-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aytukabozs
addikt
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #28652 üzenetére
Ha megnyitod a tételsort a Fee az ugye 0?
-
Pancsermeste
őstag
Igen, a FEE az 0.
Most viszont azt vettem észre, hogy nem csak, hogy Pending-be van még, de ha kiexportálom PDF-be a tranzakció történeteket, akkor ennél a sornál a státusz: "unclaimed"
Egyébként nem nagy összegről van szó, így nem nagy gáz, ha meg se kapom.
Ám, mivel ez az első ilyen tranzakcióm, így jó lenne tudni, hogy működik-e a folyamat, mert ha majd nagyobb összegről lesz szó, akkor már nem lesz mindegy, ezért jó lenne tudni, hogy biztosan megkapom-e az utalást.(#28653) aytukabozs: Hmm... eddig azt se tudtam, hogy létezik PP App
[ Szerkesztve ]
-= Pancsermeste® =-
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #28655 üzenetére
Az üzenőfalon rá kellene kérdezned, hogy szerintük mi lehet a gond. Több alkalommal volt ilyen nekem is (PP-re Alis eladótól pénz) azonnal ott volt az egyenlegemen.
-
Pancsermeste
őstag
Nos, ez érdekes...
A normál nézetben Fee 0 volt!
A PDF-be exportált adatoknál is 0 szerepel, meg van a File.
Most viszont rányomtam az Old Acc nézetre, ott viszont volt Fee a részletes adatoknál!
Egye kukac azt a 35 centet.. - gondoltam, és ebben a nézetben is rányomtam az Accept-re. Egyből meg is jelent a PP Balance-ban az összeg, majd kis idő múlva Pending-ből a Completed-be került.Akkor ez most mit jelent? Ez a 35 cent, milyen díj tulajdonképpen? Fix. összeg, vagy százalékos? Fee-t mindig számol a PP tranzakciónként?
No és a normál nézetben vajon miért nem jelenik (jelent) meg?-= Pancsermeste® =-
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #28657 üzenetére
Úgy küldte neked a pénzt, hogy te viseled a jutalékot. A kis huncut.
Ne haragudj, hogy ez nem jutott az eszembe eddig, én mindig azt írom nekik, hogy oké jöhet a PayPal-ra, de úgy küldje, hogy nem én fizetem a jutalékot és csak akkor vége a dispute-nak ha az egyenlegen a pénz, jutalék fizetés nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
Aham..
Ezt jó tudni!Akkor már csak az a kérdés, hogy miért nem jelent meg a Fee normál PP nézetben? Gondolom, éppen ezért nem fogadta el a rendszer a Paiment akceptálásom... hiszen nem egyeztek az adatok - bár az ő rendszer hibájukból -, mert hát én csak azt tudom elfogadni, amit megjelenít.
-= Pancsermeste® =-
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #28659 üzenetére
Nem mindig a rendszer hibája, az sem mindegy, hogy a böngésződ a gyorsítótárban mikori oldalt tárolt el. Egyébként melyik az alap böngésződ?
[ Szerkesztve ]
-
Balli
őstag
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a request payment mennyire biztonságos mind vevői és eladói részről? Azaz olyan eladás vagy vásárlás esetén ami nincs pl. Ebay-hez kötve, mekkora támogatás és hogy megy a Dispute és Claim PayPal részről? Illetve most küldenék egy árut request payment-el fizetve, de a vevő jelölt mondta hogy a PayPal-ban található címtől eltérő helyre kellene küldeni, ez eladói részről jár valami kockázattal?
Athens 2004
-
Topikgazda
Rendes vásárlás, él mind a vevő, mind az eladói védelem.
Mivel több címet is megadhat a PayPal-n akár be is írhatja, annyi a megkötés, hogy az adott országon belül legyen.
Ha elküldöd a kérést, amikor fizet akkor megadhatja a másik címet és te olyan visszaigazolást kapsz amiben az van benne. Shipping address Change
Milyen kockázat lenne?Elkezdtem a segítő anyagot, csak eddig nem igazán volt rá igény.
[ Szerkesztve ]
-
Balli
őstag
Köszi szépen a gyors és alapost választ! Így megváltoztatva a címet tényleg nincs már kockázat. Gondolom csak arra kell még figyelni hogy a kitöltendő szövegmezőben jó alaposan körbe kell írni az árut, hogy legyen mire hivatkozni probléma esetén.
Más: ha EU-n kívülre küldenék árut, és a vevő vissza szeretné azt küldeni PayPal-on keresztül, akkor kinek a kötelessége fizetni a VÁM/ÁFA-t akkor amikor megérkezne vissza hozzám? Bármi kockázat EU-n kivüli postázás esetén nagyobb értéknél? Csak mert olyat hallottam, hogy sokan nem szeretnek EU-n kivülre küldeniAthens 2004
-
Topikgazda
Úgy kell neki visszaküldeni, hogy egyértelmű legyen, nem te vásároltad, a nemzetközi küldéseknél használt CN23 vámnyomtatványon van ilyen lehetőség ezt -garanciális visszaküldés- jelezni a feladónak és mivel nem vásárlás, nincs fizetési kötelezettség.
Kiküldés esetén is én a CN23-at -bővebb adat tartalom- javaslom, mert ebből mivel 2 példányban készíthető és így marad nálad egy példány, mert kérni fogják a fenti esetben. A CN22 a küldeményen rajta marad, nem lesz belőle példányod.
Nem feltétlenül kell egyébként ezzel foglalkozni, ha jó amit kiküldesz és megfelelően közlöd, hogy milyen garanciát és miként vállalsz akkor nem valószínű a probléma.
Ha magánszemélyként adod el, akkor nem kell olyan lehetőséget biztosítanod, hogy meggondolhatja magát, mégsem kell és inkább vissza az üzlet. Ez nem webshop, ahol ezek a fogyasztóvédelmi szabályok érvényesek lennének.
A hibás teljesítés az más dolog.[ Szerkesztve ]
-
RDFS
újonc
Sziasztok! Használni akartam a Paypal Add funds using Trustly funkcióját. Megadom a Bankot (OTP) és az utalni kívánt összeget, utána megjelenik az OTP csökkentett funkciójú netbank felülete. Itt megadom az azonosítót, számlaszámot, de a jelszó nem működik ("Úgy tűnik az űrlap hibát tartalmaz. Kérjük ellenőrizze a pirossal jelzett mezőket"). Nem az OTP-s netbanki jelszavat kell megadni?
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
"Vagy bemész egy Unicredit fiókba és a Top Up menüpontnál megadott adatokkal pénztári befizetést, utalást csinálsz."
ilyenkor a személyes befizetésnél is megvan a 2 napoas átfutási idő vagy ez gyorsabb?
köszi
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #28668 üzenetére
Igen 2 nap a valószínű
-
RDFS
újonc
Az oda van írva elé, hogy 117: de ha beírom, akkor sincs változás. Sőt, úgy is próbáltam, hogy az utolsó nullákat beírom (-00000000), illetve böngésző cache ürítés sem segített.
Egyébként csak azért kell rá töltenem, mert valami miatt nem tudja levonni a Mailchimp hírlevélküldő a havi díjat OTP-s számlámról a Paypalon keresztül. Fél éven át nem volt gond, de Március 1-jén nem tudta. Kártyával minden rendben, már utánajártam.
-
Topikgazda
Hogy jön ide a kártya?
Ha van hozzáadva kártya, akkor nem is kell az egyenleget feltölteni.
Ez a Trustly-s dolog a pénzforgalmi számládról (jövedelem rá, utalások ki) történő utalás, ami nem lehet virtuális számla.
A rendszeres utalások -preapproved...- közt ott van ez Mailchimp? Mert akkor automatikusan vonják a pénzt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ugye nem Maestro kártyáról beszélünk? Ha tényleg a normál bankszámládra akarsz belépni az OTP Direkten keresztül és nem fogadja el a jelszót, akkor előfordulhat, hogy ha cserélsz jelszót, akkor talán menni fog. Eddig senki nem panaszkodott, hogy nem fogadta el a netbankos jelszót
-
Topikgazda
A kártya a hibás egyébként, néha megbolondul és nem lehet vele fizetni. Cserét javaslom, még a virtuális Mastercard-al is jobban jársz ha választható a számlacsomagodhoz és nem a Maestrot használod a netes fizetéshez.
Egyébként a bankjaink ezt a hibát nem igazán akarják elismerni.[ Szerkesztve ]
-
medvegy
aktív tag
Sziasztok!
PP dispute-ot szeretnék indítani az összefoglalóban leírtak szerint, de nem sikerül, ezt az üzenetet kapom folyton: 'We're sorry, something went wrong. Please try again.'
2016 november 12-i a tranzakció, tehát a 180 napban benne van.
(Röviden: rendeltem egy töltőt, szétzúzva kaptam meg - van unboxing videó. Írtam az eladónak, ígérte küld másikat. Nem jött a csere 2 hónapig. Írtam neki újra, ígérte lesz refund. Nem jött az se. Az eladó semmit sem ért...)
Mi lehet a probléma?
Köszönöm előre is a segítséget
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Topikgazda
válasz medvegy #28682 üzenetére
Nem tudom honnan varázsolodott elő ez béta oldal, már 1 éve nincs béta, mert az új fut.
Töröld már a böngészőből a PayPal sütiket, a gyorsítótárat és erről a linkről lépj be.
Keresd meg a vásárlási történetben ezt a vásárlást, a sorra kattitnva nyisd ki és abban alul lépj be a Resolution Centerbe.
Alul erre gondolok: eligible for Buyer ProtectionHol lett indítva a probléma? Ha a PP-én és egyezséggel zárult, akkor nem lehet megnyitni újat.
[ Szerkesztve ]
-
Skullwipe
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom mi lehet a gond, mert küldtek nekem a számlámra egy kis összeget, de nem tudom elfogadni, vagyis el tudom, de nem történik semmi se már többedik napja. Ott van hogy elfogadom-e az utalást, aztán alul megjelenik a nagyobb elfogadom gomb is, ki is írja, hogy mindjárt megkapom és láthatom a completed-ek között, de ez egyszer se történt meg, már pedig jó sokszor rányomkodtam. Azért nem értem, mert mástól már kaptam meg és azonnal meg is történt az utalás. Gondoltam hétvége az oka, de most se igazán sikerül, már péntek óta várom, de csak folyton az jön elő, hogy elfogadom(?) én rányomom hogy igen és igen, de aztán semmi. Eddig egy emailt kaptam, hogy ha nem fogadom el, akkor vissza kerül aki küldte. Talán a böngészővel van a baj, én már nem tudom mi lehet.
Köszönöm ha van rá megoldás
-
Skullwipe
senior tag
Jaj, ennek nagyon örülnék, de én ezt nem értem, hol van ez a régi nézet? Én is a nagyon régit használtam többet, ez az új csak gondoltam hogy problémás lesz. Köszönöm a segítséget.Aha, a fentebb lévő commentből meglett, hú, tényleg jó volt így, nem is gondoltam hogy ez ilyen. Nagyon szépen köszönöm. Nálam a "Dispute"-ra kellett nyomnom miután a probléma van kérdésre nyomtam, és ott előjött végre, nálam nem volt plusz költség, de emailben már kaptam erről információt tőlük ahogy mondtam, de nem ez volt bele írva, most már értem, remélem másnak is segít majd esetleg ez.
[ Szerkesztve ]
-
medvegy
aktív tag
Köszi a tippeket! Végignéztem őket, de nincs megoldás
Töröld már a böngészőből a PayPal sütiket, a gyorsítótárat és erről a linkről lépj be.
Megvan. Semmi változás.
Keresd meg a vásárlási történetben ezt a vásárlást, a sorra kattitnva nyisd ki és abban alul lépj be a Resolution Centerbe. Alul erre gondolok: eligible for Buyer Protection
Megkerestem, de olyan nincs nálam. Ezért is próbáltam az előző hsz-ben említett módon indítani a dispute-ot.
Hol lett indítva a probléma? Ha a PP-én és egyezséggel zárult, akkor nem lehet megnyitni újat.
Ebay-en írtam az eladónak ('contact seller'). PP-n nem beszéltünk még.
Azért furcsa az egész, mert a PP transaction details-ben is írja hogy 'You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days.'.
[ Szerkesztve ]
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Topikgazda
válasz medvegy #28688 üzenetére
A következő a helyzet. Ha megnézed a vásárlás részleteit a bal alsó sarokban Need help? szerepel hogy hova kell fordulni probléma esetén.
Ha ez látszik, akkor PayPal:
Ha ez látszik, akkor eBay:
Nálad még az eBay szerepel.
Elméletileg ha a PayPal Resolution Center előjön, ott ugye mostanában 2 fül látható, PayPal Cases és eBay Cases, ha az egyiken van megnyitva probléma rendezés, akkor a másikon nem lehet nyitni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezt írtam: annyi a megkötés, hogy az adott országon belül legyen.
Én nem küldeném egy másik országba, mint ahol a vevőm él. Problémás kategóriába tartozik nálam.
Pl Németországban van regisztrálva, de küldjem Albániába. Persze.
Csak kíváncsiságból, melyik ez a két ország?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ekrisztian #28694 üzenetére
Nem is ez lenne a gond, hogy távoli vidékről is megtalálnak a vevők, de chilei és USA-ba küldeni, ha azt mondja neki a rokon hogy nem érkezett meg, vagy nem tudják kézbesíteni hogy tud utána nézni? Még azt fogja mondani hogy rossz címre küldtem és én vagyok a hibás.
Másik viszont az, hogy amit mi árusítunk, a legtöbb esetben USA-ban olcsóbb beszerezni, már a posta költség miatt is olcsóbb.[ Szerkesztve ]
-
medvegy
aktív tag
Értem, köszi!
Bár, eBay case nem lett nyitva, csak néhány üzenet váltása történt az eladóval, mely során ígéretet kaptam a probléma rendezésére. Az eBay buyer protection idelye már letelt, így ezek szerint sok mindent nem tudok már tenni. Nem lett volna rossz, ha a PP-re is számíthatok ebben az esetben...
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs