- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Open Broadcaster Software OBS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Amúgy most nem védeni akarom a balesetezőket, de a mai közúti közlekedési szabályrendszert is a balesetek "triggerelték" és indukálták, nem úgy jött, hogy hát vannak a lovas szekerek, meg vannak ezek a gőzös szekerek, aztán akkor KRESZ, nesze, hanem szépen évről évre alakult.
Ha már San Francisco [link]
Az önvezetéssel is ez lesz. Kritika hegyek, dobálják, köpködik, lesznek balesetek, igen, lesznek hibák, igen, de átmegy ezen a csecsemőkori időszakon - mint minden technológia amíg ki nem forr - utána pedig itt lesz velünk, drasztikusan hatékonyabban segítve mindennapjainkat, mint mi magunk csináljuk most.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
stellaz
addikt
Én írtam az anekdotákat és pont azt vezettem elő, hogy aki pl soha nem balesetezett, azt hogyan lehetne beleültetni egy olyan önvezető autóba, aki csak az átlagot ugorja meg, tehát rosszabb?
Illetve mivel új autókról van szó, ezért nem sem a törvényszegők, sem a régi autók nem képezhetik a baleseti statisztikák alapját. Az összevetést nyilván az új, legmodernebb elérhető vezetéstámogató funkcióval felszerelt autóval kell összehasonlítani, azonos látási, forgalmi, stb viszonyok között.
Ezért röhej általános baleseti statisztikákra hivatkozni.
Kedvencem, mikor valaki kimegy valami ázsiai országba és látja, hogy mennek tökön paszulyon keresztül, motoron se sisak, se semmi és mivel az alatt az 1 hét alatt nem látott balesetet, levonja a következtetést, hogy sokkal biztonságosabb, mint az európai közlekedés.
Közben meg:
-
stellaz
addikt
"Egy forma 1-es pilóta ha odafigyel akkor simán mehetne 70-el városban, ahol az átlag embernek átlag vezetői tudással és reflexekkel az már veszélyes lenne. "
Ez pont az ellenkezője az én példámnak."Éves statisztikáknál a napszak-időjárás kiegyenlíti egymást."
Kivéve, ha az önvezető rendszer korlátozva bizonyos időjárási, forgalmi viszonyokra, vagy adott útszakaszra.Ez ugyanaz a kocsmai anekdota.
Apám baleseti statisztikája nem anekdota, hanem tény. Az is tény, hogy vannak olyan emberek, akik közlekedésre alkalmatlan módon vesznek részt a forgalomban, az összes ilyen ember annak tekinthető, akinek nincs jogosítványa vagy részeg, vagy az autó van rossz műszaki állapotban, erre vannak számok is. De ezt nem az önvezető rendszernek kellene megoldania, hanem ahogy te is írod a rendszernek kell jól működnie minden téren. -
félisten
"A szabályokat mindig az átlag emberre hozzák."
Nem igazán. A szabályokat ahhoz a minimumhoz igazítják, akikre még vonatkozik. A közlekedési szabályok esetén tehát ahhoz a legbénább vezetőhöz (minusz biztonsági tartomány), aki még átmehet a vizsgán."Egy forma 1-es pilóta ha odafigyel akkor simán mehetne 70-el városban, ahol az átlag embernek átlag vezetői tudással és reflexekkel az már veszélyes lenne. Ettől még nem mehet."
Meglepő, de nem így van. Személyes és közvetlen/közvetett szakmai tapasztalatom és tudásom alapján sincs közvetlen korreláció az egyes járművek technikai vezetési képessége és a forgalomban részvételre alkalmasság között.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
forumpista
aktív tag
Nincsenek hiheto baleseti statisztikak.
Ez jelenleg ugy mukodik hogyha megy az fsd, el akar utni egy gyereket az utcasarkon de te beavatkozol (fekezel, elhuzod a kormanyt stb) akkor beirodik az fsd-nek egy ujabb balesetmentes ut…
a valosag meg az hogy a vezetestamogato rendszerek + ember egyutt jobban mint vezet mint csak az ember.
Ebben semmi ujdonsag nincs, ez igaz a sima ABS-re is.de ez nagyon nem ugyanaz hogy az fsd jobban vezet mint az ember.
-
félisten
Ezzel maximálisan egyetértek.
Sőt, azt a szakmai véleményt is osztom, hogy a jogosítányok kb. egyharmada vezetésre különböző okok miatt alkalmatlan személyek zsebében van -- sajnos rendszeresen találkozom is velük. (Munkaköri sajátosság...)
És egyébként éppen ezzel javulnának komolyan a (hazai) statisztikák az emberi vezetők közúti biztonságossága vonatkozásában.
Érdekesség: ismertem olyan élvonalbeli magyar autóversenyzőt, aki saját bevallása szerint is alkalmatlan volt a budapesti vezetésre. Viszont rákényszerült. Ezért aztán rendkívül óvatosan vezetett, amivel a legrosszabb mazsolák dinamikájával haladt, és még így is rendszeresen okozott kisebb koccanásokat.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Politika
- Fűnyíró topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Filmvilág
- Autós topik
- PlayStation 5
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- További aktív témák...
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ARCTIC P12 PWM PST A-RGB
- Arctic Cooling P14 PWM PST A-RGB
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen