-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
"a végén jól jövök ki a dologból"
Szívesebben mondanám, hogy igen hajrá mivel magam is erősen barkácsolós hajlamú vagyok, de meglepődnék ha így összejönne.
Én is épp mostanában próbálom lebeszélni magamat arról hogy vegyek egy ezres FZR exup-ot százért darabokban. Lehet nem fog sikerülni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
-
yodamastah
őstag
Persze olyan nincs hogy szembol utesre elgorbul a vaz anyira hogy fuggoleges legyen a kormany csapagy haza ELobb torik el a hegeszteseknel a vaz valahol. Mondjuk olyat lattam mar hogy a csapagy haz osszerogyott, de siman lehet hogy tenyleg nincs semmi baja. VIszont az teny hogy eleg erzekenyek ezek a vazak, foleg az oldal iranyu utesekre. Mar akkor is szepet kap ha siman felbvorul a motor.
Van egy cimboram aki minden nagyobb eses utan kimerette es javittatta a vazat a motorjain (palya). Aztan egyszer aszonta a f*sza tele van egyszer lesz egy egyenes vazu motorja, vett egy zsir ujat (aszem 03 R6). Atepiteskor kimertek, es gorbe volt gyarilag is
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Mondjuk az ilyen szerkesztésű hirdetéseket elvből nem szoktam felhívni, de ki tudja...
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
4t ből sosem
40 ló 2t 125 ből?
200 e ért detonálószámlálóval, meg mittomén 50e ért gázhőmérsékletmérővel, folytonos odafigyeléssel, és állandóan az éppen aktuális környezeti viszonyokhoz állítgatással... Igen.
De az nagy pénz. Mégegyszer az új motor ára kb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tomate
veterán
Lábra állt az R1-es és újra a lovak közé lehet vágni vele. (előzmény a hozzászólásban amire válaszolok)
Jelenlegi állapot:
Műszakilag 100%-os. Minden elem cserélve lett az elején.
Új telók, kormánykifli, csapágyak, kerék, leömlő stb.
új csomagtartó műanyag, lámpa, fejidom és fejidomtartó konzol.Már csak szépészeti beavatkozások vannak hátra. Új ekeidom, első sárhányó, fényezés, apróságok. Motorikusan nagyon egyben van. Új kuplung, olaj stb.
Sokan mondtátok, hogy nem éri meg felújítani áruljam ki alkatrésznek. 270-be vettem és eddig 550-ben van. Mondjuk nagyban hozzájárult, hogy sok mindent nagyon olcsón tudtam beszerezni a németektől, és angoloktól.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Tomate #12058 üzenetére
csak hétvégén használt, nem dohányzó, orvosnő tulajdonostól, megkímélt állapotban, sérülésmentes, pályát nem látott
(igény szerint szervizkönyvvel, 8000-re tekert órával)
egyébként meg szép munka, ha nem valami szörnyszülött bontószökevényt csináltál belőle akkor gratula a kreatív és időigényes munkához
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Tomate
veterán
Megérkezett pár új cucc a mocira.
Május végén még rommá volt törve és így nézett ki:
Ma pedig már így néz ki, kb 85%-os készültségben.
Műszakilag kifogástalan. Már csak esztétikailag kell javítani rajta. De hát erre itt az egész tél.
Tervben van:-Tank + fejidom + bukógombák fényezése
-Hasidom, első-hátsó sárvédő tank oldalsó takaróinak, tükröknek a karbonfóliáztatása A -kerekekre matrica felnicsík helyett festett felnicsík
-Hátsó ülés rendbetétele[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Tomate #14658 üzenetére
Fos idomot tuti nem fogok rarakni A mostani idommal 6x estem el. Sajnos a frontalis utkozest mar nem birta Lampat es muszerfalat kell vadasznom majd jo aron, a tobbibol csak elsorangu palya cucc mehet fel De a kerdes nem ez, hanem hogy milyen a futomu es a vaz allapota. Jovo heten kimeretem, es ha elment akkor ugysem lesz ujra epitve akkor megy a levesbe Ha meguszta, akkor telen ujraepitjuk a vasat...
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #14658 üzenetére
Első lámpa 15K...ehh, hónapokig néztem lámpát a sajátomhoz ebay-en, és a makulátlan állapotúak mind 50 ezer ft-nak megfelelő euroért mentek. Olcsóbb csak az volt, amit már csak arra lehetett használni, hogy pályagépbe berakd, ha lábon mennél ki.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Tomate #14807 üzenetére
Veszed vagy már a tiéd? Ha veszed, a nevedre átírással automatikusan visszahelyeződik ha csak külön nem kéred, hogy maradjon kivonva. Ha pedig a tiéd és van rá érvényes műszaki akkor csak be kell menni az okmányirodába a szükséges papírokkal és némi pénz fejében visszahelyezik. Vagy ha lejár az ideiglenes kivonás időtartama, automatikusan visszahelyeződik. Tudtommal. Ha azóta változott, javítsatok ki.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #14809 üzenetére
Nana, ne siessünk ennyire! Ha ki lett vonva, az nem ideiglenes, szóval ennek megvan a menete. Gondolom akkor rendszám sincs, mert végleges kivonásnál le kell adni. Normál adásvételnél sem lehet csak úgy besétálni, kell biztosítás, eredetvizsga, érvényes műszaki stb.
A te esetedben ami kelleni fog:
- érvénytelenített forgalmi engedély
- érvénytelenített törzskönyv
- műszaki adatlap (szóval ez vizsga, ami alapján kiadnak egy adatlapot és az kerül a forgalmiba)
- eredetiségvizsgálat igazolása (!!!)
- kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása (kötvény vagy ajánlat, amely sorszámmal és a biztosító adataival ellátott)
- befizetéseket igazoló csekkek (forgalmi engedély, törzskönyv, címke, rendszám)
- tulajdonjogot igazoló okirat (adásvételi szerződés, amennyiben tulajdonjog átadás is történt; ebben az esetben vagyonszerzési illetéket is kell fizetni)[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #14813 üzenetére
Meg kéne tudni, hogy van kivonva. Forgalmiba mi van beleírva a megjegyzéseknél?
Elvileg végleges kivonásnál a rendszámot le kell adni (de lehet, hogy csak bontásnál van ilyen, bár én úgy tudom, hogy mindig). Ha ideiglenesen, akkor az már biztosan lejárt, és akkor egyszerűbb a helyzet is.Biztosítós papírod nem is kell, hogy legyen, azt neked kell kötni a te nevedre. Mindenképpen kell eredetvizsga és rendes vizsga is. Utána tudod a nevedre venni.
mod: ha ideiglenesen van kivonva, akkor az lejárt, mivel azt hiszem 5 v. 6 hónapig érvényes. Tehát a motor forgalomban van, csak nincs rajta vizsga. Akkor csináld azt, hogy kötsz egy kötelezőt a saját nevedre, címedre a motor adataival. Utána kérsz a tulajtól egy meghatalmazást és levizsgáztatod, majd eredetvizsga és átíratod.
mod2: Van még egy csomó kérdés: ha visszahelyeződött a forgalomba, akkor a teljesítményadót kifizette-e az előző tulaj? Reméljük, hogy ő sem jelentette még be az eladást, mert akkor rád fognak verni egy csomó lóvét, mert 15 nap eltelte után sem lett átírva.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tomate #15230 üzenetére
Esetleg be kene telefonalni az onkormanyzathoz, es vegigkerdezni ezt az egeszet.
Az elozo tulajjal tisztazni, hogy megis mi tortent, es utana, amikor tiszta a kep, mindent megkerdezni toluk, az a legtisztabb. Mi hogyan tudnank a valaszokat megis ?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Tomate #15383 üzenetére
najsz
Amúgy már nem tudom hol hallottam, vagy olvastam, hogy high-side-nál ha észleli az ember hogy elkezd kimenni a segge - feltételezzük, hogy fel vagyunk rá készülve kigyorsításnál és tudatosan csináljuk - és elkezdene megelőzni a hátulja akkor ha nem húzzuk tovább a gázkart, hanem úgy tartjuk vagy enyhén elvesszük (max stabil gázig), akkor nagy valószínűséggel high-side nélkül megússzuk egy power-slide-dal.
Ez valós és kivitelezhető, vagy ez megmarad rossinak? Esetleg rosszul emlékszem? -
Pocee
senior tag
válasz Tomate #15392 üzenetére
Münchenben van egy bolt,kintlétem alatt láttam a városban pár munkájukat és nem tetszett egy sem.
A weboldalukon pont van egy ehhez hasonló gép.
BigBikeOnlineMr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen