- YouTube
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz Tarill #70687 üzenetére
Mindegyik jó választás.
SV-től nem kell tartanod, oktatómotornak is használják, akár a Gladiust.
Ésszel kell kezelni, hogy a nyomaték ne tréfáljon meg (motorféknél se).
Tudtommal sok típushibája nincs, csak az első gyertya beázása, és a sebességmérő szenzorának meghibásodása amit többen említenek.
Ahogyan tanácsolni szokták: ha teheted, ülj fel ezekre a típusokra, hogy melyik a legkényelmesebb, legszimpatikusabb. -
Polemius
aktív tag
válasz Tarill #70828 üzenetére
Az enyém 2002-es, 600-as, naked. Már egyenes vázas, de még légolajos, karbis.
Leginkább arra ügyelj, hogy a gumis fele maradjon alul, az ülés meg fent. (De ha mégsem sikerül, gyári alkatrészek is gyorsan beszerezhetőek, nemrég teszteltem. )Mentem vele 35+ melegben, és ha megálltam, nyilván érezhető volt a plusz fűtés a lábamnál. De ez vizesnél is így lenne, és beöltözve amúgy is egy pillanat alatt szakad rólad a víz ha megállsz...
A forró napokon sem vettem észre semmi problémát, nem volt fura hangja, váltón sem éreztem különbséget. Ha nagy melegben sokat araszolnál, akkor nyárra esetleg tehetsz bele olyan olajat ami elvileg jobban bírja (pl 10W50). De a kézikönyve is kitér erre.
Egyébként tudomásom szerint a 600-asnak típushibája nincs, hacsak az nem, hogy a szélső gyertyák állítólag beázhatnak. Ezt nem tapasztaltam, de azt javasolják, le kell szigetelni ellene. A nagybanditnál előforduló váltó búgás sincs. Nekem 3 év alatt 2 db helyzetjelző/féklámpa izzó ment ki eddig, meg pótoltam/cseréltem elhasználódott dolgokat (farokidomon patentszemet, lábtartó gumit). Ja, meg a jobb oldali utas lábtartó lötyögött. Ezen kívül csak kopásnyomok (meg persze a dőlés, szerencsére nem borítottam nagyot rajta). Szerk.: meg 2 akkut cseréltem. Az első még amivel vettem, lehet hogy rajta hagytam a világítást. A másik egy Varta volt (éppen kifutva a fél éves gariból), ami előre felsavazott-töltött volt. Utólag, a fene tudja mennyi ideje állt a polcon úgy...Vásárláskor a szokásos, általános dolgokra érdemes figyelni, és vinni szakembert. (Kormányvégsúly, kipuff, tükör, index, első sárvédő eleje, farokidom mutatja dőlt-e, markolat, lábtartó gumi, lábnál, ülés alatti váz alatti váz festésének kopása, ülés huzatának állapota, utas lábtartó állapota pedig, hogy mennyire van elhasználva.)
Ha hosszabb távokat tervezel, érdemes elgondolkozni a S verzión, a gyári félidom szélvédelme biztosan jól jön majd. A kerek lámpa meg (szerintem) szebb, és arra is lehet tenni túra plexit.
Érdemes olyat keresni, amihez adnak doboztartót, dobozt, bukócsövet. Ha utóbbi nincs rajta, ez legyen az első amit ráteszel.
Na meg ha akad, akkor magyar forgalomba helyezésű, első tulajos gépet...Egyébként kezes motor, nem ugrik ki alólad induláskor olyan könnyen (az sv a V miatt ugye jobban meglephet), olyan 3e rpm-től érzi jól magát, 5e és 7e környékén érezni hogy több erő jön.
Megjegyzés: az enyémen kissé lötyögős az oldaltámasz, valószínűleg az első gazdája rendszeresen a Geresics által is mutatott módon forgatta a garázsban.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #70945 üzenetére
Van róla tesztvideó... a totalbike-osok csinálták. Annyiért szerintem tökre megfelel a célnak. Vagyis mi a cél? Mondjuk az osztrák szerpentinezést ne ezzel akard felvenni, de azért hogy visszanézzék miként csapott el jóska bá részegen a ladával, arra tökéletes.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tarill #71364 üzenetére
A motorok jo reszen van egy spec csatlakozó, arra csak ra kell dugni, bekonfiguralni es használni. Nekem is van fent, szerintem nagyon hasznos holmi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz Tarill #71376 üzenetére
Neked azon a motoron kétlem, hogy lesz diagnosztikai csatlakozó. Nekem a 2008-as Bandit-on egy 6pines diag csati van és arra kell rádugni, 2 másodperces művelet és már ment is. A te motorodon a sebesség és fordulatszám-jeladóra kell majd rákötni. Mellékelnek hozzá egy kábelt és leírást is. De a Healtech oldalán utána tudsz nézni a dolgoknak. Viszont ha nem bízol magadban az Ago motors beköti a helyszínen.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tarill #71380 üzenetére
Ehhez még meg kell csinálni az elektronikát. Ez csak egy hétszegmenses kijelző amire rá van forrasztva 7 kábel. A Healtech meg normális márka és garanciális. Készre van szerelve csak be kell kötni. Valamit valamiért
Én is sokalltam érte, de nagyon jó cucc. Számomra fontos, hogy lássam, mert elveszek a fokozatok között
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tarill #71487 üzenetére
Nekem egy Lazer Breva Z-Line-om volt, különösebb gondom nem volt vele. Kényelmes volt a fejemnek, szellőzés egy fokkal lehetett volna jobb is, illetve 90 felett a szélzaj már egy kicsit zavaró volt hosszútávon (megoldás: füldugó). Pinlock gyárilag nem volt, azt utólag szereztem hozzá, mert hiába írták, hogy párataszító réteg van a plexin, nem ért semmit.
Nincs tapasztalatom más, hasonló árú sisakkal, de gondolom, ennyiért nemigen nyújtanak azok sem többet. Ha ennyiért keresnék sisakot, szívesen vennék újra Lazert.Ja, és a törésteszten is megfelelt, tulajdonképpen csak a plexit tartó kis bajonettzárak törtek el. Bár ez még nem jelenti azt, hogy ez a világ legbiztonságosabb sisakja, hanem hogy nekem szerencsém volt.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Tarill #71487 üzenetére
Hali. Nekem Lazer bayamo pitbull sisakom van. Nagyobb tempónál valóban elég nagy a szélzaj, de első sisakom, így nincs összehasonlítási alapom. Az árát megéri, töréstesztje jó, kényelmes. Van benne lenyitható nap szemüveg, ami nagyon jó.
Pinlock nem volt hozzá, 10 k -ért vettem és rá is tették a boltban, szóval azt mindenképp érdemes rögtön megvenni, hasznos cucc.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #71576 üzenetére
Ha már olcsóbb motyót akarsz láncot tisztítani, akkor petróleum, 800ft egy liter.. Azt hiszem a benzin és egyéb nem oda való dolog az O gyűrűknél kikezdik a dolgokat.
A másikra meg... én ezzel nem kenném a láncot. Ha pesti vagy, akkor szívesen megajándékozlak egy normális lánckenő spray-el, ami ilyen fehéres, mint amit Symbian is vett és én ezért a fehér izéért nem teszem rá az enyémre.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #71601 üzenetére
Hát kitapasztalod meddig kell betolni a szivatót, hogy induljon. Nekem pl. maxig...majd egy két másodperc után felpörög(ne) akár 4000-ig is...de mikor pörög fel, akkor kezdem visszatolni, amíg ilyen 1500 körülre be nem állítom. (folyamatosan emelkedne ugye a fordulat még az elején)
Így járatom amíg felveszem a bukót, kesztyűt... egy , két perc... aztán kis gázfröccs után visszatolom... ha fulladna, akkor még kicsit ráadom.
Szóval érzed ezt előbb utóbb. Órákig nem kell járatni szivatóval.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
demars
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #71708 üzenetére
Hát a legjobb módszer ha nem esel el benne. Meg alváshoz is vedd le... biztos ami biztos.
Nem kell rá semmi... ne ejtsd le, ne ess el benne, takarítsd normális dologgal és kész .Ha meg karcos lesz, veszel rá pár ezerért másik plexit. Remélhetőleg valami normális márkát vettél, amihez van alkatrész.
Ne spilázd túl. Úgyis el fogod ejteni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #71714 üzenetére
Én speciel itthon üvegtisztítóval és papirtörlővel. Útközben meg a lidl-ben vett egyszer használatos szemüvegtisztító kendővel. Egy dobozban van vagy 50 darab, 500 forintért. De mindenkinél láttam már mindenfélét.
HSM: Nekem nincs ilyen gondom. Nekem megvan a tempóm, ami általában több a gyökerekénél. Persze csak azért,hgoy gyorsabban elkerüljem a bajt. Amúgy ha látom valaki biztonytalan, azt nagyon gyorsan én is elkerülöm. Bár még így is meglepnek néha. Meg néha én vagyok a barom, amikor utólag mondom magamnak, hogy ezt azért mégse kellett volna. De aztán gyorsan megbékélek, mert hát már megtörtént, mindegy.
Doki16: Ha igaz magyar vagy, feljelented, minimum a postának elküldöd a videót.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
-
demars
addikt
válasz Tarill #72055 üzenetére
Én legutóbb száraz ronggyal töröltem le. A terv az, hogy petróleumos mosás után törlés, majd kicsi lánctisztító spray (ennek talán hamarabb elpárolog az oldószere), majd várakozás és kenés.
Még nincs lánc tisztító spraym, de tavasszal valószínűleg beruházok egy új lánc szettre is és akkorra beszerzek (bár az új láncot úgy sem mosogatom annyit).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Xaels
félisten
válasz Tarill #72329 üzenetére
7k körül van már szállítással valszeg kamu Dainese ebay-en. Ránézésre sokkal jobb mintha a saját gerincedre esnél. Azt mondom az olcsó is jobb mint a semmilyen. Persze mindjárt jönnek majd akik megmondják, hogy csak a 30k-s FF a tuti a többivel instakill-t kapsz álló helyzetben elborulva is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs