Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz Beca1990 #51008 üzenetére

    Nekem annyi tapasztalatom van vele (ha ezt lehet annak nevezni), hogy tavaly amikor autót vettem a clio is felmerült (új).

    Elmentem a renaultba meglesni, kívülről szép, belenézve a bele is rendben van (valami magas felszereltségű grandtour volt).
    Aztán beleülve olyan gagyi érzésem volt, kb. 10 másodperc ismerkedés után ott is hagytam.

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

  • konyi79

    addikt

    válasz Beca1990 #51008 üzenetére

    Van clio4-em, de nagyon relatív megéri-e az árát egy autónál
    Betegsége a stabilrúd szilent nyikorgás, az első kis háromszög ablak első szériánál szélzajos tud lenni, talán azt később javították, de ezeket gariztatni lehet.
    Az autó kategóriájához képest nagy, vezetőnek tágas, bal oldalt nem szeretem az ülés túl magas nekem, nem állítható. Műszerfal jó anyagú, de sok helyen van kopogósabb. ebben a kategóriában elnézhető szerintem. Viszont tartós belül. Nekem most van a kis dci-ben 170k, de belül szinte semmi nem lászik. Nepperek álma lenne 70k-ra visszatekerni.
    Városban simán jó, országúton vállalható, pályán érződik a zajon nem egy lagúna, bár az 5. buzi hosszú, szóval motorhang nincs nagy. Hosszú útra is simán bevállalható, de nem egy laguna. Futóműve játékos, jól el lehet vele lenni, kb 160-ig elég jól fut pályán is. Szeret kanyarogni. Elég már rá a 15-ös kerék is, 16-nál nagyobbat nem szabad rakni rá.
    Ami a legnagyobb baja, nem rendelhető az 1,6-os szívóval, csak 0,9tce meg 1,,2tce van benne. A 0,9 felejtős, nem túl erős, az 1,2 meg nagyobb betegágy lesz a Renaultnak, mint az első generációs 1,5dci volt. Messzire el kell kerülni. Majdhogy úgy van, az 1,5dci a legmegbízhatóbb választás, a gyengébbek Bosch befecskendezősek, azok a legstabilabbak.

    Még valamit?

Új hozzászólás Aktív témák