-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibe
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudok belépni az accomba, mert nem küld sms-ben megerősítő kódot, felhívni is csak minden 5-ödikre hív fel a gép és nem fogadja el a kódot hiába írom be neki.... Valami gáz van náluk? Járt más is így?
Köszi!
-
GAbre
veterán
Üdv!
Nézegettem,hogy mennyi összegig állja a paypal a visszaküldési díjat?
De nem találtam a "szerződésben összeget"
Csak ugyebár itt,leírásban olvastam,hogy 9300ft.
Idén nem emelkedtek a díjak?Vagy nem euró határozza meg,ami most fenn van?Köszönöm látom már. Nem figyeltem azt,azt hittem gyakori kérdések azok,nem fontosak.
Kerestem keresővel is oldalon,de nem jelölt kulcsszavaimra.
Hát ez nagyon jó!
1 normális 2kg-nál nagyobb csomagra(igazából levélként),el se tudom küldeni már vissza.
Vagyis pont annyi,de akkor még nem ajánlva ment trackingel.
A 30 euró.Meg majd 12000Ft jelenleg.Nem 9300.....
Még jó,hogy van olcsóbb alternatíva talán.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
snooze
veterán
sziasztok!
webkártyát miért nem tudom hozzáadni a bankkártyához?azt irja rossz a kártyaszám..ujat kaptam,eddig a régi webkártya jo volt..köszi![ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
zmoncsi82
újonc
Kedves Mindenki!
Ha esetleg járt így valaki kérem válaszoljon.
Elrontottam a paypal számlámra való utalást.
Erste számláról utaltam de valamiért törlődött a közlemény rovat vagyis nem tud betalálni az összeg a paypal számlamra mert nem adtam meg hová is menjen pontosan paypal-on belül.
Beszéltem a paypal-al azt írták automatikusan visszautalódik az erste számlámra az összeg de oda nem érkezett meg.
A bank semmit nem lát.
Ez már 10 napja volt.
A paypal azt mondja egyeztessek a bankkal, a bank pedig fordítva. De hiába egyeztetek egymásra mutogatnak. A banknak kellene egy visszautalási tranzakció azonosító, de a paypal.csak azt isételgeti hogy a visszautalás automatikus, nem adnak meg azonosítót. Patt helyzet.
Járt már így valaki? Visszaérkezett a pénz egyszercsak?
Köszi Mindenkinek! -
Topikgazda
válasz zmoncsi82 #45164 üzenetére
Az ilyen problémához volt egy segítség az Összefoglalóban,
Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz
7. Ha Top Up-al lett pénz utalva és lemaradt vagy nem jól lett megadva Transzfer ID.
Ha ami ott le van írva nem lépted meg (már nem is célszerű) igaz amit írt a PayPal 15-30 munkanapon belül visszautalják, miután megérkezik akkor még az Erste 2-5 napig vacakol a jóváírással. A 10 naptári nap még bőven az időben van.
Miért nem csináltál egy sablont, ott csak mindig a forint összeget kell módosítani, vagy 10 éve használom az Erste számlámat ilyenre és soha nem törlődött a közlemény rovatból ez. -
Topikgazda
válasz zmoncsi82 #45166 üzenetére
Ja, én a gagyi appjukat nem használom, írtam nekik hogy nekem buta telefonom van, így az app szóba sem jöhet ezért minden sms-es még és böngésző. Az elején erőszakoskodtak, akkor okossá tettem a telefonomat, de nagyon gyorsan kukáztam az app-ot mert szörnyűnek találtam.
-
Viperator
őstag
Pénzküldéshez szokott előjönni a választási lehetőség (védelemmel vagy barát). Most nincs semmi választási lehetőség és azonnal megy tovább... mi történt? Megváltozott a Paypal rendszere? (természetesen nem mentem bele védelem hiánya miatt)
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Akadt egy olyan probléma, hogy rendeltem egy alkatrészt (fényszóró tartó műanyag az autóhoz), 34 fontért, lettországból, és konkrétan kettétörve érkezett.
Csináltam róla szép fotókat, majd műanyaghegesztő durva 10 fontnak megfelelő forintért meghegesztette, mert egyrészt sehol sincs ilyen alkatrész egész EU-ban, másrészt már igazán szükség volt rá, hogy összeálljon az autó.
Nyitottam egy Dispute-ot, miután eBay-en nem válaszolt az eladó, leírtam a panaszom, meg hogy nem válaszol a tulok. Ki tudtam választani, hogy NEM akarom visszaküldeni, akkor feldobott egy refund összeg ablakot, amibe 10 fontot írtam. Indoklásnak:
Az alkatrészre szükségem van, műanyag hegesztő megcsinálta 10 fontért, azt szeretném visszakérni.Egy hétre rá: Teljes visszatérítés és KÜLDJEM VISSZA A TERMÉKET, legyek már olyan kedves és adjak meg követési számot! WTF??
Hogy lehet ennyire álszent és korrupt ez a rohadt oldal? És ez már nem az első alkalom, hogy ekkorát csalódtam a nagy PayPal-ban, ami évekkel ezelőtt még hibátlanul működött, ha kínod volt. Konkrétan leszarják mi a kínod, küldd vissza oszt cső.
Na, szeretnék Formal Complaint-et beadni, emrt nyilván nem ti oldjátok meg a gondomat.
Csakhogy NEM TUDOK! A Message Center chatbotja hülye, nem kapcsol asszisztenst, telefonon nyilván nem hívok fel egy külföldi számot, akkor mégis hol vegyem fel a kapcsolatot velük?
Ja igen, van olyan help center rész, hogy formal complaint. Az azt mondja, hogy message center, és van egy Compose gomb. Na, nincs Compose gomb -
Topikgazda
válasz norbert1998 #45173 üzenetére
Az eBay-n lévő dolgoknál ott kell a reklamációt kezdeni az ő vásárlói védelmüket igénybe venni, ez akkor is működik ha az eladó nem reagál, ha az eBay nem hoz neked megfelelő döntést azután kell a PayPal-hoz fordulni.
A sorrendre történik utalás a felhasználói szerződésben is.
Amikor lehetetlen dönteni hogy kinek van igaza, akkor bizony az a döntés hogy küldd vissza (ezt a PayPal finanszírozza 9300 Ft szállítási költségig, ami fedezi az odatörténő visszaküldést) és mindent pénzt visszakapsz. Ez a megfelelő vita rendezés.
Az hogy az eBay-en mi történt volna azt nem tudom, de az lett volna az elsődleges reklamációs hely.
De gondold át, te kértél valami részleges összeget amelyre nem reagált az eladó, hogyan és milyen alapon mérlegelje az eladó helyében a PP hogy ez az összeg jogszerű-e?
Évek óta az figyelhető meg az ilyen esetekben, hogy az a vásárlási szituáció megszüntetése a döntés iránya, az hogy az eladó visszakapja a terméket és a vevő visszakapja a kifizetett összeget és így a vásárlás meg sem történt. Persze az eladó szívatva van mert az eladási jutalékot neki nem írják jóvá, míg a vevő minden pénzt visszakap.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Ez eddig tök oké, csakhogy nem volt ilyen opció az eBay-en. Contact seller van, amire nem kaptam választ, meg return, amit nem akarok, illetve a többi pár opció is teljesen irreleváns. Bent a help-ben. Innentől, gondoltam, az eBay megnyalhatja, megyek a PayPal-hoz.
Az egész rendszer álszent és korrupt, undorító. Leszarják a jobbágyot.
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #45176 üzenetére
Az eBay-n úgy működik a vásárlói védelem hogy jelzed a problémát az eladónak (a Contac seller-el, ott vannak az opciók), neki x időn belül reagálni kell, ha nem teszi meg vagy neked ez nem megfelelő akkor kéred az eBay közbelépést.
Egyébként a Paypal-on is így működik, az eladóhoz megy a reklamáció elsőként és neked kell kérni a PP közreműködését.
Ahogy gondold, de kérlek itt ne használj trágár szavakat a hozzászólásokban, mert nem elfogadott, az ÁSZF is kitér rá.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #45178 üzenetére
Azt azért nézd még meg hogy a dispute soránál az Actions oszlopban a View-re kattintva nincs-e ott az Appeal link és ott leírva hogy csak rész refund-ot szeretnél ami a javítási költséggel egyenlő.
A Resolution Center-ben megkeressük a lezárt case-t, majd a View linkre kattintani az Action oszlopban, majd a Appeal this claim-t választani és tovább.[ Szerkesztve ]
-
World-Soft
senior tag
Sziasztok!
Ki lehet valahogy kényszeríteni az SMS igazolást?
szervizben volt a telefon, és hitelesítő alkalmazás volt.
Most viszont nem tudok bejelentkezni.Előre is köszi minden segítséget.
-
World-Soft
senior tag
válasz World-Soft #45180 üzenetére
Illetve hogy lehet nekik írni ha nincs más megoldás?
Nemzetközi hívást nem igazán szeretnék (nem nagyon találtam magyart), főleg, hogy rossz a nyelvtudásom is.
De jobb lenne ha a paypaen kívül meg lehetne valahogy oldani, ezt a dolgot, hogy küldjön már SMS-t újra. -
Topikgazda
válasz World-Soft #45181 üzenetére
Csak telefonos hívással lehet kikapcsoltatni a hitelesítést, (biztonsági okokból nincs más lehetőség) ami egyébként meg van 5 perc alatt és van magyar percdíjas telefonszámuk, Magyar idő szerint 09:00-17:30 munkanap, 06 1 777 7944 benne az Összefoglalóban, persze angol a beszélgetés nyelve, de tolmács is jó, ő beszél te pedig megadod a válaszokat a kérdésekre.
De nem értem bármelyik alkalmazást használod már van lehetőség arra hogy biztonsági mentésből helyreállítása az alkalmazásnak. Persze ezt a lehetőséget aktiváltatni kellett volna és jó lett volna a PP-on a másodlagos azonosítást aktiválni mert erre is van lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
World-Soft
senior tag
-
Topikgazda
válasz World-Soft #45183 üzenetére
Nem, mint írtam a fiók belépési dolgai nem intézhetőek más módszerrel, törnék fel a fiókokat. Sms-es lenne a jobb másodlagos és egy másik telefonszámra.
-
Topikgazda
Már megváltozott 2020-ban a Google rendszere is, behoztak egy biztonsági visszaállítási lehetőséget.
Egyébként meg a kódokról is lehet csinálni biztonsági másolatokat és azzal átvinni egy új készülékre vagy eleve átmásolod egy másik biztonsági eszközre, telefonra, tabletre.
De eddig is volt két módszer:
Amikor beállítasz egy alkalmazást a Google Authenticator használatára, a folyamat befejezése előtt négy biztonsági kódot kapsz. Ezeket ki kell nyomtatnod vagy el kell mentened valamilyen formában. (Valójában a Google megkér téged, hogy a telepítés befejezése előtt írd be az egyik kódot egy mezőbe, csak azért, hogy megbizonyosodjon arról, hogy elmentetted őket.)
Mindenképpen jegyezd meg őket; esetleg nyomtasd ki és tedd biztonságos helyre, vagy hozz létre egy PDF-fájlt, és mentsd el oda, ahol senki más nem fér hozzá. Ha a telefonodnak befellegzett, akkor ezek a kódok segíteni fognak az új telefonon történő hitelesítés helyreállítására.
A biztonsági mentés létrehozásának egyik módja a telefon elvesztése esetén az, hogy készítesz egy képernyőképet a vonalkódról, amit minden 2FA alkalmazáshoz létrejön.
Ha elveszítetted a biztonsági kódjaidat, de elmentetted a képernyőképet a QR kódról, amit eredetileg használtál az alkalmazás hitelesítésének létrehozásához, akkor most ezt a képernyőképet használhatod a hitelesítő adataid létrehozására az új telefonon.[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
Ezek nem túl biztonságos módszerek, arról nem is beszélve, hogy nekem pl. 23 fiók van beállítva jelenleg 2FA-ban, egyenként mindnek lementeni a biztonsági kódokat... macera, arról nem is beszélve ha ahhoz hozzáfér valaki, akkor minden account-omat felfedi rögtön... Szóval én még mindig a Microsoft-osban bízom, abban még nem csalódtam.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Topikgazda
No azért volt olyan hogy sikeresen feltörték azt rendszert is, de mint írtam működik már az hogy lényegében "klónozod" az egészet egy tabletre vagy egy másik telefonra és bármikor visszamehet egy másik telefonra, nem kell a fapados módszer. És lehet hogy csak pénzhez hozzáférő mint a PayPal mented el, ami egyszerűen visszaállítható azt meg nem.
[ Szerkesztve ]
-
World-Soft
senior tag
Látom ha előre készülök,akkor lett volna lehetőség menteni a hozzáféréseket.
Sajna nem is gondoltam,hogy ezt a Google nem köti hozzá a fiókomhoz,vagy hogy nem tudok egy mozdulattal az sms-re visszaváltani.
Ugye most használtam ezt először.
Igazából nekem ez az egész macera. Több fiókot kell kezelnem és nem értem miért nem elég a telón az újlenyomat hitelesítés. Nincs nálam a másik teló,akkor nem tudtam belépni vagy marad ilyen köztes progi.
Nem lehetne ezt kikapcsolni? -
World-Soft
senior tag
Van egy Wise számlám. Azt hogy tudnám hozzá rendelni a paypalhez. (Revolut is jó lenne,de ott nincs saját hu számla)
Azt szeretném elérni,hogy ha bemegyek egy boltba,akkor tudják vásárolni bankkártyábal úgy hogy igazából a paypal fiókomat fogyasztom.
Erre lenne jó ha át tudnék vezeti közvetlenül pénz és nem mondjuk az OTP-hez,majd onnan tovább,mert annak semmi értelme nincs.
Próbáltam beírni a Wise számlaszámomat de azt mondja:
A számla társításához egy kis segítségre van szükség. -
Topikgazda
válasz World-Soft #45190 üzenetére
Amit írsz az nem működik, ahhoz PayPal bankkártya kellene, de az még nálunk nem érhető el.
A Wise forintos számlát nem érdemes hozzáadni, hiszen arra is csak az egyenlegről tudnál forint pénzt kiküldeni, nem lehet automatizálni. A jelenlegi állapot lenne, annyi különbséggel hogy nem OTP-s bankkártyát, hanem majd a Wise bankkártyát használod fizetésre a kiutalás után.
A második számla hozzáadása, mert akkor gondolom az OTP-s hozzá van rendelve egy blokkolás feloldási kérés lenne azért írják azt a szöveget.
Ha írsz az ügyfélszolgálatnak és Wise-t említed akkor nyavalyoghatnak olyat hogy nem lehet hozzáadni, de ez nem igaz, mert hiába belga bank az a számla teljes körű forintos bankszámla, másik forintio számlát akarsz hozzáadni és ezért kéred a blokkolás feloldását, nem kell különösebben részletezni.A másikra:
Vagy kikapcsolod a hitelesítéseket és nem használsz -ez nem igazán jó ötlet- vagy sms hitelesítésre állítod át, a PP ujjlenyomatos esetén is maradna az sms.[ Szerkesztve ]
-
World-Soft
senior tag
Nekem az pont jó,ha a Wise számlára át tudok vezetni időnként és onnan majd elköltöm.
Mi ez a blokkolás? Egy Paypal számlához csak egy reál számla társulhat? Vagy utána az OTP és a Wise is választható lenne kifizetéskor?
(Kifizetni most azokat a számlákat ajánlja fel ahonnan már töltöttem fel egyenleget,viszont most azt írja,hogy feltöltés előtt már össze kellene rendelni. Mert arra is gondoltam,hogy ha megoldás,akkor előbb töltök fel a Wise számláról,hogy megjelenjen az is.)Én nem találtam olyat hogy kikapcsolás csak hogy sms/hívás vagy hitelesítő app.
De mikor most is 30 percenként állandóan sms kódot kell írkálnom be egy másik telefonról az nagyon idegesítő már.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz World-Soft #45192 üzenetére
Több számla társítható, csak valamilyen okból az automata rendszer blokkolja a következő számla hozzáadását, ezt kell kérni feloldani. Azután persze minkét bankszámlára kilehet utalni, bár azt hogy két forintos saját bankszámla legyen hozzárendelve abban én nem igazán látok logikát.
Az a szöveg kamu, nem kell feltölteni pénzt arról a számláról mielőtt hozzárendeled, bár ezt a részét hogy így működne én nem vettem észre: Kifizetni most azokat a számlákat ajánlja fel ahonnan már töltöttem fel egyenleget.
Arra tudok utalni amit hozzárendeltem, nem pedig azt amiről jött pénz. Most is megnéztem ha nincs hozzáadva akkor semmit nem ajánl fel, pedig bankszámláról lett feltöltve.Ja neked nincs kétlépcsős védelem beállítva, akkor eleve feladja azt amit látsz választásként. Mondjuk akkor is szoktak néha ellenőrző sms-et küldeni a belépéshez és az nem kapcsolható ki. De nem kell másik telefon nekem ugyanarra a telefonomra jön amit használok.
-
World-Soft
senior tag
Köszi.
A pénzfelöltést úgy értettem,hogy sok sok éve különböző számlámról töltöttem fel pénzt,és azokra mind a mai napig lehetene kifizetést is indítani.
Azért csináltam egy tesztet,de most már nem tette be wise számlát. Sőt a befizetőnek sem a wise jelet meg hanem: PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, SCAHa jól értem ha van több számla amit kellene kezelnem időszakosan,akkor megadhatom többhöz is ugyanazt a telefonszámot?
Ugye ezek privát fiókok. Nem fog emiatt majd sírni a paypal?
Köszi. -
addikt
Üdv!
Ha bankszámláról (Rafi) utalok pénzt PayPalre, akkor mennyi idő szokott lenni, mire odaér a pénz?
Azt hittem pár percen belül meglesz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
nagyúr
válasz Thunderzolee #45195 üzenetére
Az akkor működik, ha kártyával "topup"-olsz. Napok kérdése az utalás.#45197 V/: Hupsz, akkor lehet rosszul emlékszem. Mondjuk nem szoktam használni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Thunderzolee #45195 üzenetére
Mivel a Rafi és az Unicredit ahol a PP forintos bankszámlája van benne van az azonnali utalási rendben a pénz azonnal ott van, a könyvelése a PP által 1-2 munkanap, ha nincs elrontva. Saját, a neveden lévő bankszámláról megy és a közlemény rovat tartalmazza a Transfer id-et vagy magyarul az átutalás azonosítót.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz KaiotEch #45196 üzenetére
Pffff..... pasztmek...
Külföldön is napok kérdése?
Vagy csak itthon ül rajta az Unicredit ennyit?Egyébként olyan régen használtam már a Paypalt, h a régi kártyám volt beállítva még. Nosza, hozzárendelném az újat, aminek a lejárati ideje ez a hónap (03/22), amit érvénytelennek tart, ezért nem tudtam hozzárendelni.
Köztudott, h a lejárati dátum végéig működik az adott kártya, de most egy ilyen ostobaság miatt nem fogadja el, mert a programozó aki ezt az opciót készítette, így írta meg a programot?!
És akkor ne legyek ideges.
Amit megvettem volna, meg le fog járni a kuponja, vagy elfogy. Mire odaér a Paypalhoz, már nem fog kelleni, utalhatom vissza a 100+ ezremet..
Azon az oldalon se fogadja el a bankkártyám, ahol vásároltam volna vele, gondolom ott is ugyanez miatt, mert ebben a hónapban lejár.
Aaaggrrhhh...Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Értem.
# KaiotEch:
Igen, azt is olvastam közben az összefoglalóban, h van ilyen, h azonnali utalás, de az meg pont nem működik.
Ezek szerint azért nem, mert magyar a reg.
Mindegy, közben megtudtam, h hónap végéig él az akciós kupon, ha nem fogy el a roller, akkor még tudok belőle venni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs