- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Asustor NAS
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Ubiquiti hálózati eszközök
- ASUS routerek
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #11610 üzenetére
Nem mondom, hogy mindenki vegyen 100 ezrekért sisakot, de 40-50-ért mér baromi jó minőségi bukókat lehet találni. Sisakot az ember hosszútávra vesz, és évekre lebontva az a +10+20 ezer ft már nem vészes.
Nekem kellett a drága minőségi bukó, mert elég durván csapatok nagy sebességgel, ráadásul napi szinten megyek motorral, akár havi 1000-2000 km-t is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #11610 üzenetére
Százzal elkaphatsz egy padkát vagy a szalagkorlát tartóját, esetleg egy árokszélet vagy fát is. A pálya kevésbé veszélyes, mert van bukótér, így max bevered a fejed az aszfaltba, csak rossz esetben kötsz ki a gumifalban (szerintem). Ezek után válaszd ki magad, hol veszélyesebb motorozni Nem mindegy utcára sem, hogy milyen bukót veszel fel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #11615 üzenetére
Természetesen, csak a logikádat nem értem
No, mindegy, ezen nem fogunk összeveszni. Azt tartja a mondás, hogy mindenki annyiért vesz bukót, amennyit a feje/élete ér - ami sántít picit, ha megnézed a mindenféle replika sisak árát. Én sem vettem drágán, vmi 5X ezer volt..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Djuree #11608 üzenetére
Egyáltalán megnézted, hogy mit ajánlottál neki? Azt írtad, hogy az olcsóbb is jó -- aminél oda volt írva, hogy "thermoplasztik", azaz fröccsöntött műanyag.
Buster: a 30k a legeslegalja, így számolj. Azalatt kb. dísznek van. Jobb bukók 50-70k-nál kezdődnek.
Használt bukót én nem vennék. (Használt óvszert vennél?) Az ütéselnyelő hab benne egyszerhasználatos, ha olyan bukót veszel, amiben már buktak, lehet, hogy a lakkozását helyrehozzák, hogy ne legyen feltűnő, de nem fog már védeni. Másrészt, nem szeretik túlzottan az uv-sugárzást sem (sőt, olcsó gagyi műanyagok akár megolvadnak napon kocsiban, pár hónapja volt itt néhány kép és talán cikk is róla), tehát ha használod, kb. 5 évente illik lecserélni a bukót.
Inkább a készleten ragadt, kifutó, modellváltásos-előzőszériás darabokat érdemes vadászni, állt 1-2 évet dobozban / polcon, de még új.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #11615 üzenetére
hát én vettem egy Spec 1R-t használtan 25e ért. Replica volt, szóval új ára 120. nem ért földet soha, arcpárnákat kimostam alaposan, azt ennyi. ha nem esett le a fejével, akkor miért ne lehetne venni?
Mf: Bukó lakkozását helyrehozni??? hát nemtom ilyet még nem hallottam
szerintem kicsit túl van pörögve. azt nem olyan egyszerű fújni, és drágább lenne, mint amennyiért el tudja passzolni. Nem életszerű.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11608 üzenetére
mindegyik sisak ami forgalomba kerül tudja a kötelező védelmet, plusz minusz szórással egyik másik hasonlóan véd, persze van különbség de elenyésző.
a drágább sisakok amivel többet tudnak az a kényelem, design, súly, anyaghasználat, szél / zajvédelem, márkanév, minőség.. ezért pengetsz pénzt egy bizonyos szint felett már csak, nem a védelemért..
az első olcsó sisak megvétele után jön rá az ember hogy igazából nem ártana valami jobb.. ha olyat esel hogy a fejed szétmegy, akkor tök mindegy milyen sisak volt rajtad mert olyan tempónál a tested sem védi meg a protektor és meghaltál :\
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #11627 üzenetére
Esetleg valami bizonyitekod van arra, hogy kamu az egesz, es fizetni kell a sok csillagert? Vagy csak kipattant a fejedbol
Megnezve a teszteket, eleg nagy a szoras a markaknal, egesz olcso sisakok kapnak 4-5 csillagot, es van hogy dragak meg 3-at. Markan belul is nagy a szoras...Nem nagyon latok mintat abban hogy ki az a gyarto aki fizetne...
[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
válasz Djuree #11767 üzenetére
A gipro-bol is van ketfajta, igen az egyik a sebesseg vs fordulatszambol szamolja, az ujabbakat a diagnosztika csatlakozora lehet rakotni,amit vlevi linkelt, es digitalisan veszi a jelet a poziciorol, a kukac tengely vegen van a jelado, de ebbe ne menjuk bele
Two Strokes and Four Jokes
-
Integra
titán
válasz Djuree #11767 üzenetére
a suzuki és a kawasaki jeladós, a váltóban van fokozat jeladó, a honda és a yamaha pedig a fordulatszámból és sebességből számítja. ezért van az, hogy utóbbi kettőnél behúzott kuplungnál nem jelez ki semmit, mert nincsen adat amiből dolgozzon.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11793 üzenetére
most én is pólóban nyomom, igaz csak városban és nem megyek 60-nál többet.. ha elesek ez is fájni fog, de városon kívül biztosan nem mennék védőfelszerelés nélkül... "csak" 100-zal elesni azért elég demotiváló, az már elég szép tempó.. igazából így kabát nélkül én az 50-et is soknak tartom, de hát mindenkinek el kell esnie először ahhoz hogy rájöjjön nem halhatatlan.. nekem ez a városi araszolgatás a max, ami belefér védőcucc nélkül, de tudom hogy ez sem követendő példa.. hiába vagy geci óvatos ha átmegy rajtad a távolsági busz (és
arról nem is beszélek már, hogy 200 körüli tempónál teljesen mindegy milyen felszerelésed van, közúton isteni szerencse kell hozzá hogy eséskor ne haljál meg.. lámpaoszlop, buszmegálló, padka, szalagkorlát, erdő, fák és még sorolhatnám mennyi mindenbe bele lehet épülni, az ellen meg semmit se ér a legjobb felszerelés sem...)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11804 üzenetére
defekt, láncszakadás, vadveszély.. 100-nál ha elesel semmi nem marad belőled védőfelszerelés nélkül hidd el. nem papolni akarok, mindenkinek annyit ér a testi épsége amennyire fontosnak tartja, nekem van 1 saját véleményem erről és senkit se akarok meggyőzni arról hogy az jó. ebbe a városi szarakodás még belefér, robogótempóban öltözzön be a halál 40 fokban.
(#11803) Daywalker: azért van 1 határ a biztonság/komfort arányában.. én hosszú nadrágot mindig veszek fel, szóval a lábam nem fog megégni csak úgy, de tényleg kánikulában nekem kínszenvedés a fullos öltözet.. most a lakásban 35 fok van otthon, mire felöltözöm 2x leizzadok, irodába nem menő büdösen megérkezni... ha csak arra gondolnék állandóan hogy ha nem öltözöm be valami baj fog történni, azzal a lendülettel abba is hagyhatnám a motorozást mert veszélyes.. inkább az a kérdés ki mekkora kockázatot vállal be. én baromira félek az eséstől (vagyis nem félek tőle,csak nem motoron akarok megdögleni. megfontoltan, biztonságosan vezetek, hidegen hagy a KRESZ, gyorsan megyek de nem gyorsabban a saját tudásomnál, stb.. nehéz átadni ezt, én inkább a 10 év balesetmentes közlekedéssel szoktam alátámasztani az elméletemet)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #11852 üzenetére
Koszos... Egy mai negyutemuben, ahol konkretan ugy el van szegenyitve, hogy feher az elektroda...
Sportmotornal bizony evente kellene manual alapjan, de mondom, nem sokat bir, 10e km utan kiszeded es mar mas a hezag, annyira megeszi a testelektrodat.
Termeszetesen nincs kobe vesve a csere evente, de vannak motorok amik egy szar inditas utan kinyirjak a gyertyat. Honda cbf pl.Tutis:
Ha hasznalva van akkor 12 e km nel mar teljesitmenycsokkenes is van a megvaltozott hezag miatt. Nalam ez volt a manualban, h 12 e/ 12 ho[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Djuree #11857 üzenetére
vagy mert suzukim
19ezer környékén járok, gyertyacsere 12 ezer környékén volt (irridiumos ment bele) elvileg az többet kibír, de 24ezernél csere lesz úgyis.. addig meg lesz vagy 2 olajcsere..
Láncot kellene még cserélnem mert az még nem volt, az már lassan esedékes, de kicsit drága a szett, megpróbálom az idényt kihúzni még vele, nem fogok menni sokat úgyse, max 1-2 ezer km-t..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Djuree #11890 üzenetére
Ez olyan mint a 2-300 lóerős autók. Hungárián dugóban araszolva tökmindegy, oda elég a 30 lóerő is..De ha kicsit csintalankodni akarsz akkor már jól jön a több száz lóerő..
Azért azt is be kell látni hogy semmilyen közlekedési szituáció nem igényli a 100+lóerőt..Autópályán is max 130-al lehetne menni, 100LE-s motor simán kipengeti ezt..
De mint tudjuk nincs olyan ember aki világéletében mindig betartotta a közlekedési szabályokat...
Én azt mondom aki megteheti hogy nagyobb motort vegyen az tegye is meg. Várhatóan hosszabb élettartamot kap, cserébe mondjuk drágább fenntartási költséget, de mivel a motorozás csuklóban (és fejben) dől el, azért egy erősebb motorral több és változatosabb élményeket lehet átélni... Ezzel nem azt mondom hogy száguldani kell, de jó néha húzni egy kövéret
Mútkkor kipróbáltam barátom ZX10R-jét. Superbike elektronika, pc, gyorsváltó, stb.. Keréken 187.9 LE, 124.1 Nm. Hát eléggé elmebeteg motor, éreztem hogy gyorsításkor torzul az arcom. Amikor visszaadtam neki azt mondta ne váltsak el ilyen korán (11ezernél) hanem 12500 környékén majdnem tiltáskor váltsak mert akkor még finomabban működik a gyorsváltó. Mondom neki te hülye vagy, örültem hogy meg tudok kapaszkodni a motoron annyira akart még menni..
Na azóta tudom hogy nekem is kell egy 1000-es motor Persze nem csak emiatt, de egy teljesen más világ nyílna meg előttem, természetesen pályán...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Djuree #11914 üzenetére
én utálok, amilyen utak vannak itt, életveszélyes, ezt komolyan mondom, életveszélyes utaink vannak..
Tarlós papának nem a hülyeségen kellene gondolkozni állandóan, egyszer szívesen felültetném a hátsó ülésre, és szabályosan a megengedett sebességgel (60-70 km/h) a szélső sávban, a vonaltól kb 30 centire (csak hogy ne kerülgessem a kátyúkat) végigmennék vele a hungária teljes hosszán, garantálnám hogy sírva szállna le a motorról...[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Djuree #12044 üzenetére
hát lényegében csak munkába járás van a motorral meg a pályázás.. Tavaly kb 3ezret tettem bele, idén is most járok kb 3ezernél, bár még messze az idény vége.. Ez a motor nem túrázásra való, persze lehet vele, de ezzel a pályán kell eszeveszetten menni, ezért nem is "kínzom" magam utcai túrákon..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Tomate
veterán
válasz Djuree #12059 üzenetére
100%-os. Nem véletlen fizettem érte 80e-t. Lézeres padon mérték be és minden érték mm-re megvan. (illesztések, futás, tengelytáv) szóval csak a váz az amiről nem lehet elmondani előéletileg, hogy makulátlan. A többi alkatrész használt, de hibátlan. Amúgy meg nem futott sokat a gép mert 2003.9.havi és 2010-ben lett lerakva a baleset miatt.
Szó-szo most még bontószökevénynek néz ki de csak tegnapelőtt raktam össze. Jövő tavaszra jól fog kinézni -
stifi
senior tag
válasz Djuree #12099 üzenetére
azért ne forszírozd mert a végén még esés lesz belőle
valami nem jó ha csak a csizmád ér le, legalábbis én többször majdnem megborultam amikor csak a csizmám ért le (a lábtartó meg a térdem pedig nem)..rozsdás telő: kültéri tárolás, téli használat? kavicsfelverődés?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #12108 üzenetére
Szerintem meg ne járj a hegyekbe. Én is ezt mondtam az első/második mátrázás után, de egyszerűen felejtős. Voltunk egy túrán, ahol beszéltünk a helyi arcokkal, és mondták, hogy ezt el kéne felejteni, minden évben meghal valaki, és sajnos nem az a hülye, aki lapon fordul. Szarok az utak, beláthatatlanok a kanyarok, retkes-szaros az egész.
Múltkor Kovee-ékkal mentem Dobogókő felé, az is halál volt. Olyan sóder volt az út közepén, hogy majd összeszartam magam. Ezekre nem lehet felkészülni."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #12112 üzenetére
Mi fel se mentünk, Esztergomi leágazásnál inkább elhagytuk a terepet, mert addig is kalap szar volt. Mondjuk tegyük hozzá, hogy az alacsony napállás volt a leginkább zavaró. Volt, hogy szart sem lehetett látni, a fák árnyéka miatt pedig olyan volt, mint a stroboszkóp.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Djuree #12119 üzenetére
motoros fürdőgatyás darth maul ennek is milyen szépsége van így elolvasva a kommentet és hozzá vízualizálni az ávátárod hehe
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
válasz Djuree #12163 üzenetére
szemüveg veszélyes történet szerintem. sötétített vagy szívárvány plexik a legjobbak de ennek a hátránya sötétben sajnos jól tapasztalható...
lassan viszont megjelennek a fényre sötétedő plexik, azt várom már nagyon.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz Djuree #12213 üzenetére
"nem szoktam felvenni az ilyeneket..."
Nem is szabad. Te sokkal többet veszthetsz a dolgon, mint ő. Sosem tudhatod, hogy kergetőzés közben mikor jön valami, kifordul valaki az útra, hülyén vált sávot előtted, vagy csak annak a fabudis baromnak elborul az agya, és rádhúzza a kormányt...A forgalmi dugókat jól ki lehet használni, (nekem volt olyan, hogy odavissza állt a kocsisor, tele kamionnal, busszal, felmentem a kerékpárútra ), de nyílt úton nem szabad felvenni a kesztyűt.
-
Daywalker
addikt
-
shiNIN
tag
válasz Djuree #12261 üzenetére
Szerintem tök normális, hogy nem mindenki tudja behatárolni a legelején, hogy kb. mit akar. Miért ne nézelődne sokáig, ha neki az fekszik, a fő, hogy boldog legyen a választásával a végén
Néha belegondolok, hogy nekünk milyen gyorsan ment. Nálam az alacsony és könnyű feltételek után már nem volt sok lehetőségem, s megvettem az első szembejövő eladó Kissast (amit ki se tudtam próbálni, mert még sosem ültem motoron), Alvaro pedig cbr125-öt célzott meg, majd meglátott egy cs-t, ami azért az M7-esre jobban is való Ha volt még valami, nem emlékszem, de sok motort ő sem nézett. Szerencsésen választottunk. Alvaro ugyan azon a véleményen van, hogy Teresa nem egy tökéletes túramotor, én Cilit szeretném kicsit endurósabbnak (bár biztos én is tehetek róla), plusz látszik, hogy egyszer ki fogom nőni, de azért elvagyunk -
tutis
őstag
válasz Djuree #12270 üzenetére
egy mechanikus sose lesz olyan pontos mint egy digitális, ráaádul a mechanikusan mutass már ki egy FI hibakódot..
Nagyobb a hibalehetőség? mozgó alkatrészek nélkül? A mechanikusban ott a sok mozgó alkatrész, a rázkódás egyszerűen szétbassza őket. Én még nem láttam olyat hogy egy digitálisat szerelni kellett volna mert elromlott, de a mechanikus órákat annál többször..
Digitális a jövő, a legtöbb információt csak digitálisan lehet kimutatni.. Mechanikusan mutass már ki egy órán kmt, sebességet, fordulatszámot, benzinszintet, váltóvisszajelzést, hőfokot, és még sorolhatnám, mennyi mutatót kellene nézni? Egy mutató 1 funkció. Digitálisan 1 panelre bármilyen funciót rátehetsz..Köszi de én nem akarok ilyen műszerfalat
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
válasz Djuree #12278 üzenetére
Tutis:
Naaaa a Tu-154 egy jo gep volt, a belogo kabelkoteggelDigitalis muszerek mar olcsobbak. Digitalisbol analog jelet csinalni meg mindig koltsegesebb, mint digitalisbol digitalist. De a fobb ok az adatmennyiseg, nem veletlen van a versenysportban is.... komplett diagnosztika meg data logging.
Ettol fuggetlenul en is szeretem az analog fordulatszamot...
Az uj R1 eleg tetszetos:Two Strokes and Four Jokes
-
.mf
veterán
válasz Djuree #12352 üzenetére
Az a vörös csak egy kis fénykarika, a normál tompítotthoz képest lepkefing a fényereje.
Pusztán esztétikailag szerintem ez illik jobban a motorhoz, de igazad van, hogy ezt a színt előre nem kéne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz Djuree #12386 üzenetére
Remélem nem értettél félre én is azt szeretném, hogy ne jöjjön belém senki. Se a motoros se az autós huligán ne tudja kikerülni a büntetést, és keményen kapjon százezreket a többiek veszélyeztetésért.
De azok a parasztok a parlamentben a legnagyobb blokkoló-használok még szép, hogy a drága pénzért beszerelt cuccaikat nem fogják illegálissá nyilvánítani. Az első szakértői vélemény is az volt, hogy ha meg akarom fékezni a gyorshajtást akkor az eszköz birtoklása is illegális.
ha száguldozni akar menjen pályára....ennyire egyszerű. hidd el ott nem mérnek be
Pályára nem fog menni hisz nincs neki felszerelése a motorhoz, anélkül HR-re fel sem engedik és ha van akkor is kemény pénzekbe kerül. Ezzel szemben két csavar lekapja a rendszámot és mehet autópályázni...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kupon kunyeráló
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Videós, mozgóképes topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs