Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
Szerintem még egy jó darabig nem fognak, mert még mindig hatalmas előnyük van. Főleg pl. azzal, hogy megnyitották a töltőhálózatukat a többi autó előtt is.
De ez az FSD, meg a többi ilyen hazugság tényleg nagyon gáz. Viszont az én személyes véleményem az, hogy kellenek ilyen már-már őrültek, akik igazi innovációt hoznak az emberiségnek. Akár közvetett módon is. Az, meg hogy realizálódnak ezek a dolgok, már az emberiség összességén múlik.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
A Tesla jelenléte fokozza a piaci versenyt. Kénytelen a többi cég is fejlődni, és végre kukázni a kőkorszaki (belsőégésű) technológiákat.
Powerwall, solar roof, megapack, robotika.
Mondjuk a fizikai gombok és kilincs, index kar kiszedése pont irgalmatlan ostobaság (ezért sem vennék Teslát) szerintem.
De a cég hatása az egész piacra, ami számít, szerintem.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Tasunkó
senior tag
a vegfelhasznalo csak sziv vele ha veletlenul roncsolodik
Mondjuk ezt nem értem mert az alut lehet hegeszteni. Utólag is lehetne elemeket hozzá venni, amikkel kijavítnák. Nehezebb, pláne sámliról, meg barkács megoldásokkal, meg általában az alut körülményesebb mint a lemezt, de simán ki lehet foltozni. Persze ha több EV lesz, amíg kevés van, nem éri meg ráállni, a tulajnak magának kell majd kimókolnia, de legalább nem rohad le, mint a lemezes autók.Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Ha hordozóelem, vagy mi erre a szakszó, szóval beleszól a futóműbe, akkor a klasszikus autónál is tekintettel kell arra lenni hogy jó helyre kerüljenek a dolgok. Ahogy elnézem a videóban a cell to bodynál is lesz rá biztosan megoldás, mert az akkunak cserélhetőnek kell lenni, így meglesznek a bontási pontok ahol kiszedik az akkut, és a cell kerete a lényegi merevítés, ami ha gyűrődik, egyszerűen kivágják, pórolják valami elemmel, visszahegesztik, és visszateszik az akkut, mondjuk az utastér felől kell megbontani, hogy lehessen vele dolgozni.
Amikor több elemből áll egy rész, azokat is úgy hegesztik egybe, hogy minél inkább hasonlítsanak egy fizikai egészre, itt meg eleve egyben van. Első blikkre az gondolom több varrat kell majd, mint az eddigi szerelési módoknál, ahol az elemek nincsenek végighegesztve, hanem csak a hegesztési pontokon, itt viszont egybe kell majd varrni, mert nincsenek hajtások a lemezen, ahol találkoznak az elemek, hanem élek lesznek, és ez esetben furán festene hogy egymással szembenállnak és csak darabokon vannak összehegesztve meg nyikorogna is. Azért lehetnek trükkök, ahová erős varrat kell majd, meg csak amolyan fedőhegesztés. Nagyon én sem értek hozzá, de pl. a küszöbömet végighegesztettem, pedig hivatalosan le kéne fúrni, és úgy visszarakni az megfelelő elemeket, mint a gyárban, de kinek volt ehhez kedve, szóval a hegesztés nem mindig olyan nagy vesződség, van hogy keresztben félbevágják az autót, és egybehegesztik, tehát az egybevarázsolás ma sem ismeretlen.Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen