- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Linux kezdőknek
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Synology NAS
- HBO Max & OD topic
- Hálózati / IP kamera
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23849 üzenetére
Az előzőn rajta van a jelmagyarázat, ezen már csak felismered, nem?
Értem én, hogy gőzgép, de sebesség-fordulatszám aránynál talán kitalálható.
Címet is csak azért adtam neki, hogy lássam, az új gumi a teszt apropója.De akkor már feltöltöm újra, jelmagyarázattal. Rx50="Ratio" x50, ahol a varió
aktuális áttételének 50x-ese látható, azaz amikor 1:1 a hajtás, akkor az 50...
Az előző táblához képest most picit alá megy, de nem sokkal (0.98). 1:0.88
a High Gear fokozatunk hivatalosan, majd ha kicserélem a szíjat, meglesz...Szerk: az RMS egy rövidítés. Rendelj Mást, ez Szar
Viccen kívül, ha kuplungharangot szeretnél, tudom javasolni pl. a Malossi-t...
Kuplungból mondjuk nem, mert az nekem szétesett! De a harang az jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #23825 üzenetére
Na kérem: a számok mutatják a változást, a számok nem hazudnak. A motor
forog, az alkotó pihen... Tényleg forog/pörög a motor, de nem a szíj miatt.
Oké, hogy túlhasználtam, így féltem, hogy majd elszakad, ám ránézésre totál
jó állapotban van. Azért ha már itt volt az új, beraktam... Pont ugyanakkora.
Ellenberger a TechPulley csodagörgői, hááát: azok már le vannak amortizálva.
Szárnyacskák? Sehol. Illetve pár darabot találtam. Kopott, csiszolódott + tört!
Előtúrtam a régi Dr. Pulley görgőket, és most sem tetszik a formai különbség.
Nem fotóztam újra, de erre gondolok. Tuti nem emel akkorát, mint a régi. Tuti!
Az, hogy még akkorát sem emel... vagyis inkább úgy mondom, hogy kb. pont
ugyanakkorát, mint egy full hagyományos kerek görgő, az nekem egy picit fáj.Oké ezzel pörög a motor, élvezem, viszont nem értem, miért pont ezzel megy
jól? (Ez 15 grammos: ennyi erővel berakhatnám a 15.8-as LeoVince-t megint.)Nem tudom: nem zár össze a tárcsa, nem megy ki a szíj, nincs végsebesség.
Amit nem értek, hogyhogy nincs meg a gyári áttétel SEM? Túl könnyű a Puli?
Akkor a régi 14-es hogyhogy faja volt? Nem "súlyból" emelt, hanem formából?
Mindegy: nem fog változni semmi. Egyelőre. (Tesztkarikára vmikor kimegyek.)Ma örültem, hogy vissza tudtam állni a garázsba szerelés után... Nem akart a
küszöbre felugratni az első kerék, olyan hülye szögben álltam. És mivel fasza
kis lépcső(!) van a garázs előtt, nem nagyon volt helyem manőverezni.
Inkább műhely ez, mint garázs, de csakazértis bent tartom: nem ázik meg. -
timkubtu
friss újonc
Sziasztok,
2010 körüli 125-ös Burgmanek általános megbízhatóságáról/problémáiról tud valaki?
Konkrétan erről lenne szó: https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/uh_125_burgman/suzuki_uh_125_burgman_cserelheto-15577808 [link]
kösz! -
#31733248
törölt tag
-
gonger
senior tag
válasz Reaper #23845 üzenetére
Mi a baj az olaszból behozottakkal?
Xmax, Sh, Beverly van képben nálam, de a korona miatt most leálltak a vizsgák, így az oktatások is, szóval a forgalomban vizsgázni ki tudja mikor fogok :-(De a téma érdekel, mert amiket hirdetésben néztem, azok 50%-a szerintem kintről jött.
-
Debilon
addikt
2004-es Honda Pantheon 150-el lehet valami komolyabb nyűg?
nagy motor mellé keresek valamit munkába járni, épkézláb 50-est sehol nem találok a közelben
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
csongi
Topikgazda
válasz Debilon #23864 üzenetére
Lehet sokminden.
Ha az ECU fekszik fájni fog. Nagyon ritka, és csak a Hondának van és ezekbe szerelték, kísérleti jelleggel. aminek hála már támogatást sem ad hozzá.
De ha ezek biztosan jól működnek vagy ne adj isten a közelmúltban voltak cserélve akkor sokáig elmehet gond nélkül.ECU+Üzemanyag pumpa.Megint csak a Kymcot tudom ajánlani
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23855 üzenetére
Szia!
Nem lehet, hogy gyengébb a motor és azért nem tudja kihajtani a váltót? Meg a kopott görgők miatt?
(Mondtad, hogy csipegeti az olajat, lehet hogy kisebb a kompresszió és nincs meg a gyárihoz közeli lóerő.)
Mondjuk, ha vissza raknád a gyári görgőket az új szíjjal, mindjárt megmutatná hogy van-e valami bibi a rendszerben, mert a gyári teljesítményt ismered.
Kíváncsi vagyok milyen lesz a gép! -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23871 üzenetére
Hát hogy a gyári teljesítményt ismerem, az enyhe túlzás. Nem sokat mentem
gyári görgővel: minden mással sokkal többet. Dr. Pulley, Multivar, J.Costa, stb.Lehet, hogy gyengébb a motor, és nagy fordulaton eszi az olajat is, de ettől a
variónak feljebb kéne mennie: gps76-nak volt a jó ötlete, hogy hátul is rá kéne
nézni, de még nem volt rá időm. Polini kontrasztrugó erős (Tarzan faxa reccs),
alig bírom kézzel összenyomni, még az is lehet, hogy ott van valami bibi...A Malossi harang szerintem jó. Nekem is ilyen van, bár azt soha nem vettem
észre, hogy kilépne az utas mellett a városi lovaglás során: merő aranyköpés
az a gépi fordított oldal, nem is értem, hogy gondolják a boltosok az ilyet...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23871 üzenetére
Amúgy én is kíváncsi vagyok milyen lesz a gép, de már üresjáratban se tetszik.
Mert ugyebár: 2.36 a legkisebb fokozat. Ehhez képest a lelassított videó elemzése
azt mutatja, hogy hidegen, dohogós átlag 1364 rpm-es alapjáraton a kuplung átlag
610 rpm-mel forog: ez csak 2.24 Mindenféle számítás nélkül szemre látszik, hogy
a szíj nincs kint a kuplungtárcsák legszélén, pedig a Tech Pulley a gyárinál is jobb
kellene, hogy legyen, ami a legkisebb fokozatot illeti, hogy jobb legyen tőle a rajt...Amikor felborult a Dr. Pulley, és kitámasztotta a variót, akkor durvábban állt ám.
Szerk: viszont ilyenkor már nagyon bután viselkedett a rajtnál, TechPulley-val nem.Megyek majd valamikor tesztkört így, aztán berakok vmi hagyományos görgőt is...
(Gyárit nem szívesen, mert az nekem túl nehéz. Azzal elég lusta szokott lenni.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23875 üzenetére
Pontosan ezt csinálom én is, csak nem egyszerű megküzdeni a kék Polinival.
És amikor beindítom, vissza kéne állnia alapra. Hát ez nem csinálja, ráadásul
kicsit csapkod is a szíj, pedig abszolút gyári specifikációnak megfelelő.Kicsit olyan érzésem van, hogy a Tech Pulley sem áll a helyzet magaslatán...
Szerk: a vége az lesz, hogy megy vissza a J.Costa. Azon nincs mi felboruljon.
Szerk2: egy dologban mégsem stimmel a szíj... Névleg 24.4-es a szélessége,
én meg 23.35-öt mértem csak rajta. Ennyire bénán már csak nem mérhettem?
Vagy mégis? (A régi szíj is pont ugyanakkorának mérlegelt, mintha semmit se
kopott volna. Ez így önmagában meglep. De szemre tényleg nem volt kopása.)Szerk3: mármint a nagyon régi Gates szíj. Az előző Mitsuboshit még egy picit
szélesebbnek is mértem, mint a mostanit. De biztos én vagyok helikopter...
Keresgéltem picit, valószínűleg egy 91802-41818-as lehetett. Csak ez lekopott.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23876 üzenetére
Amikor én cseréltem a szíjat, az új Mitsuboshi szélesebb volt. Nem mértem meg tolómérővel, csak egymás mellé raktam, kb egy milliméter lehetett közöttük.
A régiben nem tudom, hogy valójában hány kilométer lehetett, de ha jól emlékszem, kopottan is a tárcsa szélén volt, vagy beljebb egy millimétert, de többet nem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #23877 üzenetére
Akkor megnyugodtam, hogy van olyan szíj, ami elkopik, nekem valahogy nem akar, pedig istókuccse gyilkolom őket a b.szott erős kontrasztrugóval (is), de akkor se. Szerk: Maján volt, hogy szakadt, meg kb. elporladt, meg minden, de ez a duplabordás nagyon bírja. Neked milyen volt az előző? Maradt rajta valami logóra emlékeztető dolog? Lehet, hogy valami nóném (occó) volt, aztán azért kopott annyira. Én konkrétan egymásra raktam a szíjakat, és tök egyformák... Szerk2: akkor is ciki, ha tolómérővel szarul mértem, mert az nagyjából kizárt, hogy gyárilag ne legyen meg a teljes szélesség. Lehet, nem pont a csúcsán mértem a külső bordasornak, és onnan adódik a mérési hiba. Szerk3: még azt néztem, hogy a fogak alsó szélessége az nem teljesen egyezik. Mondjuk az nem is része a specifikációnak. Ha megadnák a szöget, számolható lenne, de a katalógusból valahogy kimaradt. Nyilván egyformának kéne lennie, hogy menjen a varióhoz. Érdekes, hogy a Burginál megadták, ha jól emlékszem konkrétan 28 fokot. Én viszont 26-ot számoltam: ez lehet kopás? Vagy libát libára halmozok? Burgi hajtása ugye ugyanaz, csak a tengelyek távolsága más, ezért rövidebb a szíj.
Szerk3: az a Gates se volt szar, elvileg kevláros. Mondjuk az se jelent semmit...
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #23878 üzenetére
Holnap úgysem kell korán kelni, úgyhogy kimentem a régi szíjért.
Igaz, most össze lehet húzódva, mert hideg van, de 23.5-öt mértem rajta a külső íven. Ugyanolyan, mint az új, dupla bordás és a kopott nyilacskák is látszanak rajta, de csak nagyon-nagyon halványan. A márkanév nem kivehető. A belső íven repedések vannak rajta és az egész ki van keményedve, ezt már tavaly nyáron is észrevettem, amikor cseréltem, bár most biztos keményebb a hideg miatt.
Lehet, hogy azért nem kopik annyira, mert nagyon drága márkás darab. Így nem viszi el annyira az áttételt az évek folyamán. Inkább az öregedés miatt kell cserélni, nem a kopás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz Reaper #23869 üzenetére
oké, valami hasonlóra asszociáltam Én is.
Na de mind1, mert a korona miatt most leállt az iskola és a vizsgákat is szüneteltetik. A rutint még az utolsó napon meg tudtam csinálni, aztán elkezdtük a forgalmi órákat is, de szombattól leállt az iskola. 8 órát kell még vennem, aztán remélem sikerül majd az első vizsgaidőpontra bekerülni. Szóval addig csak az infót gyűjtöm, meg egy leendő vevőt az 50-esemre :-) -
DigitXT
félisten
válasz gonger #23882 üzenetére
addig csak az infót gyűjtöm, meg egy leendő vevőt az 50-esemre :-)
Ha szabad javasolnom, ezen kívül a pénzt is gyűjtsd a leendő vasra.Általában az szokott lenni a baj, hogy kis pénz, kis foci, az ember bevállal
vmi olcsó szart, mi baj lehetne jeligére. Aztán rájön... Nézd meg a leendő
vas rendszámát, kérdezd le az előéletét, Jármű Szolgáltatási Platformon,
és ha azt látod, hogy import, menekülj.* Két esetben szabad csak az ilyet
megvenni. 1) végtelen pénzed van a szervizelésre + nem számít, mennyit
nem tudod használni, ezen akarsz megtanulni szerelni, vagy 2) eleve van
már otthon műhelyed, szerszámaid, szaktudásod, s kizárólag magadban
bízol... Utóbbi amúgy elég jó belépő az állandó topiktagsághoz: normális
szerelőt amúgy is nagyon nehéz találni (és az se dolgozik olcsón).*: ne menj el megnézni sem, nem te fogod kifogni az aranyhalat. (Hidd el.)
Szerk: mondjuk az első pontnál rezeg a léc, nevezetesen ha sokat szánsz
rákölteni, miért nem veszel eleve jót... Nyilván azért, mert egyszerre nincs
rá sok zseton, s reménykedsz, hogy apránként azért életben tudod tartani
(vagy arra gondolsz, hogy te majd kifogod, de ezt felejtsd el már most).Lehet jobban jársz, ha lízingre veszel egy újat, használod totál nyugodtan?
(A motorozás tudjuk, hogy drága hobbi, de a motorszerelés még drágább.)[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz DigitXT #23883 üzenetére
Szerelőm van, akiben bíznék, de fos hulladékot nem szeretnék, viszont újat sem tolnék ki szalonból, hogy Én bukjam rajta a legtöbbet.
250 - 300 körülit gondoltam ki magamnak, munkába járáshoz. Ha sikerül kiköltözni agglomerációba akkor pláne kell majd min. ez a hengerűrtartalom.
Bp-re viszont fontos a filigrán gép nekem, hogy az autók között elférjek, nem kell fotel.
SH 300, Xmax, és a sokat vitatott Beverly van a kalapban nálam, legfeljebb 10 éves, ami ár-érték arányban oké. Ha kicsit fiatalabb, akkor is jó lenne egy millióba beleférni, ha kicsit fölé kell menni, akkor az sem kizárt, de nem cél a feltétlen pénz szórás.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23885 üzenetére
Szerencsés ember vagy... Miért? Mert egy jó szerelő aranyat ér. Meg aztán
eleve elég jó alappal indítod a keresést: az az 1 misibe férjen bele sokkal jobb
kiindulás, mint itt legtöbbünknek valaha volt. A viszonylag fiatal vas becélzása
szintén előrevetíti, hogy kevesebbet fogunk itt társalogni (vö. szopóroller topik).De amit írtam az továbbra is áll: rendszám lekérdez, import vasakat elfelejt.
(Ki lehet tolni szalonból is újat 1 misi alatt, de nem 300-ast, hanem PCX 125.)Ui: a jobb állapotú vas többért való megvétele nem pénz szórás. Pénz szórás
az, amikor fos hulladékot veszel és próbálod (permanensen) feltámasztani.
(Anno 340K-ért vettem a 400-as Madisont, azóta már 10x annyit költöttem rá.
Oké, hogy részben hobbiból. Kapott sok tuningot. Meg kísérletezek vele...)Szerk: érdekes ez a filigrán dolog. Az SH300-ra pl. azt mondják, hogy az! Én
meg ugye egy "fotel" Madisonnal járok. A valóságban meg az SH nagyobb.
Ha tényleg nagy dugókra kell nagyon pici vas, az ilyen PCX 125 szint. De azt
meg nem fogod 120 fölött hajtani az agglomerációba csapatáskor: c'est la vie.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz DigitXT #23886 üzenetére
B-s jogsi után, most a korlátlan motorost csinálom meg, ez is épp elég macerás és nem akarok többször visszajárni.
Na most emiatt el vagyok kényeztetve, hogy 600-as gépeken motorozunk, azért ott érezni a boogie-t. (mit tudhat...na persze sokkal többet, mint Én.)
Azért is ugranám a 125-ös kategóriát, pedig a pcx tényleg jó kis moci. Meglátjuk mi lesz. egyelőre állnak a vizsgák is, így hiába kezdtem karácsonykor az elméletet, az előnyöm elolvad :-( -
gonger
senior tag
válasz Burt1793 #23888 üzenetére
Most egy 50 4T Liberty-t használok. Lámpától lámpáig jó, Árpád hídon, Váci úton, Szentendrein már nem komfortos, mikor a hátamban 70-80-al lihegnek az autók, buszok, teherautók.
Semmiképpen nem akarok 600-ast, csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy most elég magasan van a mérce motorerőt illetően.
Ettől függetlenül szerintem egy 250-es - 300-as bőven ki fog szolgálni, napi ingázáshoz is, de akár egy szombati 2 személyes kisebb túrát is meg tudnánk vele csinálni asszony pajtival itt a közelben.
És mivel munkában inkább casual öltözet elvárt nálam, így a burkolt nagytestű robesz marad az Én világom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23889 üzenetére
Burkolt nagytestű robeszből is van 600-as, sőt, nagyobb is, de motorerőt illetően az sincs sehol egy sor4-hez, és a tömegének okán a dinamikája is elmarad. Talán valamit kompenzál a CVT, mert magasra engedi a fordulatot rögtön a rajtnál. (Normálisabb sofőrök manuális géperejű járógépen nem szokták annyira forgatni...)
50 4T-hez képest BÁRMI sokkal jobb lesz. Talán még a 125-ös is kiszolgálna, de nyilván a 2 személlyel túrázós igényeket már nem nagyon. Arra valóban ajánlott legalább egy 250-es... A magam részéről csak a 4T 50/150/180/250/400 vonalon rendelkezem tapasztalattal. Meg pici 300: a 125-öt gyorsan ki lehet nőni. (Nagy önmérséklet kell hozzá, hogy vki elismerje, hogy tkp. elég az/jól fogyaszt...)
Mindenesetre a váltós motor közvetlenségét robogón el kell felejteni. Mivel robogsz most is, ezzel valószínűleg nagyjából tisztában vagy, de ha nem próbáltál ki még nagy robogót, esetleg lehetnek irreális elvárások. Gyorsan le fog esni az a mérce... SW600 is csak 50LE. Na nem mintha az nem lenne mindenre elég a városban sőt: azzal inkább az a gond, hogy egy nagy bálna, így dugózni nem fogsz vele túl jól. Nem arra van. Meg aztán a fogyija is elszállhat, ha nem arra használod, amire való. (Tudom, hogy kifejezetten írtad, hogy nem az a cél, csak ha magas a mérce....)
-
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23889 üzenetére
Kymco 300-as blokkjai rendben vannak.
SYM kerámia hengeresek az újabbak. Alkatrész van , csak várni kell rá, és inkább Ausztria, vagy kína. Attól mert Kínai nem szarabb mint egy lehajtott import fos, és mindegy milyen Japán jel virít rajta. Egy rendesen karbantartott 300ccm körüli blokknak a 100000km futás illik teljesíteni, és a normális Kínai vasak ennek is eleget tesznek.
Az Olasz gyártású robogók sem rosszak, csak több odafigyelést kérnek, cserébe műszerebb érzést adnak. Finomabban vannak hangolva. A japán meg ráment a stabilitásra.
Ha két személy, akkor 500. Sajnos egy hegymenetbe elfogynak a kisebbek 2személyel.
Ekkor már plus 130Kg is terheli, így simán meg a 300Kg Nem éppen a legjobb páros a CVT-nek,
A 400ok közül meg kevés van, de javasolt a 300 vagy feljebb.
Akkora LE nem szabadulnak el. átlagosan 40LE környéke a 500ccm kategória. Inkább a megnövekedett súly és méret ami nem éppen városi ideál.
Azért van miből válogatni. -
Burt1793
veterán
válasz gonger #23889 üzenetére
Persze minden ember más, de én az SH-val egyszer voltam Dobogókőn (azt is csak azért, mert amúgy közel van, arra jártam és hazafelé útba ejtettem), semmi különös. Ezért nem éri meg erősebb gépet venni, a kisebbet is le lehet dönteni (de persze ott olyan szarok az utak, hogy a 300-as se bírja futóművel a komolyabb bedöntést). Magyarország amúgy is elég gyász jó minőségű kanyargós utak szempontjából. Van a parádi, felsőtárkány-lillafüredi, orfűi szerpentin oszt' csók, ja meg a bajna-héreg RING. (az pl 20 km tőlünk és egyszer nem voltam robogóval, pedig volt, amikor nem volt más). A lényeg, hogy Budapestre elég a 125-ös, hétvégén túrázni lehet gyalog és biciklivel is. Én inkább egy 2 éves magyar 125-öst vennék, később pedig egy rendes motort, ha a túrázás tényleg aktuális. 500 ccm-s bálnákkal mindenhol tökön szúrod magad. Egy SW600 arra jó, hogy a nyugdíjas papi bejárja a horvát tengerpartot az utószezonban a mamival egy pár papucsban, napi 100 km-eket megtéve.
Egy kicsi, könnyű robogót könnyebb ide-oda tenni a városban (pl.: pcx), a sorok között. A robogónál ez adja az élvezeti értéket és az, hogy nem kínzás minden nap ráülni és ingázni (míg motorral az ), viszont valszeg még a tmax-ot se lehet annyira élvezni országúton kanyarogva, mint egy cbf250-et. Oda kell a közvetlenség, gépészkedés, üléspozíció, kerékméret, vázgeometria. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #23892 üzenetére
Egyetlen dologba kötnék bele, az a T-Max berángatása a robogók közé.
Márpedig azért, mert ugye nem klasszikus robogó felépítése van... Az inkább
egy CVT hajtású motorkerékpár, ahogy mondják. Robogó kinézettel, beburkolva.
Bár én még soha nem mentem vele (és CBF250-nel is max. az oktatáson, tehát
nincs tapasztalatom a döntögetős élvezkedés terén), szerintem a T-Max más.
(Ha helyreáll a mostani vírusos mizéria, és a kolléga végre motorra ül, talán lesz
alkalom kipróbálni: ha mást nem legyorsulni. Vagy beégni, hogy nem megy...)A többivel kb. egyetértek, mentem pl. 500-as robival, és nem estem tőle hanyatt.
Jó, persze, jó, de valójában nem annyival jobb, mint amennyivel nehézkesebb.csongi: a hétvégi kiruccanás nem mindig Bp-Zakopane, hogy ha túra, az 500-as.
Környező dimben-dombon igazán nem számít, hogy 30, vagy 40 LE a motorka...
Max. nem fogsz emelkedőn sportkocsikat előzni utassal, hát istenem. Lehet, az
utas nem is vágyik arra? Ha száguldozni akar az ember, akkor tényleg sor4 600,
vagy fölötte, mert azokból simán kijön 100LE, ami robogónál elképzelhetetlen.Úgy tudom, főleg a CVT az oka, nem nagyon bírja az akkora terhelést. (Mondjuk
a T-Max Turbos emberke sem nyilatkozott a teljesítményről... és a tartósságáról.
De azt hiszem, amikor kerékre húzza azt a hosszú vasat, arra mondják: "elég".)Azért van miből válogatni.
Így van, az 1 misis keret elég sok választást nyitva hagy. Nekem pl. szimpi az
X10 350 is, állítólag kezesebb, mint az 500-as nagytesó. Mondjuk kicsit fotel, na!
Szerk: mondjuk most éppen 1 M fölött van, és a legolcsóbb is olasz import...
Meg a legdrágább is. Mindegy, csak egy ötlet volt. Akkor egyelőre ez kiesik.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz DigitXT #23890 üzenetére
Nem lesz se 500-asom, se 600-asom most. A túrázás részt akár be is áldozom, aztán majd megyünk bringával és a gyerekkel.
A PCX szimpi, de egyrészt ahogy mondod, hamar ki lehet nőni, ráadásul egy 2017-2018-as is pár ezer km-el 800 e Ft, vagy ebből magyar 150 ccm-es 2015-ös 750e körül.
Ennyiért van 250-es Xmax, bár azok közel 10 évesek, de élményben is már biztosan többet ad (magyar nem nagyon jön szembe ebből)
SH 300 szintén 10 év körüli van ilyen áron, ebből már van magyar is.
Beverly 300-as nekem nagyon bejön, pláne az újabb Police verzió, abból most hirdetnek egy 2018-ast, tuti kintről behozott, 1,15 millióért...annyit már nem adnék érte.
Kymco Downtown 300 van még ebben a kategóriában, ami árban Honda alatt van, de mind import. De ha már Sh-val van összevetve, Downtown helyette szóba jöhetne még a Kymco people gt 300 is, ami amolyan szegény ember SH-ja lehet (2015-os 700 e Ft) -
DigitXT
félisten
válasz gonger #23894 üzenetére
tuti kintről behozott
Olyannyira tuti, hogy még regadót is kell rá fizetni, magyar rendszám sincs még rajta. Igaz, hogy elég fiatal, de azért az olaszok nem úgy használják, mint mi. Nyogo kollégának vannak infói, milyen pofátlan tekerések mennek ezeknél. Az a 6700 km az nálam éppen lehetne valós 2 év alatt (mert nem túrázom), melegebb éghajlaton önmagában gyanús. Ezzel nem csak az a baj, hogy drágább, mint a valós futás alapján lenne, hanem fogalmad sincs meg voltak-e rajta csinálva a szervizek, mikor lesz esedékes a következő zsebbe nyúlós mutatvány.250-es Xmaxról yodamastah tud beszámolni, importot nem fog ajánlani.
Szerk: volt Beverly-s kolléga a topikban, de mostanában nem hallottam felőle.
Szerk2: ránéznék azokra a Kymco Xciting 300-asokra is, hátha van köztük jó...
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #23893 üzenetére
Szamomra nem derult ki, hogy hol van a videk. :).Osztrak alpok?, A ket szemely egyuttes sulya? :)
Csak ezek hianyaba emlitettem az 500ast. Amibol talan a kymco kerek 500ccm. A tobbi alatta van valamennyivel.
A 400as madinsonhoz kepest nem sok benne a plusz. De egy 250 es vagy 300hoz kepest a ketszemellyel mas vilag. De a kezelehetoseg oltaran ott van a tobblet suly.
125, 150, 250,400,500, ezekkkel mentem.Neki ugy tunik a 300lesz a befuto.
A 250 mar egy ideje kivonult a piacrol, es az 1 misi kornyeke arsavban nincs mar jelen. -
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #23895 üzenetére
Írtam xmax 250ről itt eleget (meg más is). Teljesen jó város/előváros közlekedésre. Ha pakolhatóság fontos, akkor inkább xmax mint SH. 2010 vagy utánit vennék ABS-el. De nincs nagy választék. Lehet találni jó xmaxokat de ami tényleg jó az drága.
300as sokkal jobb, de 1.6tól indul a használt sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #23897 üzenetére
Az SH-hoz gyárilag jár doboz, szóval pakolhatóság miatt nem kell rögtön elvetni.
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #23898 üzenetére
Hát ja csak az xmaxra is tudsz dobozt rakni és akkor már 85-95 liter csomagtérnél vagy. Ráadásul hosszú az ülés alatti csomagtér, pl simán bele lehet rakni egy zakót úgy hogy nem hajtod össze hosszában.
Ha nekem egy doboz elég lenne akkor már rég tmaxom lenne. Pl nagybevásárlás: xmaxba most 4 szatyor kaja belefér és még marad hely. Vagy pl gyakran mászkálok a barátnőmmel BP és környékén robogóval. Parkoláskor belefér a motorba 2 zárt sisak 2 dzseki 2 térdvédő, gerincvédőkkel.
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23894 üzenetére
Az a baj, hogy az 1 millió alatti áron kínált, fiatal 300-asok gyakorlatilag nincsenek a hazai robeszok között. Az SH300 mostani szériájának 2016-2017 körüli darabjai 1.3-1,4 körül mennek, az előzőből pedig a jobb darabokat sokszor 10 évesen adják 1 milláért. Érdemes egy picit többet rászánni. Nem buksz rajta többet eladáskor, mintha idősebb, jó eséllyel importált, tekert órás darabot vettél volna.
Én a hazai, ellenőrizhető előéletű, minőségi kínálat árait látva döntöttem az új robesz mellett. Ami jó az drága, amúgy meg tele van a piac "okosba" szervizelt, leharcolt olasz import foshalmokkal, ezek között válogatnak a legtöbben tuti vételt remélve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- EAFC 24
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- MIUI / HyperOS topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen