-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
válasz SirKero #5678 üzenetére
Na igen, nálam ez a "valahonnan szerezz egy motort" nem fog menni, mert a családban és az ismeretségi körömben csak én vagyok az, aki motorozni szeretne 50ccm felett. Itthon annak sem örültek, amikor megvettem az első robogót. Azt nem is említettem még, hogy kategóriát szeretnék váltani. Amúgy a 400-as Burgman nekem is tetszik, csak "jó" az ára is annak, amelyik normális állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SirKero #5678 üzenetére
Pontosítsunk: 2006-nál újabb Burgman!
(#5681) 30z.Samu: Nem! A 2006 előtti 400-as Burgik konstrukciós hiba miatt zabálják az olajat, és ha az előző gazdája nem ellenőrizgette kb. minden tankoláskor, akkor azok szét lehetnek kopva rendesen. Forrás: Totalbike Burgman 400 fórum.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #5722 üzenetére
Bemásolom Samunak írt privátjaim idevágó részét, mert mint mondtam,
teljesen felesleges erről privátban beszélgetni. A véleményem attól még
nem más, vállalom publicban is. Max. itt lehet vitatkozni is rajta.
Nem tudom, hogy erről a gépről beszélgettek-e, de nem mai csirke...---
"Egyébként nagyon tetszik a Maja, de a Burgman is."
A Burginál erősen évjáratfüggő a kinézet. Az öregebbek elég suták...
És még az olajat is eszik. Nagyjából 2006 körül kezdenek kinézni
valahogy, és talán 2006/2007-es évjárattól szűnt meg az olajzabálás.Amúgy nem rossz gépek azok sem! Nagy Majából csak 2000 utánit,
digitális órásat, dupla lámpásat, nagyobb csomagtartósat vennék.
A régiek nem is néznek ki úgy, és kevésbé praktikusak. Mondjuk az
enyém egész véletlenül 2002-es, szóval ezeket mind tudja...És ahhoz képest baromi jó árban volt, mert simán árulják 350-400-ért.
(Mondta is huszi, hogy tavasszal 380 körül kéne bepróbálkoznom.)Most nézem, hogy került fel 300-ért egy ezüst: túraplexi nem tetszik,
de amúgy lehet, hogy megnézést megér... (Nem vagyok képelemző.)"mi van, ha én azt mondom, hogy nem is vonz annyira a váltogatás?"
Ezt már ezerszer átbeszéltük. Melóba járni tök felesleges váltós motor.
Az jár melóba azzal, akinek nincs másik, és amúgy imád túrázni, és a
váltót rugdosni, meg kihasználni a motoros futóművet: kvázi kényszer...
Ha csak melóba jár, akkor elég egyértelmű, hogy nem vesz sportmotort.
(Kivéve HGabor89. De neki vannak más tervei, mondjuk versenypálya.)Megszámolhatnám a (céges) mélygarázsban a motorokat, hogy mennyi
CVT, mennyi váltós: szerintem nyernének a robogók. Kényelmesebb."én túrára is el tudnék képzelni egy 400-as robogót"
Igen, egy 400-as robogó túrára is teljesen jó. Tapasztalat.
A városban sem esetlen/végülis lehet vele jókat gyorsulgatni.De mondjuk konkrétan a - karbis - Madison városban zabál...
5,5 alatt nem áll meg, az ziher. Túrán benéz 5 alá. Csak ott!
De ha csapatod neki 130-cal, akkor megint csak 5L+ a fogyi.Injektoros Burgman 400 ebben a tekintetben jobb választás:
nagypapisabb, kényelmesebb, lustább/nem sportos robogó.
Pakolni is jobban lehet, akkora csomagtartója van...Ja, és tucatmotor, szóval alkatrészt is inkább kapsz hozzá.
Olyan 600K körül már lehet is őket kapni: 2006 és fiatalabb. -
DigitXT
félisten
válasz SirKero #5725 üzenetére
Na, ez mindjárt komolyabban néz ki. Érdekes, hogy a honlapjukon nem láttam.
Amúgy ő sem lehet rossz, csak az a 2 misi lenne kicsit fájdalmas érte. Viszont
könnyen lehet, hogy soktízezer kilométerig nem kell rákölteni. Valamit valamiért.Én ezeket az AN400-akat láttam a holnapon, hahut (most) nem túrtam át.
Ui: a BMW C650-eket 3.290.000 Ft-ért ne is nézzétek. 2001-es Burgi linkje itt.
Szerk: T-max 530 2,5M. Csak végiglépegettem az aljáig: 6,8M a csúcs náluk...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #10174 üzenetére
YT videót, különben nem hiszünk neked!!!
HGabor89: gondolom nézegetett a tükörben, hogy haha, legyorsult
egy 600RR-t! Esetleg a következő lámpánál "visszavágót" akart?Ui: amúgy pont az jó a Ferrariban... azzal nem kell gyorsan menni.
Sőt, még jobban megnézik, ahogy méltóságteljesen gördül. Kivéve![ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #10645 üzenetére
Nézegettem motoros GPS-eket is, de horror áruk van (nekem). Városi motorra, ritkán túrázgatok, így szerintem fölösleges ekkora beruházás (most nem is engedhetem meg magamnak). Ezért próbáltam valami olcsóbb megoldást keresni. A későbbiekben majd még lehet, hogy az lesz, de egyelőre megpróbálom low-cost összehozni a dolgokat. A plexi mögött talán nem fog úgy sütni rá a nap, hogy ne lássam.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #10655 üzenetére
Szoftverrel egy kicsit több. Jelenleg nincs munkám, költözöm is (kell pár cucc, pl mosogép az új lakásba... stb) kb 5000Ft-ot szántam a projektre cakk-pakk, mivel WayteQ X980 BT GPS-em már van. Gondoltam ha már bele kell nyúlnom az elektronikába, és távtartót kell készíttetnem akkor +5000Ft-ot megér a GPS tartó (USB-s töltő bekötésével, amit a későbbiekben tudok hasznosítani, ha lesz 40-50 000Ft-om egy motoros GPS-re). Nem használnám túl gyakran, városban lehet, hogy még tölteni sem kéne...
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz SirKero #11002 üzenetére
Másik cikk, ez is BMW. Mekkora egy sablon duma Pontosan annyira lesz megfizethető mint eddig, csak majd ezután extra haszon lesz rajta. Ennyi
"A jelenlegi tervek szerint egy-két éven belül bemutatkoznak az újdonságok, amik a kincstári szöveg szerint német minőségben, de megfizethető áron készülnek majd"
-
huszi.gyb
senior tag
-
balazs1011
aktív tag
válasz SirKero #11214 üzenetére
Szerintem a polír paszta sem fog használni.
Esetleg nagyon finom 1000-1200 as vízpapír.
Vagy pedig nagyon finom drótszövet, olyan mint a fémdörzsi
csak sokkal finomabb. Azt hiszem hogy az OBI-ban vellem .
A vízpapírtól szerintem csak egy kicsit mattabb lesz.
Legvégső esetben újrafényezés ha nagyon zavar.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz SirKero #11222 üzenetére
A polirozas egy teljesen mas dolog. Az a feluletet tukrosse fenyesse teszi, es a nyers aluminium felulet polirozodik fel. Neked eloxalt feluleted van, ami egy festesi teknologia. Ez selymes ezust feluletet ad. Szep felulet, de serulekeny eros maro anyagokkal szemben. Vehetsz spryt ami kozel van ehhez a szinhez, de ha nem lakkozod a feluletet, akkor ugyan ez a helyszet all fent. Viszont a lakkozastol egy ket arnyalatot sotededik azvezust szin, legalabbis a spry, tuti Lehet porfesteni de az is csak kozel lesz hasonlo szin. Lehet eloxaltatni ujra is, ehhez le kell venni a deknit termeszetesen.
Vagy lehet VTN foliazni is. Felpolirozhatod, de akkor egy tukros feluletet kapsz, mintha kromozott lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen