor"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ha ezeken már túl van és értelmes olajjal értelmes user-s használta, akkor tartósabb.
de inkább venném a 2l-s szívó benzinest (ha volt még 5-ösbe, USA piacon 99% hogy igen).
másik amiért nem kéne hogy 100 felett lusta mint a dög /140le/
inkább egy 1,8 TSI, 1,2-esről meg még nincs tapasztalat.
vagy ha jól olvastam TT-ket néztél, az vagy FR Leon.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Norbi14
senior tag
Milyen autót ajánlotok 7-900ezer között? Ilyen üzemanyag árak mellet fontos lenne a minimális fogyasztás, 6liternél ne igazán legyen több. Családi autó lenne, fontos a megbízhatóság. Suzuki kizárva, tudom motorikusan jó, de a mostani Renault 19-esünkhöz (21éves)képest kényelmetlen lenne. Dízelt vagy benzinest érné meg jobban?
-
Osz24
tag
sziasztok:
Olyan kérdésem lenne,hogy
-a kötelező biztosítás megkötéséről szóló igazolást. ami az okmányirodába kell.
azt honnan szerzek:
Netrisken mar megkötöttem 1et,és visszaküldtem nekik az alkuszi megbizást+adasvételit és még kérik a forgalmi engedélyt! (pedig azt irták hoyg vagy ezt vagy azt küldöm) -
dízelracer
senior tag
válasz Norbi14 #2085 üzenetére
1.9-es sima kamrás szívódízel. Egyszerű mint egy faék. Minden kopó alkatrésze a régi swift árszintjén mozog, a világból kimegy 5liter gázolajjal és ez nem finnyás az üzemanyagokra mint a mai cr dízelek. Egész jól felszerelt igénytelen kisautó és jó a töréstesztje is. A felszereltsége átlagon felüli. A 143ezer kilométer nyilvánvalóan nem igaz de ezekhez 300ezerig nem nagyon kell nyúlni. Utána sem költséges a fenntartása. Egy 1.1-1.2 benzinessel sem jársz jobban. Gyengébbek, többet fogyasztanak, nem mennek jobban mint ez és mind gyengébben felszereltek. Mindent összevetve semmivel sem olcsóbb fenntartani őket mint egy ilyen öregebb dízelt.
-
Anulu79
addikt
Gyorsan meglestem az Audikat.
Erről a típusról van valakinek tapasztalata? Mennyire gyakori hibák fordulnak elő és mennyire olcsók az alkatrészek? Igen csak a kasszámat merítené egy ilyen vásárlás jelenleg. Ezért is érdeklődöm ennyire. -
Norbi14
senior tag
válasz dízelracer #2094 üzenetére
Ez elég meggyőző, az ár is rendben van.
-
Norbi14
senior tag
válasz dízelracer #2094 üzenetére
Mutattam nővéremnek, mert ő venné és azt mondja nem tetszik neki De, ő azt akarja keveset egyen, olcsó legyen fenntartani, ő Toyota Yarist nézett ki, de mondom az több mint a kereted és írtó kicsi a csomagtartója.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Villanyszerelés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Óvodások homokozója
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest