-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
forceberg
veterán
válasz vzsryl #88330 üzenetére
Az enyémben 210 van, múltkor régi kollégám a jobb1-ben ülve 80--at tippelt.
Nem hibátlan,de próbálok rá vigyázni. A vigyázás nem az 5 ezrenkéntí olajcsere, hanem az autóra partnerként tekintés, megkapja amit kell, de nem is kell túlzásokba esni.Ha a tiéd is reméljük hosszabb időtávon is beválik, akkor tökmimdegy mennyit ír az órája, meg mennyi a valós.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #88659 üzenetére
Kérdés: Miért szűröd ki a kereskedőket?
Pár(tucat) autó megnézése után nálam az alábbiak rajzolódnak ki:
-magánszemélyek baromira el vannak szállva a saját autójuktól - elhanyagolt szervizelés, magasra árazva (akár a valódi érték másfélszeresére is, két kezem nem elég megszámolni amikor legalább 1,5-es szoróba futottunk/futottam) - sajna ritka a rendes gazda/autóbu.i
-kereskedőnél sem jobb a portéka, de a legtöbb nem fárasztja magát olyan árakkal, ami irreális
-még a lustább kereskedőktől is kevesebb energiát tesznek a magánszemélyek a képekbe-értsd messziről és kevés képet raknak fel, felszereltségről semmi nem látszik.
Hátamon feláll a szőr, mikor többmilliós autókról van össz 4-6, nem HD kép.
-kereskedőknél megnézem az autóparkot - beszédes hogy milyen állapotú autók vannak nála. Sőt, még manapság is többen 1-2-3 dolgot megcsinálnak rajta, rendesen kitakaríttatják (ok, enyém sem volt 100%osan tiszta, mert még használtam, de azért szerintem korrekt volt; míg a magánszemélyes autók több mint fele nem volt normálisan vagy sehogy takarítva, főleg a hölgyek autója)99%ban úgy megyünk autót nézni ismerősnek is, hogy nekem van egy koncepcióm, x típus y változatát keresem, és 99%ban már a képeknél eldől elmegyünk-e megnézni.
Ez azt is jelenti, hogy nekem aztán tökmindegy ki árulja, csak nézzen úgy ki az autó, mintha gazdája lett volna.
Nem direkt, de idáig amit nem az autószerelő apámtól (X.P 1.8) vettem át, azt (már telefonban hazudozó)kereskedőtől(X.P.1.6), kereskedésből (MIII carnext, ill C4 ST német renault szalon), vagy normális kereskedőtől (C3, 208 nejemnek, Agila anyámnak, 206 és 208 húgomnak) vettük a családban.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
diablo1984
veterán
válasz vzsryl #88718 üzenetére
Azért a laguna/talisman a renaultnál is a felsőbb szintet képviseli szerintem, az hogy egy merci/bmw/vw konszern nagyvérűi közé nem sorolják, hát az max elfogultság.
Lehet azért mert a renault egy lenézett "szarfrancia", de nekem inkább csak azzal van gondom, hogy sok megoldás egyszerű benne, továbbra is vesszőparipám a megane 3 kényelmetlen ülése. Ez egy fos focusban vagy vw szinten bármiben is meg tudták oldani felszereltségi szinttől függetlenül, itt viszont nem. És állítólag a megane 4 ülése is bár jól néz ki, de kényelmetlen. (bár abban és talismanban sem ültem). -
-
-
gabor9991
őstag
válasz vzsryl #89289 üzenetére
Épp most vagyunk túl egy másik autó, egy offos dízel motorfelújításán.
5 éves 200 ezer sincs benne és fel lett újítva a hengerfej, új gyűrű és csapágygarnitúra lett beszerelve, munkadíjastól valahol 7-800 között lesz az amennyibe került.
Autós portálokon gyakran riogatnak kettőstömegű cseréjével is, ma egy luk kuplung szett ehhez a kocsihoz 150 ezer és szerintem 50-60 körül bele is szerelik.
Turbó felújítás 100 körül lehet, porlasztó felújítva darabja 50-60 lehet, dpf tisztítás 40 körül, így mindent összeada ha minden egyszerre térdelt le ami csak a dízelben van jöhet még egr hiba is és nagynyomású szivattyú is,, akkor el tudok költeni 600-1M között rá de utána 250-300 ezer km-en keresztül ezekkel nagy valószínűséggel nem lehet gond.
És 250 ezer km alatt amennyi megspórolható az több mint amennyit rá kell költeni szerintem. -
szebe
őstag
válasz vzsryl #89600 üzenetére
Sajnos ez utóbbit úgy tűnik, hogy márkaszervizben kell
Írtam a helyi márkaszerviznek kulcskártya témában, megköszönték a megkeresést, keresni fog az illetékes kollega. Azóta is keres"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mycso
Topikgazda
válasz vzsryl #89611 üzenetére
Biztosítónak felesleges, casco nincs.
Ma higgadtan megnéztem mégegyszer, a karcnak látszó sérülések polírral kijönnek (90%-ban biztos).
Illetve ha lesz egy kis időm elviszem horpadásjavításra, aztán majd meglátjuk.De már arra is gondoltam, hogy lesz@rom, így marad és akkor innentől nem kell rá vigyázni. (vételkor volt egy horzsolás a hátsó lökhárítón, még nem fényeztettem le, de akkor az is így marad)
#csövemunkásautó[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
szebe
őstag
válasz vzsryl #89995 üzenetére
Bocs, lehet félreérthető voltam, az auto-hold féleségre gondolok.
Egyébként fog rendesen, nem találkoztam még olyan helyzettel, ahol rá kellett volna tartani a plusz fékhatásért.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
forceberg
veterán
válasz vzsryl #90103 üzenetére
Kár, hogy nincs előtte kép.
Ha nem totál homály, akkor az otthoni időszakos fogkrémes(pasztás) megoldás is segíthet sok éven át.Egyik kollégám olyan autóval akart anno műszakira menni, hogy nem látszott az izzó, csak kb.-ra a helye.
A mikroszemcsés S!gnal megmentette.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz vzsryl #90165 üzenetére
Nem tudlak megnyugtatni.
Ott valami nem kerek.
Én szvsz utálom a textar betéteket, mert egy idő után mindegyik el kezd nyikorogni.
Viszont egy új fékbetét ha a tárcsa is fel lett szabályoztatva és össze van rendesen rakva nem lehet rosszabb mint a régi.
Ilyenek akkor fordulhatnak elő, ha valahol kenési probléma van , vagy nem lett megfelelően eltakarítva a csúszópálya, csap, fészek, kivitel függő.
Összekopás van, az nem hülyeség, de fékhatásnak azonnal kell lennie.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz vzsryl #90514 üzenetére
Én a helyedben nagyon gyorsan szétszedném még a mínuszok előtt és kitakarítanám kenném a nyereg és motor közti részt. Azaz motor leszed kitakarít szilikonzsír összerak megjárat szétszed ha kihozott mocskot megint megjárat szilikonzsír és meghosszabítottad az életét.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PHP programozás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen