Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #31733248 #22735 üzenetére

    Ha jó a súlyelosztása nem nagyon számít, hogy nehezebb (vezethetőségben).
    Gyorsulásban meg a motorerő kompenzál. Amúgy tök ugyanolyan ROBOGÓ
    formája van a BMW-nek is, csak szögletesebbre faragták... Na, ha ebből bárki
    kihozza, hogy az egyik ronda, a másik meg maga a csoda, hááát. Robogók...

    Szerintem semmi kirívó nincs egyikben se: egyik lágyabb, íves formájú, másik
    szögletes. A Forza is felült a "Transformers" vonatra, lásd a 2018-as Forza kis
    morcos pofiját. Nyilván kinek mi jön be? Szerintem a lényeg, hogy milyen vele
    motorozni. Ebben szerintem egy jó súlyelosztás (oké, nem nagy saját tömeg),
    egy vállalható futómű, és a biztonságérzetért egy ABS-es fékrendszer a nyerő.

    Szerk: a hosszúságot sem értem, miért baj. Legalább stabilabb. Szerintem az
    nagyon ritka, hogy a dugóban azért akadsz el, mert nem tudsz szlalomozni.:B
    Vagy ha* gyakori, akkor elnézést, csak én nem járok akkora dugókban...:R
    Egér/Szerémi/Lágymányosi szokott állni, de csak végig kell tolni a sorok közt.

    *: körúton találkoztam ilyennel, szűk sávok, nagy dugók. De oda egy Vespa is
    nagy lenne.;] Akkor már inkább valami 50-es gyösz. Ha futárüzemmódra kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák