- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz golya85 #37051 üzenetére
Nem biztos hogy követem a fejlődést. Nekem olyan nincs.Az sms az miért nem volt jó? Nincs valami feloldó kódja amit az aktiváláskor adtál meg?
Esetleg megpróbálnál számítógépen böngészőn keresztül belépni, majd a fogaskerék ikonnal a beállításokba belépni és a Security (biztonság) fülön a Stay logged in for faster purchases ha ott a mobill azt kivenni vagy leállítani az egészet. Ott ki lehet kapcsolni az sms-t és esetleg helyreáll.[ Szerkesztve ]
-
somnia
őstag
Sziasztok!...hol lehet a hozzáadott kártyát törölni?...
-
Topikgazda
válasz somnia #37061 üzenetére
Belépsz a főoldalon rákattintasz a kártyára a Banks and cards (Bankszámlák és kártyák) résznél és alul a két opció közül Update card | Remove card. vagy Kártya frissítése | Kártya eltávolítása
Vagy a fenti menü Wallet (Pénztárca) rész és akkor baloldalon lesz a kártya a Payment methods (Fizetési módok) alatt
Az Update, Kártya frissítése arra van ha az új lejárati időt vagy új címet akarsz megadni hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz somnia #37066 üzenetére
A kártyát aktiváltad és nincs limit rajta? Esetleg ha ránézel a Netbankban a kártya beállításokra.
Nincs valami fizetés engedélyezés beállítva,
Nem szoktuk aktív állapotban megkapni, a nem virtuális kártyával meg még vásárolni is kell vagy csinálni valami mókát hogy aktív is legyen.
De egyébként a 13. körül is lehalós volt az egész OTP kártyavonal, bár most nem láttam ilyen jelzéseket.[ Szerkesztve ]
-
somnia
őstag
"A hitelkártya rendszer jelenleg nem elérhető, így hitelkártya számlájának adatai nem jelennek meg az oldalon"
...egyébként még az Otp-ben aktiváltattam és tegnap a trafikban fizettem vele...a kártyát csereként kaptam, mert az előzőt letiltattam ergo a beállításokhoz nem nyúltam...
-
C64
őstag
Pénzküldési és pénzátutalási limitek feloldásához a kód beírására mennyi idő áll rendelkezésre? Köszi
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Topikgazda
Miután a banki könyvelésben megjelenik 1 hét, eleve rászámolnak 2 napot ami legtöbb bank esetén ha hétköznap lett indítva a dolog, elegendő szokott lenni a könyvelésre. De mint írtam a telefonos ügyfélszolgálat már hamarabb látja mint ahogy te számládon lekönyvelnék. Az SMS-ben kapott 4 számjegy az azért nem jó mert akkor még csak zárolt tétele, nincs könyvelés mögötte, ezért javaslom hogy várni inkább a tényleges könyvelési tételre.
[ Szerkesztve ]
-
mrrr74
aktív tag
Sziasztok,
Segítségképpen hadd írjam le a TW bankszámlaszám hozzáadását kiutaláshoz legfrissebb folyamatát, hátha valakinek szükséges.
Ahogy V/ kolléga írta, az amerikai számla hozzáádása le van tiltva alapesetben és nem lehet "csak úgy" hozzáadni ilyen számlát. A PP call centerét felhívva (+00353 1 436 9111) Telzen keresztül - percenként nem egész 2 forintért - 2 percen belül aktiválják a lehetőséget. Angol tudás nem árt hozzá, anélkül nem hiszem, hogy menne.
Ehhez megkérdezik a regisztrált email címedet, a már hozzáadott bankszámlaszámod, vagy bankkártyád számát (elég az utolsó négy, ennyi látszik a PP felületen, nem kell keresgetni hozzá semmit), majd a mobilodra elküldenek egy kódot,amit ha jól olvasol vissza, akkor feloldják a tilalmat és hozzáadható a TW számla. Persze csak ha van Borderless accountod, mert ekkor kapsz USD-s számlaszámot. Nem kell, hogy legyen rajta USD, nem terhelik be/ellenőrzik le.
A segítséget köszönöm V/-nek, ha valóban elmegy a próbakiutalás, az nagyon nagy segítség lesz nekem
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
taranis
addikt
válasz mrrr74 #37071 üzenetére
Fura, nálam elérhető volt hívás nélkül is az amerikai számla hozzáadása. Az más kérdés, hogy mind a felvételnél, mind az első utalásnál kellett a support segítsége. De azóta küldtem 10 USD-t próbaként TW-re, és hiánytalanul meg is érdekezett, szóval érdemes végigszenvedni a folyamatot.
colorizer.net
-
mrrr74
aktív tag
válasz taranis #37072 üzenetére
Olvastam amit írtál a másik topikban
Úgy értem, hogy ugyan a lehetőség adott, csak a folyamat nem megy végbe, csak a PP általi engedélyezési folyamat után, ahogy Te is írtad.Azt tudjátok, hogy mennyi a minimális (próba)kiutalás összege?
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
golya85
csendes tag
Végül is ügyfélszolgálat lett belőle, 6-7 perc alatt megoldódott. Át is váltottam az SMS-es azonosításra, megbízhatóbbnak tűnik. Valami másodlagos email cím még jól jönne esetleg.
Kedves ügyintézőjük van, és még az angolomat is megértette.Köszönöm mindenkinek, aki segített!
-
mrrr74
aktív tag
PP és Revolut nincs ékezet, TW van ékezet. Sztem PP-nál anno nem lehetett ékezetes karaktereket bevinni, 10 éve csatlakoztam. Sőt vezetéknév/keresztnév is fel van cserélve, azt nem tudom miért, de mintha azt olvastam volna, hogy az nem gond. Vagy de?
Szerk: ránéztem, elvilg jól van megadva, TW írja ki fordítva valamiért, sőt, a kártyán is így szerepel: vezetéknév/keresztnév, de a felületen jól van megadva.
A fentit nem teszem OFF-ba hátha másnak is érdekes.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Topikgazda
válasz mrrr74 #37079 üzenetére
A TW kártyán utónév vezetéknév a sorrend, a fiókban is az angol sorrend. Azzal nincs gond.
A PP-én is a firts name - utónév és last name vezetéknév a helyes sorrend.
A magyar fiókok esetén PP keresztnéven szólít, vezetéknév+keresztnév a sorrend mindegy milyen a nyelv.[ Szerkesztve ]
-
aszka12
csendes tag
Sziasztok, az lenne a kérésem hogy napok óta nem jön meg az SMS. Természetesen vissza olvastam, próbáltam már mindent, 2G, új jelszó stb. de 3 napja nem jön SMS. Nincs ötlete valakinek?
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz aszka12 #37085 üzenetére
Ajki azt leírta az tévedett, hiszen ha nem jön meg a belépési sms, a jelszó csere sms is ugyanarról a számról jönne, ergo ha az első nem jön meg, akkor a második sem.
Ha beszélsz velük rögtön azt mondják hogy minden oké, de itt az 2018-a mizéria egy hozzászólása. Nézzenek utána hogy a nem mobilról érkező sms-ek esetén mi van? -
Tamas7
tag
Sziasztok.
Egyik ismerősöm utalt a bankszámlájáról a paypal accountomra. Tőle levette a pénzt, de nem érkezett meg hozzám.
Közben ugye rájöttem a problémára, mert eddig mindig saját számlámról utaltam a saját paypal accountomra ahogyan mint rájöttem kell is. De csak utólag olvastam el ezt..
Van valami megoldás erre, vagy X időn belül visszautalják neki a pénztt? Vagy mit tegyek? -
szigpet8283
csendes tag
Sziasztok!
Én hozzáadtam a nem rég létrehozott pay pal fiókomhoz a bankszámlámat, de semmilyen pénzfeltöltési lehetőség nem jelent meg, se top up, se semmi. Nincsenek ilyen menük.
Kártyát nem adtam hozzá csak bankszámlát.
Mi a gond?Köszi
-
Topikgazda
válasz szigpet8283 #37093 üzenetére
Esetleg nézd már meg az Összefoglalóban a 11. PayPal egyenleg feltöltése banki utalással, Top Up (Feltöltés) móddal leírást.
Bár ezt már 28-án is javasoltam, mi okozza a gondot az Összefoglaló elolvasásában?De akkor lásd itt is. A piros keretben a választandó dolgok.:
A saját nevünkön lévő forintos bankszámláról utaltathatunk az itt olvasható adatokkal a saját PayPal egyenlegünkre!
Belépés után bal oldalon az egyenleg feltöltésre ezek a menüpontok állnak rendelkezésre erre a célra:
Transfer Money (Pénzátulás)Vagy a kör ikonra kattintva:
Ki kell választani a Automatic top up vagy a Automatikus feltöltés menüpontot.
Az első esetben a következő képernyőn a Add money to your balance vagy a Pénz hozzáadása egyenlegéhez választandó
Az Add money using Trustly (Pénz hozzáadása a(z) Trustlyn használatával) bizonyos bankok esetén használandó gyorsabb feltöltés, leírás Összefoglaló, 12. PayPal egyenleg "gyors feltöltés" bankszámláról leírásban.
Ez az oldalt jelenik meg, ez tartalmazza az utaláshoz az adatokat:
A képen kiemelve és magyarázva a lényeges információk. Az utalás után a pénz megjelenése az egyenlegen 1-3 munkanap
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szigpet8283 #37097 üzenetére
Nem volt tiszteletlen egyik hozzászólásom sem.
Elolvastad és nem látod a menüpontokat, értem.
Én Firefox alatt lépek be a PayPal oldalára és azt használom.Ha belépsz a PayPal-ra ez oldal fogad ha nem üzleti fiókot használsz, (azt feltételezem hogy magán fiókod van):
A PayPal mobil app az máshogy néz ki és nincs benne minden lehetőség, de a mobilon is lehet böngészőt használni és azon keresztül belépve ugyanez lesz látható.
[ Szerkesztve ]
-
szigpet8283
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Parfüm topik
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs