Új hozzászólás Aktív témák

  • Coporno

    aktív tag

    Sziasztok! A szívem kis kihagyás után szeretne visszatérni az MX-5 vonalra NA és NB után egy ND-vel, és élvezni a lecsapott tetős roadster szabadságérzetét, szívdöglesztő vonalait, hátsókerékhajtását, könnyed mozgását, mesés váltóját, étvágytalan, mégis élettel teli motorját, élményautóhoz mérten alacsony fenntartását és remek értéktartását.
    Az eszem már egészen más autót rajzol körbe (bár a vége felé már az előző bekezdésbe is belekavart). A napi 2x30 km munkába járás mellé néha 1200 km-es utak is jönnek egy huzamban, utóbbinál örülnék, ha 130-as utazóval 5-össel kezdődne a fogyasztás, és legalább valamennyire pihentető is lenne a 10-11 órás út. Kettőnél többen férjenek be, és csomagtérből is legyen legalább 300 liter. Hogy dízel vagy benzin, mindegy, de a nyugati utak miatt minimum az Euro5-höz ragaszkodnék.
    Az eszem mindent szeretne megkapni, a szívem beéri a vágyai közül a legtöbbel, ami 20-22.000 euróba még belefér (persze nem baj, ha nem maxolom ki).
    Tudnátok adni pár tippet, amivel kiegészíthetem (vagy megerősíthetem) a jelenleg egyetlen potenciális típusból álló listámat? Motor-váltó-évjárat ajánlásokat is örömmel fogadok. Köszönöm.
    (A kétautós felállás élményautó + kisétkű utazós kombóval most sajnos több okból sem opció.)

Új hozzászólás Aktív témák