-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
madle
őstag
Üdv,
vásároltam egy külföldi weboldalról Paypal-on keresztül egy 500 dolláros eszközt, a lényeg, hogy nem működik rajta egy Wifi jeladó, vagy én nem csinálok jól valamit.... kérdésem az lenne, hogy az eladóval hol vegyem fel a kapcsolatot? A hivatalos weboldalukon keresztül, vagy a Paypalon is van erre lehetőség, ha esetleg későbbiekben visszaküldésre kerülne sor, lehessen hivatkozni a levelezésre?
Azt látom egyébként a Paypal tranzakciónál, hogy október 17-ig van lehetőségem jelezni a problémám.
Köszönöm előre is!
-
Topikgazda
Kezd a hivatalos weboldalukon a garanciás dolgokkal. A használati utasítás átnézése sem segített?
A PayPal-on a vásárlás napjától 180 napig él a vásárlói védelem, de azért amikor jelentkezik a probléma és nem tudsz az eladóval megegyezni, akkor célszerű a PayPal-hoz fordulni.
Az a 180 nap azért nem azt jelenti, hogy a 179. napon kérem vissza a pénzem.
Egyébként ha van az eladónak saját vásárlói védelme, az az elsődleges.[ Szerkesztve ]
-
madle
őstag
Értem, köszönöm. A hiba informatikai jellegű..
Lényegében a szerelőmnek rendeltem egy autódiagnosztikai eszközt, aminek az interfésze Wifivel kommunikálna a laptoppal, LAN kábelen tökéletes, viszont a párosítás nem sikerül, mikor konfigurálni akarjuk a vezetéknélküli hálózatot. Videó útmutató van, és mikor létrehozom az egység saját elérhetőségét, a laptop nem csatlakozik fel rá, azt írja nincs jel.
-
Topikgazda
Ezzel nem mennék az eladóhoz reklamálni, ez wifi konfiguráció probléma. Be kell üzemelni és megnézni, hogy szórja-e a jelet. Mondjuk inSIDDer, ez van mobil app-ként és pc-s verzióban. Azután megfelelően konfigurálni a laptopot. valami ilyesmi módon.
[ Szerkesztve ]
-
madle
őstag
Erről lenne szó. Lényegében, követem a videót, s mikor létrehozza a wifi elérhetőséget, ott nem csatlakozik fel, mint a videóban. A HDD-t is az eszközzel küldte, ami egy Dell D630-ra van konfigurálva és abba is lett berakva, minden fent lévő szoftverrel együtt, gyakorlatilag klappolnia kellene, mivel a laptop wifije működik.
Bocs az offért.
-
gipsztigris
addikt
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Adva van egy Szingapúri webshop ahonnan rendeltem egy karórát 2017.04.13-án 154 USD értékben, amit a nyomkövető szerint 2017.04.18-án fel is adtak. Angol TN számot kaptam, (valójában az áru Szingapúrból jön, bár ennek nincs jelentősége) Lényeg, hogy általában 6-8 munkanap alatt megérkezik a cucc ettől a bolttól. Már sokszor rendeltem tőlük és eddig semmi gond nem volt.
A webshop azt állítja, hogy várjak mert az óra úton van. A RoyalMail nyomkövetőjén az látszik, hogy valóban úton van az óra, de szerintem valami történt vele, mondjuk ellopták. Kértem a boltot, hogy vagy adja vissza a pénzt vagy küldjön egy másik órát, de csütörtök óta az utolsó levelemre nem is válaszoltak.
Tudok-e a PayPal-nál ennyi idő után reklamálni vagy még várni kell? Egyáltalán mit lehet tenni?
Érdekességképpen, hogy egy másik órát amit ugyanabból a boltból rendeltem négy nappal később, másfél hete kikézbesítették."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Topikgazda
válasz gipsztigris #29459 üzenetére
Amíg nem kapod meg és ez 180 napban benne van tudsz a PayPal-n probléma rendezést kezdeményezni.
Az hogy régebben 5-6 nap alatt megkaptad ez annyira nem számít.
Milyen vásárlói védelmük van a szállításra? Van olyan webshop ahol ha 30 napon belül nem érkezik meg, akkor azt jelezned kell és visszakapod a pénzed vagy küldenek másikat.
Nézd meg ezt a lehetőséget is. Ha most indítasz disputet-t első körben a a webshop azt fogja válaszolni hogy várjál még, ha ezt nem fogadod el, akkor viheted tovább a PP felé az ő döntésükre bízva magad. -
gipsztigris
addikt
Őszintén szólva nem tudom! Angolt csak konyhanyelven értem, a gugli fordítóval meg spec.szöveget fordíttatni nem érdemes....szerintem.
Erről a boltról van szó:
dutyfreeislandshop.com20.99 USD-s Tax Free Shippinget választottam, mint mindig. Az azt jelenti, hogy valamilyen úton módon elküldik Szingapúrból Angliába és Angliából már a GLS futár hozza házhoz. Ezért sincs a TN a Magyar posta rendszerében, mert EU-n belül futár hozza az árut.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Topikgazda
válasz gipsztigris #29461 üzenetére
Annyit írnak, hogy a vásárlás azonosítóját megadva vedd fel velük a kapcsolatot, ha 20 munkanapon belül nem érkezik meg.
Írj nekik újból.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gipsztigris #29463 üzenetére
Még megérkezhet.
-
donmackó
őstag
Üdv!
Sikeresen regisztráltam a paypal-ra. Hozzá adtam a kártyám, de nem jön a regisztráció kódos terhelés, nyoma sincs a számlatörténetben. OTP-s vagyok mastercard-dal, és mindent az összefoglaló/leírások szerint csináltam. Hol lehet a bukta? Pénz van a számlán. Csak folyton kapom az email-t hogy aktiváljam a kártya regisztrációt, de ha nincs mivel úgy nehéz lesz.
Release the cable hounds!
-
Topikgazda
válasz donmackó #29465 üzenetére
Ott, hogy nem azonnal kapod az OTP-nek le kell könyvelni a számládra, az pedig minimum 24 óra után fog történni.
Mivel nincs pénz még az egyenlegeden amit kiutalnál a bankszámládra és 21000 Ft-nál több, véleményem szerint még nincs a kódra szükséged, az a 1-2 nap várakozás nem lesz gond.
Erről egyébként nem kapsz ilyen e-mailt amit írsz.
Arról igen, hogy az e-mail címet aktiváld. (Activate your PayPal account)
Egy e-mail megy: You’ve added a card to your PayPal account és abban nincs szó a kártya aktiválásról.Dear X Y,
On ....... , you added a card ending in 99.
Didn't make this update?
If you didn't add or update this card, log into your PayPal account and review your information as soon as possible. If you notice any unusual activity, please contact us immediately by clicking the Help Center link at the bottom of this email.
Sincerely,[ Szerkesztve ]
-
donmackó
őstag
-
hcs57
őstag
Bankszámlát kell regisztrálnom a Paypal-nál, refund miatt.
A bank K&H, a számlaszám: 104....Hogyan kell kitölteni az adatokat? A K&H bank név nem tetszett a paypalnak.. A szmlaszámnál a HU07 el sem fér...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Topikgazda
Ahhoz nem kell. Számla nélkül is 786000 Ft-ig fogadóképes és a refund, ha kártyával fizettél csak átfut a PP könyvelésben, nem kerül rá.+
De az Összefoglaló 5. pont B része a számla hozzárendelés, Bankszámla hozzáadás a PayPal fiókhoz leírása
K és H -ként írd be, de ez csak neked tájékoztató szöveg -bármi lehet- és nem IBAN kódos számlaszám szükséges a számlaszámhoz beírni, mert magyar PP fiókoknál magyarországi a bankszámlák közti pénz mozgás.[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
válasz Peti06 #29218 üzenetére
Eltelt a konkrét problémám hosszas és részletes leírásának a PayPal-nak elküldése óta 20 nap, de semmi reagálást nem kaptam tőlük a levelemre a First Name - Last Name csere ügyével kapcsolatban. Ugye a történet röviden úgy áll, hogy már több mint 1 hónapja kérelmeztem a kifejezetten erre a kérelemre vonatkozó felületen a név cserét amivel együtt elküldtem a személyi igazolványom másolatát is nekik. Mivel ekkor nem lehetett a leírás 60 karakternél több, ezért nagyon nem tudtam részletezni nekik a problémát, de úgy gondoltam pár érthető szóval kifejeztem mit is akarok. Erre jött 2 hétre egy válasz egy ügyfélszolgálatostól, hogy nem értik a problémát szerintük a nevem megfelel a személyi igazolványon levő névvel. Leírta az ügyfélszolgálatos emberünk, hogy küldjek nekik egy levelet, hogy pontosan mi is a problémám a névvel. Erre az ügyfélszolgálatos levélre nyomtam egy "Reply" gombot és egy hosszabb és teljesen szájbarágós levélben leírtam neki, hogy mi a pontos probléma: "Magyorországon fordított a név sorrend, így probléma lehet a "withdraw" során, ezért kérem a nevem felcserélését bla bla bla..... "
Na ennek 20 napja, hogy rányomtam a "Reply"-re és elment ez a levél.... Komolyan nem értem mit kellene csinálnom. Mintha direkt nem akarnák tudomásul venni a dolgot vagy egyszerűen csak le***ják az ember problémáját. Most írjak egy újabb levelet a "Help & Contact" opcióra? -
Topikgazda
válasz Peti06 #29473 üzenetére
Nem fordították meg?
De írtam, ha szerintük jó és még sem tudod a pénzt kiküldeni a bankszámládra és levonnák az 1500 Ft büntit, akkor a kérelmek alapján, tudod igazolni, hogy kérted és mivel nem csinálták meg emiatt sikertelen lett a pénz utalás, visszakéred a levont pénzt. -
hcs57
őstag
Ez nem olyan refund... ajándékba kaptam egy okosórát (Basis), aminek a támogatottsága megszűnt 2016.12.31-én. Így a vételt nem én indítottam, de megadtam a paypal fiókomat a refundhoz.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Topikgazda
-
hcs57
őstag
Mivel ezt a paypal fiókot használom ebay-os vásárlásra, ezért a bankkártyám regisztrálva van... a pénz kivételnél mégsem tudom a bankkártyámat kiválasztani.
Basis Refund Program
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Topikgazda
Mert magyar fiókok esetén a kártya csak fizetőeszköz. Pénz csak ki.
Mivel azt hozzárendelted, így neked nincs havi kiküldési limited.
Ha megjön a PayPal egyenlegre a pénz azt csak csak a pénzforgalmi bankszámládra tudod kiküldeni, ezt add hozzá akár most, vagy akkor amikor a withdraw-al a pénzt ki akarod küldeni. Ha el akarod vásárolni akkor meg maradhat az egyenlegen.[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
Mióta részletesen leírtam, hogy miért kérem a névcserét, azóta (20 nap) nem reagáltak semmit. Közben persze néztem a PayPal fiókomat hátha szó nélkül intézkedtek, de nem. Minden ugyanúgy van. Akkor próbáljam meg így a withdraw-ot szerinted is? Én már eléggé ezen az állásponton vagyok. Persze előtte még a számlaszámot is hozzá kell rendelnem a fiókomhoz, mert még az sincsen. Addig nem akartam, míg minden nincs a "helyén". A pénzforgalmi számlaszám az az a számlaszám, amit mindenki meg szokott adni ha elad vagy vásárol itthon valamit és arra küldi vagy fogadja a pénzt ugye? Mert olvastam az összefoglalóban, hogy nem a bankkártyához tartozó számlaszám kell hanem a pénzforgalmi. Én nem tudom mi a kettő között a különbség. Én csak egy számlaszámot ismerek. Bocs ha hülyeséget kérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29479 üzenetére
Nem hülyeséget kérdezel. Van amelyik bank a netkártyát vagy a bankkártyát külön alszámlán futtatja. Ilyen esetben te a pénzforgalmi számládról tudsz erre a számlára -kártya fedezeti- pénzt tenni bankon belüli átvezetéssel vagy vissza tenni róla, de ez a alszámla nem látható kívülről, így ez nem fogad pénzt máshonnan.
Általában a pénzforgalmi számlához adnak közvetlenül kapcsolt bankkártyát, ez esetben persze a pénzforgalmi és a kártyaszámla azonos.
Ezért van hangsúlyozva a különbség.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
-
Peti06
csendes tag
Megcsináltam a bankszámla hozzáadást a fiókomhoz. Most meg is próbáltam volna a withdraw-ot, de megint egy problémába ütköztem. Nem enged annyit pénzt kiutalni amennyit szeretnék. Azt írja, hogy egy bizonyos összegű limit van alapból beállítva biztonsági okokból, emeljem meg a limitet... Az összefoglalóban nem találtam erre utaló leírást, hogy bármilyen limitet fel kellene oldani a pénz kiutalásához. Próbáltam feloldani ezt a limitet, amihez egy csomó adatomat akarják ismételten leellenőrizni mégpedig úgy hogy levonnak a számlámról 400Ft-ot, amit 24 órán belül visszaraknak a PayPal számlámra egy 4 jegyű kóddal együtt, amely kódot majd meg kell adnom a limit feloldásához... Ez másnál is így van/volt? Vagy csak engem szivatnak? Nem semmi mi hercehurca hogy az ember hozzájusson a pénzéhez
-
Topikgazda
válasz Peti06 #29491 üzenetére
Sokat segítene, ha átfutnád az Összefoglalót és az ott lévő leírásokat. Minden benne van, az is amit nem találtál.
A magyar fiókok alaplimitjei, ha bankkártya nincs hozzárendelve a fiókhoz.
Alatta a kép:3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz Leírásban benne, hogy miként és miért.
Később, a kártya felviteli folyamatban lesz egy 400 Ft-os levonás, amit a Paypal az érvényesítés végén a PayPal folyószámlára visszatérít.
Ez a pénz küldési és fogadási alap limitek eltörlése miatt szükséges, ha nem történik meg, az nem befolyásolja a kártyával való vásárlást.Erre van egy egyszerű megoldás: Nem semmi mi hercehurca hogy az ember hozzájusson a pénzéhez
Ne a PayPal-re kérd a pénzt, hanem a bankszámládra.[ Szerkesztve ]
-
patesz
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Április 15.én email címre utaltam 17 Eurót Paypalon keresztül. A bankkártyámról (forint alapú) a levonás megtörtén és a szerintem a paypal is azt mutatja hogy sikerül.
A probléma az, hogy állítólag nem érkezett meg a másik fél számlájára.Mennyi az átfutási idő ilyen esetben?
Mit kellene látnom a paypal felületen ha minden rendben az utalással?
Ha elkeveredett az összeg az éterben akkor mit tudok tenni?Köszönöm a segítséget.
-
maty93
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Spemall-ról rendelek mobilt, PP-lal fizetnék, átirányít a PP fizetési felületre, bejelentkezek PP fiókba, majd beállítom, hogy ne a PP váltson ausztrál dollárról HUFra, hanem majd a bankom (a Spemall-on beállítató pénzemek közül ezzel éri meg a legjobban, és szeretném elkerülni hogy a PP lehúzzon még 1-2ezzer Ft-tal). Rányomok a fizetésre és ezt adja: "Sorry, but your MasterCard x-1234 was declined. Please add another debit or credit card to complete your purchase."
MInden egyes alkalommal! (eddig tudtunk vele vásárolni pl ebay-en, alin).
Elsőre azt hittem hirtelen, hogy ez még a régebbi kártya, ezért ahogy írta hozzáadtam (újra) és aktiváltam is a kártyát a $1.95-os terheléssel kapott 4jegyű kóddal a PP fiókban. Továbbra is elutasítja a kártyát a Spemall-os fizetésnél...
Próbáltam azt is, hogy PP-on alapértelmezett pénznemet HUFról AU$-ra állítottam, de semmi..
Mi lehet a gond?
Köszi előre is!LG G2 mini >> Xiaomi Redmi Note 4 global 4/64GB
-
Topikgazda
válasz maty93 #29495 üzenetére
A banki váltás a vásárlás előtt be lehet állítani a PayPal-n és úgy is marad.
Nem egészen világos hogy ezt miért csinálod a fizetéskor: átirányít a PP fizetési felületre, bejelentkezek PP fiókba, majd beállítom, hogy ne a PP váltson ausztrál dollárról HUFra, hanem majd a bankom
Miért nem $-ban fizetsz? A bankod az eredeti $ összeget előfordulhat, hogy jobb árfolyamon váltja, mint az AU$-t
A PayPal-n beírt cím megegyezik a Spm-en magadott címmel betűről betűre?
Van a kártyán 54835,77 Ft és nincs a vásárlási kereted 50000 Ft-ra állítva? -
maty93
csendes tag
Elnézést, ha nem fogalmaztam érthetően.
A Spemall ide irányított át, itt jelentkeztem be, hogy fizessek a Paypal fiókommal:Majd itt beállítottam erre a fizetésre, hogy a bankom váltson (azért választottam spemallon először az AU$-t mert megnéztem a bankomnál, azt kicsivel jobban váltja, de megpróbáltam US$-ral is de azzal se fogadta el):
Majd a fizetésre nyomva megint az elsőnek posztolt képemen olvasható szöveg fogadott.
Tudtommal nincs 50ezerre korlátozva a kártyám, de meg fogom nézni.
A Paypal átvette spemallos fiókomból a szállítási címet, de a biztonság kedvéért másik próbálkozásnál ctrl+c,ctrl+v-ztem a címet (spemallról paypalba).LG G2 mini >> Xiaomi Redmi Note 4 global 4/64GB
-
Topikgazda
válasz maty93 #29497 üzenetére
Értem amit írsz, de ha előre beállítod a PayPal-n a váltást akkor második képen nem lesz forintban kiírva az összeg, hanem marad a $ és nem lesz View conversion rates' options sem, mert minek.
Ha fizetéskor állítod, az néha szerintem nem megy végig.
Visszanézve több ilyen probléma volt a Spemall esetén, ez alapján náluk a hiba.
Az biztos, hogy Spemall címnek és a PayPal alapcímnek meg kell egyezni
A hosszú ő a címben nem kellene.[ Szerkesztve ]
-
Peti06
csendes tag
Tényleg bocsi, csak ki nem szúrta a szememet a bankkártya hozzáadás cikk. Most ott tartok, ahogy az összefoglalóban is szerepel a limitemeléshez szükséges bankkártya hozzáadás leírásnál. Tegnap este csináltam meg a dolgot. Az összefoglalóban is szereplő 3db bankkártya kép közül ami látható nálam a 2. (középső) kép szerepelt, tehát a kártya képe alatt volt a "Confirm Credit Card" opció. Erre rányomtam, majd írták, hogy megterhelik a számlát 400Ft-tal stb. stb... Rá is néztem tegnap a netbankon az egyenlegemre, ahol láttam, hogy kereken 400Ft-tal kevesebb van a számlámon, de a számlatörténetben még nem volt semmi. Mivel ez késő este volt, gondoltam majd ma reggel ránézek hátha reggel megjelenik valami róla, de eddig semmi. Tehát a számlatörténetben nem is látszik, hogy történt volna levonás, csak az összegen látom, hogy hiányzik 400Ft róla. Mikor kellene ennek megjelennie? Ugye fontos lenne,mert ha jól vettem ki, akkor a számlatörténetből látnám a 4 jegyű kódot, hogy tovább léphessek a limit feloldásában.
Egyébként jelenleg a PayPal-ba belépve most a bakkártya képem alatt az összefoglalóban szereplő 1. kép látható, tehát a bankkártya képen egy sárga keretbe van írva: "Ready to confirm". Valamint van egy üzenetem (kis csengő jelzi) amiben ezt írják: "Please confirm your card to complete verification and remove the pre-set limits on your account. Verify your card."
Egyelőre ezekkel nem csináltam semmit, várom a netbankomnál a számlatörténetben, hogy megjelenjen valami és kapjak egy kódot. Jól teszem, vagy kell most valamit tennem? -
Topikgazda
válasz Peti06 #29499 üzenetére
A Netbankodban van olyan ahogy zárolt tételek, ott vannak a kártyás fizetések, amelyet még nem utaltak át a kereskedőnek.
Maga a kártyás fizetés a kártyatársaságok rendszere miatt 24 órás késleltetésű, annál korábban nem tudják a kereskedőnek utalnia pénzt, ezért van zárolás.
Az hogy megjelenjen a levont tételek közt minimum 24 óra. Mint írtam 1-2 nap a normális bank esetén.
Ha 3 kártyád van, akkor a limit eltörléshez elég az egyik Confirmja.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- EliteBook 850 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gyári laptop töltők eladók (HP, Dell, Fujitsu Siemens)
- Eladó Logitech Z333 2.1 hangfal szett
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Silver szép állapot, gyári független, 3 hó gar
- BH Fitness Atlantic Dual elliptikus tréner és Casada movello szobakerékpár
- Eladó használt, fehér Playstation 5 kontroller - PS 5 Kontroller
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen