Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz hobizoli #6708 üzenetére

    Másik topicban írja egy srác:
    Tegnap elmentem és lemérettem a verdát mérőpadon olyan helyen ahol tahográfokat is hitelesítenek illetve "versenyautókat" is mérnek rendszeresen.

    Rover 620ti gyári érték: 200le 147kw , legnagyobb teljesítmény 6100 fordulaton 200le, legnagyobb nyomaték 2100 / 237Nm,
    Rover 620ti benzinen mérve: 189,5le, 238,3Nm legnagyobb teljesítmény 5900 fordulaton 189,5le, legnagyobb nyomaték 4200 / 238,2Nm
    Rover 620ti LPGn mérve: 189,4le, 231,5Nm legnagyobb teljesítmény 6100 fordulaton 189,4le, legnagyobb nyomaték 5400 / 231,5Nm
    Legnagyobb sebesség 241,2km/ó 6360 fordulaton ( persze nincs légellenállás )
    Mindkét mérésről van részletes táblázat 1400 motorfodulattól -6300 fordulatig sebesség/le/Nyomaték/turbó töltőnyomás stb ......Ami a fura, hogy ha összehasonlítom a LPG vs BENZINT abba a tartományba ahol az autót normális körülmények között használom 1500-2500 fordulatszámtartomány akkor LPGn több LE / NM lett mérve egészen 2900 fordulatig, onnan viszon a benzines üzemen vannak nagyobb értékek.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák