- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Kolondrum #24719 üzenetére
Zsoltee ment vele nagyon sokat, asszem talán 3 év alatt beletett 50k-t? Úgy emlékszem szerette, s csak azért váltott Varára, mert ketten jártak túrázni vele, s a Vara jobban pakolható, kényelmesebb az utasnak és felpakolva is több ereje marad. Esetleg pm-et küldj neki, mert mivel asszony-gyerek-ház, Varát eladta, és ide is elég ritkán jár.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #24785 üzenetére
Az átírás díja kortól, köbcentitől és teljesítménytől függ, itt egy kalkulátor.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #24787 üzenetére
Kell rá kötelezőt kötni...szerintem arra gondoltál casco helyett. Azt ki lehet számoltatni úgy is h azt választod ki, hogy "épp venni készülsz"...
Kell eredetvizsga is. Ha ezek megvannak, akkor az adásvételivel, régi forgalmival és törzskönyvvel lehet menni az okmányirodába csengetni.
Az átírás meg nem olcsó, ez van.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #24789 üzenetére
Addig nem tudod nevedre venni, amíg nincs biztosítás. Ne variálj, úgy van ahogy leírtam:
ha van érvényes vizsga, akkor:
új formátumú adásvételi, kötelező biztosítás attól a naptól fogva, ami az adásvételin szerepel, plusz eredetvizsga, régi forgalmi, törzskönyv.
Ezután névre veheted, kapsz új forgalmit és majd postán törzskönyvet. Ha ezek után télire ki akarod vonatni, az a te dolgod, akkor el kell menni megint az okmányirodába (csak aznaptól vagy másnaptól tudják kivonni!!!), mondod h ideiglenesen kivonatod ameddig akarod, kifizetsz érte (most nem tom mennyibe kerül) pár ezrest, bepecsételik a forgalmiba és azzal átmész a biztosítóhoz (vagy elküldöd levélben, mailben a kérvényt és a forgalmi másolatát). Ennyi. mod: ha vissza akarod helyeztetni az nem automatikus, fel kell hívni a biztosítót, hogy lejár a megadott időpontban a kivonatás küldjék a csekket.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #24942 üzenetére
Ezek szerint megvan a vizsga, gratula!
-------------------------
Tegnap mi is elhoztuk a gépet. Ma elintéztem a papírokat (jogsi+átírás), mondja az ügyintéző 4 hét mire megjön a jogsi, mondom neki tavaly is meglett kb. 2 hét alatt bízom benne hogy idén is így lesz, válasz: ne reménykedjek, nem tudja mit csinálnak de 4-5 heteket kell várnia a papírokra. Sebaj, ha hazaértem azért gurulok egy kört a környéken, mire hazaértem szakadt az eső...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #24960 üzenetére
Hát nem tudom de én úgy voltam vele, ha már egyszer kiadok egy valag pénzt a jogsira, akkor le is vezetem az órákat, tuti nem hagytam volna, hogy csak egy vezetés órával is lehúzzanak. Meg tetszett már akkor is a dolog, ha úgyis fizettem érte, naná, hogy motorozok KRESZ az más, biztos nem üldögéltem volna megint végig X órát ha B jogsinál már egyszer megvolt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #24982 üzenetére
Nem szemrehányás volt, csal én így látom. Nekem is nagyon körülményes volt megoldani, meló után/mellet még beutazni a városba ("vidék" szépségei, helyben semmi nincs), vinni a motoros cuccot, ott még öltözgetni, aztán visszafelé ugyanez, de végül is megérte. Csak az tud felb@szni, hogy az iskolák fillérre pontosan behajtanak minden pénzt, de azt nem mondják, hogy te marha ha már egyszer gyakorlatilag a töredékét vezetted az előírtnak, a tanfolyamon sem "rontottad a levegőt", akkor nem kell kiperkálnod a teljes árat. Meg akkor még a vezetéssel is mutyiznak, 1 óra az nem 60 perc, vezetési időben intézik az ügyeiket, megy a motoros, az autós, mindenki egyszerre, stb.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #24990 üzenetére
Ennek azért nincs olyan üvegrepesztő hangja, inkább kellemesen öblösnek mondanám. Igaz első alkalommal ültem rá, így nem volt még tövig húzás...
bogyo112!
Nem egészen erre a megoldásra gondoltam.vendingo!
Ha razziáznak ezt nem nézik? Mintha olyasmi rémlene hogy volt amikor direkt erre mentek rá és a gyanús gépeket elkísérték bevizsgálásra..mf!
Gondolom ez úgy működik hogy vegyem fel a gyártóval a kapcsolatot, vagy? Esetleg van személyes tapasztalat hogy ez sacc/kb. mekkora összeg?
Amúgy a gyári dobbal hoztuk el, a srác pont azért rakta fel/vissza mert volt vele az osztrákoknál. Így utólag belegondolva (annak kapcsán amit írtatok a kipuff.cseréről) lehet ezért is csináltatott szelephézagállítást? Vagy a kettőnek nincs köze egymáshoz? Műszakilag almafabéka vagyok...Steven!
OK, majd lövök képeket...de ma megint szakad az eső...
A hó meg nem februárban esett hanem márciusban, ha nem hiszed keresd csak elő a Belügytől kapott sms-t.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #25051 üzenetére
Én 12 perc alatt írtam 100%-osat!
Az autós iskolánál online gyakorlóprogram volt elméleti órák helyett (lehetett választani a 2 oktatási mód között, árban azonos), (ugyanaz a program, mint a vizsgán), kb. 50x csináltam végig, eleinte néhány hibaponttal (de mindig megfelelt eredménnyel), az utolsó tizenegynéhány alkalommal már "nem tudtam" hibázni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #25053 üzenetére
Sajnos tényleg nem jelent semmit: jobbkezes útkeresztnél, ahol nekem van elsőbbségem, mindig árgus szemekkel figyelem, hogy legalább a szándék meg van-e a másikban, hogy megadja az elsőbbségemet...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #25051 üzenetére
Így van, én is egyszer végigtoltam kategóriák szerint, majd vizsgamódban orrvérzésig; aztán hibátlan vizsgát prezentáltam pár perc alatt. Pedig az oktatáson* (cca. 15 éves B jogsival) csak ötödjére mentem át.
* Értsd: azt hittem majd úgy kezdődik, hogy az oktató szépen elkezdi magyarázni mi az ami más mint az autónál; ehelyett leültetett egy laptop elé: tessék ez a program, így működik, csináld...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #25067 üzenetére
En asszem a 30 ezres szerviznel cserltem lancot a dl650-en. Azt azert tegyuk hozza, hogy igencsak nagypapas tempoban kozlekedek. Azt se feledjuk, hogy valamennyit szamit, hogy v2, vagy s4, mert az s4 egy kicsit kimeletesebb a lanccal.
Nekem nincs abs-em, de szerintem jo lenne, ha lenne. Nehanyan azzal ervelnek, hogy tudnak jobbat fekezno, mint az abs. Errol nekem az a velemenyem, hogy versenypalyan, jol belott fektavokkal talan. De kozuton, amikor egyszercsak hubazmeg.... akkor biztos nem. Es azt se feledjuk, hogy az elmult jonehany evben fejlodtek az abs-ek is.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Kolondrum #25067 üzenetére
30k km-t simán, de a 600-as 95 lvasok is elmennek vele, használat függő, nyílván nem egykerék és stoppie bajnok vagy, úgyhogy ennyivel laszán lehet számolni
csak abs-szel szerelt motort vegyél ha teheted, egyértelmű....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #25082 üzenetére
Ha a motort jól méretezte a tervezője, nem lehet különbség élettartamban a 2-féle konstrukció között.
Én a 2 hengerest találom kedvezőbbnek, a kisebb alkatrésszám miatti egyszerűbb karbantarthatóság miatt:
- fele annyi szelephézagot kell állítani, fele annyi karburátort kell jól összeszinkronozni, stb.
- mondjuk nem olyan szép egyenletes a járása, az biztos.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #25060 üzenetére
Utána olvastam ennek a CBF 250-nek, és egyre jobban tetszik! Nekem egyedül éppen elég is volna, a Népítéletben meg szinte mindenki 3L-es fogyasztásról ömleng. Lehet, hogy egy ilyen lesz a következő?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kolondrum #25097 üzenetére
Àllapotát nézzed! Lehet 50ekm egy motorban ami két éves és patyolat,pöcc röff és lehet 10évesen egy leharcolt gép is. Ez fordítva is igaz. Ha van gazdája az meglátszik! A másik meddig akarod szeretnéd használni,megtartani,mire fogod használni .. Minnél nagyobb cm3 lesz a feneked alatt,annál inkább nagyobb távolságokat szeretnél majd meg is tenni vele.
Bogyo
Az Apriliával is el tudtak gurulni 3,5-4 L. Egyszer mentünk túrázni velük.. 80 helyett 50 ;
110 helyett 80.. . Jaj.. Végig aludtam azt a gurulást szinte.. Ok,hogy jó a fogyi,de ha lehet menni tábla szerint is akkor menjünk máá..[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #25111 üzenetére
hm meg szerény megítélésem szerint a hiányosságait is korrektül leírom, és el is mondom akár, mivel nem akarom azt, hogy idetévednek több száz kilométerről és azt mondják: hát ezt nem mondtad
a mostani talált egy közelebbit és fiatalabbat mosolyogva mondtam neki, hogy: okés
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Kolondrum #25114 üzenetére
jaja furik, nem is kezdtem el neki ecsetelni, hogy nem a kor a releváns mert nem érte meg vesződni vele több mint 300km volt köztünk és ahogy körbevizslattam 200km volt a legközelebbi motor hozzájuk, szóval azt a 100km sajnálta, hogy lenézzenek erre is akkor ámen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #25126 üzenetére
Tudok olyan motort, hogy 2 vagy 3 éves, 100!!! km-rel. Valóban annyi, mert újonnan vette a tulaja. Hogy miért nem ment vele, az már egy másik történet de létezhetnek ilyenek. Viszont, hogy a hirdetések kb. 80%-a ilyen, az már elég érdekes.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Grillo
senior tag
válasz Kolondrum #25150 üzenetére
Én neoprén térdvédőt használok, egyrészt melegen tart és véd a széltől, másrészt mivel vastagított (talán zselés töltésű), véd esésnél is. És elég masszívan rögzíteni lehet, nem mozdul el.
Én ruha felett hordom, de egy lazább nadrág alá be is fér.
Áprilisban voltak bőven 10 fok alatti reggelek, és nem fázott benne a térdem.
Valami ilyen -
-Mosquito-
őstag
válasz Kolondrum #25150 üzenetére
Kanösztön jahh nem Canesten Pikk pakk eltűnnek a csúnya bacik..
Viccet félretéve,Cordura illetve bőr szerkó,itt már rendesen fel/be kell öltözni. Nem a motorozástól fog fájni a térded,nem ettől lesz ízületes..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
alvaro
senior tag
válasz Kolondrum #25150 üzenetére
Cordura cucc termobéléssel, alatt melegítő, ha már lábról van szó. Ja, meg alacsonyabb sebesség. 50-nel egész kellemes az, ami 70-nel csípős, 100-nál meg hijjnye...
Igen, fagyban (leghidegebb eddig -7 fok.) nem megyek élvezetmotorozni, csak munkába. Térdem köszöni szépen, problémamentes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs