Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz sanyus66 #30004 üzenetére

    A a PayPal döntését kérted, azután már nincs miért levelezgetni.

    Az Összefoglalóban lévő leírásból:
    A claim esetén a PayPal általában 10-14 napon belül dönt, 30 nap a maximum idő, ha bonyolult lenne a tényállás.
    Ha nem felel meg nekünk a PayPal döntése, akkor van lehetőség a lezárástól számított 10 napon belül felülvizsgálatot kérni.
    A Resolution Center-ben megkeressük a lezárt case-t, majd a View button linkre kattintani az Action oszlopban, ott Appeal this claim-t választani és tovább.
    A fontosabb határidőket tartalmazza a PayPal értesítő e-mailje.

    Nem illik zaklatni sem írásban, sem telefonon a PayPal Ügyfélszolgálatot, majd döntenek a szerződési feltételekben megadott időn belül.
    Légy türelmes és minden kiderül.

Új hozzászólás Aktív témák