-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz #81556480 #2731 üzenetére
100 fölöttől igazán messze állok, teljes felszerelésben nem érem el a 70 kilót, anélkül pedig 60-65
Közlekedni egy dolog, de döntésből gázzal kihúzni egyenesbe megint más. Nyomatékkal hogy állnak? A gyártó sem azt, sem a LE-t nem árulja el.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
dewil666
őstag
válasz #81556480 #2870 üzenetére
Köszönöm szépen!
Már írtam is neki
De félek hogy csak a hátsót tudom kicserélni mert nem lesz 16-os. 14-15-öst találtam eddig.KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #2904 üzenetére
Nem a drágább a jobb. Ezt senki nem mondta, de az sem elvárható, hogy ugyanazt a minőséget kapod 1/8 ad vagy 1/4 ed áron. Vannak olyan esetek, hogy ha nem a motorgyártól, hanem az alkatrészbeszállítótól veszel közvetlenül alkatrészeket, akkor az olcsóbb, de nem ilyen szinten, és kínosan ügyelnek arra, hogy ne ugyanaz legyen ráírva!
Szimeringeknél pont most vásároltam jópárat egy motorba, volt olyan, amit után se gyártottak, olyan bonyolult volt, egyébként a 4000 és 1000 forintos között azért ránézésre is volt különbség. Ugyanarról a szimeringről beszélünk. méretre legalábbis.
Mivel nincs tapasztalatom az öreg cbr villaszárszimeringjével kapcsolatban, mert sosem cseréltem, ezért nem azt mondom, hogy nem igaz, amit írsz, nem kell itt most sértődni de nekem csücskös a sztori, ennyi.Mindegy, szerintem nem a villaszárszimeringen kell spórolni.
Én nem ilyeneken szoktam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #2913 üzenetére
hát sok helyen úgy csinálják. A fémreszelék azért nagyságrendekkel csökken ilyenkor az olajban. Nem tudom mennyire árt neki, modern motoroknak előbb görbül a villaszára karambolnál, minthogy csapágy legyen cserélve benne
persze nem offroadról beszélünk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
válasz #81556480 #2931 üzenetére
Márpedig ez is csapágy, még hozzá egy csúszó/sikló csapágy...attól hogy nincs benne görgő vagy golyó attól még ez is az. Az hogy perselynek is hívjuk, meg abból adódik hogy a két átmérő közötti különbséget hivatott áthidalni (általában mint egy persely), ezzel támasztó szerepet tölt be, de legfőképp a mozgásból adódó súrlódás csökkentése a cél, azaz a két felület csapágyazva van...
Two Strokes and Four Jokes
-
canniball
nagyúr
válasz #81556480 #17987 üzenetére
Itt nem annyira, a robogó topikban annál inkább.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz #81556480 #17997 üzenetére
Ha jól tudom, a gyári 8.5gramm. Ettől függetlenűl, 7-8grammos is jó lehet. Figyelj rá, hogy a görgőkkel együtt, a variátor csúszkákat is cseréld. Az a 3db kis műanyag kütyü. Pár száz forint, és sokat számít. Illetve még figyelj a görgő méretre is, hogy jót vegyél bele. (mérete 16x13 súlya 8.5gramm)
Remélem segíthettem. Ez a lista jó segítség lehet. (tact-ot nem találsz közte, de minden honda ez a méret)
Gipsz Jakab
-
Daywalker
addikt
válasz #81556480 #31046 üzenetére
Erről beszélek: nem volt szétszedve, nem tudod mi van belül Néhány bar kompressziócsökkenést nem fogsz észrevenni a teljesítményen sem.
Persze, nem arról van szó, hogy nem megy el (bár évet jósolni nem éppen pontos, mert ha évente ezret megy vki, akkor még 100 évet is elmehet ), illetve aki ilyen korú vasat vesz, az már nem hajtja ki belőle a sz@rt. Csupán arról beszélek, hogy ne ringassa magát senki sem illúziókban, hogy neki sok futással tökéletes motorja van, vagy tökéletest vesz. Bármikor beüthet a sz@r..egy kapcsolóköröm, egy léptetővilla, egy fogaskerék, netán egy leszakadó szelep Nem lehet megjósolni[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #81556480 #31048 üzenetére
Igazad van. Szétesni nem fog. De a "szétesni nem fog bár húzza a belét" az nem jelenti, hogy jó a motor, nem kellene foglalkozni vele. De szerintem elég felmenni a hahura, mert kb. mindenki makulátlan motort árul 30-40-50e+ futással, még az is, akinek olyan lefingott, hogy kép alapján sem vennéd meg. És elég sokan el is hiszik, hogy tényleg olyan, mint az új. De a lényeg: a fenti sorokat lényegében inkább azoknak szántam, akik most készülnek motort venni, hogy ne legyenek illúzióik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Dexar007
veterán
válasz #81556480 #33948 üzenetére
Most keltem fel a hajnalig tarto tanulas miatt.
Az lett kerlek szepen,hogy nem ma volt a C vizsgam,csak elfelejtettek kozolni az autos sulinal. Vagyis hat elvileg hivtak,csak en azokat a hivasokat sosem latom a mobilomon.
Egyebkent atraktak ho vegere.Meg az a szerencse,hogy reggel motorral mentem Egerbe,igy felfoghatjuk egy turanak is.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz #81556480 #33958 üzenetére
Szallitani kell valamit?
Nem voltam bent egy oran sem,tegnap este 10kor szedtem le a progit,es hajnali 5-ig az ment. 3-bol kell egyszerre vizsgazni,C Kresz kiegeszito kerdes, uzemeltetes,es munkavedelem. Kreszbol talan 100-150 uj kerdes raktak bele,uzemeltetesbol 300,munkavedelem+ tachograf szinten ennyi, es meg 50 kerdes a 2012-es modositasok miatt. Ugyhogy kicsit meglepeteskent ert,mikor megnyitottam a programot. 5 ora alatt tudtam vegigkattintgatni a kerdeseket,utana mar vizsgamodban nyomtam,es 1-2 hibaponttal atcsusszantam.Viszont ha rossz napja van a rendszernek,es sorozatosan a szivatos kerdeseker teszi fel,akkor a 10 hp is osszejohet.
Give me your cum,bull!
-
babuttila
csendes tag
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #83683 üzenetére
Elso korben, ha a fuvokak jok, vagy nem nyultal hozza a mukodo setuphoz, szimplan allitsd be az alapjarati kevereket.
Alapjarati csavar be (fekete muanyag, vagy reces fem) amig a motor felporog kb 2000 kornyekere.
A levegocsavart kitekered folyamatosan. A fordulatszam emelkedni fog, ilyenkor az alapjaratit mindig letekered, hogy ne forogjon nagyon el.
Egeszen addig tekered ki a levegot, amig nem kezd a fordszam csokkenni. Ahol csokken a fordszam, ott mar tul szegeny, ahol a legjobban porog, a legjobb a keverek.
Ennyi az egesz.
Az egy ido utan leallas nagyon sok mindentol lehet. Abba nem mennek bele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #81556480 #84014 üzenetére
Ezt én is szoktam gyakorolni, csak nem érzem teljesen kontrolláltnak a dolgot. De autópályán ráteszem
180130-ra és rádöglök a tanktáskára. Biztos tök hülyén nézek ki, de nekem kényelmes és ez a fontos. 1 óracskát így jól el lehet pihenni.polimorf: Várjuk a videót!
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen