Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz Bigemperor #5898 üzenetére

    Pont, hogy gyári állapotú a kocsi. 1.3-as fapados ötajtós még a gyári kék fényezéssel. Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség. Ezeket egy kasznis ismerős csinálta neki akit én ajánlottam. A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit. De ez teljesen normális elvégre csak egy 22éves autóról beszélünk. Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol. Rég be lesznek darálva mert gazdaságtalan lesz az üzemeltetésük. A lökhárítókon található horzsolásokat leszámítva így is nagyon patent állapotban van. A beltér nagyon egyben van. A műanyagok kicsit megfakultak de szép repedezés mentesek a kormány, váltógomb is fényesre kopva. Nem emlékszem mennyit futott de szerintem 200k felett van. A motor ma is halkan duruzsol. Váltó pontos és könnyen jár, futómű kényelmesen rugózik ülés is egész kényelmes. Nekem simán kéne egy ilyen állapotban fennmaradt öreg autó nem érdekel, hogy már a második ikszen is túl van és tök fapados. Egyszerűen jó érzés volt beleülni. Ennyit számít ha egy autónak nem nyomják ki ész nélkül a szemét. Főállásban zöldséges a fószer. Egy merci 207 furgonnal hordja az árut. Na arról se mondanád meg hány éves olyan szép állapotban van.

Új hozzászólás Aktív témák