- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz gubabela #37600 üzenetére
Mert hitelkártya lehet a PayPal pénzforrás. Ha fizetsz és banki váltásra van állítva, akkor a kártyatípusa az ismert, így meg tudja különböztetni.
Vagy úgy értik a PayPal-t hogy annak az egyenlege lenne a pénzforrás és akkor lényegtelen a kártya. Rájuk kellene kérdezni. -
TZ/X
csendes újonc
Értem, akkor a te esetedben amit jeleztél az olyan kategória ahol a megoldáshoz személyes konzultáció szükséges. Van amikor telefonon tényleg egyszerűbb elintézni a dolgot.
Én nem a magyar nyelvű, hanem az írásban elérhető ügyfélszolgálatot hiányolom. Miért lenne egy reklamációs ügy csak szóban elintézhető? Nálam konkrétan nyomkövetési kódot, és az azt igazoló dokumentum másolatát kérték. Ezt telefonon nyilván nem tudom megadni. A megfelelő űrlapon ezeket feltöltöttem, a követési szám az ügy lapja szerint is él. Ezek után konkrétan meg nem nevezett "további adatokat" kértek automatikus levelekben, végül a követési adatok meg nem adására hivatkozva zárták le az ügyet, szintén automatikusan. A robotoknak láthatóan f*ngjuk sem volt, hogy miről van szó, de "tudták", hogy csak szóban rendezhető? Ez vicc. Ezért kéne valami cím, ahová írhatok, és élő ember olvassa el. -
Topikgazda
Nem véletlenül írtam hogy az automata üzenetekben van utalásra hogy mikor fog emberre váltani a kommunikáció. Az okmányfeltöltő oldalt használva előfordul hogy nincs megadva hogy az mi lenne, van ott egy kis adat megadó ablak, ha oda is beírtad hogy miről van szó akkor az elkerülte a figyelmét annak aki feldolgozta, mert az nem robotizált. Amikor dispute ügyben írtam nekik, az automat válaszban mindig ott volt az hogy ha nem felel meg a válasz akkor az automata üzenetre válaszolva lesz emberes kapcsolat, az hogy te csak olyan üzenetet kaptál hogy ne válaszolj rá azt nem tudom hogy miként lehetséges.
Az hogy a telefonos kapcsolat szerinted nem szükséges egy dolog, ha ők ezt kérik akkor van rá okuk. -
Topikgazda
Más is tapasztalta azt ha pénzt akar küldeni és megadja az e-mail címet a következő képernyőn nem látszik semmi szöveg, csak valami keretek? Firefox alatt.
Parasztok ezek. A kiba-...ott magyar nyelvű felületen látszik minden. Komolyan nem értem, többször írtam nekik hogy nem akarom magyar nyelven használni az oldalukat, megint ráerőszakolják a baromságot mert be vannak sz..a a GVH-tól.
Angol nyelvű oldal pénzküldés:Magyar nyelvű oldal pénzküldés
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha valaki hasonló módon jár akkor a hiba nálam úgy javult meg, hogy átváltottam angolról magyarra megnéztem hogy látszik-e minden ezután kiléptem. Kilépés után töröltem a PayPal sütiket, a böngésző gyorsítótárat. Újból beléptem vissza angolra, biztonság kedvéért kiléptem és az újból angol nyelvű felütene is megjelent no nem az ami a magyaron jött előbb képernyő hanem ez ahol választani kell hogy baráti a küldés vagy vásárlási a küldés.(Ez van már magyarul is.) Nyilván pont belefutottam abba amikor természetesen napközben fejlesztik az oldalt amikor lehet hogy épp sokan használják.
-
Giot
addikt
Sziasztok!
Vettem(vennék) egy bringa alkarészt ami UK-ben van (pinkbike) egy angliai címre kértem egy barátomhoz. Az eladó felajánlotta hogy szívesen megteszi. A paypal on nem tudtam beállítani angliai címet, mivel nem fogadja el a UK postcode ot mivel magyar az account -om. Így átküldtem neki gift-ként és mellé elküldtem privátban a pinkbike-on a címet.
Már becsomagolta fel akarta adni mikor kapott egy üzenetet a PP-tól hogy mivel eladásként kapott giftben pénzt küldje vissza a vásárlónak vagy zárják az account-ját. Erre ő visszaküldte a zsetont, és azt írta hogy adjam meg az angliai címet a paypal-on amit én nyilván nem tudok, és küldjem el neki a goodies-ként a pénzt akkor békén hagyja a PP.
Arra ad lehetőséget a PP hogy goodies-ként küldjem el neki a pénzt, de amikor a címet ki kell választani van olyan opció hogy nem adok meg címet.
Esetleg ez járható út?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Magyar regisztrációhoz magyar cím adható meg és kötelezően kell cím. Megadhatnád a magyart és azt hogy hova küldje de az is problémás. Ha nem a PayPal-on megadott címre küldi, akkor nem jár neki az eladói védelem és ezért talán nem akarja.
Illetve azzal hogy valaminek a vételárát baráti küldésként küldted te okoztad a szabálysértést neki és magadnak. (PP FSz 9.1 Korlátozott Tevékenységek.af. pont Kereskedelmi Tranzakciók esetében Személyes Tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést Nem igazán lehet meggyőzni a PayPal-t arról hogy nem ő kezdeményezte.
Nem tudom hol vetted, de az eBay-en például van lehetőség más országbeli címet megadni, ott mindkét félnek élő marad az eBay védelme a vásárlásra, még ha ugrik is a PP védelme.[ Szerkesztve ]
-
TZ/X
csendes újonc
Az okmányfeltöltő oldalt használva előfordul hogy nincs megadva hogy az mi lenne, van ott egy kis adat megadó ablak, ha oda is beírtad hogy miről van szó akkor az elkerülte a figyelmét annak aki feldolgozta, mert az nem robotizált.
Ami az okmány feltöltés problémáját illeti, 'asszem megvan a bibi. Beadtam visszaküldési költség visszatérítési igénylést ugyanazokkal az okmányokkal, és első körben szintén automatikus válasz jött vissza hiányzó adatokról. Aztán feltoltam ugyanazt a fotót 'landscape' helyett 'portrait' tájolással, és azt csont nélkül elfogadták. Tehát ezt is nyilván robot intézte, mert egy embernek nem okozott volna problémát elfordítani vagy a képet, vagy a fejét.
Az egy dolog, hogy egy robotnak van oka (mint pl. a panaszos lekoptatása) telefonos ügyintézést kérni, de azt kétlem, hogy ez annyira megalapozott volna, mint az én kérésem az ellenkezőjére. Legalábbis én nem találtam a szerződéses feltételek között olyat, hogy az angolul rosszul beszélőket és/vagy a hallássérülteket kizárnák az érdemi ügyintézésből. -
Topikgazda
Tegnapelőtt kiprobáltam az üzenetküldésnél a dispute lezárásról kérdezést a megfelelő témakör és altéma választással, nekem arra választ ember írt, nem robot. Most mobilról vagyok a képek a másik gépen vannak. Ezért nem világos hogy nem tudtál az elutasító döntésükre reklamálni.
A magyar nyelvű szerződési feltételben is egyértelműen leírva hogy a kommunikáció nyelve angol, a szerződést is angol nyelven kötve, te ezt elfogattad. Ha nem tudsz velük kommunikálni a (az ismeretségi kört is beleértve) a nyelvtudás hiánya miatt hát akkor ez van. Valójában ki lennél zárva ez alapján, de a nyelvismeret hiányt nem a PayPalnak kell pótolni. -
ot93
senior tag
Üdv, ha kértem kódot a "pénz küldési és fogadási alap limitek eltörlése miatt", de rájöttem, hogy mégsem akarom feloldani, mert az limitek egyenlőre bőven megfelelnek, akkor hogy tudom visszavonni?
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
ot93
senior tag
-
Topikgazda
Igen, kapsz értesítőket. Már elindítottad, szerintem vidd végig, a 400 Ft akkor kerül vissza ha a kóddal érvényesíted a limit feloldást. Nem egészen értem az ódzkodást. Nincs mit veszteni ha ezt végigviszed.
2009-ben megcsináltam minden hitelesítést közben ami változik adat azt jelzem feléjük, ugyanúgy mint bankomnál és nincs semmi gond belőle.[ Szerkesztve ]
-
DarkByte
addikt
Sziasztok!
Nem kapok SMS authentikációs kódot a PayPal-tól a Telenor-os számomra, most már közel egy hónapja. Szeretnék elfelejtett jelszót cserélni de sehogy sem tudok új jelszót kérni. Ha email-ben kérek token-t, akkor is egy ponton a telefonos megerősítést kérné. A szám nincs elrontva, mert már régebben is használtam.
Valaki találkozott már ilyennel? Mit lehet tenni? Valahova lehet nekik írni hogy nem oké valami?
-
TZ/X
csendes újonc
Nekem sem világos, ezért érdeklődöm. Tegnap próbálkoztam másik témakörben, itt már van némi haladás, mert eddig semmi válasz nem érkezett. Szerinted melyik lenne a megfelelő téma és altéma?
Hogy angolul kommunikálnak velem, azt elfogadtam, habár nem igaz, mert rendszeresen kommunikálnak magyarul is. (A biztonság kedvéért tegnap a beállításoknál visszaváltottam angolra, mert a magyar szövegeiket néha nem értem elég pontosan.) Azt nem láttam leírva a szerződésben, hogy csak telefonon intézhetek olyan ügyet, amit a robotok nem tudnak megoldani, és ebből a pocsék hallásom miatt érzem magam kizárva. (Igaz, a dobhártyát sem a PayPalnak kell pótolnia )
Egyébként próbálta már valaki a telefonos módszert? Ott nem automaták vannak, és tényleg valós időben tudnak reagálni a konkrét problémákra? -
Rixilend
tag
Udv. Vasaroltam e-bay-en pay pal-al, nem erkezett meg a termek igy kertel refundod. A gond az, hogy virtualis bankkartyaval fizettem es kozben toroltem a kartyat. Most meg arra a kartyara refundoltak. Mi ilyenkor a teendo?
-
TZ/X
csendes újonc
Ez volt a téma:
Köszi, akkor úgy látszik, ez már megmarad az élet nagy rejtélyei között, mert az első néhány alkalommal én is itt próbálkoztam. Legutóbb a 'Buyer protection'-ra offtopicoltam, és onnan ma szerencsére kaptam is emberi, és nem utolsó sorban segítőkész választ. Így már remélhetőleg sínen lesz a dolog. -
Alien4
tag
Sziasztok!
Összefoglalóban nem találtam rá választ, kérlek segítsetek.
Több, mint 3 hónapja rendeltem banggoodról egy robotporszívót.
Elveszett... Leharcoltam az életem a pénzemért velük... refundot megkaptam.
Paypalra meg is érkezett (banggood második felszólítására) Aug 28 napon
A számlámon nincs a pénz, mivel a bankkártyám azóta megszűnt.
Tehát a banki tranzakciók között nincs a szóban forgó +78 719 HUF
Viszont a paypal meg azt mondja, hogy elutalta (indexelve a régi kártyámra)Na, akkor most mi a jó út?
Jójó, persze, írok nekik, de ha van tapasztalat, akkor dobjatok egy kis segítséget kérlek!
Köszönöm!MOD: A bankkártyámra kértem technikai cserét (paypass, meg mert lila volt a régi )
Számla nem változott![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Alien4 #37632 üzenetére
A bankod neve? Mivel a bankszámlának van kártyája ezért a pénz mivel bankszámláról lett utalva megy a számlára vissza, az hogy az a kártya már nincs meg nem befolyásolja. Az egy dolog hogy a PayPal a kártya számot írja, a bankszámla a lényeg. Ha a Paypalon az van hogy továbbítva az XXXX számú kártyára azt ők elküldték, nekik hiába írsz.
Lassú a bankod könyvelése.
A refund útja egyébként benne az Összefoglalóba.[ Szerkesztve ]
-
Alien4
tag
válasz Alien4 #37636 üzenetére
Megoldódott.
2 napon belül visszaérkezett a pénz, csak sem értesítőt nem kaptam, sem nem látom az én banking rendszeremben.
(azért, mert ez "speciális" tranzakció)
mondanám, hogy ejnye, de 5 perc alatt sorra kerülök és jó a lakáshitel konstrukcióm
Köszi a segítséget, szép napot Nektek! -
Topikgazda
válasz Alien4 #37637 üzenetére
Most már legalább tudod hogy ezt "speciális" tranzakció módon könyvelik. Csak félve kérdezem, de a számládon tárolt összeg az ugye növekedett ennyivel?
Azt azért én még megnézném, hogy a törvény által kötelezően előírt (elektronikus vagy postai úton) küldendő havi bankszámlakivonaton szerepel-e ez a tétel, mert ha nem, akkor ott gondok vannak a törvényi előírások betartásával. -
Topikgazda
válasz Alien4 #37640 üzenetére
Itt inkább az lesz az érdekes hogy ha fizetéskor -remélhetőleg- nem Forintra volt állítva a BG-on az oldal és devizában lett fizetve ($) akkor mennyi lett forintban jóváírva a számlán. Ha eleve a BG váltása volt forintra, akkor elméletben a két forint összeg az egyezne.
-
mrrr74
aktív tag
válasz wtshuaweip9 #37643 üzenetére
Szia. Ha kiutalásról beszélünk, nekem az első kicsivel tovább tartott, kb. 3 nap, de ezt írják is valahol, hogy az ellenőrzés miatt hosszabb időt vesz igénybe. A későbbiek már a következő munkanapra megjöttek. Én USD-t utalok TW számlára, erre vonatkozik amit írtam, de gondolom forintosnál is hasonló az átfutás (nem írtad mit szeretnél kiutalni). Magyar PP számlám van.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Topikgazda
válasz wtshuaweip9 #37643 üzenetére
Az 1 munkanap csak 2 %-ban igaz. Az elmúlt 10 év alatt sosem kaptam meg 24 órán belül, 98% a 2-3 munkanap.
Most hogy óránként van utalás még akkor sem. Ami a képernyőn írnak forintos számlákra az 1 nap kis valószínűségű.A PayPal $-os számláról egy másik $-os számlára kiutalás az a magyar bankrendszeren kívüli dolog.
[ Szerkesztve ]
-
prsq
tag
Két napja nem tudok vásárolni Paypal-lel.
Ami check-out-olok (ebay, konkrétan), feldob a Paypal - bejelentkezés után, fizetés előtt - egy ablakot, hogy adjak hozzá credit card-ot.
De van egy hozzáadva, van pénz is rajta, érvényes is, 7 éve minden rendben működik.
(Ha megpróbálom az egyetlen kártyámat újra hozzáadni, semmi, ugyanúgy visszajön a prompt, hogy adjak hozzá kártyát.)
(Paypal saját fórumát olvasgattam, 2015-ben volt hasonló. Írtam Paypalnek, napok óta semmi válasz.)
Mi ez, csak nekem csinálja?
-
Topikgazda
Milyen kártya lenne? Maestro néha meghülyül.
Azt kipróbáltad ha nem az eBay-en fizetsz a PayPal-al akkor is ez van? Mert legtöbbször itt fordul elő ilyen. Ezt kell leellenőrizni és ha más helyen is ez van akkor az PayPal probléma.A bankod sem állított el valamit a kártyánál? Online vásárlás engedélyezve? Meg 7 éves kártya nincs Valamikor lejár.
Amikor ezt az ablakot adja akkor nincs elég fedezet a kártyán, vagy nem fér hozzá. Pontosan hogy szól a hibaüzenet?
A PayPal-on mire állítottad az alapértelmezett fizetési eszközt? Egyenleg, kártya vagy nem állítottad?Egyébként semmi értelme ugyanazt eltávolítani és újból hozzáadni, ettől nem fog működni.
Volt az eBay-en ilyen probléma, a topik Összefoglalójába is került néhány megoldás, 15. Ha az eBay-en történő fizetéskor nem megy végig a PayPal fizetés[ Szerkesztve ]
-
prsq
tag
Visa.
Máshol még nem próbáltam. (GB-n lehetne, de ott ha nem sikerült a fizetés, nem olyan könnyű elsimítani.)
Bank nem állított semmit. Ez kifejezetten online vásárlós kártya, CIB Internetkártya.
Nem 7 éves, ez már a második, a Paypalen vagyok 7 éve.Fedezet bőven van.
A hibaüzenetről csináltam képet. (Olyan, mintha nem lenne neki kártya. Pedig van.)
Paypalen kártya az alapértelmezett fizetési eszköz.
Megnéztem az összefoglalót gyorsan, soha nem kattintok a gyors fizetés megjegyzésre, és két teljesen különböző gépen is ugyanazt csinálja, több böngészővel is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Most változtatott a CIB a kártyás fizetésekkel, én nem látom hogy lenne rá garancia hogy minden oké maradt. Sőt. Van CIB ugyanilyen kártya és máskor is kavartak már, pl nálam egész véletlenül a limiteket 0-ra állították.
Ha úgy ki tudod fizetni hogy felül a kártyát választod, akkor meg kell nézni hogy ha az eBay PayPal összerendelést szétbontod akkor megy-e vagy esetleg egy másik dolgot megvenni.
A PayPal hiba csak úgy igazolható ha máshol is fizetsz rajtuk keresztül.
Ha a GB esetén sikertelen a fizetés lesz egy kifizetetlen tételed, amit törölhetsz is. Nincs mit igazán elsimítani rajta. Az eBay-en is ez van.
Egyébként a devizát a PayPal vagy a CIB váltja?
Én tudok fizetni a PayPal-al most is. Erste Visa[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs