Új hozzászólás Aktív témák

  • slett27

    addikt

    válasz tboldi #213640 üzenetére

    Igen. Úgy látom és úgy veszem észre hogy jönnek a bajok az előző tulajnál, aztán amikor már több százezres a kiadás akkor eladják. 10-ből 9 autónál így van. Nézzük a számokat :
    Kb 9 hely az ország különböző pontján. Ami több 1000km-es táv is lehet. Üzemanyagban horror, de jó autót akarok venni. Elmegyek pl Ercsire, vagy Sárvárra, Szombathelyre, Pécsre tőlem jó messze. Jönne az átvizsgáltatás saját szerelővel aki itt van Tatán. Ha nem jó a paripa akkor vissza. Ezt többször eljátszani úgyhogy fizetek a szerelőnek is. :U Egyszer azt mondta egy szerelő szívesen eljönne velem, de mennyit kérjen ? Az alatt az idő alatt megcsinál 3 olajcserét, 2 fékcserét amivel 4x annyit keres. Plusz vigyek karosszériást is. :D

    2 Fiat Bravo (szokásos típushibák : féltengely+kelyhek, digit klíma, váltó+kisebb nagyobb egyéb -> 700k) az autó árának 70%-a. Majd egy Hyundai i30 1.4 109LE vezérlés cserénél csak a láncot cserélték, dízel hangja lett, elkezdte (vagy már rég ette) az olajat, 1000km-enként 2 liter olajfogyasztás. Aztán megkotlott a Peugeot 207 1.4 VTi 95LE. Motorhiba. Nem akartam bedőlni a sztereotípiáknak, majd én karbantartom. Így most van a Seat Leon 1.4 2002-es.

    15+ -os kocsik annyira le vannak pusztítva, hogy elképesztő. Tudjátok gurul, jön-megy teszi a dolgát. :DDD Ez a legjobb, na meg a következő : füstmentes motor, koppanásmentes futómű. Ez a fake ! Milyen vonzó.

    [ Szerkesztve ]

    "Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

Új hozzászólás Aktív témák